mroz3k1 napisał
a4 b8 avant jakich silników szukać?
Te wszystkie tfsi podobno awaryjne, prawda to jest?
Jak w dieslu wypada ten dpf? Bo słyszałem, że podobno lubi się wypalać etc
Mam jakieś 35k na samochód więc rocznik 2008-2011
Benzyna tylko polift jak już, inaczej albo dolewka oleju i remont albo z biegiem czasu wymiana silnika zależy jak trafisz.
Co do diesla to w przedlifcie uwagę zwróć czy pompa nie opiłkuje, jak gosc ma jakies potwierdzenie ze imbus wymieniony to spoko, jak nie to proponuje go wymienic i miec spokoj.
Poza tym warto brac pod uwage egr ktory moze wymagac wymiany (nie czyszczenia, przynajmniej ja popelnilem ten blad i wrocil po pol roku tak wiec lepiej go od razu zmienic jak juz da o sobie znac) sprzeglo i dwumasa w zaleznosci jak ktos uzytkowal, ja musialem robic przy przebiegu 185k, inni do 250 nie ruszaja takze nie ma reguly, jesli 170km (przedlift, polift 177 cglc kod silnika) to zaplacisz sporo wiecej za zestaw, aczkolwiek jesli bedzie to slabsza wersja to nawet ludzie zachecaja zeby od razu zestaw od cglc zakladac. Rozrzad na prawde tani jak na taki samochod no i ewentualnie jesli temperatury nie trzyma to wymiana dwoch termostatow zalatwia sprawe. Gdybys mial pytania jakies jeszcze to wal pw.
Dpf generalnie jak ktos pilnowal to bedzie dobrze, ja uzytkowalem przez ponad rok jezdzac do pracy 4 km w jedna strone i wypalanie zalaczalo sie srednio co 350-400 km jezdzac tylko na miejscu bez jakis dalszych tras.
No i jesli to automat odpusc multitronic bo to niezbyt udana skrzynia.
Zakładki