Janek już nie przesadzaj, jakbym miał psa bez połowy sierści, dwóch nóg, oka, ogona, ze zniekształconą mordą to bym jednak oddał do schroniska bo ja nie miałbym czasu nim się zająć
Wersja do druku
Janek już nie przesadzaj, jakbym miał psa bez połowy sierści, dwóch nóg, oka, ogona, ze zniekształconą mordą to bym jednak oddał do schroniska bo ja nie miałbym czasu nim się zająć
Kurwa, takiego to bym z litości dobił, a nie skazywał na dalsze męki.
Ogólnie to bym się pobawił z tymi głowicami, od razu kilka modów by wjechało, ale za ~~miesiąc zaczynam pracę w trybie 7-14 dni poza domem, powrót na dzień-dwa i dalej do roboty, to gdzie ja będę się z tym pierdolił w międzyczasie -.- Chuj, kurwa, dupa, zajebę tych idiotów.
Januś ale tak szczerze to się porwałeś z motyką na słońce, renowacji aut nie robi się z miesiąca na miesiąc, chyba że masz 10k miesięcznie papieru
No ale przecież to nie żadna renowacja, lol xD Zwykła przerzutka napędu z budy do budy, o renowacji to ja nigdy nie myślałem. Wyjąć, włożyć i niech zasuwa. Od miesiąca sobie jeżdżę samochodem i żaden nowy fuckup się nie ujawnił... aż do wczoraj xD
Dlatego wolę robić sam. Ja jak wlałem wodę do układu chłodzenia, to pamiętałem, żeby ją do końca spuścić.
I zastanawiam się teraz ile bym dostał za całkę, jakbym go rozjebał na jakimś chamie drogowym. A coś mi się wydaje, że wystarczy lekko puknąć, żeby poszedł zderzak z maską, chłodnica, lampy, coś jeszcze i jak nic policzą to jako szkodę całkowitą. Życzę powodzenia z szukaniem takich części u nas, a nikt nie musi wiedzieć, że moje na zapas czekają w stodole :kappa
Panowie, hankook ventus prime3 czy Uniroyal Rainsport 3?
Cena identyczna, rozmiar 205/55/16 jezeli to ma jakies znaczenie.
Czy moze pierdolic to i kupic zeetexy za 140 zl sztuka, moje auto nie ma 250 koni, jezdze glownie po miescie no ale planuje w tym roku pojechac np do Chorwacji, po Polsce w wakacje tez pewnie posmigam.
Szwagier kupił zetexy na próbę i po niecałych 5,000km przy najeżdzaniu na próg zwalniający jebła mu opona. Przyjechali z gwarancji, miesiac pozniej dali odpowiedz, ze to z winy uzytkownika i elo. Pojedynczy przypadek, ale polecałbym jakieś barumy jak chcesz iść w ekonomię
Hankooków nie polecam, straciły kształt po dwóch sezonach, nakręcone około ~20kkm na nich. Ventus Prime2 swoją drogą.
Barum solidne, drugi Merc na nich i służą już lata, a bieżnik ciągle fajny. Klebery mam w BMW na zimę i też się spisują, ale mało najechane mają jeszcze.
A ja mam drugi rok Uniroyale w Bravolocie i bardzo dobrze się spisują na suchym a jeszcze lepiej na mokrym, też 16 w takim samym rozmiarze. PS nalatane ponad 60 tys. i nie widać oznak zużycia
Ile może kosztować przelakierowanie polo dookoła? Kwestia taka, że zostaje w swoim kolorze tylko jakiś dziad go dookola gwoździem przerysował.
Dowiedz się czy spolerować się tego nie da, bo malowanie może być bolesne. (zwłaszcza w warszawie, a jednak oddawanie dla Zdzicha do stodoły bo zrobi za 50% ceny to taki pomysł 2/10)
Nie ma szans na polerkę, bo już go widziałem kiedyś i na grubo jest zrobiony. Pytam, bo będzie do kupienia i przy założeniu, że mechanicznie jest lalka nie wiem, czy po lakierowaniu coś zarobię.
No to policz ile ma elementów do malowania, dowiedz się ile kosztuje element malowania. Zorientuj się jakie są ceny tych polówek u ciebie w województwie i będziesz widział. Ja w takie coś bym się osobiście nie pchał, bo jeden element to jeszcze chuj, ale całe auto przy samochodach budżetowych to zazwyczaj wychodzą pojebane pieniądze za lakiernika
Nie ma sensu, wydasz kupę kasy, a potem i tak ludzie będą się pytać dlaczego malowany. Jeśli jest naprawdę taki super, to kup go tanio i zrób na nim tego tysiaka tak jak stoi, prosta sprawa.
Panowie kurde.. jeżdżę aktualnie na przednim komplecie TRW. Po ok 15tyś km biją mi tarcze (powykrzywiało zapewne). Za komplet z wymianą płaciłem jakieś 650zł?
I nie wiem co teraz kupić. Przy poprzedniej wymianie jeden mechanik mi powiedział, że wsadzać tylko i wyłącznie ATE. Są faktycznie takie dobre? Może coś od siebie polecacie?
Kolejne pytanie: jak to jest z kupowaniem takich rzeczy na allegro?
W pobliskiej hurtowni znajduje komplet tarcz i klocków ATE za +/- 700zł. Na iparts.pl to samo. A na allegro najdroższy zestaw ATE jaki jest dostępny - 480zł.
Skąd taka cena? Dla porównania na allegro zestaw Zimmermann, z profilu oficjalnego sklepu Otto-Zimmermann kosztuje 640zł.
Jeśli dobrze pamiętam ktoś wypowiadający się w temacie pracuje w ubezpieczeniach czy źle kojarzę?
Dwa dni temu przyszedł list z PZU, że zalegam z opłatą 2250 zł gdzie kurwa umowę z nimi rozwiązałem przed przedłużeniem ubezpieczenia i po 8 miesiącach im się o mnie przypomniało i chuj wie o co chodzi. Muszę czekać i tak do poniedziałku żeby to wyjaśnić bo na tej infolinii to jedynie kurwy idzie dostać, a jak już ktoś podniósł słuchawkę to "musi Pan złożyć reklamację" po czym 50 minut czekania żeby znów ktoś podniósł słuchawkę (napisałem na czacie PZU czy długo kurwa mam czekać, nie minęło 20 sekund i ktoś odebrał XD) no i po wyjaśnieniu na szybko sytuacji babka oznajmiła, że rozpatrzenie reklamacji będzie trwać do 30 dni i chciała notować stukając w klawiaturę jak jakaś małpa, podziękowałem. Teraz muszę do poniedziałku czekać żeby podjechać osobiście, ale może ekspert wyjaśni na czym stoję, papiery z rezygnacji mam, pieczątka jest, umowa była zawarta u agenta, tego samego dnia bądź następnego już nie pamiętam, pojechałem do oddziału żeby z tego zrezygnować bo znalazłem o wiele bardziej korzystniejszą ofertę, babka powiedziała, że nie ma problemu, nie muszę jechać do agenta tylko rozwiązać umowę u nich i teraz pojawia się pytanie, nastawiać się na dym czy raczej powinno być to bez problemu załatwione?
Wiesz no kilka lat już jednak jeżdżę, to nie pierwsza moja wymiana tarcz a po raz pierwszy mam taką sytuacja. Może i wjechałem ale jeżeli tak to innymi samochodami też wjeżdżałem i nic. Na grupach na fb sporo osób narzeka na różne tarcze że się wykrzywiają zanim dojeżdżą 20kkm. Ale mniejsza o to w sumie. Bardziej mnie interesuje ta różnica ceny, że ja płaciłem za komplet TRW przeszło 600zł a na allegro klocki + tarcze TRW za 330zł są i to w dodatku również mi ktoś z grupy na fb polecił twierdząc że sam na nich jeździ i jest ok ;D
ALE JAKIM CUDEM TAK TANIO xd
Co do TRW to ja wiem tylko tyle, że nikt tego do BMW nie poleca, właśnie piszą o tym, że się wichrują niesamowicie szybko i biją. Zawsze polecają ATE i Zimmermany i z tymi nigdy nikt nie ma problemów. Coś musi w tym być widocznie.
mi się tarcze wygieły po 4 tysiącach km w bmw też mi bije przy hamowaniu chociaż może to coś innego??
No też własnie dlatego chciałbym coś innego tego kupić - ATE lub Zimmermann.
I wiem też że na hamulcach nie oszczędzać no ale kurde.. jak w pewnej hurtowni za komplet tarcz i klocków na przód ATE trzeba wyłożyć 700zł, a na allegro taki komplet jest za 480zł to człowiek jednak się zastanowi.
Za to Zimmeramann ma swój oficjalny profil na allegro i tu już ich komplet klocków + tarcz kosztuje 640zł.
Sprawdź dokładnie sprzedawcę i podejmij decyzję, nic innego nie pozostaje. Czasami są okazje na allegro, ale trzeba wiedzieć co i jak.
Żebyś się tylko nie połasił na okazję jak pewien autor tematu w OWION-ie i zakupie przez jego siostrę "oryginalnych" perfum po okazyjnej cenie ;)
Tzn właśnie trudno stwierdzić.. sprzedawca to firma, same pozytywne opinie i z tego co widzę sprzedaje do wielu modeli samochodów.
W moim przypadku ATE tarcze nacinane + klocki 480zł, lub tarcze nacinane + klocki ceramiczne 580zł.
Podane numery katalogowe, znalezione w sklepie z hamulcami mówią że te tarcze kosztują 182zł sztuka, a klocki ceramiczne 223zł za komplet na oś a zwykłe klocki 161zł komplet na oś.
Po godzinach spędzonych na obliczeniach mogę powiedzieć że w sklepie komplet klocki ceramiczne + tarcze kupimy za 587zł (na allegro za 580zł) a komplet ze zwykłymi klockami w sklepie 525zł (na allegro 480zł)
ALE TO JESZCZE NIE WSZYSTKO. Więc sprawdźmy ceny u mnie w mieście w hurtowni (może to tu tak drogo jest).
Klocki hamulcowe ATE zwykłe, wg tego numeru katalogowego - 186zł
Klocki hamulcowe ATE ceramiczne - wg numeru katalogowego - 308zł!
Tarcza hamulcowe ATE - wg numeru katalogowego - 210zł
Podsumowując!
Tarcze + klocki: allegro - 480zł / jakiś sklep z hamulcami znaleziony w google - 525zł / hurtownia u mnie w mieście - 606zł / iparts.pl - 580zł
Tarcze + klocki ceramiczne: allegro - 580zł / jakiś sklep z hamulcami znaleziony w google - 587zł / hurtownia u mnie w mieście - 728zł / iparts.pl - 650zł
Chyba po prostu zrezygnuje z kupowania czegokolwiek w hurtowni u mnie :D I chyba spróbuje z tym allegro, ceny są niższe ale to może ze względu na jakieś inne marże, podatki czy coś. Typ ma same pozytywne komentarze, dużo sprzedaje więc powiedzmy że mu zaufam.
Facet nie musi mieć dużego zaplecza magazynowego jak Twoja hurtownia lepsza cena bo nie płaci pracownikowi za ladą, brak lokalu to brak dodatkowych kosztów, seems legit.
mam mały problem ale co może być przyczyną drgania maski/karoserii? (nie potrafię dokładnie ustalić kiedy to się dzieje ale raczej na małych obrotach i nie zawsze)
to jest taki dźwięk jakby mucha wpadła pod maskę xD (nie ma, sprawdzałem)
A obroty nie falują przy tym?
może źle dopasowany element maski? czy była odkręcana?
Zapomniałem napisać że była obniżona, bo w tych bravo fabrycznie zderzaki są ujowo montowane i jest duża szpara między maska a zderzakiem i już przy 80km/h dosyć głośno gwizdalo... Obroty są ok, a to jednak chyba będzie ta maska
Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
Cześć. Na dniach planuję wymianę kompletu rozrządu. Golf IV 1,9 TDI ALH. Macie jakieś doświadczenia w wyborze marki podzespołów? Mile widziane linki :)
W jednym gorze mam zestaw ina a w drugim zrobiłem rozrząd pompa ruvile, pasek conti a reszta max geara. Dla mnie przy zakładaniu bez różnicy jedynie ina jest na plus, że dają śruby w komplecie. Jak chcesz autem pojeździć dłużej, to zakładaj ina jak krótszy czas, to wybierz tańszy zestaw i tyle.
Ile na tym zaoszczędziłeś? W sumie Ruville też taka niezła firma, mam jeden wahacz od nich i na razie śmiga. Ten Max Gear to jest legit czy typowe gówno?
Hmm, rozrząd do 1.9tdi 90 iny ok. 500zl a za tego składaka dałem 340 bodajże. Narazie jeździ, co miesiąc tak kontrolnie sprawdzam co tam się dzieje i nie widze różnicy.
Każdy robi co chce i za ile chce. Ja sprzedaje auta średnio 1 w msc i widze, że rozrząd jest rozjebany, to zrobie komuś ten rozrząd, ale nie oszukujmy się nie będę mu wkładał iny. Nowy to nowy, pojeździ. Dla siebie jak sie zjeździ ten rozrząd to lepiej iny, a jak tylko żeby zmienić dla bezpieczeństwa, to po co inwestować.
Logiczne. Oszczędność widoczna, ale dla siebie nie warto kombinować, bo 160 zł to nie jest dużo biorąc pod uwagę eksploatację samochodu w ogóle.
SZukam ori podłokietnika do gofra 5 ma ktoś coś albo wie kto moze miec?
pytanko, moge dac 2 felgi stalowe z przodu i 2 aluminiowe z tylu?
drugie pytanie, przywalilem kolem w rog kraweznika dosc konkretnie, od tego czasu trzesie autem przy 50+, wina krzywej felgi?
Co to jest w ogóle za pytanie XD Jeśli było dobrze, a po przyjebaniu jest źle, to szybciutko na stację i sprawdzać. Ja byłbym na diagnostycznej 10 minut po takim zdarzeniu, ale ja to ja, dziwny jakiś jestem pewnie.
długo zalegaliście kiedyś z opłaceniem OC? ubezpieczalnie robią dużo szumu o to? straszą komornikami, sądami itp.?
mam za parę dni termin i wiem, że pieniądze dam radę wpłacić około tygodnia po terminie
Ale masz termin czego, raty kolejnej? Bo jeśli tak, to ubezpieczenie będzie ważne, jedynie ubezpieczyciel może się sapać, ale oni zazwyczaj dają jakiś dłuższy termin zapłaty, np. ja miałem do tygodnia od początku OC, a więc nie musiałem jeszcze zapłacić, a już mi OC leciało.
Aaa trochę namieszalem. Zrozumiałem, że chodzi o brak ciągłości ubezpieczenia, a nie ze masz już wszystko wykupione.