Nawet bym sie na niego nie wysral
Wersja do druku
biała pełra, czarny zderzak, hak, klima, radio, wspomaganie i podłokietnik i ja kątęt
a i diesel
V8 to nie jest warunek no ale fajnie by było
Nie spodziewam się, że będzie tanio xD ale nie chce wypierdalać jakichś ciężkich pieniędzy na 10-12 letnie auta.
X3 wciąż rozważa,, szczególnie jak pod żonę, ale czy kupowanie typowo pod nią auta jest sens no nie wiem, sam to bym se navigatora kupił i chuj.
W oko mi wpadło też 3,2 od volvo, choć za szybko to nie jedzie to w sumie pewnie wystarczy, grand cherokee z jakims 5,7 tez dojebana sprawa i marzyłem wcześniej ale kurr teraz jakoś nie jestem przekonany do plastikowego amerykańca.
W XC90 przede wszystkim przekonuje mnie praktyczność, dzielone fotele i takie tam
W Q7 to samo + jeszcze bardziej dojebane się wydaje (ale jednocześnie podejrzewam w chuj droższe)
W touaregu nawet kurwa nie wiem co
W X3 koszta utrzymania ale jednak ciaśniutko będzie
W jeepie silnik, ale poza tym to jakos tak...
Wykonanie Volvo wewnątrz wcale nie jest lepsze jak GC, uwierz - widziałem. Ogólnie Volvo zawsze było znane z raczej średnich materiałów we wnętrzu. Na pewno plusem Volvo są zajebiste fotele, ale akurat Jeep też ma kozackie, nie wiem czy nawet nie lepsze pod kątem wygody, bo wiadomo - są kanapowate.
Jak masz w piździe koszty utrzymania, to leć w Audi, ale jak nie chcesz wypłacać się jak za zboże, to ja bym tego Jeepa w chuj mocno przemyślał. Sprawdź se dobrze czy będzie spełniał twoje oczekiwania pod kątem praktyczności i tyle.
Ale za ktorego konkretnie bo ich tam jest z 5 i chyba kazdy inny.
Ja bym za to dal max 76-80k, moze by sie zgodzili. Tak to warto imo od nich brac auta, te biale chyba maja wszystkie po jakichs swoich handlowcach czy innych menażerach.
Bier to i wpadaj do mnie na wudke pozniej od razu opic szrota bialego :pogchamp
SB 2800S
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...-ID6BVUV5.html
jakbyś był na tyle uprzejmy i był przypadkiem w FCA to wez oblukaj, pokopaj w koła itp
daje 69k netto, ponizej 84k grubas nie chce zejsc a nizej juz za bardzo mi sie nie chce meczyc bo cena bardzo dobra imo
vatu nie licze bo mi schodzi caly
Przecież to jako nowe kosztowało może 130k, a te chujki nie chcą puścić jej za 80? Japierdole XD Ja bym tak średnio w to szedł, bo szczerze mówiąc w tej kasie nie ma nic ciekawego - najgorszy możliwy kolor i jeszcze biegi trzeba z łapy zmieniać jak zwierzę. To im postoi kolejny rok jak będą robić najlepszą cenę na poziomie 84k.
to brac czy nie
jestem zwierz i lubie miec sprzeglo w aucie wiec mi tam lata kwestia skrzyni
Moge podjechac w poniedzialek, o ile jestes kurwa naprawde zainteresowany, a nie trujesz tylko dupe bo juz kiedys kurwa jechalem dla bora jakas alfe ogladac i byla pierdolonym kapciem
Na pewno kosztowala wiecej niz 130k zwlaszcza, ze jest komfort (jakies dodatkowe zlacza usb z przodu i z tylu, klimatyzowane schowki, lepsza szyba z ochronka uv, klimatyzacja na tylna kanape), 18 calowe kola, audio z doplata chyba 4000, i ten pakiet sport to jest aluminiowy tunel, bixenon skretny 35w, aluminiowe nakladki i jeszcze jakies tam chujstewka on tez cos ze 6000 kosztuje. No i jeszcze jest wyswietlacz 8.8 i convinienc i asystent kierowcy to kolejne z 8000 doplaty. W zasadzie gdyby nie manuel to dorzucajac audio hernona kardana i fotele w pradzie niewiele wiecej w tym aucie potrzeba.
Bierz. Nie rob juz z siebie pajaca. Cena jest ok
Nasiąknął dusza jebanego handlarza
Ale no powiedzmy, cena jest ok, ja bym szarpal nizej tylko ze wzgledu na manuela, jak tobie pasuje to z tym przebiegiem i z tym motorem mozesz se tym 10 lat jezdzic i gwarantuje, ze sie nic nie spierdoli pzdr
A jak chcesz zebym ci to zobaczyl i jak ona teraz wyglada to mi napisz priviet @Lord ;
ps.
Ta czerwona w bieda edycji juz jest za 65 000. Byla chyba za 75 albo wiecej? xD
Nie byłbym taki kurwa prędki, w końcu to już ma 5 lat. 15 letnie Giulietty jeszcze nie istnieją, chociaż trzeba przyznać, że te prawie 11 letnie trzymają się zazwyczaj bdb. Pytanie tylko jak te silniki w Giulii, ale chyba tego nie spierdolili względem starszych konstrukcji, przynajmniej na razie nie ma takich informacji.
Tak czy siak mam więcej zaufania do Alfy niż do BMW czy Mercedesa i pewnie nie tylko ja.
:psyduck
Bedzie dobrze nic nie nie boj :kappa
Moj mechanik mi mowi, ze te silniki sa proste jak jebanie i trwale jak brud pod paznokciem przecietnego polaka. Mimo, ze jest z zawodu i zamilowania fanatykiem KIJI.
Ja to pewnie jakas z USA wezme albo sam sciagne albo kupie na miejscu bo jestem biedakiem i chuj. :zaba
Diesel od alfy, np taki https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#51c07c3a54 jest spoko czy nie za bardzo?
Dobra to biore i jak sie cos posypie to pierwsi bedzie o tym wiedziec xD
Ale nie ma tak, ze se bierzesz typie masz tu przyjechac na flache
Pewnie jak najbardziej jeszcze jak ja ide o flache, ze normalnie jezdzone to auto moze nakulac 350kkm bez wiekszych awarii, jezeli jest traktowane normalne (wymiany oleju jak bog nakazal, nie katowanie na zimnym)
A jakbys chcial taka kupic tylko lepiej wyposazona i tansza ta zapraszam do mnie :)))
Jedyny prawilny manuel, automaty sa dla ciot
Aha i automat w tym aucie z tym silnikiem to chyba nie jest najlepszy pomysl jezeli szukasz uzywki z 200kkm nalotem
On jest sredni juz w benzynie z mniejszym momentem, a tu masz 350nm pierdolniecia i obawiam sie, ze przy takim starym sztruclu to moze byc mocno ryzykowny biznes, pozdrawiam serdecznie
@Mexeminor ;
Akurat passatem zainteresowany niezbyt jestem..
Jak już to tylko i wyłącznie audi a4 b8.
I tak przesiadam się z m54b30 więc już będzie ból dupki z przesiadką, ale wyposażenie mi pójdzie w górę, a moc w dół :D
I tak się właśnie wkręciłem w to a4 bo z przodu ta duża japa fajnie już robotę robi imo
Prawdę mówiąc to myślałem, że ten 2.0 tdi clean diesel to jest bez dpf'a stąd pytanie o niego.
@Koczek ;
W cenie do 35k a6c7 trochę ciężko znaleźć, wypadałoby dołożyć a niestety mam inne wydatki niż dokładanie do samochodu gdzie i tak przekraczam swój budżet XD
Akurat Yaris hybrydowy to będzie jedna z najlepszych opcji, bo:
a) mają zazwyczaj małe przebiegi,
b) pali to mniej niż ta Giulietta i nie masz problemów związanych z dieslem i niezbyt trwałą skrzynią dwusprzęgłową,
c) jest mniejsza i ma wyższą pozycję za kierownicą, co kocha jakieś 95% kobiet,
d) jest Toyotą i serio nie jebie się nic a nic, no kurwa nic totalne.
Ale jak bez DPFa, panie XD Przecież to idzie w stronę dodatkowych eko-rozwiązań, a nie odchodzenie od DPFu czy jakiegoś innego filtra cząstek stałych, który jest kluczowy w tym całym burdelu.
A4B8 jest oczywiście całkiem fajnym autem, do dziś wygląda spoczko, ale wyposażeniowo to zazwyczaj są totalne popeliny z milionem zaślepek i szybami na korbkę z tyłu plus gumową kierownicą, nie mówiąc już o monochromatycznym wyświetlaczu XD Serio, mało B8 jest dobrze wyposażonych, szczególnie w twoim przedziale cenowym.
A taki zajebany w pizdę Passat co prawda nie jest Audi, ale prowadzi się tam samo dobrze (no prawie tak samo, ale z tyłu masz zawieszenie niezależne i naprawdę kurwa jest dobrze jak na wydawałoby się zwykłe kombi dla Hansa), w środku jest kurwa nawet nie wiem czy nie ładniejszy, na pewno ma lepszy system multimediów (jebane MMI w B8 to jest kurwa żart, stare gówno, które w ogóle nie powinno powstać, no nie jest to szczyt zajebistości niestety jeśli chodzi o używanie tego, a opcji też magicznych nie ma w 95% B8 dostępnych w tej kwocie), tak samo wygodne fotele (o ile nie będziesz miał w Audi tych S-linowych, które są oczywiście lepsze) i jest większy, co może być plusem (ale nie musi). No ogólnie taki niepozorny Pasacik jest kurwa naprawdę mocny w stosunku do typowego B8, szczególnie jak dodasz fakt, że ma:
-ksenony,
-czujki przód i tył (powodzenia w B8 za ~30-35k to mieć),
-pełne NAVI z łącznością blutacz również audio (j.w., B8 przed 2010 mogą nie mieć, te z 2010 też z resztą),
-skórzaną multifunkcyjną kierę (również Audi może nie mieć, poważnie mówię), trójramienną (bo znowu Audi będzie miało najczęściej to brzydkie gówno z kwadratową poduszką, japierdole kto na to wpadł),
-fotochromy, czujniki twojego starego pijanego, elektryczny hak, chuje muje dzikie węże: no ogólnie w pizdu jeszcze małych rzeczy, które w biednych A4 nie ma za cholerę.
I dodam jeszcze od siebie porównanie odczuć z jazdy jednym i drugim. W Audi jest zauważalnie ciaśniej na miejscu kierowcy, ale to logiczne, bo auto mniejsze. Komfort jazdy bardzo podobny, fotele w chuj podobne, typowa VAGowa pozycja za kierownicą (a więc ogólnie bdb). Mechanizmy działają kurwa tak samo, wyciszenie w chuj zbliżone, jakość fabrycznego Audio taka sama, jakość materiałów we wnętrzu bez różnicy jeśli nie próbujemy wszystkiego macać sto razy, bo nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi, nic nie daje nam poczucia, że VW jest gorsze (bo nie jest).
W czym Audi jest lepsze?
- jest Audi,
- jest ładniejsze (choć tutaj kwestia sporna oczywiście, ale ja również uważam, że B8 jest bardzo dobrze narysowane i do dzisiaj wygląda dobrze, lepiej niż Pasek B7, który swoją drogą wcale nie jest zły, szczególnie przy dziwnym B8, który imo ma chujowy design).
PS Wyposażenie ci w górę nie pójdzie w Audi względem BMW, może nawet pójść w dół jeśli w BMW miałeś np. ksenony. Serio, spójrz se jak chujowo większość A4B8 w twoim pułapie cenowym jest wyposażona.
PS2 Do 35k nie da się znaleźć C7, no chyba, że zlepionego z dziesięciu, bo takie zlepione z dwóch stoją dużo drożej. Jeśli masz tego typu zapatrywanie na ceny, to se odpuść, bo za 35k to można kupować B8 maksymalnie z 2010 roku i to z przebiegiem 300kkm+, bo tylko takie są prawdziwe (mówię o autach dobrze wyposażonych, nie golasach, które potrafią być sporo tańsze, to jasne). Jak podniecisz się jakimś rocznikiem 2012 z 230kkm za 33900, to kurwa lepiej se to przemyśl, bo popłyniesz ładnie. Audi i w ogóle wszystkie samochody od rocznika ~2010 trzymają kurewsko mocno cenę obecnie, używane auta nigdy nie były tak drogie, w ogóle auta nigdy nie były tak drogie i trzeba to mieć na względzie.
#
https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-...tml#e322320836
czegoś takiego powinieneś szukać jeśli chodzi o wyposażenie. Przebieg pewnie nie jest prawdziwy, ale chuj w to - wyposażona jest zajebiście i tylko coś takiego imo nadaje się do czegokolwiek. Cenę sam widzisz i dodam, że jest ona naprawdę dobra (pytanie w jakim auto jest stanie).
#
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...ID6DpZdQ.html?
Tu masz auto najprawdopodobniej z prawdziwym przebiegiem, ze spoko wyposażeniem i mocno doinwestowane. Cenę też widzisz i szczerze mówiąc może on być tej kasy warty (wsadzone ostatnio koło 10k z tego co gość pisze). To jest coś czego powinieneś szukać imo.
#
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...ID6DH30I.html?
Tutaj jak chcesz lifta. Uczciwy przebieg, uczciwa cena, uczciwe wyposażenie.
#
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...ID6DDRT9.html?
Uczciwy sedan po paru drogich wymianach, ale na pewno z nalotem grubo ponad 300kkm (urocze jest jak gość pisze, że ściągane z auto części miało logo Audi więc pewnie przebieg oryginalny XD Gościu nie wie, że te części wytrzymują lekutko pod 350kkm). Oczywiście totalny golas, ale to norma w tej cenie jeśli auto jest doinwestowane.
#
https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-...tml#e322320836
i jeszcze jeden golas z paroma drogimi naprawami, również normalna cena, przebieg - kto wie, może ori, może nie.
Hybrydowy yaris to propagandowy kondon jak wiekszosc tojot. Jak pomoglem daj suba
golf trujka
dacia duster
O kurwa, to trzeba od razu, że robi takie trasy XD Hybryda w tym wypadku nie ma sensu, a tym bardziej pierdzikowaty Yaris, który spali w chuj paliwa i będzie głośny jak skurwysyn.
W tym wypadku zdecydowanie Fabia albo Rapid 1.4 TDI z DSG. Pali tyle co nic, ma pierdolnięcie zaskakująco dobre, a DSG to złoto nie skrzynia. Kupisz z nalotem tak do 60-80kkm i masz spokój ze skrzynią do 200-250kkm. Ogólnie do 200kkm nic się nie powinno dziać z układem napędowym. Można dorwać jeszcze Fabie 1.2 TSI jeśli nie chcemy diesla - 4 cylindry, dobre jebnięcie (110 koni) i do tego możliwa wersja Monte Carlo, która wygląda jak czyste złoto.
np. takie coś:
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-...ID6DwJP8.html?
co prawda dojebane 170kkm, ale cena złoto, jeśli skrzynia chodzi ok na chwilę obecną, to jeszcze objeździ pewnie ~30-40kkm.
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-...ID6Dzxl5.html?
podobna sytuacja, przebieg niby mniejszy, chuj wie czy prawdziwy.
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-...ID6DGaFP.html?
Tu największe złoto, zajebista wersja Monte Carlo.
Nie wiem dlaczego akurat teraz same kombiki są wystawione, ale co zrobisz.
https://www.olx.pl/motoryzacja/samoc...ess%5D=private
No i od pizdy Rapidów.
Kurwa skąd ty te oferty dla niego bierzesz za te kwoty xD
Albo na tym Śląsku ludzie są jebnięci i inni jeszcze bardziej że to kupują bo nikt normalny nie powinien kupować b8 przedlifta z takimi przebiegami i wyposażeniem za 35k+
Nie, nie każdy 10 letni samochód musi mieć 300kkm.
Polift z takim wyposażeniem jak na zdjęciu i 182kkm na blacie kupiony był za 11k euro prawie 2 lata temu, da się?Załącznik 374178
Także mrozku, szukaj rozważnie i nie badz glupi wydajac ponad 35k na przedlifta, chyba ze faktycznie bedzie fajnie wyposazony i niezajechany.
Mazda 2 z automatem.
XDDDDDDDDDDDDDDDDD
To są normalne ceny. Co ty porównujesz, auto ściągane bezpośrednio z Niemiec do takiego, co już jest w Polsce. 11k euro, dodaj wszystkie opłaty i po obecnym kursie wychodzi to ~53-55k, bliżej tej górnej granicy, bo przecież czas, paliwo itd. Rzeczywiście, 35k vs 55k to żadna różnica XD
Zanim zaczniesz, że to było 2 lata temu - to kurwa nieistotne, bo wtedy to przedlifty też kosztowały te ~35k. Już mówiłem - ceny aut używanych poszły w górę i dlatego te audi kosztują mniej więcej tyle samo co 2 lata temu, niestety takie są realia. Kupowałeś auto jak Euro było stosunkowo tanie i ceny używek na normalnym poziomie. Wtedy wyszło cię ono pewnie maks 50k po wszystkich opłatach i kosztach, teraz takie samo, z tego samego rocznika itd., wyjdzie tyle samo albo drożej.
To tak jakbyś mu pierdolił, że se 2 lata temu kupowałeś mieszkanie po 5k za metr i żeby nie dał się zrobić na te pojebane ceny 6,5k XDDDDD Zejdź na ziemię, proszę cię.
I owszem, nie każde 10+ letnie auto musi mieć 300kkm, ale diesel w VAGu zazwyczaj tyle ma, to jest spokojnie 8 na 10 przypadków, bo w Niemczech mało jest cepów, którzy kupują te silniki do wożenia się ~15-20kkm rocznie. Nie będę wnikał czy ten twój ma oryginalny przebieg, bo może ma, ale to jest wyjątek. My mieliśmy dwa Passaty, które po 3 latach miały 182 i 190kkm i to są najczęstsze przebiegi, które taki diesel robi w 3-5 pierwszych latach, jak ma go właściciel, który kupuje samochód do kręcenia kilometrów. Potem to się często zmienia i auto zaczyna robić po ~30kkm - to wszystko dodaje się do tych ~300-350kkm po 10 latach w Niemczech i to są wartości najczęściej spotykane.
PS A ci "jebnięci" ludzie ze Śląska kupują tutaj po tyle auta, bo, uwaga - TO NAJGĘŚCIEJ ZALUDNIONY REGION TEGO CHLEWU OSRANEGO GÓWNEM I LOGICZNYM JEST, ŻE CENY BĘDĄ TUTAJ NAJWYŻSZE. Zawsze były, zawsze będą, to raz. Dwa, że wstawiłem kilka aut, gdzie zostały niedawno zrobione bardzo drogie naprawy i ludzie chcą odzyskać chociaż część inwestycji, które wykorzysta nowy właściciel.
Poza tym powodzenia w kupieniu podobnych wersji wyposażenia i stanu aut w innych rejonach Polski taniej. Powodzenia kurwa, naprawdę życzę.
No jak Yaris przeszedł, to Fabia tym bardziej. Poza tym co ona wybrzydza? Jak taka do przodu, to niech se zarobi drugie 50k i kupi coś nowego albo nie wiem, Audi A1 (które swoją drogą też jest opcją z 1.0 pod maską, ale nie wiem czy za 50k już się dostanie) czy coś innego premium.
Poza tym Fabia III jest naprawdę ładnym autem, a w wersji Monte Carlo miażdży konkurencję. Jakby ją posadzić jeszcze z 3 cm niżej i dać cal albo dwa większą felgę, to kurwa - miód w tej klasie aut.
Co do wywodu na temat qsc to w sumie prawda. Ogolnie ceny wszystkich marek pojebalo mocno i auta sa drogie jak skurwysyn tera.
A co do reszty to przeciez on nie szuka nowego auta. Ma budzet 50 tysi na auto dla kobiety z jedynym kurwa wymogiem to automat i jak widze szukal cos majacego nawet 5-6 lat. A ty mu proponujesz fabie albo rapida co wygladaja jak uposledzone garbate kwasimodo motoryzacji. Jak chce jezdzic czyms ladnym to niech biere A3 albo BMW 1 i tu i tu dyzel i tu i tu spoko automatika. Zreszta kurwa nawet jesli nie to to wszystko jest ladniejsze od tej fabi i rapida.
@edit
Nie no mex nie wkurwiaj mnie nawet tak zaplusowales z tym postem o uzywanych autach, a za chwile zaczynasz jakies chore pornograficzne wywody o tym, ze fabia jest taka zajebista i jakim to nie jest pieknym autem xD Fakt auto bedzie swieze, z malym nalotem i tanie w obsludze. I na tym skonczmy. Jak shoterek to przecisnie u kobiety na weryfikacji dizajnerskiej to pozdro i szacun dla niego.
Ale w segmencie Fabii nie ma nic, co jest kurwa ładniejsze, no nie ma. Można coś o jakimś i20 pierdolić, ale czy to jest ładniejsze? W najlepszym wypadku podobne, a obecny model jest świeżutki i stoją dość drogo, a o automat też bardzo trudno w tym aucie. Chuj w tego Rapida już, bo on przy budżecie 50k i obecności Fabii III nie ma sensu w ogóle.
Napisałem o Audi A1 i tutaj naprawdę jest miazga, mega mi się to auto podoba (obecna generacja), ale do 50k to nie będzie łatwo fajną z S-Troniciem dostać, a Fabia to już Monte Carlo, chuje muje dzikie węże i rocznik 2018/2019.
A3 i BMW 1er to już inny segment i owszem, jak najbardziej można, ale jak nam się przewinął Yaris i wspominka o jak najmniejszym aucie, to już nie chciałem tego pisać, bo to nie są małe auta i tyle.
#
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...tml#32cc3243bb
Najlepsze A1 jakie można dostać w tej kasie. Zapomniałem też, że do 50k dostanie się tylko ten poprzedni model, który jest kurwa mocno średni i nijak się ma do obecnego. Ja bym wolał Fabię III, bo i większa i ładniejsza od tego pierwszego A1.
#
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a...tml#13561dcf6e
zawsze będę propsował A3 sedan, bo jest kurwa fantastyczne pod każdym względem. Można w to iść, jak najbardziej - silnik to nie kaszlące 3 cylindry, auto całkiem spore w środku, nie tak spore na zewnątrz. Bardzo ładne i w środku, zewnętrzny design to kurwa miazga totalna w tym segmencie, nie ma nic ładniejszego, no po prostu kurwa totalny rozpierdol. No ale co, nalatane trochę ma, 7 lat już też na karku. Wiadomo, premium kosztuje.
bier Skode najlepsze auta
:kappa
Proste jak jebanie.
Dodam od siebie jeszcze, że zrobiłem takim Rapidem 1.4 TDI z DSG jakieś ~3-4kkm i na trasie to się naprawdę kurwa sprawdza. Przelotowa 180km/h lekutko (oczywiście na niemieckiej autobanie, wiadomo), w środku stosunkowo cicho i po 600km człowiek nie czuje się zmęczony. Jako, że Rapid to praktycznie to samo co Fabia, to w Fabiolce będzie tak samo spoczko.
A, no i przy bucie w podłodze spalanie 7,5 litra.
Ale pierwsza zasada to sie nie obrazamy na tym forum i darzymy wzajemnym szacunkiem dobra?
@Lord ;
Slucham kiedy bedziesz w bielsku
Rio jakby mialo automat to oczywiscie ze najlepszy pomysl.
No właśnie, jakby miało.
Ciągle czekam na ładniejsze auta z segmentu Fabii z automatem.
#
Od siebie dodam Mini, w sumie to BMW 1er, tylko takie jednak sporo mniejsze i bardziej oryginalne
https://www.otomoto.pl/oferta/mini-one-ID6Dwy2k.html?
jest tego trochę do wyboru.