warto się tym interere?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-...tml#c5ca068919
Wersja do druku
warto się tym interere?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-...tml#c5ca068919
Jakie auto dla dziewczyny na pierwszy samochod , do 5k , z klima i lpg, skomplikowanie konstrukcji w tym budzecie raczej nie ma znaczenia ,bo we wszystkim albo sie tanio naprawi albo sam bede mogl jej to ogarnac. Myslalem nad jakas oplem corsa , vw polo patrzylem tez na jakies chevrolety aveo , fiaty panda ale to najczesciej ledwo ma wspomaganie xd
Polo imo lepsze niż Corsa. Panda jest git, jeśli olejecie dodatkowe bajery. Masa części i zamienników do obu.
Napisz jeszcze jakie silniki bierzecie pod uwagę.
auto bedzie na nia zarejestowane ew. bedzie wspolwlascielem z kims z rodziny wiec silniki malolitrażowe w corsie 1,2 /1,4 ,w polo 1,2 , srednio z odpuszczeniem wyposazenia ta klima i lpg wiązace , wole juz w kierunku starszego auta
Clio albo któryś mały peugeot
Albo jakaś tam almera czy inna corolla co ezpert ja tu poleci
Hrrr tfu na tę niemieckie kloce
Panda spoko
Warto, salon Polska i drugi właściciel eliminuje wszelakie niejasności prawne i przebiegowe. Gość powinien też o tym aucie wiedzieć niemal wszystko. Jesteś z Tarnowa to oglądaj ją póki stoi, sprawdź dokładnie całe auto pod kątem rdzy, polecam też miernik, bo jak była gdzieś poważniejsza naprawa blacharska, to zgnije bardzo szybko.
A, no i pytaj gościa o silnik, czy żre olej i czy coś było w nim robione. Niestety to nie są najlepsze silniki pod względem trwałości, ale niektóre egzemplarze są lepsze od innych i nie sprawiają problemów. Warto jednak zrobić rewizję panewek i często kontrolować poziom oleju (najlepiej żeby był max; Sprawdź to przy oględzinach, jak jeździ poniżej połowy to ja bym auto odpuścił z miejsca. O zużycie oleju i silnik pytaj dopiero na miejscu żeby koleś nie dolał oleju!!!).
@Binim ;
5k, gaz i klima, no no. Oczywiście, coś się znajdzie, ale to nie będzie łatwa droga.
Wojtek dobrze mówi, jebać te niemieckie kloce. Corsa to żart, Polo nie jest wiele lepsze. Opel ma problemy z łańcuchem rozrządu, a VW z zamarzającą odmą i pękającymi głowicami.
Panda jest kozackim wyborem jeśli dostaniesz dobrą opcję wyposażenia do 5k, co nie będzie łatwe, bo te auta są rocznikowo dość świeże (2003 i nowsze). Silnik dzwon, części za darmo, LPG łyka bdb.
Francuz też nie jest złym wyborem, takie Clio to zajebiste auto. Pug 206 tak samo, jedno i drugie do 5k z klimą się znajdzie.
Japońszczyzna wchodzi w grę, bo i Civic VI i Rolka E11 w tej kasie to pikuś, ale trudniej z wyborem, bo jest ich bardzo mało. Nie mają poważnych problemów ze rdzą, jedynie części droższe niż do innych, ale bez przesady.
Ale jest czarny koń - Mazda 323F. Ceny są żałośnie niskie, auto wcale nie koroduje tak tragicznie, wyposażenie często ma świetne. Do 4k dostaniesz bardzo dobry stan, do 5k to już w ogóle.
LPG w Maździe i Toyocie to problem przez regulację zaworów, Honda ma tutaj sporą przewagę. No ale jeśli auto jest na krótko, to o ile zawory nie klepią - jebać jebać, nic się nie bać.
@Mexeminor ;
nadal warto się tym interesować?Cytuj:
Nadwozie samochodu nie ma żadnych śladów korozji, na podwoziu może być jakiś nalot, ale nie odbiega od normy dla 12 letniego samochodu. Samochód nie przechodził żadnych poważnych napraw mechanicznych ani blacharsko-lakierniczych. Opony mają 3 lata, są w dobrym stanie. Mam opony zimowe na felgach stalowych, również w dobrym stanie.
Nie przechodził poważnych, ale jakieś przechodził - niech powie jakie.
Umów się z gościem i wyposaż się w miernik, bo pewnie jego odpowiedź będzie gówno warta.
Dalej warto się interesować, jakieś naloty na podłodze to norma nawet w kilkuletnich autach.
lol to mozna 3 lata na tych samych oponach jezdzic?
ta dlatego ja dalej na twoich turanzach jeżdżę xDDD
ale mi się marzy 7.3 diesel jaaaa pierdole, ale nie ma tego u nas praktycznie
Nie zuzywam, jak zapierdalam 180km/h to sie boje ze mi opona jebnie to zmieniam co sezon, nie katuje bieznika do konca
O kurwa, to wypierdalasz kasę w błoto XD To czy opona pęknie nie zależy od wysokości bieżnika, a głównie od starości gumy. Jeśli masz bieżnik i opona ma rok, to szansa na uszkodzenie prowadzące do wybuchu są niemalże zerowe.
https://www.oponeo.pl/artykul/opony-...-wady-i-zalety
Kup sobie opony z indeksem XL jeśli boisz się o ich wytrzymałość. Sugerując się bieżnikiem i tym, że mają zrobione w rok 50kkm tylko marnujesz pieniądze. @Lord ;