No będzie ryczało, będzie :kappa
Ale chyba i tak muszę to założyć sam, bo się z kasy wystrzelałem i nie będę miał na robociznę xD
Akurat jutro kupię rury, obejmy i tarczę na flexa, nie wiem tylko jak sensownie mocowania przerobić, ale coś wymyślę ;p
Wersja do druku
No będzie ryczało, będzie :kappa
Ale chyba i tak muszę to założyć sam, bo się z kasy wystrzelałem i nie będę miał na robociznę xD
Akurat jutro kupię rury, obejmy i tarczę na flexa, nie wiem tylko jak sensownie mocowania przerobić, ale coś wymyślę ;p
Ja od paru lat nawet nie sprawdzam kosztu oc na siebie bądź na współwłaściciela bo mnie to jebie jak mogę na ojca se pisać
Co polecacie za 20000 i powiedzmy ewentualnej do 5-7 tysięcy drożej? Samochód no dla moich rodziców, jakiś sedan, no taki samochód rodzinny, tata jeździ do pracy 2 razy w tygodniu około 80km w jedną stronę. Za czym warto się rozglądać?
A żeby tak po sprzedaży audi kupić sobie jakiegoś combo, i dodatkowo lanosika 3d pod oklejenie i swap 2.0 turbo z saaba :hmm
a dizel 2.0 140km w a3
https://olx.pl/oferta/audi-a-3-140km...5-IDu7a1j.html
zobaczta a no i ten 8pak to chyba w gratisie ne?
Kurwa to jest właśnie pierdolenie typowych polaczków bo silniki pozacierali to hurr durr 2.0 zjebane
Jest bardzo dobrym silnikiem, tylko po zakupie od razu jedziesz na warsztat, wyciągasz pompę oleju, wymieniasz wybierak i jeździsz se jak panisko. Ale jak polaczki tego nie robią, bo po co naprawiać coś co się jeszcze nie zjebało, lepiej leczyć a nie zapobiegać to efekt wychodzi tak że jak zaświeci się kontrolka ciśnienia oleju to są nawet przypadki, że nie zdążysz samochodu jeszcze zatrzymać a już możesz silnika i turbiny szukać (tak się stało na ekspresówce typkowi, jechał ze 120, zapaliła się kontrolka, on od razu zgasił co właściwie jest zalecane, wyhamował auto na zgaszonym, wezwał lawetę do mechanika, silnik i turbo do wyjebania)
Także 2.0 turbo zajebiste, ale jak na fabrycznym wybieraku które wytrzymują około 200kkm, były i przypadki że do 300 ale ogółem są słabe się jeździ, zapala się kontrolka ciśnienia oleju, od razu auto gasimy nawet na środku skrzyżowania a nie że se hehe (dojadem przecie do domu nwm co to za kontrolka nawet) to mamy szansę że zatrzemy tylko turbinę a nie serce
No tak bo zjebana pompa oleju, chujowe wtryski, pekajace glowice to prognostyk na niezawodna furke.
Kup se 2.0 tdi panie x-D
I to nie jest zadne typowe polactwo tylko ten motor jest zjebany po prostu i tyle, na chuj drazyc temat i doszukiwac sie glebszych przemyslen co do tego?
Znaczy chcesz to se kup, moze bedzie jezdzic, ale nie wiem na chuj sie w takie ryzyko pakowac tym bardziej przy 20 letnim aucie.
ale te troszkę nowsze 2.0tdi fajne są nie pierdol
w ogóle kogoś mi ten mistrz przypomina... czy to nie jest mc gniewnego?
//przeprowadzimy śledztwo :kappa
2.0 Tdi są dobre od 7/8roku jak kojarzę gdy były już na cr, bo poprawili jakieś bolączki i były już o wiele stabilniejsze. Ale i tak uważam że 2.5tdi V6 też jest zajebiste ale to trzeba trafić i to jest niestety w chuj minus
Wszystkie a3 z 2.0 tdi sa tanie bo to chujowy silnik i tyle.
Takie roczniki szukaj tylko z 1.9 tdi
w przyszlym tygodniu bede jechal po ta honde https://www.otomoto.pl/oferta/honda-...olx#xtor=SEC-8
w srode gosciu podjedzie sam do aso i maja mi telefonicznie przedstawic co i jak. Na co zwrocic uwage przy ogledzinach?
No i dosalem zdj na maila, co to tak wlascie jest? ten taki dzwiny jakby spaw?
https://imgur.com/a/palidqP
Spaw jak spaw w tym miejscu raczej się ćwiartki nie wstawia. A do aso to ty z nim pojedź. Albo sam zadzwon jak ci vin poda. Plus wybierz najbardziej zaniedbana baze przegladow technicznych wyjmij 20zł daj gostkowi i powiedz ze chcesz pod samochod wejsc
W sensie ja opłaciłem aso I gość ma tylko przyjechać tam samochodem. Na miejscu pojadę też na warsztat i wejdę pod niego
a tutaj fota z drugiej strony
https://imgur.com/a/vkbNmlx
dajcie dla mnie w211 z dużym dizlem i automatem proszę
A dla mnie e34 coupe 3.0 diezel bez tdsa
ale taki samochud nie istnieje :hmm
A dla mnie Firebirda z 5.7 LT1, już nawet nie proszę o LSa :kappa
dla mnie caddy maxi blaszak 2.0 tdi
Ahh, te golemie marzenia :)
Kamil realista twardo stąpający po ziemi
zawsze se o takim marzylem
a dla mnie coś co nie rdzewieje
@up
Garbus? Espace III w sumie tez tworzywo.
@mój post
Chyba coś pojebalem z silnikami xD albo to inna piątka mi się kiedyś nawet podobała
ale jaka piątka w coupe :hmm
A ja se kupiłem 540i :pogchamp
Tzn. Zaliczka wpłacona, ale do odbioru pod koniec przyszłego tygodnia jak wrócę z saksów :zaba
Koniec zamieszania. Silnika nie znalazłem więc moze to był jakis swap/mod jak bedzie znow na low lublin to dokładnie dopytam o silnik. Fail z mojej strony wersja 3 a dokładnie cos takiego
Załącznik 365740
e30 to je
nie stać już mnie :(
@Kozek ; o kurwa dawej foty jak już odbierzesz.
@Mexeminor ; pronto ziomeczq foty wjadom na pełnej i do tego jakiś filmik bo mój wafel twierdzi że irl dźwięk miażdży dupę
Jeśli chcesz być na bieżąco daj łapkę w górę i zostań moim folołersem, na 100k subów specjalny giwałej bmw 528
Czy teraz każdy torgowicz bedzie jezdził bimmerem? xD
Ja nigdy :kappa
Ja tez raczej nie
Może kiedyś jako zabawkę kupię ale raczej nie jako daily
Stare bmw z tapicerka jak dla babki 70+?
Nie dziekuje.
Kurła jak Kozek już od dawna E39 ma, a teraz tylko apgrejd do V8.
Kozek ma 528i, a Ty chcesz V8.
Ty mu nie mow co on chce bo moze wie lepiej, z reszta nie szuka dla siebie tylko dla kolegi Artura przeciez pisze...
W takim razie musisz szukać gdzie indziej piękny kawalerze xd
Zadbane 528i to jest hehe droga zabawa. 15k musisz mieć, co tu dużo gadać.
Które 540i wziąłeś? była na olx/otomoto? to ta biała ze sportami i navi? bo poza nią to żadnej ciekawej na sprzedaż nie widziałem :D. Miałem ponad rok e39 535i tyle że po lifcie z vanosami. Ten silnik to jakieś nieporozumienie, teraz szukam e38 v8 lub e39 v8 tyle że bez vanosów :D. W ostateczności 528i ale musiałaby być na mega wypasie.