https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2013/1...11af6d_gif.gif
wiem, właśnie dopiero po wrzuceniu tego na yt się zorientowałem xd
Wersja do druku
https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2013/1...11af6d_gif.gif
wiem, właśnie dopiero po wrzuceniu tego na yt się zorientowałem xd
Zmieniał ktoś podświetlanie tablic na ledowe?
Chodzi o samą zmianę czy o fakt posiadania ledów? Ja mam ledowe podświetlenie ale oryginalnie.
Na e46 2.0 w kupecie to można wyrwać dziewczyny, które dopiero przyszły do humanistycznego LO. Na studiach musisz mieć przynajmniej e90, a pod klubem f30. Chyba, że podjedziesz na balety 18+.
O zmianę na ledy żeby tak mocno podświetlalo
Wystarczy STI z płetwą z tyłu i przygazówkę zrobić
Evo > STI
Wy się kłócicie o modele aut, a dupy i tak ich w większości nie rozpoznają. Liczy się felga, kolor i naklejki.
Czym pielęgnować fotele, żeby były mięciutkie jak skóra 16-latki?
https://dnadetailing.pl/pl/p/Meguiar...-do-Skory/1055 będzie git? Ew. Polećcie coś w rozsądnej cenie
Tzn jezeli chodzi o turasa 540 to wystarczyloby miec podejrzewam starego fiata tipo z calym szacunkiem do tej legendy niemieckiej mysli motoryzacyjnej xD
https://www.facebook.com/Autoand.Andrzej.Pleskot/
chyba odnalazłem blacharza z powołaniem i który wie co to cynowanie.
lul co ten facet zrobił z starym fordem focusem XD
http://autoand.pl/?pl_ford-focus,48
Z tego co wiem to tacy fachowcy maja terminy zaklepane na 5 lat w przod prawie, ostatnio ogladalem film o gosciu ktory zjamuje sie odrestaurowaniem amerykanskich klasykow, gosc mial chyba wlasnie na 5 lat w przod zaklepane terminy albo grubiej, ale to co spod jego rak wychodzilo to istne dziela sztuki.(a z wyksztalcenia gosc informatyk)
pewnie masz na myśli totalschade pisałem z nim ale on nie zajmuje się jednym elementem tylko całym autem rozbiera je całe sprawdza czy nie ma rdzy i składa jak oryginał polecił mi innego blacharza (zbył mnie XD) po kilku mailach wyszło nic bo gościu też zajęty (Rzemiecha się zwie) teraz szukam dalej.
Ale skoro moje auto przez 22 lata zachowało się w takim stanie to poczekać może i rok,dwa już nic gorszego mu się nic nie stanie.
Ubezpieczalnia przystała na moje warunki. Chcieli dać 1509zł, a dali 5.1k z groszami + zwrot kosztów rzeczoznawcy. Łatwiutko
No i kurwa zostanie z tego lekko z 2k jak nie 3, wystarczyło wziąć rzeczoznawcę i mendy cienko ćwierkają. Brawo.
Ehhh, jakbym chciał żeby mi tam w Merca ktoś wjechał, dostałbym połowę jego wartości a naprawiłbym go za 500 zł XD
Furę już złożyłem i nawet nie trzeba było całego zderzaka lakierować. Wyszło 800zl + slizgi i inne pierdoły
czyli 4k na plus, o ja, kto by tak nie chciał.
To jest w sumie jedyny sposób na zniwelowanie tych chorych cen ubezpieczeń. Zrobić sobie takie cuś i masz na 4 lata spokój ze składkami praktycznie. Problem w tym, że im więcej te kurwy wypłacają, tym więcej trzeba płacić za OC i koło się zamyka. Gdyby nie te mendy, co żyją z wyłudzania (w ogóle to jest kuriozalne, że to jest możliwe i że nie idzie się za to siedzieć), to by było normalnie w tym kraju, ale cóż.
Problem jest w tym, że to co ubezpieczalnia daje w pierwszej wycenie to jest złodziejstwo. Dlaczego ja mam mieć malowane części albo zamienniki skoro przed uderzeniem miałem nowe. Niech policzą amortyzację względem lat, które mają te części i to wypłacą. Jakbym zgodził się na malowanie części to przy kolejnym zdarzeniu daliby mi mniej kasy, bo malowane i też koło się zamyka. Jednak za wyłudzanie odszkodowania powinni się serio mocno wziąć. Bo jakbym chciał to w pół godziny mogę doprowadzić do stłuczki i w ten sposób zarabiać, ale nie o to chodzi.
Ni chuj tak to działać nie może, bo ktoś ci wjedzie w 15-20 letnią furę i na malowanie nie starczy. Jak było malowane to OK, ale jeżeli element w pierwszym lakierze to niech dają tyle ile będzie to kosztowało w ASO i tyle. A co do wyłudzania, ostatnio jak wracalem z roboty to widziałem tak kuriozalną sytuację, że ciężko to opisać słowami. w skrócie: stoi rozjebana astra F, poobijana z każdej strony na ulicy z dwoma pasami. Nic nie jedzie i tylko ona tam sobie stoi i chuj wie czemu też nie jedzie. Stała na prawym pasie. Ze skrzyżowania wyjeżdza koleś i jedzie na lewy pas, w tym momencie astra sie zerwała i zmieniła pas i zajechała typowi, który na szczęście wyhamował. Kurwa mać, toz to było tak perfidne i ciężko mi to inaczej wytłumaczyć niż wyłudzeniem, tylko z drugiej strony ile można dostać za poobijany zderzak w takiej astrze, pomijając jeszcze fakt, że to skrzyzowanie z kamerami, więc jak na moje ewidentnie wina astry.
Kurwa ile ja bym dał za przerysowany cały bok w audi, a najlepiej strzał w dupę na szkodę całkowitą. Wiem że oni by sobie wycenili audi na dużo mniejsze pieniądze niż jest warta, ale sprzedając napędy/silniki/inne pierdoły bym sobie wyszedł jeszcze na tym na plus pewnie
a jeszcze powiesz że cie boli szyja i od razu skierowanie na rentgen zwyrodnienie i minimum 30 tysięcy odszkodowania
jaki koszt zwykłego gazu do żuka, czy zmieszczę się w 1500zł?
Przecież Żuk pali ze 20 litrów to się opłaca nawet jak zrobi nim 2kkm, bo przecież jakaś instalka używana 2gen na śrubkę kosztować go będzie 200 zł + montaż u Zdzisława za litra Żubrówki.
Nie podoba mi sie wizja rozjebania Zuka na rajdach zlomow bo mam mega sentyment do tych samochodow :( to byl moj pierwszy samochod ktorym zaczalem jezdzic w wieku 13 lat i tak szlifowalem jazde az do 18, chyba dopiero w wieku 17 lat usiadlem do czegos innego jak Zuk
Ale Złombol to nie rozwalanie starych aut, to zajawka ludzi którzy chcą jeszcze nimi przeżyć przygodę i wrócić cało na 4-kołach i jeśli komuś pasuje to jechać na kolejny za rok.
https://www.youtube.com/watch?v=WeD39D3xM7g
Nie wymagaj wiedzy takiej od osoby z bialego
Sprawdzałem płyn chłodniczy w bmw. Ten pływak co ma wskazywać min/max jest wciśnięty, widać tylko jego główkę. Nie wiem czy się zablokował czy co, ale teraz zagadka czy mam dobrą ilość płynu chłodniczego czy nie. Niby powinien świecić czujnik, ale z tymi czujnikami to różnie bywa. Może jakiś właściciel bmw powie mi do jakiego poziomu w zbiorniku ma dolany płyn? Tak żebym na oko oszacował ile tego ma być.
Te zbiorniczki na płyn w M52/4 to jest jakiś żart. Gówno widać tam, nawet nowe były ledwo przejrzyste, ale jak się przyjrzysz, to się dopatrzysz. Masz podziałkę na obudowie, napis "Kalt" to oczywiście poziom płynu na zimnym i mniej więcej jesteś w stanie określić czy ten poziom jest. Te pływaki to działały może parę lat i szlag je trafiał, jednemu to działa innemu nie, nie jest to w ogóle precyzyjne. Patrz po zbiorniku i tyle, wyczyść se go jak masz brudny, też tak może być. @Pelikan ;
trzy czwarte mam tego zbiornika na zimnym
Wydaje mi się że mam tak połowę/ponad połowę także chyba spoko. Sięga na wysokość tej białej kostki w środku.
https://www.olx.pl/oferta/styling-32...5-IDwVHdd.html
1500 bez opon, myślicie że warto? facet miał rolowane nadkola dlatego może mu weszły u mnie wszystko seryjnie i pytanie czy wejdzie
Brzydki wzór wg mnie. Poza tym wiem po sobie i znajomych, że teraz mega ciężko felgi sprzedać, więc spokojnie bym poczekał z miesiąc czasu jak ci nie zależy bardzo i gość spuści jeszcze pare stówek jak będzie miał parcie.
one tak w komobi wyglądają do mojej coupe wlecą idealnie zdjęcie zapożyczone innego auta:
http://imagizer.imageshack.us/a/img9/6610/p4137997.jpg
A co do sprzedazy felg to masz racje te aukcje widzę już miesiąc i zniżył cene z 2250 na 1700 z tym że bez opon daje ale napisałem mu jaka cena ostateczna to powiedział 1500
Przecież styling 32 to jest najlepszy wzór dla E36, E39 i E46. No może poza mpakowymi i 37, który jest kuty i świetny (i bardzo drogi).
A najlepiej 32 wyglądają właśnie na E36 coupe, szanuję @Bubuch ; za wybór.
Ale imo 18 to o rozmiar za dużo, 17 byłyby idealne.
Załącznik 365862
Ja tego gówna sprzedać nie mogę, jakby ktoś chciał do serii 3 to bierzta za 1200, bo mi facet opchnął, nie wziąłem pod uwagę ET i chuj, nie pasuje.
Wróciłem wczoraj z kawalerskiego w Pradze. W aucie 5 chłopa + pełny bagażnik coś między 2100-2200kg. Na trasie 140-170kmh przeważnie i czasem jak warunki pozwalały to 180-190kmh + korki na autośkach i spalanie na benie z komputera 10.3l
Ten uczuć gdy te stylingi 32 tyle kosztują, sprawdziłem ile za 68 i generalnie koszty renowacji = felgi w dobrym stanie z jakimiś nienajgorszymi oponami, ale i tak będe regenerował, bo co później z nimi zrobie, jak są takie tanie, a ofert sporo
@Mexeminor ;
Dzięki :) juz chyba kiedyś to auto pokazywałem
https://ibb.co/jjJjT9
Właśnie największy problem mam taki że nie wiem jaki rozmiar tego ale napisze na jakims forum bmw podpowiedzą mi
No koszt nowej opony 18 cali to 300-400 zł wiec koszt felg + oponki to niezła sumka się zbiera.
Cały czas patrzę na ogłoszenia E36 coupe i jest taka jedna M50B25 w pełnym mpaku z fabryki, z automatyczną klimą i w ogóle idealna za 19k gdzieś w Polsce. Eh, to by było to, ultimate BMW, no dla mnie nie da się już lepiej w tej marce. Koniec końców zmienić E39 na ładne E34 na daily i tak to można żyć. Szkoda mi tego auta, bo chłopu stoi długo, nikt nie chce (może chujnia, ale z opisu wynika, że serio ideał, a cena ani drgnie w dół, a więc gościu chyba jednak wie co ma), a ja tak trochę nie mam kasy żeby wydać 20k i niech się dzieje wola nieba, bo żeby wydać 20k lekką ręką, to trzeba mieć minimum 50 :/
pewnie o tą chodzi?
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...tml#8f795b28b1
Jak już miałbym wydawać 20 tysi na e36 to tylko kolor cosmoschwarz metalic
Ja gdybym nie znalazl tej mojej po tą prawdopodobnie pojechalbym i swap juz na cos konkretnego
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...tml#8f795b28b1
A moja ma oryginalny lakier na kazdym elemencie oprocz prawych drzwi (podwojna warstwa)
I niestety wiekszosc e36 to juz bedzie do napraw blacharskich nawet te perełki chowane po garażach bo lata mijają a wiek robi swoje w mojej juz wyskakuje burchel na tylnym nadkolu wielkosci 1cmx1cm ale jest :(
Ta, właśnie ta. Kolor dla mnie idealny, nie lubię czarnych BMW. Jestem na 100% pewny, że bym się rozczarował mocno widząc to auto, bo mam co do niego wielkie oczekiwania, a niestety nie ma opcji, że im sprosta. Anyway, na pewno go nie kupię, a już na pewno pewno nie w tej kasie, bo jakby tak zleciał mocno z ceny, to co innego, ale znowusz wtedy ktoś inny pewnie byłby szybszy.
Z drugiej strony mam w okolicy fajne Camry (drogie, ale fajne - mam taką nadzieję), a nie powiem, że to jest dla mnie auto idealne w mojej idealnej drodze, bo to świetny przedsmak przed LSem i w sumie genialne daily, gdy już ten LS400 w garażu będzie stał.
LS400 której generacji?
Ja brata chce namówić na tą e36 i dwie kupejki w domciu ;p
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...tml#adcba16624
Tylko UCF10, a więc ten pierwszy. Przód jest nie do przejścia w kolejnych, nie podoba mi się.