Widzę na fb, ze sprzedają jakieś gruzy nawet za 2k. W sumie mój kumpel kupił za 2650 focusa od pierwszego właściciela z polskiego salonu, ale 1,5 roku temu i do dzisiaj jezdzi nic nie inwestuje praktycznie
Wersja do druku
Widzę na fb, ze sprzedają jakieś gruzy nawet za 2k. W sumie mój kumpel kupił za 2650 focusa od pierwszego właściciela z polskiego salonu, ale 1,5 roku temu i do dzisiaj jezdzi nic nie inwestuje praktycznie
A to Michał moglby opowiedziec chociaz juz tu kiedys pisal
Normalny chlopak, ktorego zyciowa sytuacja "przymusila" do wziecia sie za robote i ktory wzial sie za robote i zarabia teraz grube sianko, ale przy tym jest gitem i zawsze znajdzie czas zeby pomoc i doradzic jak sie cos potrzebuje.
skoda fabia 1, 1,4mpi
100k :kekw chyba euro
A w sumie na czym by miała polegać ta wyższapółkowość oprócz kształtu znaczka i wyższych kosztów eksploatacji? :hmm
wziołbym kure jakomś typu skoda oktawia i nie martwił sie o eksploatacje bo tańsza jak w vw czy jakimś audi, a dalej jeden h#j w środku
ja to bym kupił passata :polak
Za 100 na pewno nie bralbym nowego auta, bo nic w tej kwocie by mnie nie zadowoliło
Ale na pytanie mogę odpowiedzieć - wolałbym dojebana skode, kie niż gole audi
https://sprzedajemy.pl/mazda-3-wersj...a9f-nr64129818
Warto się w to pchać?
Ja to bym se wzial srednia z srednim wyposazeniem. Czyli w odniesieniu do 100k zlotych nie sililbym sie na biednego VW/Audi tylko wzial se jakas przecietna Skode/Kia z przecietnym wyposazeniem bo wolalbym to niz prestizową dacie duster z "pelnym" (regulacja fotela i radiem :kekw) wyposazeniem.
A tak w ogole to bym sobie wzial auto z wyzszej pulki z mocniejszym silnikiem uzywane pozdrawiam
Za 100k to chuja obecnie można dostać. W tej kasie masz nieźle wyposażonego Ceeda albo gołą Octavię, a więc ten sam segment, dwie marki - różne wersje.
Nic powyżej tego segmentu w tej kasie po prostu nie ma, musiałbyś patrzeć niżej, ale znowu - Scala za 100k też jest konkurencją dla Ceeda, bo KIA nie ma nic, co wpasuje się w Scalę (która swoją drogą jest kurwa bez sensu i istnieje tylko dlatego, że z Octavii zrobili niemalże premium z tymi cenami).
Idąc jeszcze niżej, to za 100k dostaniesz topową Fabię, pewnie wersję Monte Carlo z DSG itd., ale to jest kurwa Fabia (choć ta nowa jest całkiem spoczko i imo nie ma sensu kupować zamiast niej śmiesznej Scali) i dawanie za nią 100k jeszcze parę lat temu wywołałoby uśmiech politowania i popukanie się w czoło, a dzisiaj to jest realna propozycja XDDD
No mając 100k to jest pizda, bo albo idziesz w średniego Koreańca z jako takim wyposażeniem (ale dalekim od topu), albo chcesz dopasione małe autko, nie masz innej realnej opcji.
NAwet jakbyś chciał Toyotę, to Corolla hybrydowa, która jako jedyna ma sens (bo jakieś 1.2 benzyna to XDDDDDDDDDDDD), to Corolla kosztuje grubo ponad 100k, a Yaris to Yaris i co prawda można go mieć poniżej 100k w hybrydzie, ale powtórzę jeszcze raz - to Yaris.
honda civic
hyundai elantra??