To co ja mam jak cos jechac zakopianka czy nie bo sie pogubilem, bo niby najkorzystniej jest mi jechacgowno smierdzacewarszawa - radom - kielce - krakuw
Wersja do druku
To co ja mam jak cos jechac zakopianka czy nie bo sie pogubilem, bo niby najkorzystniej jest mi jechacgowno smierdzacewarszawa - radom - kielce - krakuw
Dogadaj się z tym bankiem :kappa
zrobili obwodnice radomia więc całym szczęściem zaoszczędzisz z 30 min
https://www.olx.pl/oferta/audi-a3-be...tml#4200a8d800
co myslicie o tych audicach? czytalem ze najlepszeo to te 90 kuniowe a jak te sie sprawuja? worth it?
Trudno będzie o naprawdę dobre A3 do 4k, nawet do 5k. 1.6 i 1.8 bdb do gazu, 90 konne TDI też dobre, wiadomo. Możesz też je brać pod uwagę, gniją w sumie tylko doły drzwi, ale to pierdoła. 4k jest jednak kwotą, gdzie jest opcja na znalezienie czegoś niezłego, plusem na pewno jest to, że prawie każde ma klimę i tego auta absolutnie bez niej nie bierz pod uwagę. Jak będziesz już szukał, to A3 przeszukamy, spoko.
jestescie kochani,no dobra dzieki bo wlasnie tak se patrze ze tych a3 tez u mnie troche jezdzi i to w chuj czasu juz widze te same
Ee mex, ostatnio coś o e39 pierdoliles
ab wystawili 528i za 15k
A ja to bym takie przytulił ehhhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...2250f036ff.jpg
Pierdolę to ich padło w drugim lakierze, z połową auta do wymiany w ciągu pół roku i to jeszcze za 15k XDDD
No ale 528...
Nie no pamiętam co mówiłeś o ab xD ale jednak plusem zakupów u nich jest to, że jak się auta będziesz pozbywał dalej, to możesz napisac, że od nich i z automatu +5k do ceny
Bo wyznawców fanatykow i innych pojebow to mało tam nie ma
Nigdy
Kurwy, ja dobrze wiem, że dobre 528i kosztować musi i 15k to nie jest wcale żaden sufit. Niemniej to jest dużo kasy jak za to auto, sensowne egzemplarze są i po 10k, czasem warto tak kupić i dołożyć 5k, szczególnie, gdy taki za 10k ma bdb blachę, a to się często zdarza. AB kolejny raz potwierdza to, że jadą ostro na marce. 15k za obmalowane chuj wie co? Okej, nie ma rdzy, bo Austriak to pomalował w szopie z zięciem i jest cymes, ale na ile? Poza tym jak pisałem wielokrotnie, te ich auta są w "bdb" stanie technicznym, co oznacza, że dojedziesz nim do domu, zrobisz fotkę, wyślesz im, oni wstawią na fanpeja, wszyscy będą się spuszczać, a ty w ciągu kolejnego roku wpierdolisz minimum 5k w to auto i będziesz dalej zadowolony, no bo przecież "Chłopaki robio dobro robotem, wiadomo, stare auto trzeba inwestować, ja swojej jeszcze nie skończyłem, ale będzie sztosik <śmiejąco-płaczące emodżi>".
W Wilkowicach stoi 528iA za 14400 (na pewno izi ubitka do 13k będzie) po wymianie skrzyni, innych droższych i bardziej wkurwiających elementów, z DSP i najlepszymi fotelami jakie oferowało przedliftowe E39. O tym można myśleć, pytanie jak tam z lakierem ogólnie, schodzi klar w dwóch miejscach (źle) i jest rdza na pasie i na drzwiach (normalne). Ciągle jest to dla mnie w chuj bardziej atrakcyjna oferta, bo przynajmniej ktoś to doinwestował i może przez pół roku nic nie trzeba będzie robić. A, no i ma gaz, to jest kolejne ~3500 zł w kieszeni. Ja rozważam E39 już tylko i wyłącznie do garażu i na weekendy, chciałbym je wypieścić i długo trzymać, szczególnie takie, gdzie po 2 tysiącach kilometrów trasy wysiądę wypoczęty, bo fotele to jebane złoto. Jeździłbym se nad morze dla przyjemności kilka razy w roku, w weekend czy coś, do Rajchu itd. Problem jest taki, że: a) nie mam pracy XD b) nie mam garażu.
Nie, 15k za E39 to w chuj, ale to zależy jakie. 15k za 520i to żart i nawet totalnie wychuchane będzie stało i stało. 523i w tip-top stanie bym rozważył w tej kasie. 528i w tej kasie musi być co najmniej dobre i to takie naprawdę dobre, a nie, że se ktoś swoje słowa wymyśla i dobrym nazywa zgnite, obmalowane i cieknące gówno (a takie są niestety realia). Realny sufit dla 528i (normalnego, niekoniecznie z mpakiem, nie w jakimś rzadkim kolorze, nie z wnętrzem individual itd.) to 20k, wtedy to już musi być kurwa sztos stan, nie ma innej opcji, pomijalne mankamenty i długa lista wymian, a nie, że się "nie psuło". 25k można dać, gdy jest właśnie jakaś specjalnie ciekawe wersja wyposażenia, 30k+ wtedy, gdy jest bardzo niski, udokumentowany przebieg (i nie mówię o truchłach z Japonii, które stały więcej niż jeździły i trzeba pół auta wymienić).