no a jaką opinię można mieć, to jest to samo auto co octavia/golf/a3/a4/a6/a5/a2/a1/a99/a1410/polo/polocola/fabia/scala/ibiza/toledo/passat/touran i właściwie to poza kilkoma modelami, to wszystkie te auta z grupy vag są identyczne więc jeden chuj
Wersja do druku
no a jaką opinię można mieć, to jest to samo auto co octavia/golf/a3/a4/a6/a5/a2/a1/a99/a1410/polo/polocola/fabia/scala/ibiza/toledo/passat/touran i właściwie to poza kilkoma modelami, to wszystkie te auta z grupy vag są identyczne więc jeden chuj
No kurwa raczej. Kluczem jest silnik, który jest wspólny dla każdej marki i prawie każdego modelu VAGa. O ile jest to wersja CR, to jest on dobry, ale im nowszy tym lepszy, bo pierwsze CR dalej miały problemy z zabierakiem pompy oleju.
Majac do dyspozycji 11-12k euro co bys kupil takiego tiguana czy merola c klasa? 2010-2011 oba roczniki w dieslu.
Zdecydowanie Mercedes, W204 jest fantastycznym autem, a 2.1 CDI bije na głowę każde TDI.
daczie duster z salonu
Chyba z salonu Wawik&Wawik Sp. z o.o., gdzie sprzedaje się nowe, ale wyklepane po spadnięciu z lory auta. Panie, nic nie było robione, jak nie pan to zara inny weźnie weź się pan decyduj kurwa, bo dół w ziemi się sam nie wykopie.
co ty znowu pierdolisz baranie
a usuń tylko mi posta to jesteś łamany przy najbliższej okazji
Odpowiadam na twojego posta przyjacielu, mówię jakiego nowego Dustera można dostać za 11k euro, który będzie chociaż namiastką Tiguana albo co jeszcze lepsze - W204.
A usuwać nie zamierzam, po co miałbym pozbywać się twojego świadectwa mądrości, ogłady i streetsmartu.
Zdecydowanie Merol
Dziekuje za pomoc.
@Mexeminor ;
Zadanie idealne dla ciebie
Mały skurwysynek rozmiaru powiedzmy golfa, benzyna/lpg, 100km+, automat, do 10k
Im nowsze tym lepsze bo dla baby - z tego też powodu najlepsza opcja byłby lift o 5 cali i obudowanie go w plastikowe osłony ale to już tam chuj...
Aha i najlepiej coś w miarę popularnego żeby za rok to szybko ojebac
@jaxi ; o kurwa jakie wymagania za 10k XDDDDDD
Automat niszczy wszystko, to chyba jasne. Małe auta z małymi silnikami często mają albo CVT (sam typ skrzyni to nie problem, ale te skrzynie zazwyczaj są gówniane) albo zautomatyzowane skrzynie, które są jeszcze gorsze. Najlepsze co może być to pierwsze Twingo ze zwykłym hydrokinetykiem, ale znajdź taki egzemplarz (jechałem w życiu jednym i drugiego widziałem na olx, poza tym nic, zero, null), powodzenia.
Auta segmentu Golfa czy tam innego A3 to totalna pizda już, oczywiście w tym budżecie. Realnie do 10k to Golf IV/V 1.6 MPI albo 1.8 (IV) jakiś, wymienne z A3 8L, bo tam są przynajmniej normalne skrzynie, które będą długo pracować jeśli kupisz w dobrym stanie, do tego dochodzi dobra blacha, łykalność LPG i łatwość sprzedaży. W ogóle takie auta z automatem to jest tragedia, bo albo ich nie ma, albo się ich nie da sprzedać - wybierz swoją truciznę.
A, no i jest to w Tychach:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...ID6DmMsa.html?
W sumie z małych aut to ma hydrokinetyka, a więc wielka rzadkość. Oczywiście auto stare, ale widać w niezłym stanie, ma klimę i chyba całkiem sporo powymieniane. Oczywiście kurwa trochę niesprzedawalne, a już na pewno nie za 6k, ale tak jak ci mówię - twoje wymagania są kosmiczne i możesz szukać do usranej śmierci, a tutaj masz sensowne auto, które mogę ci nawet obejrzeć i powiedzieć czy gituwa czy gunwo.
no masz kurwa racje masz
na lpg ogólnie kładę chuja ale jest ok
podejrzewałem, że właśnie tylko jakieś golfy się tu łapią i automat rozpierdala wszystko bo u nas nie lubio
niech będzie kilka tysiecy wiecej co.. myslalem ze moze jakis focus sie zalapie, yariska/auriska, astra, corsa, colt, c3, no albo wlasnie golf czy a3, a tam 3/4 to jakies polautomatyczne gowno
w sumie nawet nie musi to byc kompakt, byle po prostu auto było dość krótkie xD
myslalem tez nad jakims malym suvem typu outlander, crv, rav 4 ale to wszystko zwykle w manualu i pewnie w wyzszej cenie
@jaxi ; te wszystkie auta co wymieniłeś albo są praktycznie niedostępne w automacie albo mają jakieś chujowe skrzynie. Realnie to te VAGi są serio najlepsze, jeszcze jest opcja na W203 w coupe (dość krótki, ale paskudny) i E46 compact (ja tam lubię, ale dla wielu też paskudny) - tam są dobre skrzynie i dużo mocy i będzie z czego wybierać (ale wycieczki po całej Polsce incoming).
Weź kup to Logo za 5k i nie wybrzydzaj, na chuj ci coś lepszego?
No chyba, że CR-V, bo to akurat w automacie występuje stosunkowo często i skrzynia jest ok, a drugą generację kupisz do 15k w sensownym stanie.