A4 za duże ; p
Wersja do druku
Impreza jest odpowiedzią na twoje wymagania. Kupujesz WRXa i masz wszystko, 4 drzwi, potencjał na podniesienie mocy, napęd na cztery koła, rasowy dźwięk, rasowe prowadzenie.
No a jak niby A4 jest za duże, co dla mnie jest absurdalne, bo to małe auto, to zawsze jest S3 8L. Bardzo łatwo kupić już pomodzone na okolice 300 koni i do tego w dobrym stanie.
Panowie, stoję przed możliwością zakupu Mazdy 6 II generacji w 2 litrowej benzynie. Jakieś minusy tego przedsięwzięcia? 2008 rok
Ja znam jeden - słabo wyciszone ałta
W sumie to bez zarzutu. Blacha lepsza jak w pierwszej generacji, ale widywałem mocne zgniłki także trza uważać. Ogólnie fajny dupowóz tylko szkoda, ze 6tki bez turbo robili.
Ja miałem przejście z I do II. Pod względem wyciszenia byłem bardzo zadowolony, bo jazda jedynką po trasie szybkiego ruchu to mordownia dla uszu jest.
Dalej gniją dość mocno, nie jest to poziom jedynki, ale na tle konkurencji to jest po prostu zgniłek. Do tego te silniki wcale nie są takie dobre jak mówią, niestety to jest wszystko naznaczone Fordem i najzwyczajniej w świecie Mazdy 6 I i II, MX-5 NC i w ogóle wszystkie Mazdy z tamtego okresu są średniawe, stosunkowo zawodne (jak na standard Mazdy i innych japońskich aut z lat 70-00) i gniją ponadprzeciętnie.
A, no i fotele są niewygodne, a to że głośno, to już koledzy napisali.
Wszystko kwestia ceny, ale ja mając koło 25k na sensowną szóstkę wybrałbym coś innego, chociażby E60 z początku produkcji z M54 pod maską, poliftowe W211 (tu może ciut drożej, ale warto), Accorda VII (polift, silnik dowolny), Avensisa po lifcie (fenomenalny pod względem niezawodności i nie gnije nic a nic), Lancera VIII.
octavie 2 1.9 tdi z 2010 roku
kurwa przyszly zeetexy.
pierwsza jazda i powiem ze kurwa az nie chce mi sie wierzyc ale nadaje sie to.
elo do roboty chce sobie kupic fiata pande 1.1 w gazie
jakies opinie?
elo elo
brać. kazdy porzadny listonosz powinien miec pande albo punto bo to najlepsze auta w tym budzecie
Nie wiem czy ten gaz jest tam potrzebny, bo to auto i tak mało pali.
A dlaczego nie? Silnik zjada go z miłą chęcią, spali tego gazu w porywach ze 7 litrów i masz 100 km za 11-13 zł obecnie. Lepiej to niż za 22-24 zeta, prawda?
Auto ogólnie jest bardzo dobre jako miejski popierdalacz. W serwisie tanie jak barszcz, proste i ogólnie rzadko się jebie. Ma tragiczne fotele, ale na krótkie dystanse się tego nie poczuje. Fajna, wyższa pozycja za kierownicą trochę ratuje sytuację. @Tatasek ;
[Miatowcy]
Śmigaliście może swoimi autami po autodromach/torach? Zastanawiam się nad NB, żeby sobie finalnie śmigać w jakichś izi wyścigach do 1.6. Obserwuje grupy z ludźmi co mają japońce i pozytywnie się nastroiłem na wyrwanie jakiegoś taniego mx-5 coby spróbować podłapać bakcyla.