ale to musi miec dostawe za friko zeby sie oplacalo panie moderancie
Wersja do druku
ale to musi miec dostawe za friko zeby sie oplacalo panie moderancie
kup se warto wystaw łeb przez okno i krzycz: ŁEŁO ŁEŁO JESTĘ POLYCJANTĘ
Jak już temat o żarówkach. Są jakieś żarówki które będą oświetlać drogę na biało i mocno? Obecnie w w204 mam takie które dają efekt oświetlania na żółto jak w starych wojennych lampach i przy słabej widoczności nie robią dobrej roboty. ( z zewnątrz wyglądają jak by na biało świeciły)
Taa, tylko ze dają one efekt żółtego światła podczas prowadzenia, a nie białego jaki by mnie interesował. Lampy nie są zmatowione ani w żaden sposób usyfione.
Interesował by mnie efekt światła zbliżonego które dają np. ledy
Odbłyśniki do regeneracji.
chuj, będziecie się zaraz śmiać
ktoś mi doradził ostatnio żebym kupił sobie pokrowiec na siedzenie na fotel z koralikami - taki z prl
jest sens? wygodne to jest?
oczywiscie.
nie ma sie co zastanawiac
jak to auto to polonez karo od dziadka to nawet trzeba
Skoro masz jakiegoś generycznego Hujdaja z Roku ~2010, to jak najbardziej będzie pasować i będzie wygodne.
Nie zapomnij dokupić kapelusza i kamizelki z kieszeniami (takiej ala rybackiej), a później półbuto-sandałów.
powiedzcie, ze ten zefirek to nie troll
Ktoś poleci jakiś sprawdzony zestaw w rozsądnej cenie i jakości do konserwacji i nawilżania czarnych skórzanych foteli? (Chodzi mi o to żeby było już bezpośrednio mleczko, preparat do czyszczenia, ściereczki i szczotka?) W lokalnych sklepach jak mi zawołali 65zl za samo mleczko bez żadnych dodatków to wydało mi się cos za dużo
Colourlock
Raczej nie
Witam torgów, ałto dla mamy zamówione, co ciekawe termin realizacji na koniec czerwca (ałdi) 35 tfsi, 150 koni pozdro =)
ile?
Cos ty kurwa zrobil.
150 koni kurwa jaka bieda
to jest kek
35 TFSI to po prostu 1.5 TSI 150 koni, no kurwa mocarne. Te 35 implikuje 3,5 litra i jest mocno prestiżowe, dlatego wprowadzili tak debilne oznaczenia XD
Ogólnie Audi to jest parodia w chuj, oni tak się zachłysnęli prestiżem, byciem premium i chcą się na siłę odciąć od VW (tak samo jak wprowadzili oznaczenia TFSI zamiast TSI żeby się odróżniać XD).
Groteska.
210 tysięcy katalogowo, z rabatem sporo mniej ;p
nie moja decyzja
samochód dla kobiety więc kek
nie wiem jakie jest oznaczenie, i nie wiem czemu sobie takie zrobili, wyjebane
możliwe, wyjebane
no tak to jest wymyslone. ze podają ci cenę z pizdy zeby wręcz SZANTAŻOWAĆ tym rabatem (tzw pokazywanie KORZYŚCI). swoją drogą handlarskie skurwysynstwo. całe niemieckie premium na tym leci. chyba tylko japuńczyki mają w miare stałe ceny i rabaty to są takie W IMIE DOBRYCH STOSUNKOW, w IMIE HANDLOWANIA, takie kurwa ciut ciut kosmetyczne, takie kurwa marginalne zeby klient czul sie doceniony w chuj ze dostal dywany albo 600 zlotych upustu.
najlepiej to odlecieli z tym wlosi kurwa xD. udają ceną, że są premium, zeby ostatecznie pokazac klientowi jaki jest kurwa doceniony i z 330 tysiecy spuscili mu połowe xDDD
To niezła Audi za 210k bez regulacji podparcia lędźwiowego i fotochromatycznego lusterka XD
Oczywiście rozumiem, że S-Tronic jest?
Dej pan
https://i.imgur.com/LO1GUCc.jpg
bez tych dwóch dodatków co pisalem u góry
Co się może zepsuć w takim aucie jak focus MK1 że wyświetla check engine jak tam jest kalkulator a nie komputer, aż się zdziwiłem że takie coś może się wyświetlić.
Obroty falują na zimnym na ciepłym mniej ale to już od 5kkm i jeździ a dopiero teraz czek
Póki nie dymi (spod maski) to jest ok
stare i chujowe kable.
albo silniczek krokowy
kable git bo nie stare
jak zniknie czek to chuj jedzimy daleej
Kopnij dwa razy w prawe koło i będzie ok
puki silnik krenci to huj w czekendżin pzdr
chuja wiesz
Dziwny problem mam z Mazdą 6 I gen (2.0 141km, ben + LPG)
Po odpaleniu, na zimnym silniku auto ma jakoś mało mocy, dopiero gdy osiągnie normalna temperaturę roboczą, to chodzi normalnie (równo na wolnych obrotach, podczas jazdy jest dynamiczna). Zastanawiam się, czym to może być spowodowane.
Ok 15tys km temu miałem remont silnika (wymiana pierścieni olejowych, szlifowanie gniazd zaworowych, pełna regeneracja głowicy). Mimo to, dalej wpierdala koło 400 - 500ml oleju na tysiąc km. Remont był głównie z powodu braku kompresji na pierwszym cylindrze (kompresja na poziomie 4 bar, na pozostałych w normie), ale też przez pobór oleju.
Oleju bierze tyle, ile napisałem, ale czytając forum mazdy 6, to wydaje się, że nie odstaje aż tak bardzo od pozostałych egzemplarzy tego modelu. Martwi mnie natomiast ta słaba moc na zimnym. Gdzie szukać przyczyny? Ktoś spotkał się z czymś takim? Googlowałem, ale 90% przypadków takiego zachowania to silniki diesla.