Szkoda, że jest przepaść przynajmniej na otomoto - albo są roczniki do 2k2, gdzie wygląda to mocno na lata 90te albo >2k10, których ceny wybijają sie ponad 100k (patrzę na lsy)
Wersja do druku
Szkoda, że jest przepaść przynajmniej na otomoto - albo są roczniki do 2k2, gdzie wygląda to mocno na lata 90te albo >2k10, których ceny wybijają sie ponad 100k (patrzę na lsy)
Bo 2002 był ostatnim rocznikiem 4gena, 5 wszedł właśnie w okolicach 2k10.
Ale 4 geny mogą naprawdę zajebiście wyglądać, one w stocku są jakieś bez szału, ale z odpowiednim kołem i fajnym lakierem robią robotę, a jak jeszcze zmienisz im kilka rzeczy, to wyglądają lepiej niż większość nowszych samochodów.
Tylko że środkiem raczej nic nie zrobisz, no ale to już sam musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, czy chciałbyś szybkie, nowoczesne auto, czy szybkiego, zamiatającego wszystko skurwysyna :)
Ja po swoim doświadczeniu powiem tak, jeżeli komuś nie zależy na komforcie, a szuka zapierdalacza to STI, już w serii masz 265 koni i uwaga uwaga, 5.5 sekundy do setki. A możliwość rozwoju jest. Do 60k można fajny egzemplarz zadbany już trafić, raczej te boxery są mało awaryjne, jednak do najtańszych w utrzymaniu nie należą i w chuj paliwożerne są.
@Cybuch ;
Tutaj nie leży mi się maska, ale generalnie podoba mi się ten kierunek w visumodach w tych Camaro i czymś takim to bym popierdalał jak zły
[y]XPb3qfUpJWw[/y]
Nie jest źle, ale za te nalypki ktoś powinien mu ręce uciac, nie lubie jak ktos do fajnej fury pierdolnie jakąś zjebaną, ironiczną nalypke, chociaż nic nie pobije civiców 150 konnych z 5 calowym wydechem i nalypkami 'pokaz cycki dam ci ciastko'. no kurwa co za wies xD
Co do STIka to konkret osiągi, do zestawu bym dołączył pozostałych japonców czyli skyline, supra i evo
Zapytałem na usa cars polska pytanie o mody za 30k do Camaro, sporo odpowiedzi, spore moce. Później przekopiuję, bo na telefonie coś nie mogę z FB lite
To jest wieś, a co gorsze nie tyczy się jedynie Hondy. Co do zestawu Japońców dokładam od siebie s13, s14, s15 oraz Mitsubishi 3000GT, jeśli ktoś woli jednak coś z USA, wtedy może Dodge Stealth? Mówta co chceta, mnie ten Stealth jara jak mało co. ;D
Tylko nie wiem co na to ekspert AmCarów, mianowicie Astinus.
Też mi się to kompletnie nie podoba, no ale niektórzy tak lubią, co zrobisz...
Stealth to nie amcar, to po prostu amerykańska wersja 3000gt :)
Mnie bardzo podoba się pierwszy model, tak samo jak Mitsu, te następne już mi nie leżą. No i to chyba mógłby być już tylko weekendowy wózek: bardzo ich mało, a w dodatku te pierwsze generacje miały od cholery różnych elektronicznych systemów, dla których upływający czas nie działa na korzyść. Niestety, bo one są piękne.
https://www.otomoto.pl/oferta/mitsub...ID6zc7CC.html? - ten wisi już ze 2 lata i nie może się sprzedać, a prezentuje się zajebiście ;/
Co do Camaro, to jak mówiłem - ładny kolor, dobry lakier i fajne koło i imo to już naprawdę zajebiście wygląda - https://www.otomoto.pl/oferta/chevro...ID6A1gfB.html?
A LS1:
Manual powinien robić setkę w 5.7Cytuj:
Specs datasheet with technical data and performance data plus an analysis of the direct market competition of Chevrolet Camaro Z28 automatic (aut. 4) in 1999 the model with 3-door hatchback coupe body and V-8 5665 cm3 / 346 cui engine size, 227.5 kW / 309 PS / 305 hp (SAE net) of power, 454 Nm / 335 lb-ft of torque, 4-speed automatic powertrain offered since mid-year 1998 for North America . Specifications listing with the outside and inside dimensions, fuel economy, top speed, performance factory data and ProfessCars⢠estimation: this Chevrolet would accelerate 0-60 mph in 5.7 sec, 0-100 km/h in 6.1 sec, 0-200 km/h in 26.1 sec and quarter mile time is 14 sec.
I odpowiedzi z usa cars polska co do modów, od ludzi, którzy znają ten temat na wylot:
Cytuj:
Jacek Jaca Bez większego uszczerbku dla silnika, mostu, skrzyni spokojnie do 400 KM dojdziesz "pi razy oko" za połowę tej kwoty albo ciut więcej, ale przydałaby się poprawka hamulców to parę złotych dojdzie. Nie znam dzisiejszych cen usług bo rynek się trochę zmienił, zapewne znajdzie się ktoś kto zrobi dokładniejsze wyliczenie. Można oczywiście ponad 400 KM ale to już poważniejsze mody i 30 koła to w sam silnik minimum trzeba włożyć a gdzie jeszcze most, skrzynia, dobre heble i usztywnienie nadwozia.
Wasyl prowadzi warsztat w Wawie, znany na całą Polskę, budował na zamówienie Camaro II gena do dragu, projekt nazywał się Paradox, można coś jeszcze o nim znaleźć w necie, chociaż auto już rozsprzedane na części. Miało 1100 kuniCytuj:
Paweł Wasyl Wasilewski za 30K to zrobisz z LS1 500-600KM ale uliczne już nie bedzie
Paweł Wasyl Wasilewski Znaczy będzie uliczne ale już na doładowaniu, wolnossące tak mocne nie będzie uliczne. Ale za tą kasę najlepiej zeswapować LS3 lub LS7 czy LSA.
Cytuj:
Piotr Dzidowski Za 30k można zrobić bardzo dużo, za 15k kupisz supercharger i 500km jest w zasięgu.
Cytuj:
Dzida, supercharger jak najbardziej! Tylko za 15 tyś zł to mówisz o custom robocie i superchargerze np. LSA Lub używanym ... Zestawy nowe superchargera kompletne z wtryskami dedykowane są po ok 6000 usd co daje ok 23 tyś zł montaż strojenie i w 30 tyś bez problemu można się zmieścić.
Cytuj:
Piotr Dzidowski Da się upolować okazję, nowy tak jak piszesz.
Cytuj:
Jan Johny Hieniewicz Jeżeli silnik w dobrej kondycji, Kup tak jak pisze Dzida zestaw superchargera najlepiej wg mnie marki Procharger dedykowany z wtryskami ale bez programatora zakładasz 1-3 dni fachowej roboty, potem dobre strojenie na hamowni i potem na ulicy strojenie i cieszysz się mocą ok 460-480 koni w budzie 4 gen Fbody to i tak jest dużo więcej niż rozsądnie. A przynajmniej Twoje auto nie będzie stało miesiącami po warsztatach.
Dodatkowo inwestycja w parę gratów do zawieszenia i obowiązkowo w lepsze hamulce. Miałem Camaro 4 gen z prochargerem działało bezbłędnie.
Jeżeli skrzynia automatyczna to obowiązkowo dodatkowa chłodnica oleju shift kit i dobry markowy konwerter.
Cytuj:
Michal Zawrzykraj Mam 420km bez superchargera, turbin itd 15k ze strojeniem
- ta fura była chyba na sprzedaż niedawno, coś poniżej 50kCytuj:
Jan Johny Hieniewicz Mam w 1999 Trans Am Firehawk 493 km i 591 NM też zrobione N/A plus 150 nitro...
Ale STI w chuj łatwo znaleźć europe, a skyline chyba nawet nie wychodziły z kierownicą po lewej, supra też z tego co się orientuję w chuj rzadko a evo to już chyba nie te kwoty, kiedyś miałem ziomka z tibii :kappa który miał swojego czasu evo tylko ja się nie znam na tych generacjach, rocznik około 2000 to sprzedał za 90~k bo gadałem z nim na fejsie po tym jak dodał zdjęcie zakupionej m2.
STI są bardzo tanie w porównaniu do Evo, nie mówię już o Skyline'ach, które owszem, nie wychodziły w ogóle w LHD. Co nie zmienia faktu, że jakieś R33 w 60k się powinno dobre dostać, dużo tego teraz ciągną z Japonii, a w UK od dawna te auta są normą. R34 to inna kasa, ale wszystko zależy jeszcze czy chcemy GT-R'a czy zwykłego, gdzie zwykłe też są naprawdę szybkie i są RWD, a nie 4WD. Jakby tak mieć 100k, to R33 GT-R byłby w zasięgu, pewnie R34 też, trzeba by przeglądnąć angielskie oferty.
A do 60k szybkie, dobre, solidne auto to jak dla mnie tylko i wyłącznie E39 M5. W tej kasie na pewno się coś znajdzie, chociaż coraz droższe są i jeszcze rok temu wisiało kilka dobrych w cenie ~50k, teraz jak oglądałem niedawno nie było w tej kasie nic. No ale to trzeba trzymać rękę na pulsie. Niemniej jest to auto świetne, szybkie, kultowe, prowadzenie w porównaniu do amerykańskich łodzi jest miażdżąco nieziemskie, z resztą jak cała reszta poza brutalną mocą.
Tylko ile graty do takiej empiątki? Da się tym jeździć na daily i nie zbankrutować?
Mex, no nie przesadzaj, jakie 100k, za połowę tej kwoty myślę że można by było coś ogarnąć, za mniej więcej takie kwoty były kupowane przez chłopaków z japfestu, nie były to pewnie perły, ale też nie totalne gruzy. Odnośnie pytania janka to z jakiegoś tam porównania internetowego to utrzymanie skylina r34 powinno byc tańsze niz m3 e46, więc zakładam że to m5 na daily to raczej nieszczególnie xD
A Camaro na lajcie :kappa
Ta, za połowę kwoty GT-R'a XDD Zwykłego jak najbardziej, ale nie GT-R'a,
No i utrzymanie R34 tańsze niż E46 M3 XDDDDDDDDDDDDDDD Zobaczcie ile kosztuje utrzymanie marnego 200SX, gdzie tutaj Skyline.
A co do japfestu - na osiedlu stało R33 właśnie od jakiegoś hehe uczestnika, kurwa, to nigdy nie wyjechało na drogę XD Widać, że kupione po taniości, tzn. zapewne za okolice 30k. Z zewnątrz nawet nieźle, ale mechanika to w tym leżała. Od jakiegoś czasu już go tam nie widzę, ale przez jakieś pół roku stał praktycznie w tym samym miejscu i widziałem kilkunastokrotnie jak coś przy nim dłubał jeden czy kilku facetów. Podziękuję. Poza tym oglądałem kiedyś LS400, który był na japfeście i gość się nim zachwycał, że solidny egzemplarz. Kurwa, wolałbym te 15k spuścić w kiblu, bo to auto było tak wyruchane, że kolejne 15 by mu nie pomogło.
W ogóle z mojego doświadczenia wszystkie te "zlotowe" fury to konkretne gówna są. Ładnie wyglądają na zdjęciach, a w rzeczywistości często są w mocno średnim stanie blacharsko-lakierniczym i jeszcze gorszym technicznym. Druciarstwo, mody z dupy za grosze, wieśniackie dodatki itp. itd. Jak widzę takie pomodzone furki, co to mają zdjęcia w fotoszopie przerabiane godzinami z watermarkami jakichś wannabe fotografów, to zawsze mam bekę i zamykam ogłoszenie.
Słyszałem o prowadzeniu SRT 8 wiele dobrych opinii i z ciekawości porównałem sobie czasy cegły i m5 z jakichś torów na randomowej stronce
m5
Hockenheim Short 1:17.60
Willow Springs - Streets of Willow 1:28.65
srt8
Hockenheim Short 1:17.70
Willow Springs - Streets of Willow 1:27.00
nie mogę znaleźć nic konkretnego o chryslerze na nurburgringu, to by nam powiedziało więcej, no ale po tych czasach można chyba zakładać, że jednak jakoś to skręca