http://allegro.pl/miernik-tester-czu...&bi_c=Product&
Ja w robocie mam taki, ale czy jest dobry? Nie mam pojęcia nie znam się. Mierzy ponoć rzetelnie.
Wersja do druku
http://allegro.pl/miernik-tester-czu...&bi_c=Product&
Ja w robocie mam taki, ale czy jest dobry? Nie mam pojęcia nie znam się. Mierzy ponoć rzetelnie.
W sumie tez bym nie myslal o kupnie samochodu jakbym nie wychodzil nigdy z domu I wiekszosc swojego zycia probowal trollowac na umarlym forum katolickim
Dobra kurwy bo ostatnio sobie nie poradziliscie z doradzaniem to moze inne pytanie bo decyzjca co do budy juz zapadla powiedzmy:
ARL czy ASZ? Sa jakiekolwiek roznica po za turbo i ic?
Also do ile mozna zrobic 1.8t legitnie? vrs w leonie ma w serii 225k, ale to nadal malo, ile wiecej mozna wyciagnac?
Tylko wypierdalac z tymi skurwialymi s6 i innym guwnem.
Interesuje mnie tylko 1.9 tdi ASZ i ARL i 1.8T chyba, ze ktos wjedzie z seksownym 2jz do 20k
ze tego volvo nie chcesz to hrr tfu ci na ryj artur, serio nie wiesz co tracisz tylko wieswagony bierzesz jakies, modlicha cie pusci bokiem z pierwszym lepszym wlascicielem volvo
Artur ty ignorancie bity, 2JZ za 20k izi kupujesz w GS300.
A 1.8T se możesz odjebać jak chcesz, w Jaworznie jest pomarańczowe S3 dłubnięte na 330 kuca za jakieś 18k, obczaj se.
Będę oglądał przynajmniej jedno S3, jest jedno takie ładne nieprzesadzone za 22~k. Jedyny minus to haldex zamiast torsena, ale w sumie to quattro potrzebne mi ino na jakieś harde warunki, a w takich będzie działało to tam jebać ten torsen.
No ale na oku też B6 z BEXem pod machą w podobnej cenie, może mocy mniej, ale torsen i buda, która mi bardziej pasuje. Zobaczymy.
Mexe, wybacz ale musze zapytac.
Z tego co pamietam to nie raz na forum pisales, ze audi a3 to glupota, przeplaca sie, male, niepraktyczne i drogie.
Teraz piszesz ze chcesz s3 ogladac ;)
Chodzi tylko o to ze to s3 czy a3 tez Ci sie juz podobaja?
Bez zadnej urazy, serio pytam.
A3=/=S3
A3 8L to auto takie se, ja bym nie kupił, nie podoba mi się, nie ma w nim nic ciekawego i wcale nie jest tanie, można se w jego cenie A4 ogarnąć, a nawet A6.
S3 natomiast wygląda sto razy lepiej, jeździ sto razy lepiej, ma charakter - ma sens. Chętnie się do niego przymierzę, jak nie spasuje, to nic się nie stanie. Ogólnie dzisiaj chciałbym je zobaczyć razem z tym B6 i może jeszcze C5 Avant, oczywiście wszystko w jedynym słusznym napędzie. Zdam relację.
Kurwa jak ja widzę jak kumpel sobie tą subaryną jeździ to sam się zastanawiam czy nie jebnąć swoich wszystkich ewentualnych planów, zacisnąć pasa, wpierdalać gruz chwilowo i jak opierdolę samochody to nie kupić sobie focusa st albo imprezy wrx, to nie STI ale zawsze i tak lepiej jak jakieś diesle kręcone na 250 koni
Jeździl ktoś czyms mocnym z napędem na osce? Jak się to prowadzi na mokrym asfalcie? Cywilne jezdzenie takimi autami to więcej męki z normalnym cyklem(miasto, sklep itd.)? Bo tak to widzę ze trzeba się pilnować z jedynka, dwójka, trojką , żeby nie buksować na światłach.
Bez przesady, jeśli umiesz jeździć, to nie będziesz palił gumy na każdym skrzyżowaniu. Jeśli auto jest mocne i nie ma 4x4, to zazwyczaj jest zrobione tak, żeby jeździło dobrze, np. Civic Type-R, który na torze spokojnie objeżdżał swoją konkurencję kutą na 4 buty. 4x4 jest dobre w kwestii bezpieczeństwa i w zimie, ja się kieruję teraz właśnie tym i dlatego chcę quattro (a przy okazji lubię tę otoczkę i kult tego napędu, to też swoje odgrywa przy wyborze).
Quattro nawet zimą ciężko zabuksować oponami, jedynie na śniegu bo na lodzie zazwyczaj i tak wyrywa
Czy chłodnice są takie same w zwykłych i usportowionych fabrycznie wersjach?
Panie chłodnice to są różne prawie w każdej wersji silnikowej, wg ASO, B5FL miał 16 różnych chłodnic XD
Śmigał ktoś na jakimś torze typu ten w Poznaniu? Jakie to są mniej więcej koszty?