co bysta powiedzieli o tym samochodziku?
http://www.warringtontradingltd.co.u...01605214176177
Wersja do druku
co bysta powiedzieli o tym samochodziku?
http://www.warringtontradingltd.co.u...01605214176177
Byśmy powiedzieli, że po ogłoszeniu to sobie można wróżyć jak z kuli. Dopóki nie zobaczysz, to się nie dowiesz czy jest dobry. Nie wiem jak w UK, czy tam są uczciwi handlarze, ale zakładam, że uczciwość to nie jest cnota na miarę XXI wieku i pewnie jebią jak u nas. Rada - poszukaj od osoby prywatnej, na pewno lepiej na tym wyjdziesz.
tutaj wlasnie kupic lepiej jest od handlarzy.
znacznie bezpieczniej, daja gwarancje itp
Na pewno nie jest zbyt łatwo cofać liczniki. Robiąc co roku przegląd techniczny zapisują twój stan licznika w narodowej bazie danych i na każdym przeglądzie dostajesz papier gdzie są podane stany licznika z 3 ostatnich przeglądów.
Licznik to licznik, a stan samochodu to stan samochodu. No ale okej, prawdą jest, że takie małe autko z małym przebiegiem i ważnym przeglądem (który zakładam jest na poziomie dokładności TuVu) powinno być okej.
Volvo V40, jaki silnik najlepiej, jaką wersje? Mialem kiedyś T4, ten uturbiony 200hp, ale paliło całkiem sporo i z turbawką był problem.
Audi A6 C5, pytanie jak wyżej. Raz miałem okazje tylko tym jechać 2,5TDI w automacie, dla mnie przyjemnie ale silnik podobno tragedia. Wasze zdanie?
Który z tych samochodów?
Witam, szukam jakiegoś auta dla brata najlepiej w gazie, żeby miało ponad 100 km, cena do 6tysi, części tanie i żeby rdza tego nie tykała
Od lanosa to chyba lepsza będzie nubira, ten sam producent a jednak kompakt... i to dosyć dobrze wyposażony jak na standard daewo (swoją drogą mam w piwnicy telewizor daewooxDD)
A swoją drogą co sądzicie o Subaru Legacy IV 2.0 benz? Wpadła mi w oko i może next auto takie sobie sprawię :) Miło by było usłyszeć Wasze zdanie.
Jeśli chodzi o autostrady to właśnie tam byś zobaczył potencjał tego silnika. Wbijasz 6 bieg i płyniesz. A na stacji benzynowej dziwisz się, że twój portfel się nie pomniejsza tak jak zawsze.
No ale mój błąd, że nie wspomniałem, że moje auto to diesel. Sorry za zamieszanie jeśli takowe powstało. :)
Panowie jakie auto polecicie do ~25tys. rocznik max 2007.
Z wymagań to conajmniej 140kucy, diesel lub gaz, podgrzewane fotele, tempomat, nawi lub bezproblemowa wymiana fabrycznego radia na navi, multifunkcyjna kierownica.
Aktualnie jeżdzę Astra G Cabrio i nie narzekam aż tak, natomiast przydałoby się więcej miejsca i większy bagażnik toteż preferowane
Nadwozie to sedan/kombi.
Aktualnie na oku AR 159 1.9jtdm bo 1,8 które można zagazować za słabe do tej budy....
Audi A4 B6/B7 1.8T dobrze znosi gaz. Oprócz tego może Mondeo mk4 lub Vectra C.
Alfa świetna, naprawdę warto poszukać fajnego egzemplarza.
Chłopaki już podały Audi, to ja podam BMW. E46 z końca produkcji z 2.2, 2.5 albo 3.0 benzyną, tudzież 2.0 albo 3.0 dieslem, jeśli wolisz ropniaka. W cenie 25k dostaniesz totalnie zajebistą sztukę z małym przebiegiem i świetnym wyposażeniem (no i mpakiet jak najbardziej musowo w tej cenie, bo bez niego 25k to przesada - warto to wiedzieć, bo mpak podnosi cenę tak o 5k).
Audi odpada od razu... raz rocznik a dwa vag do mnie nie przemawia ;p
Alfa na propsie, mondeo mk4 także no i w sumie V50 albo Laguna III
Audi tej generacji Nie podobają się, nudne w środku, oklepane... No i wnętrze archaiczne w tym porównaniu.. w sumie B8 też takie bez polotu.... w porównaniu do insignii czy bmw 3 z podobnego roku...
no i...:
[IMG=http://www.image-share.com/upload/3424/15.jpg]
Poza tym Laguna 3 to nie 25k, nie ma co szukać tak tanio, bo to jest absolutne minimum, a za minimum nie ma co ruszać auta.
No i weź ten kult rocznika porzuć, starsze auta są o wiele lepsze od tych nowszych. A4 B6 1.8T czy takie BMW E46 będą do 25k w świetnym stanie, wyposażeniu, prawdopodobnie z niedużym, potwierdzonym przebiegiem. Warto, warto i jeszcze raz warto. Solidne auta, premium się czuje we wnętrzu, które może jest nudne, ale wykonane tak, jak Renault nigdy nie będzie, nie mówiąc o Fordzie czy nawet Volvo V50, które ma naprawdę kiepsko spasowane wnętrze i w całości nie jest to najlepsze auto (stąd naprawdę niskie ceny pomimo całkiem młodych aut).
A do 25k +2k~ nie dostanie juz citorena c5 2008-2009?
Ja chyba osobiscie balbym sie c5 z takiego rocznika, ze wzgledu na te zawieszenie a w takim roczniku moze byc juz do wymiany. Bo z tego co pamietam to bylo tam zawieszenie hydrauliczne z tylu i koszty naprawy to pare tysiecy. Poprawcie mnie jezeli sie myle
Gdzies tu przeczytalem o gosciu co ma merolka c klasa w202 na sell po taniosci, nadal tu jest i czy aktualne ?? :)
PS.
Jezeli ktos cos wie o tym konkretnym modelu priv koledzy
Kult rocznika mnie nie tyczy ;) poprostu chce bardziej nowocześnie wyglądajacy środek, który ma mi sie podobać... w szczególności interesuje mnie nawi w środku czy to w miare duży dedyk czy poprostu wymiana radia na sprzęt 2din.
Gdybym miał iść po najmniejszej linii oporu do aktualnie wchodzi w gre:
Alfa Romeo 1.9 jtdm 150kucy
Opel Vectra C Benzyna+ gaz 2.0 Turbo 175kucy...
do 20k co teraz warto wybrac?
Musi byc sedan, na mocy nie zalezy w ogole, moze miec ok 100km. Musi byc malo awaryjny albo chociaz tani w naprawie, jakby byl diesel to juz w ogole super. Rocznik im wyzszy tym lepszy
Jezdził ktoś anglikiem? Da rade tak na 20-30 kilometrowe trasy, bo po mieście to raczej prosta jazda będzie. Trudno się przyzwyczaić? Powoli rozważam opcje sprzedania skody octavii 1.9 tdi i kupienia a6c6 lub a4b7 tyle że z kierownicą po prawej stronie.
[/B]Jeśli chodzi o octavie pancerną to tylko II przedliftowa, 20k to spory hajs, jak z luksusem? Bo za tyle to spokojnie superbI można szukać, do czego ma być używane auto, na jaki zasięg itp??
Co cię skłania do zmiany pancernego 1,9 tdi na audi itp?, anglik to tylko przy wyprzedzaniu możesz mieć problem
Wygląd, wykończenie, wygoda, koordynatorka ma a4b6 i zobaczyłem jak zamykają się drzwi w tym audi a jak w mojej skodzie to jest niebo a ziemia, plastiki nie trzeszczą, wszystko super spasowane, a takie audi też moge mieć z 1.9 tdi ale już na pompowtryskach, które też troche przejeździ
Fakt, drzwi w Audi zamykają się bajecznie, nie ma tego w BMW czy w Mercedesie, tam uczucie jest inne, nie ma tego głuchego dźwięku, tej takiej siły w zamykaniu, trzeba trochę mocniej popchnąć samemu. To są rzeczy, które wyróżniają premium i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Głupie drzwi, a robią kolosalną różnicę w odbiorze samochodu.
Będę na dniach jechał z kumplem oglądać Focusa I 2.0i. Na co zwrócić uwagę? O rdzy, zawieszeniu i ogólnym rozeznaniu się na temat stanu silnika, opon i hamulcach wiemy.
No tyle w sumie, Focusy jedynki ogólnie udane auta, jak nie pognite i zawiecha okej, to nie będzie dużych wydatków.
Dzięki za wypowiedź, grinbag poleci, gdy rozdam reputy innym użytkownikom, bo teraz nie mogę :P myśleliśmy jeszcze nad wersją ST, ale tu znaleźć coś niezajechanego to może być kłopot
Jak z anglikami? Ktoś jeździł? Warto?
Według mnie faktycznie jest to przerost formy nad treścią i trochę desperacja, chcesz mieć fajny wóz, niech to będzie Twój cel, ale na razie Cię na niego nie stać więc odpuść, poczekaj rok, dwa, może trzy, trochę odłożysz, te audice ciut stanieją i wtedy sobie kupisz normalną wersję.
Kupując taki oczywiście sam w sobie zajebisty wóz z kierownicą po prawej stronie osiągniesz efekt taki, że każdy pasażer wsiadając zamiast powiedzieć "ale masz super auto, gratuluje" powie "dlaczego masz kierownicę po prawej stronie? xd"
Ktoś chętny na a6 c6 avant 2.0tdi? Właśnie ide pompe oleju wywalać na regeneracje. Fajnie wyposażona, doposażam w rude skóry itd. Kupiłem, bo była okazja, a że ja audi nie lubie, to zrobie i puszczam dalej. Cała ori w lakierze, co dziwne.