No z tego co podlinkowałeś to vectra nawet wygląda, ta mazda 3 już troche gorzej, ale od biedy.
Wersja do druku
Tylko nie Alfa pls
Ja bym sie nie przejmowal u mnie Ibizka poczciwa jak sie odpali i stanie to czuc troche tak jakby sie kurwa stalo metr za jakims 50 letnim starem.Cytuj:
Mówią, ze diesel musi dymić, to w moim to troche sporo dymi na wolnych obrotach.Jak ostatnio stałem w mcdrive XD w kolejce to normalnie po pewnym czasie czułem spaliny, no takze ten. Podrzucę go do mechanika na dniach, zeby to ocenił swoim okiem, czy jest sens się w to bawić. Bo to już jest lekka przesada z tym golfem, tyle w niego wpakowałemXD
Ale hula az milo i nic sie nie przejmujemy :)
Otusz kurwa nie do końca.
Nie ma co zaginać rzeczywistości - ładne E39 z końca produkcji to przynajmniej 20k i te ceny spadać już nie będą.
Ceny aut ostro pojebało więc na serio myślę nad wjebaniem się w jakieś ładne E39 i jeżdżenie tym ile wlezie, a na końcu sprzedanie za niezłą kasę (jak się uda to i za tyle, co kupiłem).
To prawda, ale nie ma to żadnego sensu,
za 20k można kupić byle E60, albo E34.
Pierwsze mlodsze, nowocześniejsze, a drugie jest już klasykiem i można pieścić.
A E39 niezależnie od wersji wygląda na auto za 10k dla sebka (pomijam M5 i Alpine).
Trochę jak z golfem 3 kilka lat temu. 4 lepsza, a 2 jest w miarę klasykiem
No tylko tam ceny były adekwatne xD
Nie potwierdzę nie zaprzecze, bo nie wiem, ale wiem, że 3.0d to jeden z najlepszych silników bmw
Nie, turbo dzwon, cały silnik w sumie dzwon, zdobywał parę lat z rzędu Engine of the Year i jak widać po latach zasłużenie.
To S80 to akurat końcówka produkcji czyli 2005, ogólnie uwielbiam fotele w tym aucie, BMW nie ma takich w 5er niestety. Kurwa, jakbym nie miał w głowie auta służbowego, które mogę dostać za jakiś czas, to bym chyba serio to Volvo pobierał. A tak dupa, bo co, potem sprzedawać za miesiąc-dwa czy tam trzy? Ehhhh :zaba
Jest w tym mądrość, E34 bym nie sprzedawał tak czy siak, ale tutaj garaż to must have i raczej zima odpada w jeżdżeniu, a więc koszty rosną dość mocno. Niemniej jednak tak, E34 to też jedno z moich marzeń i mam kasę żeby je spełnić, co może się za parę lat zmienić, bo ceny powoli rosną. Lexus LS400 mi spierdala powoli, bo już za poniżej 30k nic dobrego się nie da kupić, a bywały i niezłe po ok. 20k parę lat temu.
alfa giulia
biore za rok
grubas wyjasil temat.
jesli ma zapierdalac to nic nie bedzie zapierdalac w takich pieniadzach jak giulia veloce.
Jak ma być sedan, tospaślakatleta wyjaśnił, to prawda. Ja bym dodał Octavię RS, nawet w dieslu. Wygląda ten nowy model zajebiście, prowadzi się bardzo si (RSki mają z tyłu niezależną zawiechę) i ma te słynną mild hybrid. Ogólnie dalej Skoda, ale zajebista jak na Skodę. No i liftback, a więc w chuj bardziej praktyczna niż Giulia.
ALE - Nie byłbym taki do przodu i poszedł w kombi albo hatcha jeśli bagażnik nie do końca potrzebny. Tani jest np. Hujdaj i30N, skurwiel naprawdę dobrze brzmi i zapierdala, do tego wygląda.
Z kombi to oczywiście Pro_ceed, również tani i te 200 parę kunia robi robotę.
ta alfa w abo korzystnie wyglada ale nie wiem, jest cos podobnego ale nie alfa? xD
hujdaje odpadaja, musi byc sedan (w ostatecznosci kombi), inne budy nie wchodza w gre bo mnie brzydza
uzywana optima gt w sedanie. uzywana bo juz jej nie robią. a stinger by cie wpierdolil kosztami, bo wydawac by sie moglo ze glupia kia ale klocuszki i takie tam bzdety swoje kosztują.
mam nadzieje, ze nawet nie iczytasz tego co ekspert pisze (tzn ze traktujesz go tak samo jak on ciebie, bo jakby cie skurwysn szanowal i czytal co ty chcesz to by nie wyskakiwal z hultajem 30n i jakimis panamerami z downem.
giulia to jest dobry pomysl. weszla ostatnio z nowym, rzadkim kozackim kolorem taka butelkowa zielen aka szmaragd. no supcio jest. poza tym to jest kaka kangura jak chuj i niby sa jakies S90 ale toto kurwa drogie i w zassadzie zostaje ci tylko niemiecki premium w biedzie. ze swojej strony skupilbym sie wowczas tylko ze swietej trojcy na bmw. i to najlepiej nie piątka tylko czwórka albo szóstka. na audi i merce to tam nie patrz chcoiaz wedle uznania. jeden chuj jak bawarka. ale bawarka to bawarka.
Giulia veloce
Najlepiej idz sie przejedz albo popros kogos zeby sie dal dla cb przejechac
Tanio to wyrwiesz bo nikt tego nie chce kupowac w FCA praktycznie bez negocjacji schodza przy uzywkach po 20-30 tyś z ceny zeby sie tylko pozbyc
W sensie wystawiaja cos za 130 ale jak przyjdziesz podpytac to ci powiedza dej pan 105 i spierdalaj mi z tym z parkingu, chyba, ze leas nowki sztuki to tam nwm jakie maja promocje bo biedak here i nawet nie marze, ze sobie taka kupie (zakredytuje :kappa)
Ty ale albo zapierdalac albo optima gt. To wazy przeciez ze 4 tony i ma z 10 sekund do setki i to w tym najmocniejszym bydlackim motorze
Co ty Maciek pierdolisz, z BMW to 3er i chuj, nie żadne 5 czy 4, bo to nie ten budżet. Taka G20 w M-pakiecie wygląda zajebiście, jest świeższym modelem niż Giulia (która będzie klepana jak Gulietta, z 10 lat minimum) i ogólnie jest sensowną konkurencją dla Alfy. Mercedes W206 i A4 B9 też si, ale A4 jest już starawe i kurwa zdecydowanie najbrzydsze z niemieckich premium.
IMO jest tak: Alfa > BMW > Merc > Skoda > Audi, z tym, że ja bym zamienił BMW z Alfą, ale biorę pod uwagę przede wszystkim cenę, którą Alfa wygrywa.
#
Giulia Veloce z paroma sensownymi pakietami to ~230k, BMW to jakieś ~250k, ma 258 koni vs 280 w Alfie i bardzo podobne pakiety dobrane. No jak chuj jest 20-30k różnicy i przynajmniej na papierze BMW jest ciut wolniejsze.