@
_Szymon_ ; zwijaj mandżur. Klapa rdzewieje, nowość, prawie każde auto ma z tym problemy prędzej czy później. Przypomnij sobie jak gniją E39, E46 - tego w E60 nie ma, w E90 w sumie też nie.
No i co to znaczy "powyżej 400nm piszą, że jest ogień"? Że jest awaryjny czy że jest szybki, bo ani jedno ani drugie nie pasuje do Twojej wypowiedzi. Czy może twierdzisz, że jakieś tam biedne 400nm to jest nic, bo masz u siebie nie wiem, 600, i to dopiero jedzie? W takim razie zabierz swoje mądrości stąd, bo co jak co, ale 400nm to jest dużo i auto z taką wartością momentu obrotowego nie jest wolne, a nawet powiedziałbym, że szybkie.
A chłopak pytał tak ogólnie, a Ty mu od razu z pyskiem. Chciał ogólnie to dostał, nie musisz go od razu jechać i strzelać mądrościami z użytkowania 535d, które kończą się na tym, że w sumie szybkie to i dla Ciebie bezawaryjne, bo albo masz dobry egzemplarz i masz kasę na utrzymanie, albo władowałeś już w niego kasę i dalej masz na utrzymanie.
Będzie mnie tu obrażał, niedoczekanie jego.
@ @
Astinus ; o zajebiście, lepiej się na takiego cwaniaka nie naciąć, bo jak widać łatwo niezorientowanego porobić, a potem tylko ból, że 4.3, a nie 5.7.