Tylko u mn juz zaraz bedzie 10 let szrot w tym jego budzecie a on szuka 3 latka :zaba
Ale warta kazdego szekla polecam
Załącznik 372256
Wersja do druku
Tylko u mn juz zaraz bedzie 10 let szrot w tym jego budzecie a on szuka 3 latka :zaba
Ale warta kazdego szekla polecam
Załącznik 372256
Parch
Zamow znaczek debilu z allegro za 15 zl i wolaj 1000 wiecej
Jezdze bez bo wstyd tak to czesc ludzi moze nie pozna
Ta zapakuj logo fiata bardziej pasuje
jebnij sie w ten głupi łeb bo chyba nie wiesz do kogo piszesz, @Wawik by cię wciagnął nosem i ani nie poczuł
miałes passata w domu czyli tata jezdzil albo wujek to chuja wiesz o tym samochodzie
finansuje na codzien vagi i sami sprzedajacy przyznaja ze to straszna kupa, nie mowiac juz o tym ze sam jezdzilem i mam porownanie z tym czym na codzien jezdze
Chyba Cie suty drą skoro mi mowisz ze passat b6 1.9 tdi to kupa
@Askarnoh ; @galaczek ; E, panowie, spokojnie, co? XD
Jednemu polecam nie robić wycieczek osobistych do ludzi, o których nie mają pojęcia, a drugi niech nie generalizuje, że każdy VAG to kupa i że ma porównanie do nowych BMW (rzeczywiście BMW są lepsze, kto by pomyślał; no chyba, że mowa o Audi, ale tutaj akurat jeśli ktoś sądzi, że to kupa, to dla niego nie ma już ratunku, ew. jest wybitnie pechowy jak pewien gość, co ma ciągłe problemy z nowym A6).
Każde auto może zrobić dobre albo złe wrażenie, kwestia podejścia ale i szczęścia. Pełno BMW jest w pizdę awaryjnych i ludzie załamują ręce, niestety tak jest. To samo się tyczy VAGa i innych marek.
Nasz B7 lata jak szalony już 320kkm, a naprawy jak najbardziej typowe. Spalanie 5l ropy na trasie, oleju nie bierze, DPF i dwumasa dalej oryginalne (choć już powoli trzeba o nich pomyśleć) - ogólnie jest w pytę. Ja złego słowa na produkty VAGa nie powiem, bo to solidne skurwysyny, a taka Skoda zaszachowała cenami lata temu cały rynek i dopiero teraz je podnosi (choć i tak dalej są to przystępne ceny patrząc na konkurencję). Wczesne TSI to kupa, ale kto nie miał wpadek silnikowych? BMW? Mercedes? Japończycy? Wszyscy mają swoje za uszami, niestety.
Obecnie BMW, Audi i Mercedes są tak sobie bliskie pod niemalże każdym względem, że to jest naprawdę kwestia preferencji co do marki i wyglądu. Kiedyś te samochody się różniły, Merc był luksusowy, BMW sportowe, Audi po prostu tańsze i aspirujące do pełnoprawnego premium. Dzisiaj to jest jeden chuj, bo każde z tych aut kupisz w wersji sportowej, luksusowej, SUVa, crossovera i co tam jeszcze se zapragniesz. Wojenki co jest lepsze są bez sensu, bo wszystko jest dokładnie takie samo jak bierzesz je w leasing (co robi pewnie z 90% klientów, popraw mnie @Askarnoh ; ).
Ale ja się do nikogo nie przypierdoliłem tylko śmieszy mnie ocenianie ludzi ze względu na to, ze ktoś jeździ vagiem albo wydał 200 tysięcy zamiast 20 na samochód. Każdy jeździ czym chce i tym na co go stać a nie będzie się słuchał jakichś randomów, którzy próbują powiedzieć, że coś jest chujowe. Ojciec jeździ passatem b7 po amber goldzie i na 230kkm nic się nie rozjebało a przyjdzie ktos i bedzie wmawial ze to sie jebie xD no jak kupujecie od jakiegos januszexa skladany z pieciu albo od kogos kto nie dbal to essa
To niezły dowód anegdotyczny, mój się nie popsuł więc nie pierdolcie, że się psują xD
Wg niemieckich raportów Audi jest ciutkę mniej zawodne niż BMW, ale to się też zmienia w kategoriach wiekowych i klasach aut. W każdym razie pierdolenie, że VAG jest gorszy do BMW czy wrzuty osobiste i zdarta płyta, że Passat się nie psuje, bo nasz ma 230kkm (swoją drogą śmieszny przebieg, nie ma się co dziwić, że jest ok), są lekko mówiąc niepoważne XD
Wyjaśniłem już, że obecnie nikomu się nie opłaca bycie lepszym czy innym, bo zmieniły się oczekiwania konsumenta. On nie chce wybierać marki ze względu na to, co jej auta oferują, a ze względu na to, który znaczek i design mu się bardziej podoba. Z tego schematu wyłamuje się np. Alfa Romeo i widać jak im to służy XD A, no i azjatyckie marki jeszcze próbują się wyłamywać ze schematu, ale Hyundai i KIA raczej zmierzają w stronę papki (co jest zrozumiałe, bo chcą być jak najbardziej konkurencyjni), choć mają przebłyski jak np. Stinger.
Czaicie teraz wielkie rozprawy nad tym czy wybrać serię 3 czy może klasę C? Kiedyś jak było E30 vs W201 to było co kminić, kwestia osiągów, prowadzenia, komfortu, wyposażenia opcjonalnego, wersji nadwoziowych (Merc był przecież tylko w 4 drzwiowym sedanie), silników (jak diesel to Mercedes, a jak mocna benzyna, to wiadomo, że BMW). A teraz? No kurwa chcesz stateczny wygląd i komfortową jazdę, to bierzesz taki pakiet w BMW albo Mercu. Chcesz agresywny wygląd i sportowe prowadzenie? Proszę bardzo, tu i tu masz taką opcję. Wszystko sprowadza się do znaczka i wyglądu, nawet ceny są kurwa takie same (prawie, ale wiadomo o co chodzi).
nowe subaru jest odpowiedzą na wszystkie pytania
maksymalnie wyposażone xv już za 121 tysięcy złotych. daj reputa juz dzis
Załącznik 372322
Ale to jest zajebiste :D jeżdżę tydzień i chyba zamieniłbym moją 7 na to tylko trochę trzeba by dołożyć :D
O stary, to chyba jeszcze lepsze niż grand cherokee srt. Jak ostatnio białą z czarnym grillem w lusterku na autostradzie zobaczyłem, to myślałem, że mnie wciągnie. Grill wielkości mojej klapy od bagażnika razem z tylna szyba [emoji3].
Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka