michal spoko jest, dam mu reputka jak wbije
Wersja do druku
Michałek to jest najlepszy użytkownik jaki pojawiał się w dziale motoryzacji i to bez kappy i całkiem na poważnie piszę
gdyby nie to że za 10 letnią lojalność dostałem odrobinę lepszą ofertę od ing, to pewnie koparka też by szła przez Michałka, z tego co sobie przypominam warunki mieli podobne przy większym wkładzie, ale w ing zbiłem wkład własny na 5% a Michałowi niestety się nie udało i wyszło jak wyszło
ale jeszcze wrócę do niego po jakieś bmw 7 jak już gumiaki jagodziankami wypcham
dzisiaj posucha, nikt na maile nie odpisuje :zaba
Ja chcialem z ciekaowsic zapytac o tego dizla z bielska co za 91k wystawiony jest uzywany, ale mi sie nie chcialo w sumie napisac. xD
Jutro napisze tylko po to zeby zobaczyc na ile zejda.
ten biały co ma 30k przebiegu?
ten lepszy egzemplarz imo i tanczy o 15kto wersja bieda
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#a5e931abfb
No o ta mi chodzilo: https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#892ae22e51
Ale to tylko z ciekawosci bo mnie ani dizel ani manual nie interesuje. W ogole trzeba byc jakims jebanym zwyrolem na poziomie pedofila zeby jezdzic z manualem.
A ta czerwona spoko, ale to jest najbiedniejsza wersja jaka moze byc.
a4 b8 avant jakich silników szukać?
Te wszystkie tfsi podobno awaryjne, prawda to jest?
Jak w dieslu wypada ten dpf? Bo słyszałem, że podobno lubi się wypalać etc
Mam jakieś 35k na samochód więc rocznik 2008-2011
W tych rocznikach TFSI unikać, tylko diesel. DPF to żaden problem, jak auto robi regularnie trasy to wytrzyma 350kkm+, a czyszczenie to jakieś 700-800 zł i spokój na kolejne lata.
2.0TDI to świetny silnik, po 2010 roku wszystkie bolączki poprawione, 400kkm to dla niego nic i to bez żadnych wymian poza rozrządem i ew. jednym czy dwoma wtryskami. Turbo powinno wytrzymać spokojnie te 400kkm, sprzęgło z dwumasą około 300-400kkm w zależności jak auto jeździło.
Ekspert tera kolejne pytanko @Mexeminor ;
Touareg, XC90, Q7 (1 generacje oczywiscie)
Benzyna, może być gaz, najlepiej V8
Które będzie najmniej awaryjne i najtańsze w utrzymaniu?
Zakładam że XC90, potem turek a potem Q7, ktore będzie kurewsko drogie ale może mnie zaskoczysz
Benzyna tylko polift jak już, inaczej albo dolewka oleju i remont albo z biegiem czasu wymiana silnika zależy jak trafisz.
Co do diesla to w przedlifcie uwagę zwróć czy pompa nie opiłkuje, jak gosc ma jakies potwierdzenie ze imbus wymieniony to spoko, jak nie to proponuje go wymienic i miec spokoj.
Poza tym warto brac pod uwage egr ktory moze wymagac wymiany (nie czyszczenia, przynajmniej ja popelnilem ten blad i wrocil po pol roku tak wiec lepiej go od razu zmienic jak juz da o sobie znac) sprzeglo i dwumasa w zaleznosci jak ktos uzytkowal, ja musialem robic przy przebiegu 185k, inni do 250 nie ruszaja takze nie ma reguly, jesli 170km (przedlift, polift 177 cglc kod silnika) to zaplacisz sporo wiecej za zestaw, aczkolwiek jesli bedzie to slabsza wersja to nawet ludzie zachecaja zeby od razu zestaw od cglc zakladac. Rozrzad na prawde tani jak na taki samochod no i ewentualnie jesli temperatury nie trzyma to wymiana dwoch termostatow zalatwia sprawe. Gdybys mial pytania jakies jeszcze to wal pw.
Dpf generalnie jak ktos pilnowal to bedzie dobrze, ja uzytkowalem przez ponad rok jezdzac do pracy 4 km w jedna strone i wypalanie zalaczalo sie srednio co 350-400 km jezdzac tylko na miejscu bez jakis dalszych tras.
No i jesli to automat odpusc multitronic bo to niezbyt udana skrzynia.
No jakoś tak by to wychodziło. Ale XC90 też będzie w kurwę drogie, nawet nie wiem czy nie najdroższe - trudne pytanie ogólnie. W Volvo siedzi rzadkie V8, które będziesz naprawiał tylko w serwisach specjalizujących się w Volvo i na oryginalnych częściach. W VAGach jest trochę więcej opcji, bo zamienników jest w pizdu więcej i są tańsze. Znowu Touareg to kurwa mocno średnio udane auto, a Q7 za samo bycie SUVem Audi będzie w chuj drogie w utrzymaniu - wiadomo. Musisz się liczyć z kosztami utrzymania spokojnie 5x wyższymi niż E39, a jeśli akurat miałeś farta i nie wsadziłeś w nie dużo przez te 2,5 roku, to nawet 10x wyższymi.
Z tym 3 aut najbezpieczniejsze jest XC90 2.5T z manualem, ale wiem, że to nie przejdzie, bo skrzynia.
Jednak najlepiej se poszukać ładnego X3, chuj w to, że tam siedzi GM - jak to będzie 3.0i, to skrzynia ma duże szanse na bycie w dobrej kondycji, bo momentu w benzynie jej tak nie dobija. BMW jest zdecydowanie najprostsze i najtańsze w utrzymaniu.
Ew. jeśli V8, to ja bym Grand Cheerokiego polecał mocno z 4.7 pod maską. Najtańszy w utrzymaniu z tych wszystkich wynalazków, prosty jak chuj i kupisz stosunkowo tanio.
XC90
.
@qSC ;
Raczej celowałbym w diesla prawdę mówiąc.
@Mexeminor ;
Co masz na myśli mówiąc regularne trasy?
Ja osobiście samochodem będę jeździł do pracy 30km dziennie a szukam po prostu z otomoto, a wiadomo jak idzie czasem trafić..
Czyszczenie dpf jest na dłużej? Obawiałem się właśnie że zbyt często czyszczenie tego wypada i stąd mogłoby być nieopłacalne.
Właśnie interesuje mnie ten 2.0tdi
Teraz pytanie czy faktycznie szukać po prostu 2.0tdi z dpf czy jednak skupić się na poszukiwaniu 2.0 clean diesel