sprawdz czy dziala ten naped quattro czy zostala z niego tylko nazwa, sprawdzales histori samochodu po vinie?samochod od handlarza to ci pewnie duzo o nim nie powie.
Wersja do druku
Takiego auto najlepiej szukać u kogoś, kto go trochę ma i wie co w nim siedzi. Musisz coś sobie odpuścić, nie można mieć wszystkiego. V6 bez quattro w manualu nie jest tak trudno znaleźć, szukaj takich egzemplarzy. No albo 1.8T z quattro, tego jest ciutkę więcej, ale bez quattro też przecież super.
Pytanie jeszcze jest jedno - czy to w ogóle musi być A4B5?
tak wiem że bez quattro super, V6 benzyne ciężko znaleść tak samo 1.8T jak coś fajnego to zaraz znika i sprzedane. 1.8 benzyna 125km tez spoko ale jak coś fajnego to w cenie 1.8T.
Nie jestem osobą wymagającą serio chcę tylko troszkę przyzwoity stan to nie musi być perfekcyjne auto
W zasadzie to nie musi byc a4 b5 ale takie mi sie najbardziej podoba.
Myślałem też nad e46, seatem z 5 cylindrową benzyną,
ważne żeby był sedan, manual, benzyna
Cudo - napisz cos o nim, wrzuc jakies fotki.
Do mnie przyszly dzis 2 paczki - czekam na kolejne 4 :D
Załącznik 356046
Ty miałeś nagrać nam jak silnik brzmi, a nie emblematy wrzucać xD
Stary nie mam pojęcia jak to zrobić. Wszystkie telefony jakie mamy w domu kompletnie nie oddają tego dźwięku :D niech ktoś coś poradzi :D
Już się teraz skompromitował totalnie, bo przecież każdy tu wie, że mam W124 200D i planuję zakup kolejnego kopciucha od Mercedesa.
Co do reszty jego postu - no XDD
te silniki 1.8 118 km w e46 dobre są? ktoś miał i poleca albo nie poleca?
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...tml#764ab70626
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...tml#4cf11a6f91
to drugie od handlarza ale od 2011 w polsce niby jest
Co tu się odjaniepawla... :v Nie wchodź na forum po alkoholu
Tak jak Gniewny mówi. Jeśli BMKi to 6 cylindrów. No i najlepiej 2.8 w gazie(tylko sprawdź dobrze). Kupisz mniejszy to będziesz żałował, bo nie ma dużej różnicy w spalaniu 2.8,a 2.0, a pierdolnięcie już jest. Ja mam 2.0 i niby jest ok, ale cały czas ta myśl, że może być lepiej.
Nie będzie tego żałował.
No chyba, że lata ciągle w mieście, ale wtedy ten silnik nie ma sensu
Serio jak słyszę takie wypociny to mi się nóż w kieszeni otwiera. Co takiego niezwykle kosztownego jest w naprawie diesla? Zawieszenie to element który psuje się też w benzynie i kosz taki samo, blacha to samo, elektryka to samo, silnik to już zależy co, ale ani w beni, ani w dieslu to nie jest tanie. Poza tym żaden mechanik nie ma cennika dla benzyny 20zl za godzinę, a diesel 50zl za godzinę. Turbina to też nie jak filtry, że trzeba co chwilę wymieniać. Jak nie umiesz zadbać to potem tak jest.
W ogole gadanie o kosztach turbiny to jakieś wtf... Jak ktoś kupuje nowa to ma ja na gwarancji, jak kogoś nie stać to wyciąga z dawcy i jeździ relatywnie długo, a po środku jest regeneracja. Tak samo z wtryskami.
Wiesz haxi co innego ładować kase w diesla który kosztuje 60 tysiecy a co innego ładować kupe forsy w auto o wartości 12 tysięcy gdzie naprawa to ponad połowy ceny auta i w dodatku dla osoby takiej jak ja która mało jeździ i będzie w stanie zatankować te 13 litrów benzyny bez zmartwień o diesla.
A volvo s60 z silnikami turbo? warte brania? :P
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-s...-ID6yCPnX.html
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-v...-ID6yvuNb.html
i na to troche bym musial dołożyć :P
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-v...-ID6yEPIn.html
Dzis mycie + glinkowanie + woskowanie i odswiezanie 7er, seata leona i audi a3 ktora pojawila sie w rodzinie w tym tygodniu. Srodek 7 i cala x1 czeka na pielegnacje jutro, strasznie czas zapierdala jak sie wspolnie sprzata samochody :D Niestety dzisiaj szybko zastal nas zmierzch i moze jakies inne zdjecia wrzuce jutro :)
Załącznik 356097
A no juz Ci mowie
Dwumasa
Wtryski
Turbo
Filrt dpf
Jezeli kupisz trupa i nagle wyjdzie, ze te wszystkie rzeczy sa do wymiany to jestes pare tys chudszy.
Jezeli chodzi o zawieszenie, to jakby sie uprzec mozna powiedziec, ze w dieslu szybciej idzie przod od masy silnika no ale to juz przechodzenie w skrajnosc.
Dodatkowo uzywane diesle maja srednio duzo wiekszy przelot niz uzywana benzyna w podobnym roczniku.
Na koncu tylko wyjasnie, ja nie mowie, ze diesel jest lepszy czy gorszy, ja tylko mowie ze serwis diesla jest drozszy niz benzyny.
Dwumas i turbo masz też w benzyniakach. Dodatkowo od 2017 mądre głowy z vw zamierzają montować dpf też w benzynkach. Różnice pomału zaczynają się zacierać.
E39 nie mają turbo, a dwumasa siedzi pięknie. Oczywiście taka dwumasa jest prawie wieczna, ale nie można wykluczyć jej wymiany.
A koszty będą tak wysokie jak zły jest stan samochodu. Utrzymany diesel nie generuje kosztów ponad benzyniaka. Turbo czy wtryski to nie są eksploatacyjne elementy, dobrze użytkowane wytrzymają bardzo, bardzo długo. Nasz B5FL miał 370k i turbo było w ekstra stanie, wtryski też niczego sobie. Oczywiście nigdy nie było nic wymieniane z tych części. Jedynie dwumasa, ale to po 300k, a więc nie ma co mówić, że to są jakieś straszne wydatki, bo robi się to raz, max dwa w cyklu życia samochodu.
Dobra Panowie, jeżdżę opel vectra c 2006 automat 1,9 150KK kombi, z racji fali problemów sprzedaje auto i szukam czegoś nowego, najlepiej, żeby auto było w manualu, 130KM+, diesel/gaz, tanie części itp itd - wiecie, jak to w PL.
Planuje kupić ze szwecji czy DE sztuke z rozjebanym silnikiem lub turbo i naprawić, proszę polecić coś ciekawego <3
Z tym, ze dwumas dziala pod duzo mniejszym obciazeniem w benzynie dlatego jest prawie wieczny. W dieslu mamy praktycznie 2x taki moment, stad wynika ta awaryjnosc.
Mexeminor, masz w 100% racje, wymiana dwumasy wystepuje raz, maksymalnie dwa razy w cyklu zycia samochodu, tylko chodzi o to ze akurat ten moment przypada na sytuacje gdy fura z Niemiec przejezdza przez Polska granice, ma ponad 250 tys i wymiana dwumasy zbliza sie nieuchronnie.
Diesel z salonu to zajebista sprawa, 2-3 letni tez, ale 10 czy 15 letni to juz jest loteria i musimy byc przygotowani na ewentualne wydatki.
W benzynie się co innego wymienia, w dieslu co innego. W benzynie powszechne są problemy z krokowcem, cewkami, nawet głupimi kablami zapłonowymi. W moim BMW mam sześć cewek, każda po 200 zł. Podejrzewam, że któraś może łapać wilgoć, co muszę sprawdzić, dwa razy zdarzyło mi się, że po odpaleniu pracował jakby nie na wszystkie gary. Mogą to być też kable, okaże się. W dieslu nie masz tych elementów, a to też kosztuje i takie kable i cewki trzeba wymieniać zdecydowanie częściej niż turbo, a popatrz jakie koszty. Nawet w 206, gdzie masz jedną cewkę, to taka sucz kosztuje koło 400 zł.
To tylko przykład. Te silniki różnią się bardzo i każdy ma swoje newralgiczne elementy, które ulegają zużyciu i nie są tanie w naprawie. Mówiąc o BMW dodałbym jeszcze zmienne fazy rozrządu, co lubi się popsuć i naprawa kosztuje około tysiaka. Ogólnie wiadomo o co mi chodzi.
Pamiętajcie - diesel wcale nie jest w obsłudze droższy niż benzyna. Nie jest, szczególnie nie w przypadku nowoczesnych aut, a w bardzo starych to już w ogóle benzyna może zassać jeśli chodzi o koszta utrzymania i trwałość.
Bremi szło na pierwszy montaż w bmw. Widzę, że znajomy zrobił mi dobrą cenę, bo na allegro 180zł.
A widzisz, to się zgadza. Jakby co to się odezwę, no chyba, że już drugi raz nie zrobi takiej dobrej XD
https://www.olx.pl/oferta/bmw-e46-2-...tml#31a0623e2a
te auta sa tanie czy cos z nim moze byc nie tak?
bo wyglada ciekawie
Sa tanie
koleś ma go od 2 lat 120 tys nalatał czyli nie katowany po mieście to dobrze chyba :D
Ale pierdol to co koleś napisał, musisz jechac i obejrzeć wez pod uwage ze pierdolnal mu silniczek od prawej tylnej szyby i cały czas ma ja w połowie otwarta, myslisz ze z taka szyba jeździł w trasy? Auto pewnie nie warte naprawy + zdjęcia robione gdzies na polu, + hak, wnioski nasuwają sie ze rolnik ta bmw woził świnie swoja przyczepka, pewnie dlatego tyle zawieszek zapachowych w aucie ale to tylko gdybanie
kurde ja to chyba nigdy nie kupie auta XD
Tak z ciekawości, dlaczego jeśli zdycha silniczek/pęka linka w e46/e39 to zawsze w prawych tylnych drzwiach? Oglądałem xx sztuk i za każdym problem tkwił właśnie w tych jednych drzwiach.
11k za takie E46 to dość normalna cena. Przebieg wygląda bardzo spoko, gdyby nie to, że gość od 2014 zrobił 120k, a więc w 2014 miał 240k. To dużo za mało jak na 12 letniego diesla, obstawiam grubo ponad 400k nalotu, a to już się nie kwalifikuje do ceny 11k. Na dodatek ta szyba, no ludzie, jak można czegoś takiego nie wymienić? To świadczy o gościu. Może być tak, że ogólnie wiele rzeczy jest na wykończeniu i nowego właściciela czeka kilka tysięcy wkładu. Nic tylko porządnie sprawdzić, bardzo porządnie, bo BMW nie mają lekko, a co dopiero diesle.
Szukać, szukać i jeszcze raz szukać. Ale nie tylko na oferty patrzeć, o nie. Zapierdalaj zobaczyć z 10, 20, 30, 40, 50 aut i wtedy pogadamy. Może będzie fart i szybko znajdziesz? Kto to wie. Nie przekonasz się póki nie zaczniesz wkładać w to pracy.
Od 24h nic w temacie to napisze, co mi szkodzi.
Już nie raz pisałem, że alfa 159 to moje małe marzenie, ale mam problem z jego realizacją ponieważ nie mogę zaakceptować spalania na poziomie 12 litrow i więcej jakie występuje w benzynowych silnikach jts, a diesel na dzień dzisiejszy i przez najbliższy rok raczej odpada, bo na co dzień dojeżdżam 10km do pracy i 6km do szkoły.
Jedyne co wchodzi w grę to oplowskie 1.8, które ogólnie rzadko pojawia się na sprzedaż, wczoraj jednak się pojawiło.
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-p...tml#1d1ae88b1d
Wyposażenie spoko, z tego co widzę, bo w opisie za dużo info nie ma, ale bluetooth jest, tempomat jest, klimatronik jest, więcej mi nie potrzeba.
Co ogólnie myślicie o tym samochodzie (tak wiem, że drogi bo można za 20 tyś spokojnie kupić diesla).
No i jak się zdecyduję na dłuższa jazdę, to w sumie gaz mogę do tego założyć.
Sam się rozglądam za 159 ale 1,.9jtdm 150km a potem chip do 170/180
Co do 1.8 jest słaby dla tego samochodu bo.... alfa waży te ~1600kg :( więc powera nie będzie, ale gdy jest gaz to bd ekonomicznie :) coś za coś.... Silnik od GMa montowany chyba też w vectrach. Ja w swojej astrze mam 1.8 125koni dupy nie urywa no ale z drugiej strony cabrio waży ~1350kg ;[
E220D na trasy nie dłuższe niż 50km w jedną stronę to rozsądny wybór czy lepiej wziąć mocniejszy silnik?
Punto 100zł w wymianą- cewka jedna.Cytuj:
Jakiej firmy? Ja kupowałem Bremi, 6 sztuk 720zł.
Jeździjcie dalej swoimi beemwu xdd
No tak właśnie słyszałem, że benzyny w 159 to lipa, poza tym 3.2 właśnie. To kup tego diesla i dbaj o niego po prostu. Nagrzewaj jak będziesz miał możliwość, nie grzej za bardzo, jak nie będzie potrzeby, interesuj się olejem itd i powinno być wszystko ok, skoro takie dobre one są.
Nie mylcie silników. 159 ma 3.2JTS, to takie same gówno jak każda inna benzyna w tym aucie. To nie legendarne Busso, pomimo tego samego oznaczenia pojemności. Busso można znaleźć w GT i choćby w 156 i 147 GTA, które jednak są bardzo rzadkie i horrendalnie drogie, cenami przewyższające nierzadko E39 M5. GT ma naprawdę sens, ale te z Busso też tanie nie są, a sam silnik pomimo swojego unikalnego brzmienia i niezawodności, jest bardzo paliwożerny i niezbyt dynamiczny. Takie M54B25 nawet go objedzie w E46, a co dopiero 3.0. Naprawdę silnik dla pasjonatów Alfy Romeo i zdecydowanie nie na daily.