Ja pierdole. Nawet mi się nie chce nic mówić.
Wersja do druku
Ja pierdole. Nawet mi się nie chce nic mówić.
Ale cos ty se tak upierdolil ten "segmment". Shoterek szuka auta dla lubej z automatem, a ty sie chyba najebales i w kolko o tym segmencie fabii xD Moze se byc w swojej szufladzie najpiekniejsza co nie zmienia faktu, ze nadal wyglada po prostu przecietnie i do 50 tysiecy jest tak z jakies 47 innych ladniejszych modeli, ktore pewnie przejda probe dizajnerska u jego zony pozdro dla kumatych.
Ale jak sie jej Fabia spodoba to niech bierze Fabie bo poza tym, ze jest to brzydkie auto to ma wszystko czego jej bd potrzeba.
Skoda oblała test w przedbiegach, za to ta a trujka limuzyna to sztosik, będziemy chyba tego szukać
@edit
A jeśli chodzi o bmw, to tylko benzyny szukać? Ile toto pali w autostradowych prędkościach? Bo jednak te 400km tygodniowo jest robione, żeby szoku nie było potem
Bo nie masz Macieju nic ciekawego do powiedzenia, wiemy :kappa
Bo mówił, że ma być jak najmniejsze auto - przecież kurwa to parę razy powtarzałem XD
I Fabia nie jest brzydka, co najwyżej zwykła i po prostu poprawna. No ale taka miała być i taka wyszła.
Mówiłem kurwa, że się jej zaraz oczy zaświecą i nie będzie chciała nic innego? Mówiłem. Szukajcie więc, ale ten egzemplarz akurat co wrzuciłem jest obecnie chyba najsensowniejszy w całej Polsce, a więc zalecam rozważenie go. Nie ma dużej podaży tych aut, szczególnie w automacie, dieslu i do 50k. Poważnie mówię. A, no i to jest polski salon, ogromny plus.
BMW 1er można diesla, jak najbardziej, tam nie ma złych silników, ale akurat w Audi masz bardziej sprawdzone motorownie, które nie boją się 400kkm (chociażby to 1.6 TDI - 400kkm to dla niego jeden wielki chuj). Co do BMW to się nie wypowiem czy dorównają trwałości Audi, ale patrząc historycznie, to BMW poza M57 odstawało od VAGa w kwestii trwałości diesli.
https://m.mobile.de/auto-inserat/vol...317969929.html
A np taki ford? Jak w nich automaty się sprawują? I serwis ich ogólnie będzie droższy niż Audi?
Ale te Volvo to nie jest Ford, pomyliło się dla cb z S40/V50.
Automaty mocno takie se, to Aisiny, które nie są znane z trwałości i wytrzymałości na duże pierdolnięcia momentu obrotowego. Jak auto ma mały nalot (tak do maks 150kkm) i skrzynia chodzi ideolo, to można brać i dbać. Przy dużych nalotach ryzyko mocno wzrasta.
Serwis podobny do Audi Q3/Q5.
Tak się tylko zastanawiam co jest nie tak z tym konkretnym modelem bo cena znacznie niższa niż reszta
spuszczacie sie kurwa nad tymi starymi rozjebundami tak jakby toto w ogole nie jezdzilo, albo jak byscie mieli trzymac toto po 30 lat. wiecej pierdolenia i zachodu z tym przezywaniem kurwa macie ze ŁOLABOGA KONDYCJA SKRZYNI BIEGUW BO JAK SIE SPIERDOLI TO PRZEDZIAL CENOWY TO OD 900 DO 1024 ZŁOTE, LEPIEJ SPRWADZIC ZAWCZASU BO POTEM TO SIE JUZ NA PEWNO NIE MOZE SPIERDOLIC PODCZAS MOJEJ EKSPLOATACJI.
Ale o to w tym właśnie chodzi, najwięcej przyjemności sprawia rozważanie opcji, oglądanie ogłoszeń, wkurwianie się jak fajne auto się sprzedaje, bo nie potrafimy się zdecydować. O to w tym chodzi, a nie o znalezienie szybko dobrego samochodu, co można mając 50k zrobić w godzinkę i to już z dojazdem i wizytą na SKP. Gonienie króliczka, nie łapanie, pamiętaj Maciek :kappa
PS I mówi to gość, który kupił swoją KIĘ jakoś 20k poniżej ceny rynkowej i tak średnio miał wybór, bo takich okazji się po prostu nie przepuszcza XD To tak samo jakbym ja nie kupił tego jebanego Forda - totalny bezsens, takich decyzji się nie rozkminia, bo są w oczywisty sposób najlepsze.
Z doświadczenia nie zaprzeczę :kappa
A tak serio: to jest proste jak jebanie, tylko przede wszystkim trzeba wiedzieć czego się chce. Jak ktoś mi mówi, że najlepiej żeby auto było jak najmniejsze i podaje mi Yarisa. Ja się produkuję, a potem wchodzi info, że jednak auto robi 100km+ dziennie, ja daję Fabię, bo też mała, ale z dieslem i automatem. Jednak Fabia nie, bo stara mówi, że brzydka XD No ale A3 sedan spoko, chuj, że od Fabii to jest dłuższe jakieś 60 cm, jebać, jest ok nagle - w to idziemy. Potem że coś tanio to Audi, chuj, że jest w normalnej cenie - zamiast dzwonić i się pytać, to na forum smuty piszą. W tym wszystkim wchodzą jakieś menele i mówią, że Fabia chujowa fest i brzydka jak skurwysyn XD No jak tu można pracować?
Krótka piła powinna być: stara jeździ do kołchozu 100km+ dziennie, wymagania automat i w miarę małe auto. Przy takich kryteriach od razu wchodzą segmenty Fabii i A3, wchodzi diesel i mamy kurwa całe spektrum aut. Wrzucamy jebaną Fabię i A3, wychodzi, że A3 lepsze i gituwa. Tak to powinno wyglądać i cała dyskusja byłaby zbędna.
#
@Shooterq ; przypominam, że to jest chyba jedyny sedan w twoich kryteriach. Albo chcesz albo nie, chuj wie kiedy się sprzeda i chuj wie kiedy będzie następny. Mówię śmiertelnie poważnie, tych aut jest mało.
gdybyscie mieli mozg zamiast pierdolonego styropianu to wyjebalibyscie sobie z bani paradygmat TRASA = ŁO KURWA DIESEL MUSI BYC i przestali postowac jakies jebane fabie w tdi czy inne audi (na chuj babie audi? zeby sie wkurwiac ze trzeba potem do drozszego mechanika odstawic to kurestwo, ktorym i tak jezdzi baba?)
tipo z fabrycznym lpg (t jet 120km) w hatchbacku jest odpowiedzią na wszystkie pytania w tym pierdolonym temacie. owszem, nie ma automatu. ale do kurwy nedzy, na chuj w trasie automat?
I ja się zgadzam, że automat w trasie jest potrzebny jak świni siodło, ale pewnie stara jeździ też do Biedronki i Rossmanna i chce automat, czemu się wcale nie dziwię.
I tak, LPG jest tańszym rozwiązaniem niż diesel, ale to kolejne gówno, którym trzeba się zająć (głównie jeśli mowa o starszych instalacjach, paroletnich itd.), tankować dwa paliwa, chuje muje dzikie węże. W trasie takie A3 z 1.6 TDI spali 5 litrów, Tiposzczak jakieś 9 litrów gazu. Oszczędność oczywiście będzie, ale to będzie ile, z 1k rocznie? Dolicz droższy przegląd, serwis instalacji i kurwa niewiele z tego zostaje, a musisz się pierdolić z tankowaniem itd., co dla kobity będzie mocno wkurwiające, uwierz, one mają problemy ogarnąć takie cuda jak dwa paliwa. LPG przy tak oszczędnych dieslach na trasie nie ma wielkiego sensu, oszczędności często zbliżają się do zera niestety.
No i masz Tipo vs A3:
-A3 szybsze, bo pierdolnięcie diesla + automat (jeszcze jest opcja 2.0TDI, które już w ogóle kasuje Tipo)
-A3 wygodniejsze,
-A3 dużo lepiej wykonane,
-A3 ciche przy prędkościach 100+,
-A3 trzyma mocno wartość,
-A3 ładniejsze (choć lubię Tipo, ale jednak A3 sedan to idealne auto pod kątem designu),
-Tipo nowsze,
-Tipo tańsze w naprawach, ale też niestety mniej trwałe (trudne do policzenia w jeździe autostradowej, może być nieduża różnica).
Coś mi ukmnęło?
PS Jak mówimy o Tipo, to już lepiej iść w jebaną Fabię. Mniejsza, a to ponoć ważne dla starej, ma automat, ma diesla, który pali tyle co nic, jest tak samo świeża jak Tipo (dwulatek w tej kasie) i będzie miała podobny przebieg. Tipo kompletnie nie ma sensu przy Fabii, a jak mi powiesz, że jest ładniejsze, to pierdolnę ze śmiechu XD
PS2 Spuszczanie się nad wyglądem auta przy takich kryteriach jest totalnym idiotyzmem. To nie jest koncert życzeń, są pewne auta idealne pod zastosowanie i tyle, nie każdemu muszą się zajebiście podobać, ale o to właśnie chodzi kurwa, bo to auta dla mas i właśnie dla takich ludzi, co szukają auta za 50k na bezproblemowe dojazdy do pracy 100km.
Dobra skonczcie pierdolic
Giulia w automatiku i z 150km dizlem jest ostateczna odpowiedzia. Jak 50 tysiecy to za malo to mozna kupic jakas rozjebana taka zeby jezdzila pzdr
Rozumiem, że tym samym potwierdzasz, że wg cb Tipo > Fabia. No cóż, pozostaje mi współczuć, ale jak się sprzedaje Subaru, to w sumie nic dziwnego, że się pierdoli we łbie w kwestii wygląda samochodów i zaczynają się urojenia, że Fiat dla mas jest ładniejszy od Skody dla mas. Podpowiem: nie jest, oba są w podobny sposób prostackie, Fiat przez swoje tryhardowe elementy stylistyczne, takie jak przetłoczenia na dachu, którymi próbuje, a mu niespecjalnie wychodzi, a Skoda przez prosty i nieprzekombinowany w żaden sposób design, który sprzyja niskiej cenie i dobremu odbiorowi przez masy. Ogółem - jedno i drugie to totalna przeciętność i po prostu poprawny design, który może się podobać pewnej grupie odbiorców, a dla reszty jest neutralny
Tak
# @Sonka ; ostatnie ostrzeżenie dla cb
ty masz tak najebane w tym garze, że już nie ma ratunku.
dobrze mu powiedziałeś Boro
Dobrze, że przynajmniej dałeś podobnie wypasione wersje obu aut, a nie jakąś biedną Fabię i Tipo Lounge. Szanuję.
Różnica jest taka, że Tipo w bieda wersji wygląda w chuj gorzej, Fabia tylko gorzej. Sorry, takie fakty. Tipo w wersji Lounge naprawdę zmienia się diametralnie do podstawowej biedy z czarnymi klamkami i lusterkami i na stalówce 15".
Ale nawet w topowych wersjach (dodałbym Monte Carlo w Fabii, bo wygląda jeszcze lepiej niż te bogate ze zdjęć) dla mnie Tipo wcale nie jest kurwa ładniejsze. Skoda odjebała z Fabią III zajebistą robotę i ten wóz naprawdę się broni, potwierdzili to z resztą nową Octavią. Żaden chuj mi nie powie, że Skody są brzydkie, nawet taki jebany Kamiq jak na crossovera jest bardzo spoko.
Już nawet nie mówię, że Fabia i Tipo to nie ten sam segment.
Trzeba jednak oddać innym markom, że też chujni nie odstawiają i naprawdę co kolejna generacja, to ładniejsze. Kia, Hyundai, Fiat, Skoda, Ford - no kurwa coraz ładniejsze te auta, bez kitu. Teraz se Fordzika Pumę przypomniałem, no kurwa, jak na crossovera to miodzik jest. W sumie ta dyskusja bardzo pomocna jest, dopiero teraz sobie zdałem sprawę jak się podniósł średni poziom samochodów w ostatnich latach i że można se teraz bez kitu przebierać w różnych markach patrząc po wyglądzie i autentycznie mieć zagwozdkę, bo prawie wszystko się broni.
nawet bym ci blachy w potylice nie zajebał, tylko od razu bym się w ciebie z dwóch nóg dropkickiem jak w wwe wjebał.
za te kurwa wszystkie bzdury, za te kurwa pierdy, za te kurwa beżowe sztruksy nalezy ci sie jak chuj spadniecie ze stołeczka i bez kitu pora cie zdetronizowac.
Przytocze w skrocie twoje OSIĄGNIECIA (w sensie wysrywy ktore tu bełktoales)
1. Passat jako kurwa wzór ergonomii i KLASYCZNEJ ELEGANCJI
2. Mazda mx-5 postrzegana jako cud designu i inzynierii, a nie pierdolona abominacja na kołach, ktora wyglada jak jebana zabawka, a kierowca w niej jak spierdolony ludzik lego
3. KOREAŃSKIE KURWA TICO
4. TERAZ SKODA FABIA
5. OGOLNIE SKODY JAKO ŁADNE SAMOCHODY, WRECZ KURWA DESIGNERSKIE. NO TE SKODY POWYZEJ TO TAKIE WYPASY ZE JESZCZE MI CHUJ NIE OPADL
Ty kurwa grotesko ty, głupcze, chamie. Specjalne miesjce w piekle powinno byc na tkaich jak Ty, bo przyjdzie tu kuraw jeden z drugim zabłkąny bobasek i cie jeszcze poslucha, nie daj boze ze zrozumieniem.
koreanskie tico na propsie
Szkoda, że nie byłeś taki kozak jak się widzieliśmy : / Maciek, ja naprawdę bym się nie obraził, nie musiałeś się powstrzymywać.
No i to są chinosy ty chamie ty, prawilnej polskiej marki dla prawilnej polskiej subkultury, z której to zrodził się pewien styl w modzie... Eh dobra, szkoda pierdolić, bo i tak nie zrozumiesz. Już nawet nie mówię o tym, że to są moje robocze spodnie do oglądania aut i innych tego typu spraw, gdzie trzeba schylić się, klęknąć na ziemi żeby coś zobaczyć, oprzeć się o coś ujebanego itd. Sugerowanie, że jadąc po rozjebundę będę się ubierał jak szczur na otwarcie kanału XD
Jako wzór ergonomii jak już i to jest akurat prawda, nic mu nie brakuje i nie ma nic zbędnego. Nie klasycznej elegancji, a prostoty designu, który jest dość ponadczasowy i utylitarny. Spróbuj temu zaprzeczyć, oczywiście z argumentami.
XD To, że tobie by stara nigdy nie pozwoliła kupić takiej zabawki jak MX-5, nie oznacza, że nie jest to fantastyczne auto i swojego rodzaju może nie cud, ale przebłysk geniuszu i pójścia w stronę czystej radości z jazdy odrzucając większość innych założeń samochodu (małe gówienko, do tego bez dachu, bez bagażnika i ledwo mieszczące chłopa powyżej 185 cm wzrostu), co nie jest często spotykane. MX-5 to auto wybitne w swojej klasie i legenda, która jest ciągle kontynuowana. Spróbuj temu zaprzeczyć.
Zajebisty youngtimer za 2500 zł. Historia Tico jest dość ciekawa, egzemplarze produkowane w Korei są rzadkie i dużo lepsze niż te polskie. Dodatkowo Daewoo już nie istnieje, a to tylko dodaje wartości takiemu autu. Nie każde auto o wartości historycznej musi być drogie, mieć duży silnik itd. Tak samo jak Cinquecento też jest już youngtimerem (FSMy i Sportingi, których jest bardzo mało, w dobrym stanie to już w ogóle), tak i jest nim Tico made in Korea. Prosta sprawa, ja lubię małe, stare auta, a jak są tanie, to tym bardziej. Siedź se tam w tej swojej bańce paru modeli na krzyż, ja nie mam z tym problemu. Odpierdol się jednak ode mnie i od tego co lubię, szczególnie, że mam ku temu równie dobre powody.
Tutaj nawet nic nie dodam, bo wszystko zostało powiedziane. Sugerowanie, że Fabia III jest chujowym czy brzydkim autem to mocne XD
Nie designerskie kiepie, a ładnie narysowane i to też jest prawda, większość ludzi ci to powie, tak samo jak to, co napisałem dalej - że większość tańszych aut obecnie jest ładna i zrobili postęp w ciągu ostatnich 10 lat.
Mam nadzieję, że mnie posłuchają. Co ty masz ciekawego do powiedzenia poza "Giulia panie to je to" albo "Tylko Rio panie w tym segmencie"? No chyba nic.
Przecież on pierdoli jak potłuczony, nie ma sensu go słuchać XD Ten debil się uparł, że ja pierdolę głupoty i robi fikoł za fikołem żeby pokazać, że nie mam racji.
Otóż mam, a on się gotuje, bo Sylwia trzyma go króciutko i jakby se chciał kupić nawet starą Imprezę za 5k, to by go z chaty pogoniła. Gość jest skazany na Optimę i Bravo w gazie, stąd frustracja.
A w sumie na chuj ja się produkuję jak ten cep:
a) trolluje,
b) i tak nie zmieni zdania i dalej będzie mnie tu podhaczał,
c) jest niestabilny emocjonalnie więc i tak wszystko co ja tu piszę jest lub będzie jak krew w piach, w zależności od tego jak mu się chuj ułoży w gaciach po szczaniu.
Owszem, nie jest ładniejsza. Nie jest też brzydsza. Wszystko się zgadza kolego.
#
A propos Tipo, to jest zajebista wersja:
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-t...tml#834704ff09
Udało im się z tym body kitem. Za kilka lat to będzie gorący kąsek na rynku aut używanych, jak będzie to można tak wyglądające kupić za 40k i zaraz u Cinka zrobić na ~150-160 koni to kuuurwa, będzie ogień. Do tego Eibach Pro Kit i fura wygląda jak marzenie, japierdoleee. Zapiszcie mnie.
fajne auto dla 8 latka PZDRRRRRR
wspanialy body kit. jak jakis pierdolony civic.
tak jak mowilem. dla chlopa nie ma ratunku.
Ale Byku ma NC, a NC jest kurwa ogromne. Jakby wsiadł do NA to japierdole, pewnie robiłby zimnego łokcia z obu stron naraz XD
Przepraszam bill gejt ty kurwo PRZESTANIESZ MNIE SLEDZIEC???
Załącznik 374198
Micheliny chce kupić do rozjebundy wartej 18k, co za łeb XD
@Mexeminor ;
Te 35k to nie jest sztywna kwota, zawsze te 5k mogę dołożyć jeśli faktycznie będzie warto jednak wolałbym nie przekroczyć granicy 40k bo kobieta mnie zje XD
Co do samego Passata to odpada przez moje "chore" uprzedzenie do passata b5 i choćby skały srały nie umiem się do niego przekonać.
Po prostu zaczynam się powoli rozglądać za nowym samochodem w kwocie 35k (ostateczność 40k) żeby się przesiąść z tej swojej e46.
Co do wyposażenia to na pewno pójdzie w górę bo bmka to przedlift bez mpaka, szukałem pod kątem silnika m54b30 w czasach gdzie miałem gówno znajomość na temat wyposażenia bmw więc każdy zakup będzie dla mnie przeskokiem w wyposażeniu.
A4B8 to nie jest sztywny wybór tylko problem jest taki że większość samochodów albo nie podoba mi się z zewnątrz albo wewnątrz gdzie a4 mnie jednak urzekło.
Tak samo wersja kombi nie jest sztywnym wyborem, po prostu a4b8 podoba mi się w kombi.
Tak naprawdę warunkiem jest samochód który ma 5 drzwi
Przy czym chociażby A3 8P 5drzwi mi się ni kurwy nie podoba
Plus najchętniej chciałbym coś z VAG'a zeby razem ze swoją śmigać tam i uwdzie na spoty plus niczego oprócz audi, bmw, mercedesa praktycznie nie akceptuje XDD
Ja bym pojebał te niemieckie rozjebundy i se poszukał do 40k Giulietty QV. Pierdolnięcie ma boskie, wygląda do dzisiaj jak nowy model, jest piękna z zewnątrz i w środku.
A zloty VAGa to rakowisko jak chuj, pojedziesz se na zlot z forum Alfaholików i dostaniesz orgazmu. Ba, pojedziesz na Forza Italia do Warszawy i pewnie jak ładne fotki zrobisz, to cię nawet wpuszczą na teren Pałacu i se wystawisz furkę w akompaniamencie najlepszych włoskich furek ever. Mówię całkowicie serio, społeczność Alfy Romeo jest w miarę dojebana, a nie jak VAGiniarze czy kurwa Beemiarze, 3/4 to jebane dzbany, którzy nie uznają innych marek i brandzlują się do tych swoich parchów wyplakowanych i ojebanych na szybkości quick detailerem z dodatkiem spermy kolegi. Tfu, jebać.
Miałem E39, miałem jebane B5FL i nawet chciałem, naprawdę chciałem jakieś zloty pozaliczać (bo ładne miałem te autka, no ładne), poznać ludzi, pooglądać se auta. Jak posiedziałem trochę na forach, to kurwa zwątpiłem i na żaden zlot nigdy nie pojechałem, bo bałbym się, że resztka szarych komórek mi tam wyparuje.
Jak się trochę posiedzi wśród alfistów to no wiadomo, są też dzbany, ale może niecałe 50% to zjeby, reszta jest całkiem oke i nie pluje jadem na każdą inna markę, a więc jest ogromny proges względem "fanów" niemieckich aut.
A jak już się usrałeś na Niemcy, to se poszukaj W204. Świetne auto pod niemalże każdym względem, weźmiesz se 2.1 CDI w automacie i wyjebane jaja ogólnie, dużo lepszy silnik niż VAGowe TDI i do tego super automacik. Wisienką na torcie jest całkiem dojebana społeczność Mercedesa w Polsce - dużo starszych typów, którzy w chuj ogarniają mechanikę i znają swoje auta od podszewki. Jest januszerka, wiadomo, ale na czilku i bez spin, bez durnego tuningu, mało jest gleb, germanów i innego chujstwa, więcej stockowych fur w super stanie. Musisz tylko omijać spierdoleńców od Beczek i Baleronów, bo te zjeby najczęściej są tak zafiksowani na "legendzie" tych parchów, że można ochujeć z ich pierdolenia o tych wiadrach rdzy. Nie polecam, miałem dwa W124 i się z tym niestety spotkałem nie raz.
jak to wyglada jak gowno przestan xD
Dobra, jakby cos z tym qv mex nie pierdoli. Da sie.
Przedlifty wtedy tez kosztowaly w przedziale 27-35, a nawet 40k, zalezy od stanu, przebiegu i wyposazenia rzecz jasna.
Dobra, z tą ceną i kursem masz racje jak najbardziej, mea kulpa
Ale kurwa na litosc, po co kupowac 12~ letniego diesla z przebiegiem ponad 300k gdzie trzeba zainteresowac sie imbusem, byc moze pompa, turbo i wtryski tez beda blizej konca co generuje duze koszty na dodatek z srednim wyposazeniem.
Kosztow napraw Ci nigdy nikt nie zwroci, jak masz szczescie to faktycznie ktos przystanie na twoje argumenty i zaplaci ta kwote ktora masz w ogloszeniu, a rownie dobrze moze byc tak ze bedzie wisiec i wisiec i tylko problem na glowie bo auto bedzie stalo pod blokiem miesiacami.
Gdybym ja mial taki budzet i mial pchac sie w a4 to wolalbym sie wstrzymac, kupic mlodszego polifta za jakies 45-50k~ nie zjezdzonego, japa tez troche swiezej wyglada az milej sie patrzy.
PS. chuja sie znam, wiem
Jakie kurwa micheliny debilu. Wklejam bo jak tylko napisalem "ludzik miszelin" to momentalnie mi sie wyswietlaja opony miszelin bo pierdolony bil gejs nas sledzi.
Ja w zyciu innych gum niz Pirelli nie zaloze do mojego samochodu.
Jak ktos jest w miare dorosla osoba i pasuje mu jezdzenie e46 i nadal jest nastawiony na niemieckie samochody, ktore mu sie podobaja to zapewne nie bedzie jezdzil Alfa.
W ogole skonczcie z tymi osranymi fiatami bo od 10 stron jedno i to samo jeszcze ktos pomysli, ze to jakies sensowne i dobre auta sa. xD Chuja prawda. Prawda jest taka, ze kupi ta Alfe i mu sie zjebie dwa dni po zakupie max. I do tego sa drogie w utrzymaniu. I wybor czesci mniejszy. Nie ma co sie pakowac w to pzdr
Jak ktos lubi i preferuje to
Załącznik 374204
To pewnie nie bedzie chcial jezdzic tym
Załącznik 374205
Czesci i zamiennikow akurat jest od chuja ale polecam od razu brac x 2
Ale tak szczerze to wnętrze tej giulietty na tym zdjęciu wygląda jak jakiś fiat stilo 2003 carrot edition