Będzie i to jeszcze jak. Równie dobrze zamiast A4 można A6, nikt nie broni, też 1.9 TDI i heja. Większe, a praktycznie takie same koszty utrzymania.
Wersja do druku
Będzie i to jeszcze jak. Równie dobrze zamiast A4 można A6, nikt nie broni, też 1.9 TDI i heja. Większe, a praktycznie takie same koszty utrzymania.
ale ktora matka bedzie chciala starym rozjebusem paserati czy malyszowka jezdzic, dla takiej lepsza jakas swiezsza kia, ford czy pezocik, co wy kurwa matek nie macie? one nie marza o e38 z v12, tylko o nowej kia rio z salonu w kolorze pasujacym do torebki, to nie musi miec dobrych wlasciwosci jezdnych, to ma wygladac w miare swiezo i w srodku rowniez byc w miare swieze (o ile mozna tak jeszcze mowic o autach z 2010)
fiat croma,
mazda 6 druga gen,
focus, megane, golf 5 (moze nawet 6), w kombi
purzot 407
Croma racja, ma to sens.
Mazda nie ma opcji w tej kasie, poza tym diesel to nieporozumienie.
Golf to XD Już Małyszówka lepsza, serio.
Focusa to może Mk II przytulić maks, a to wygląda już jak gówno sprzed 20 lat. Megane może III by się udało z 1.5 dCi, ale 20k to obecnie na mało co nowszego starcza, bo wszystko poszło do góry.
407 to w ogóle popelina jak chuj, wygląda staro, wygląda źle, jest niepraktyczne (ten przedni zwis XDDD) i w ogóle do pizdy.
moze i tak ale wszystko lepsze niz malyszowka a to tylko pierwsze auta ktore zobaczylem jak popatrzylem przez okno
Kurwa, Małyszówka to jest zajebista fura, a że jest w kurwę popularna i się nią rzygać chce (m.in. dlatego, że jest po prostu dobra), to inna sprawa. Jak ktoś ma wyjebane w takie pierdolenie, to jest to idealne auto, bo po prostu jest, uwaga, DOBRE JAK SAM SKURWYSYN. Essasito.
co to do chuja malyszowka xD
malyszowka to audi a4 b6 bo kiedys ja wygral w skokach narciarskich
Jeśli masz coś przeciwko totalnej prostocie, to pewnie nie, ale ja np. uważam to za duży plus. Ogólnie tam się nie ma do czego dojebać w tym wnętrzu, jest ergonomiczne, dobrze spasowane, z dobrych materiałów, z wygodnymi fotelami i pozycją za kierownicą. Gówniany jest w sumie tylko panel klimy, ale to niestety domena większości aut z tamtego okresu, np. BMW miały jeszcze gorsze, ale z automatyczną klimą i tak tego się prawie nie dotyka.
'
Wnętrze B6 czy C5 jest standardowe dla niemieckich aut z przełomu wieków. E39 i E46 to podobne założenie, to samo w Mercedesie (choć tam było trochę więcej "polotu" w W203 czy W211, co po latach wieje trochę chujem i jest po prostu brzydsze). Można uznawać, że to brzydkie, bo takie proste i na jedno kopyto, ale kurwa Niemcy tacy są i zawsze tak robili XD Jak Citroen odstawiał te swoje futurystyczne wnętrza, inne francuskie marki szły w elegancję, bardziej wysublimowane kształty z jakimiś niuansami, Fiat też starał się pomimo tanich aut zrobić coś ekstra (np. digitale), to Niemcy klepali takie E30 czy inne W201, gdzie wnętrza były kurwa totalnie podstawowe i bez żadnych fajerwerków, do bólu praktyczne, solidne i tyle. To tak jakby narzekać, że Pantera nie była taka śmiszna okrąglutka jak T-34 czy Sherman albo taka hehe mała zwrotna jak te małe czołgi Renault XD No nie jest i chuj, robotę robiła fenomenalną i to się liczyło. Tak robili Niemcy, dopiero ostatnio poszli w jakiś spierdolony design, który jest mocno niedojebany (Mercedes XDDDD) i po 10 latach będzie wręcz karykaturalny.
2.0 tdi 190km od vaga to to dobre silniki? Rok 2018 i przebieg 180k prosto z Niemiec jeżdżony tylko do kościoła
@Mexeminor ;
@jaxi ;
Doprecyzuje teraz na spokojnie.
Samochód musi być duży z tego względu, że będą korzystać z niego dwie osoby - mamuśka i siostra z dzieckiem, więc MUSI się zmieścić do niego wózek.
Niestety trzeba ciąć koszty na samochodzie bo się bombelka zachciało :confused:confused
e46 odpada, nie pozwolę nikomu z rodziny wejść znowu w ten model :kappa
Golf niestety za mały.
Na chwilę obecną po rozmowach decyzja leży pomiędzy octavią II kombi a mondeo mk IV.
Z tego co widzę to te ocatvki są całkiem ładne i na chwilę obecną i jednej i drugiej pasuje XD
A jak wygląda sytuacja z e90 touring ?