Mam wykupione :P Za parę dni przedłużam ale zapłacić nie dam rady przez najbliższy tydzień +/-
Wersja do druku
Mam wykupione :P Za parę dni przedłużam ale zapłacić nie dam rady przez najbliższy tydzień +/-
Jak szukać boczków po angielsku?
car door panel
Dzięki ale nie ma szans nic znaleźć do subaru.
Ogółem jak ktoś się zastanawiał nad zmianą koloru felg, odnowieniem ich tanim kosztem to polecam gumę w spray'u, ja wczoraj wziąłem jedną puszkę na próby i próbowałem na kołpakach i jestem zadowolony z efektu, fakt że do nakładania nie przykładałem się tak jak powinienem więc nie wyszło to idealnie ale i tak efekt jest spoko za 30zł. Jedna puszka starczyła mi na 4 kołpaki (fakt że na 2 zabrakło po jednej warstwie psiknąć) ale myślę że 2 puchy wystarczą na komplet alusów lekko, odtłuścić powierzchnie i to by było na tyle. Jak się kolor nie spodoba to można to zerwać bezproblemowo, uważać na myjki ciśnieniowe w razie czego z daleka żeby nie zerwać i raczej nie jest to efekt na długo, ale parę miesięcy powinno się utrzymać.
zdjęcie robione catem więc nie spodziewajcie się zajebistej jakości ale zdjęcie jako podglądowe
https://i.imgur.com/UGt0t1I.jpg
taniej kołpaki z marketu w kolorze czarnym kupisz;)
reperaturki tylnych nadkoli do bmw e36 ile mi krzykną za wymiane i pomalowanie? :) prawa strona tylko do roboty
Ale alusów w kolorze czarnym nie kupisz, plus to nie jest kolor czarny tylko catepillar robi chujowej jakości zdjęcia. Ja polerując astre kołpaki piznąłem przy okazji tylko i wyłącznie dla testów, chciałbym zobaczyć jak ten kolor prezentuje się ze srebrnym i jak w ogóle robi się tym specyfikiem z myślą o alusach na audi. Fakt że z alusami się wstrzymam na razie bo audi też w sumie idzie na sprzedaż, ale na pewno wrócę kiedyś jeszcze do tego tematu odnośnie alufelg
szybkie pytanko.
czeka mnie na tym śmierć czy nie? dodam że zapierdalam szybko na łukach, na trasach nie lece mniej niż dwie paki (ale nie wyzywać, zarobiony jestem i nie zabije nikogo bo jezdze sam)
https://www.oponeo.pl/dane-opony/fir...r-xl#176167411
jesli to jest 1/10 to te przynajmniej 2/10?
https://www.oponeo.pl/dane-opony/zee...l-zr#171717225
Szczerze, to za 1000 na allegro masz Debice presto albo jakies Kormorany a jak juz tak latasz jak to bym dolozyl do 1200 i kupil Uniroyal rainsport 3
Jak po taniości to http://allegro.pl/4x-opony-letnie-na...249589192.html a nie jakies nołnejmy.
potrzebuje tylko dwóch bo dwie mam roczne GOOD RAJDY premium jakoś za 178 sztuka. serio uwazacie, ze roznica miedzy gumą chińską, a firmową jest tak diametralna? bo ja jakos w swoim cebulackim pomyslunku (zdeterminowanym zresztą kieszenią) uwazam, ze to tak jak z kondonami. taka sama guma te za 3 zlote, wiec na chuj dawac dyche za napis durex
Te nankangi sa serio dobre? Jak sie maja do GoodRide'a albo jakiegos uniroyala? Widzialem na grupach tjuningowych to znaczna czesc na nankangach jezdzi (naciagi na nich robia)
Szczerze to nie wiem, ile ludzi tyle opinii. Podobno trochę średnio radzą sobie na mokrym. Więcej info mogę napisać za miesiąc, no chyba, że wcześniej przyjadą po mnie śmieciarką xd
@Poncjusz_Piłat
Podobno te się jeszcze dobrze spisują w stosunku jakość cena
https://www.oponeo.pl/dane-opony/imp...y-xl#171852592
Pewnie sam będę je zamawiał, ale to dopiero po świętach.
Miałem nankangi. Od pewnego momentu jak sie zaczynają zdzierać to zdzierają sie jak pojebane (jest tak ze od 7 mm do 5 bardzo wolno, a od 5 w dół sie robi w mig łysa).
Co do tych imperiali up to rzezcywiscie, moze warto dolozyc 50 zlotych na sztuce jesli lepsze... a to nie sa juz chinczyki czy cos? w ogole sugerowac sie tymi etykietami ue? bo np te kurw pierwsze najtansze co podalem w miare dobra 'specyfikacja'. wiadomo, że nie A, ale jakies tam B czy C nawet jest
zobaczcie, ze te tansze maja w chuj lepszy ten współczynnik od tych zeetexów troche drozszych xDD. firemaxy B i C, a te drugie 2 x E
Jak wymieniacie oleje lub jakies czesci to co wybieracie budzetowo? Najtansze najdrozsze czy moze cos po srodku? I jakich producentow polecacie np filtrow, klockow czy tarcz lub innych czesci eksploatacyjnych?
To co ludzie polecają albo sam wiem, że dobre (bo już miałem taki wcześniej i nie było z tym problemu, może to nie najlepsza miara, ale co zrobić). Np. olej valvoline jak jest w dobrym sklepie promocja to wychodzi bardzo tanio, a nie narzekam ;) Generalnie staram się wybrać dobra półkę jakościową za rozsądny hajs, np. filtry filtrona, klocki/tarcze ate/trw, zawias regenerowałem, bo same wahacze były dobre, więc nie było sensu kupowac nowych (pewnie by był, ale cebula deals), a miałem polecanego typa, który regeneruje.
Co do chińskich opon to pisałem dwa razy w temacie -szwagier wziął, opona strzelila na przejezdzaniu przez prog zwalniajacy, w reklamacji stwierdzili, ze to nie wina opony i tyle. Generalnie serio dopłaciłbym te 50 zł na oponie do jakiejś budżetowej firmy, np barum.
Co do opinii na forach - trzeba podchodzić z dystansem, mimo ze sam często sie nimi kieruje. Na mitsumaniakach zdarzały się typy, które polecały wahacze po <100 cebul za sztukę, gdy normalnej nawet budżetowej, ale znanej firmy cena za sztukę była >200. Oczywiście mogły byc zajebiste, ale opinie na necie miały słabe, wiec to ze komuś potrzymały pół roku to imho sredni wyznacznik. Był też tam moderator, który się chwalił, że kupił zimowe używki 6 letnie - ale pirelli xD
Co sądzicie o tych oponach? Ewentualnie, co możecie polecić w rozmiarze 255/40 r19? (może coś ze średniej półki? duża będzie różnica w cenie?)
https://www.oponeo.pl/dane-opony/con...r-zr#174297910
Czy duża różnica w cenie, no XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Przecież to są Conti, najdroższe opony do pary z Michelinami i Pirelli, nie da się ani lepiej ani drożej. Wszystko ze średniej półki będzie dużo tańsze, to chyba logiczne.
Jakie masz auto i jaki silnik? To jest kluczowe @Thrawn ;
@
A chińczyki to se można kupować do Pandy czy jakiego innego piździka słabego, do mocnego auta, które lata po łukach ~150 i więcej bym nigdy tego gówna nie założył. Te etykiety se można wsadzić, bo czasem opona za 100 zł ma lepsze niż taka za 400 czy nawet więcej, szkoda zachodu. Liczy się jakość gumy i bieżnik, a wiadomym jest, że te chinole mają i chujową gumę a technologia wykonania też gorsza, kasy na R&D nie ma to i nie ma za co opracować lepszego bieżnika itd. Niska cena nie bierze się tylko z tego, że to chińskie jest.
Oleje natomiast polecam przynajmniej Valvoline, gdzie Valvoline jest zazwyczaj tańszy od Castroli i Mobili, które są ściekiem i lepiej tego nie lać, tak samo jak Lotosów, Orlenów, Shellów itd. Jak macie jakąś wspomnianą Pandę, to chuj w to, nieistotne, ale do jakiegoś konkretnego silnika (szczególnie takiego, który już ma swoje najechane) tylko dobre oleje. Najlepsze zdecydowanie Millers i Liqui Moly (z tych ogólnodostępnych i w rozsądnej cenie), tutaj nie można źle trafić. Dla oszczędnych tylko i wyłącznie Valvo Max-Life - baaardzo dobry olej za jakieś śmieszne grosze (25 zł za litr XDDDDDDDDDD). Zara go do Merca leję, bo tam mam jakiś do traktorów, a to nie robi dobrze szklaneczkom, które dzwonią do rozgrzania silnika jak ministranci po kolędzie. Tak kurwa ludzie te auto psują, niestety mit niezniszczalności tych aut porobił z głów niektórym siekankę i zalewają te silniki 15W40 do Zetora XDDDDDDDDD
@Mexeminor ;
Mustang, S197, 4.0
Ok, dużo tańsze czyli ile, 200-300pln/sztk? Czy różnica w jakości faktycznie jest warta tych pieniędzy?
Co do tego, że nie da się drożej to są i za 2x tyle, stąd pytanie :)
A nie to nie jest taki dzik znowu, ja bym z Conti nie szalał. Poszukej se Firestone, Kleber, Fulda - ta półka cenowa. W sumie Kleber i Fulda to są bardzo dobre wybory, Hankooków nie polecam, ścierwo, a piszę, bo są baaardzo popularne.
Teraz zalewam do swojej 2 litrowej benzyny valvoline 5w30 synpower, zalal bym penrite ale mam wrazenie ze gdzies ucieka olej i musze zbadac dokladnie po wymianie na nowy.
(aktualnie zalany dexelia, za tydzien valvoline i testuje )
Szukalem teraz opon (pytalem tu wczesniej tez) i duzo ludzi w internecie poleca hankooki. W koncu stwierdzilem, ze przy oponach w malych rozmiarach to serio nie ma co oszczedzac. Ja rozumiem przy 18-19 calowych kolach gdzie jedna guma conti czy dunlop kosztuje 700 zl mozna szukac alternatyw w postaci tanszych modeli ale przy mniejszych kolavh roznica cenowa miedzy oponami premium a chinolami sie zaciera. Ja przykladowk szukalem opon na 16 calowe felgi i kupilem conti premium contact 5 za 270 zl sztuka, moglem kupic hankooki za 220 zl czy barumy za 190 zl sztuka ale przy oponach ktore kupuje na kilka lat raczej te 250 zl na komplecie mnie nie zbawi. W szczegolnosci nie rozumiem kierowcow malych aut gdzie ceny opon sa kurwa smieszne. Ile kosztuje opona michelina, dunlopa czy continentala w rozmiarze 15 cali? 200 zl sztuka? W malym aucie opony schodza bardzo wolno wiec serio zainwestowac te 800 zl na komplet to nie taka tragedia.
Z drugiej strony jak ktos kupuje 19 calowe felgi to niech potem nie placze ze komplet opon kosztuje 2.5 klocka :p
Ja uwazam ze ponizej debicy/hankooka/uniroyala/fuldy czy klebera nie ma co schodzic.
Co do chinczykow na suchym potrafia byc ok ale ja bym sie bal jechac na chinolach po autostradze 140km/h w ulewe.
Conti za 270 na 16 cali? Z jakiego transportu je zajebali?
A w piździkach tanio się kupi premium, ale z drugiej strony jest tak jak pisałem - takie rajfy nie mają tam sensu. Niby komplet jakichś Miszelinek to ~900 zł, a z drugiej można mieć chinole za niecałe 400 i w sumie na jedno wyjdzie.
@Mex
Ostatnio sprawdzałem conti na 17 cali i chyba 350 sztuka na oponeo.
Edit:
Żeby nie było za kolorowo znajomy ostatnio brał conti 17 i płacił 500 za sztukę, ale faktycznie miał mniejszy profil i mniejszą szerokość niż to co ja szukalem i na oponeo ten sam model 480 zlociszy
No ale kto leci pake 40 w ulewe. Wgl ten parametr trzymania na mokrym wydaje mi sie jakis chory. Wiadomo, ze jak tylko podejrzenie ze slisko to rozwaga
Dawaj jakieś foty do torgowych furmanek. Jak Ci się tą v6 jeździ? Nie żałujesz, że nie wziąłeś v8?
A co do Valvoline'a, to z kręgu amcarowców mnóstwo osób na nim jeździ, wielokrotnie polecali go uznani mechanicy, stosunek jakość/cena jest nie do pobicia.
U mnie i w silniku, i w skrzyni. Litr atfa Valvoline 28zł, fordowski Motorcraft około 50zł za litr, do skrzyni wlałem prawie 14 litrów po dołożeniu dodatkowej chłodnicy. Rachunek prosty, bo specyfikacja niemalże identyczna, z niewielkim wskazaniem na Valvoline xD
Widzę, że z tych co podałeś to kosztują ok. 500-600pln, faktycznie pare pln w kieszni. Dzięki!
Fotek za dużo nie mam, ale postaram się chociaż jakąś jedną wstawić.
Przedewszystkim nie mam porównania do wersji v8. Zastanawiałem się, ale były zdecydowanie droższe. Jeżeli za rok-dwa nadal będzie mi się podobał tak samo jak teraz to na pewno pomyślę o wersji gt. Jak dla mnie to v6 mocy ma akurat, chociaż to akurat się może za jakiś czas zmienić :) Na razie i tak bez szaleństw bo to mój pierwszy samochód RWD. Wydech jest pypes więc silnik słychać. Na tyle, że na dłuższą trasę może to być wręcz męczące. W środku sporo miejsca dla kierowcy i pasażera, bardzo wygodne fotele. Z tyłu i tak jest więcej miejsca niż się spodziewałem że będzie. Jakąś krótką trasę w 4 osoby można robić.
Póki co zrobiłem raptem kilkaset km więc ciężko coś więcej powiedzieć. Pojeżdżę nim więcej jak tylko załatwię przeróbkę lamp US -> EU.
Nie wiem co więcej byś chciał wiedzieć, jak masz jakieś pytania to wal :)
Dziwne, że conti 17 cali za 350 cena za sztukę, dziś np. szły od nas dla klienta 2x pirelli zimówki tyle, że 18tki po 1500 za sztukę.
Siema. Mam problem z drganiem drążka zmiany biegów. Wszystko dokładnie opisałem w linku poniżej. Miał ktoś w Was taki problem?
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=15286
Siema. Mam problem z drganiem drążka zmiany biegów. Wszystko dokładnie opisałem w linku poniżej. Miał ktoś w Was taki problem?
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=15286
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=616203
Ja to mam od nowości i wyjebane w to xDDDD
Pakę 40 w deszczu to chuj, leciałem więcej i luzik, tylko trzeba skupionym być jak na kiblu i będzie git. No i zwalniamy na zakrętach, ale to chyba oczywiste XD
Ja kiedyś w ulewę taką piździeć zrobiłem oświęcim-białystok w niecałe 6 godzin oplem vivaro XD najlepszy czas na suchym to było 6:15 ale fakt że na krajówce bym w życiu z taką prędkością w takich warunkach przy ograniczonej widoczności nie jechał
No ja za 205/60/16 płaciłem 255 zł, Kleber Krisalp i to była spoko cena, bo normalnie były za ~270. Wiadomo, różnica między 55 a 60 jest, ale żeby Conti kosztowały 270 zł? Nawet jeśli to DOT z 2016 roku, chuj w to, tak i tak tanio.
Pracuję w Oponeo i dosyć dobrze wiem jak to wygląda :)
To dej zniżkę jaką co? Przydałyby mi się nowe letnie 225/55/16
Ja chwilowo handlopex więc też możecie zadawać pytania xD
co to dot i handlopex
Co ile wyważacie letnie opony w swoich maszynach?
przy zmianie z letnich na zimowe i odwrotnie.