ta, wrecz blagaja mnie by to kupil
numerek z pania prezes tez wytargam
Wersja do druku
Dobra sprawdze czy z 2020 tez pojdzie za tyle xD
Ta z 2020 watpie, ale pewnie tabiedabusiness edition za jakies 110-120 brutto oddadza? Ciekawe w sumie
ta z 2016 to wersja super, czyli ta najlepsza?
btw ta złota 280KM za 135 pojdzie jak ktos zainteresowany xD
ale sie dzisiaj uśmiałem, dziękuje wam torgi
tak. wczesniej nazywała sie wersją ABC
Ciąg dalszy jutro, chyba poszli sie najebac ze szczescia
Co? XDDDDDDDDDDDDDD
To bierz ją, japierdole, chuj w tego diesla zajebanego. Ciśnij żeby w cenie były opony, ceramika i 5 lat gwary i dawaj Veloce, essa.
Jak tak dalej pójdzie, to za jakieś 3 lata Zocha będzie kupowała takiego leżaka za 90k w leasing XDDDDDDD Bez kitu, zapiszcie to, niech się tylko dorobi dziewczyna trochę na składaniu najebanych Marianów po walce w Pubie u Grażyny.
tej gwary pewnie sie nie da w leasing wjebac jakby co, bo to działa bardziej jak ubezpieczenie.
No wiecej nie zrobi. Czy przychodzi crystiano rrolando czy artus wiszniewski to handlowiec ma to w pizdzie
To jest już taki kosmos, że chuja ugra, no może te 85k co pisałem, ale to jest maks maksów i za ten hajs bym to na twoim miejscu brał jutro. Owszem, 130k za Veloce kusi w kurwę, ale jak masz w piździe automat i te dodatkowe 100 koni, to oszczędność 50k jest logicznym atutem.
Nie poszla. Kumpel co robi dwa lata powiedxial temu zjebowi co jest na okresie probnym, ze owszem, fajnie ze chce sprzedawac ale sie skurwysyn rozpedzil jak chuj i stary im najebie.
Rezerwacja to jest taka, ze jak ktos polozy grubą zaliczke na stol (czytaj:tysiac polskich zlotych) to od razu chlop luzuje krawat i wybiera numer do goscia od rezerwancji ze juz ma go w pizdzie i ze ma sie nie pokazywac na oczy bo go przekopie. Tak dziala REZERWACJA xd
A i w ogole do tej pory uznawalem to jako pewnik, ze wy to wiecie i tak dalej, ale jak w mowie oczywistosc to po prostu zignorujcie.
Ten czarny kopciuch w tej bajecznej cenie to jest okazja, ale macie swiadomosc ze tam jest na bank pojebane z ta gwarancja i z pewnoscia ma w chuj ograniczen? Bo to auto jest przeciez zarejestrowana. Moze akurat dealer karty pojazdu nie zgubil. W kazdym razie fabryczna sie skonczyla wiec gwarancja jakny byla to juz na zasadzie zewnetrznego ubezpieczenia (potrafia byc cyrki jak chuj).
Z tą złota tak nie bedzie.
No i pan dealer wyjaśnia, ogólnie będą jazdy z tą gwarancją na pewno, będą próbowali wszystko olać jak się zjebie, a zjebać się może, bo 5 lat stania to nigdy żadnemu autu na dobre nie wyszły.
Jakie rabaty dla tych dwóch sztuk?
20 i 50 brutto
niby fajne te auta, ale niesamowicie mnie irytuje patrząc po zdjęciach ta rejestracja która musi być z boku ze względu na budowę przodu xD ten brak symetrii niszczy mi psychę, to tak jakbym spotkał naprawdę fajną laskę, miłą, mądrą, ale by miała zjebany głos albo penisa
Aha i jeszcze taka ciekawostka jakby kogo interesowalo w benzynie 2.0 200km i 2.0 280km to dokladnie te same motory i jak pojedziesz z ta slabsza do byle jakiego tunera co ma wlasna szope i komputer z windowsem 98 to od razu moze ci to wydzwigac na te 280koni tez pzdr
bo jak bierzesz nowke w leasingu to chuja se mozesz tam namieszac bo jak to obczaja to ci nogi z dupy wyrwa :kappa
to sie tyczy takich smieci jak ja co chca kupic jakiegos 2-3 letniego sztrucla na wlasnosc zeby go na lawecie wozic
Klade chuja na pien ze po wyjezdzie z salonu ten niby 200 koni wypluwa ze 240 a ten 280 ze 300. Na poczatku tak jak master mowi, byly to identyczne piece, a potem w ktoryms tam roku (ale stosunkowo szybko jakos, max 2-3 latka zmienili w tym 280 tłoki i jedną lambde zajebali
Jak dobrze że ludzie nic poza święta niemiecka trójca taczek nie widzą i takie auta jak giulia chuja kosztuja
W przyszłym roku robimy zlot alf pzdr
Michałek to jest najlepszy użytkownik jaki pojawiał się w dziale motoryzacji i to bez kappy i całkiem na poważnie piszę
gdyby nie to że za 10 letnią lojalność dostałem odrobinę lepszą ofertę od ing, to pewnie koparka też by szła przez Michałka, z tego co sobie przypominam warunki mieli podobne przy większym wkładzie, ale w ing zbiłem wkład własny na 5% a Michałowi niestety się nie udało i wyszło jak wyszło
ale jeszcze wrócę do niego po jakieś bmw 7 jak już gumiaki jagodziankami wypcham
dzisiaj posucha, nikt na maile nie odpisuje :zaba
Ja chcialem z ciekaowsic zapytac o tego dizla z bielska co za 91k wystawiony jest uzywany, ale mi sie nie chcialo w sumie napisac. xD
Jutro napisze tylko po to zeby zobaczyc na ile zejda.
ten biały co ma 30k przebiegu?
ten lepszy egzemplarz imo i tanczy o 15kto wersja bieda
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#a5e931abfb
No o ta mi chodzilo: https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#892ae22e51
Ale to tylko z ciekawosci bo mnie ani dizel ani manual nie interesuje. W ogole trzeba byc jakims jebanym zwyrolem na poziomie pedofila zeby jezdzic z manualem.
A ta czerwona spoko, ale to jest najbiedniejsza wersja jaka moze byc.
a4 b8 avant jakich silników szukać?
Te wszystkie tfsi podobno awaryjne, prawda to jest?
Jak w dieslu wypada ten dpf? Bo słyszałem, że podobno lubi się wypalać etc
Mam jakieś 35k na samochód więc rocznik 2008-2011
W tych rocznikach TFSI unikać, tylko diesel. DPF to żaden problem, jak auto robi regularnie trasy to wytrzyma 350kkm+, a czyszczenie to jakieś 700-800 zł i spokój na kolejne lata.
2.0TDI to świetny silnik, po 2010 roku wszystkie bolączki poprawione, 400kkm to dla niego nic i to bez żadnych wymian poza rozrządem i ew. jednym czy dwoma wtryskami. Turbo powinno wytrzymać spokojnie te 400kkm, sprzęgło z dwumasą około 300-400kkm w zależności jak auto jeździło.
Ekspert tera kolejne pytanko @Mexeminor ;
Touareg, XC90, Q7 (1 generacje oczywiscie)
Benzyna, może być gaz, najlepiej V8
Które będzie najmniej awaryjne i najtańsze w utrzymaniu?
Zakładam że XC90, potem turek a potem Q7, ktore będzie kurewsko drogie ale może mnie zaskoczysz
Benzyna tylko polift jak już, inaczej albo dolewka oleju i remont albo z biegiem czasu wymiana silnika zależy jak trafisz.
Co do diesla to w przedlifcie uwagę zwróć czy pompa nie opiłkuje, jak gosc ma jakies potwierdzenie ze imbus wymieniony to spoko, jak nie to proponuje go wymienic i miec spokoj.
Poza tym warto brac pod uwage egr ktory moze wymagac wymiany (nie czyszczenia, przynajmniej ja popelnilem ten blad i wrocil po pol roku tak wiec lepiej go od razu zmienic jak juz da o sobie znac) sprzeglo i dwumasa w zaleznosci jak ktos uzytkowal, ja musialem robic przy przebiegu 185k, inni do 250 nie ruszaja takze nie ma reguly, jesli 170km (przedlift, polift 177 cglc kod silnika) to zaplacisz sporo wiecej za zestaw, aczkolwiek jesli bedzie to slabsza wersja to nawet ludzie zachecaja zeby od razu zestaw od cglc zakladac. Rozrzad na prawde tani jak na taki samochod no i ewentualnie jesli temperatury nie trzyma to wymiana dwoch termostatow zalatwia sprawe. Gdybys mial pytania jakies jeszcze to wal pw.
Dpf generalnie jak ktos pilnowal to bedzie dobrze, ja uzytkowalem przez ponad rok jezdzac do pracy 4 km w jedna strone i wypalanie zalaczalo sie srednio co 350-400 km jezdzac tylko na miejscu bez jakis dalszych tras.
No i jesli to automat odpusc multitronic bo to niezbyt udana skrzynia.
No jakoś tak by to wychodziło. Ale XC90 też będzie w kurwę drogie, nawet nie wiem czy nie najdroższe - trudne pytanie ogólnie. W Volvo siedzi rzadkie V8, które będziesz naprawiał tylko w serwisach specjalizujących się w Volvo i na oryginalnych częściach. W VAGach jest trochę więcej opcji, bo zamienników jest w pizdu więcej i są tańsze. Znowu Touareg to kurwa mocno średnio udane auto, a Q7 za samo bycie SUVem Audi będzie w chuj drogie w utrzymaniu - wiadomo. Musisz się liczyć z kosztami utrzymania spokojnie 5x wyższymi niż E39, a jeśli akurat miałeś farta i nie wsadziłeś w nie dużo przez te 2,5 roku, to nawet 10x wyższymi.
Z tym 3 aut najbezpieczniejsze jest XC90 2.5T z manualem, ale wiem, że to nie przejdzie, bo skrzynia.
Jednak najlepiej se poszukać ładnego X3, chuj w to, że tam siedzi GM - jak to będzie 3.0i, to skrzynia ma duże szanse na bycie w dobrej kondycji, bo momentu w benzynie jej tak nie dobija. BMW jest zdecydowanie najprostsze i najtańsze w utrzymaniu.
Ew. jeśli V8, to ja bym Grand Cheerokiego polecał mocno z 4.7 pod maską. Najtańszy w utrzymaniu z tych wszystkich wynalazków, prosty jak chuj i kupisz stosunkowo tanio.
XC90
.
@qSC ;
Raczej celowałbym w diesla prawdę mówiąc.
@Mexeminor ;
Co masz na myśli mówiąc regularne trasy?
Ja osobiście samochodem będę jeździł do pracy 30km dziennie a szukam po prostu z otomoto, a wiadomo jak idzie czasem trafić..
Czyszczenie dpf jest na dłużej? Obawiałem się właśnie że zbyt często czyszczenie tego wypada i stąd mogłoby być nieopłacalne.
Właśnie interesuje mnie ten 2.0tdi
Teraz pytanie czy faktycznie szukać po prostu 2.0tdi z dpf czy jednak skupić się na poszukiwaniu 2.0 clean diesel
Wojteg pa to, wygląda sensownie, szczególnie jeśli ten przebieg jest prawdziwy:
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3...ID6DApIx.html?
Może to tylko 2.5, ale chuj tam, wystarczy.
Ja bym brał a6c7 w kombi no kurwa nie ma w tej kasie piękniejszego auta.
Ale nie masz kasy na nowsze roczniki, poza tym co za różnica - tu i tu DPF. Sam DPF jest w chuj bezproblemowy w dzisiejszych czasach, bo czyszczenie kosztuje grosze, ew. kupienie takiego wyczyszczonego też jest tanie jeśli twój okaże się niemożliwy do wyczyszczenia. Robisz to raz i masz spokój, no chyba, że planujesz tym autem kolejne 200-300kkm naklepać.
Jak jeździsz 30km w jedną stronę, to dla diesla to jest już ok, nagrzeje się i nie będziesz jeździł ciągle na zimnym silniku. A trasa to trasa, 30 km w mieście =/= 30 km w trasie. DPF zapycha się w jeździe miejskiej, jak se śmigasz po trasach z równą prędkością, to praktycznie nic się w nim nie zbiera + wypala się podczas takiej jazdy jak tego potrzebuje.
W aucie, które lata same trasy, DPF jest totalnie bezobsługowy przez dobre 500kkm+, tak samo jak z resztą reszta podzespołów, bo taka jazda bardzo powoli zużywa auto.
Jak szukasz 2.0TDI, to mamy do sprzedania dobrego Paska B7 za małą kasę - poza wymianą sprzęgła z dwumasą za ok. 10-20kkm nic w nim nie trzeba robić i jest w zajebistym stanie. Jak pasuje dla ciebie VW, to daj znać, bo w tej kasie nie znajdziesz dobrej A4 z takim wyposażeniem (bo tanie Audi często nie mają nawet skórzanej kiery i z tyłu są korbki). @Boruciarz ; widział rydwana i chciał się już wymieniać za Optimę, ale powiedziałem, że chyba go pojebało, że za takiego Paska mi jakąś KIĘ chce dać.