Co, pewnie lepiej biały albo, tfu, czarny?
Wersja do druku
Co, pewnie lepiej biały albo, tfu, czarny?
no dusterek z tymi lampami tył to mistrzostwo jeszcze na 4kółka ehh może po tym kryzysie człowiek w końcu pójdzie po rozum do głowy:zaba
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kurwa debile
i chuj boli mnie to jak skurwysyn ale muszę przyznać rację boruciarzowi
Odezwał się typ, co chce w leasinowanym Combo wycinać DPF XDDDDDDDDDDDDDDDD W czasach, gdy czyszczenie kosztuje ze 600 zł i ma się spokój na lata.
Ciągle brak argumentów przeciwko Dusterowi poza kolorem XD
jak wycięcie, i mapę mam taniej niż czyszczenie i też spokój na lata, plus moc podniesiona
ja bym polemizował tylko z jednym - ,że Duster wygląda na droższego :D
Przecież duster to jest ikona SUVA dla biedaków, jak tam jeszcze szyby na korbki robią :D
Idealny samochód dla myśliwego czy innego wędkarza
Proszę o poradnik zakupowy na czas epidemii
W Audi szyby na korbkę z tyłu ładowali aż do B8 i nie kosztowały one lekko ponad 40k jak bazowy Duster, ba, były dużo droższe niż topowy Duster, który wszystko potrzebne ma, z 4x4 włącznie.
Obecna generacja Dustera wygląda naprawdę dobrze, tylne lampy robią najlepsze wrażenie. Z zewnątrz jedyną odstającą mocno rzeczą są klamki, które rzeczywiście wyglądają tanio. Cała reszta - wręcz przeciwnie.
W porównaniu do dużo droższych Sportage'a czy Tucsona Dacia wcale nie wygląda taniej. Nawet w środku.
ale takich rzeczy jak manualne okna to ja nie czaje w tej chwili
to już jest tak upowszechnione, że jakbym miał obstawiać, to powiedziałbym, iż produkcja mechanizmu na korbkę będzie droższa niż elektrycznego
producenci samochodów wrzucają korbotronic chyba tylko po to, żeby właściciel poczuł się jak biedak
Też jestem ciekaw z czego to wynika. Np. ze sławnym Toyota clockiem było tak, że mieli spore zapasy i ładowali to wszędzie gdzie się dało i nawet sprzedawali innym producentom (do dzisiaj chyba to robią, ale wątpię, że mają jeszcze zapasy). Taki mechanizm korbotronika też mógł teoretycznie być wyprodukowany w zbyt dużych ilościach i po prostu stosowali go nawet w Audi do drugiej dekady XXI wieku, a przy okazji sporych oszczędności dodawali jeszcze zachętę dla kupujących, żeby kupili jakiś pakiet ze wszystkimi elektrycznymi szybami. Duże zapasy czegoś takiego jak mechanizm podnoszenia szyb można sobie wyobrazić akurat, to nie jest duże element. Pozostaje tylko pytanie, czy to jest taki sam element jak np. w Golfie IV czy Audi A4 B5, bo jeśli tak, to mamy odpowiedź.
Bo tak jak mówisz - koszt produkcji takiego elementu będzie bardzo porównywalny jak tego silniczka elektrycznego, oszczędności są pomijalne przy kosztach produkcji całego auta (o ile w ogóle występują, bo kto wie, mechanizm elektryczny może być nawet tańszy).
A więc tak - ładowanie korbek obecnie ma za zadanie tylko skusić klienta do kupienia droższej wersji. Ja nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem biednego Dustera, cały czas widzę te średnie lub wysokie wersje wyposażenia. Dacia na pewno ma dobrze ogarnięte prognozy i części do tych biedackich wersji mają nieduże ilości, tylko tyle, żeby pokryć zapotrzebowanie na te auta w pewnych grupach zawodowych, gdzie liczy się niska cena i prostota.
@jaxi ;
jak ma być kurewsko solidnie, a do tego tanio, to łada niva i to bez kappy
sąsiad myśliwy ma mitsi pajero 2.8 i bardzo se chwali
A to może tak było z tymi B8 z korbami że te 15-20 lat temu jeszcze elektryczne silniczki były droższe, a nie chcieli jakiegoś badziewia delikatnego pakować, co by ogólnie marka nie dostawała cięgien od klientów za gówno. To woleli pakować korby - sprawdzone i wytrzymałe xD
Owszem, bardzo dobry wybór, ale jeśli ktoś tym dużo jeździ, to kręgosłup mu wyjebie bardzo szybko, fotele to jest jakiś dramat.
Lepszy jest Jimny, co jest potwierdzone jego brakiem dostępności po dzień dzisiejszy, a odpowiedzialni za to są w dużej mierze grupy zawodowe jak leśnicy.
Ale B8 to jest 2008 do 2015 praktycznie. Nie wiem jak długo można było je dostać z korbami, ale to było na pewno jeszcze opcją po 2010 roku.
No i umówmy się - kupujesz A4 za około 100k (wtedy takie ceny były za podstawowe wersje wyposażenia) i dostajesz korby. Sorry, to było nieakceptowalne dużo przed 2008 rokiem.
A, no i w Audi jeszcze była jedna fantastiko rzecz - kierownice bez skóry XD Normalnie chamski plastik w aucie często za grubo ponad 100k. 170 konne TDI, DSG i kiera w dotyku jak myszka Hiulet Pakard za 9,99 zł. Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca w ogóle, a jednak miały.
KTO TO WIDZIOŁ TAKIMI DROGIMI SAMUCHODOMI JEŹDZIĆ
TO MA INO ZAWIEŹĆ!!!
https://snipboard.io/e6O83a.jpg