no ja nie wiem czy 3.0d to taki biedny silnik.
Wersja do druku
no ja nie wiem czy 3.0d to taki biedny silnik.
Biedny silnik hehe, czym jeździsz? Auto wyszło z salonu z pakietem AC, ale ktoś sobie pożyczył przednią dokładkę. Coś jeszcze Poncjusz? Słucham.
Ej stary, nie zachowuj się tak jak ludzie, co dopiero z bawary wyszli pod marketem. Nie wiedziałem jaki tam masz silnik, wciąż nie wiem i gówno mnie to obchodzi, wcale nie piłem do Twojego samochodu, tylko zwyczajnie sprzedałem prawdę objawioną, która nie odnosiła się do żadnego kontekstu.
Twardy co to ten pakiet ac?
#dobra juz znalazlem; to firma tuningująca i specjalizująca sie tylko w bmw i mini
Cos jak odpowiednik brabusa dla merca
No tak, ostatnio miałem m-pakiet, to teraz AC Schnitzer może być :P Chociaż nawet nie wiedziałem, że Remus robił wydechy dla AC Schnitzera.
@Poncjusz.
To jest moje któreś z kolei BMW, więc też nie jest tak, że kupił sobie BMW i wielki pan.
mam auto nieubezpiecznie od 4 miechow~, nieprzerejestrowane, zguboiny dowod rejestracyjny i chce sie go pozbyc
co najlepiej powinienem zrobic? =D
pociąc na kawałki i zakopać.
3700 za brak oc do funduszu xD
0 szans na pominiecie tego gowna? w gre wchodza wszelkie triki
@twardy
spokojnie stary, ja bmw lubię bardzo, stawiam w hierarchii wyżej od mercedesa, a już na pewno ogromnie wyżej od audi. Dopiero ostatnio się przekonuje do 'upiększeń' w dieslach. Tak jakoś mi zwyczajnie różne pakiety do ropopijów nie pasują. Co by tam nie przyszpachlować to i tak będą klekotać jak bociany na jebaniu. Sam jeżdże dieslem, ale jednak kwintesencja motoryzacji to benzyna, wysokie obroty, wycie, przegonienie na trójce i ogień, chociaż niejeden janusz marzy mieć 'tojotke w dizelku' i męczyć silnik jadąc 60 na piątym biegu.
Masz auto nieprzerejstrowane to nie sprzedaż go a nawet nie ze złomujesz, sprawdzone info : D
Umowe na kogo masz? Jedyna możliwość to na słupa, spisujesz z nim umowe wsteczną do okresu jak było oc i jesteś kryty, innej możliwości nie ma, bo dowalą Ci po jakimś czasie kare. Dziwne, a przyszło już coś z ubezpieczalni? Bo ja nie przerejestrowuje aut, ale z reguły przychodzi mi szybko z ubezpieczalni, że nabyłem auto. Mając samochód nie musisz mieć oc na siebie, możesz nie mieć auta, a ubezpieczyć możesz.
Też wole benzyne, ale teraz zmieniam pare, miejsce zamieszkania i jest diesel. Miałem plan wziąć e39 4.4, ale zdrowy rozsądek wziął górę, nie chciałem wziąć auta i nie móc go godnie utrzymać.
Mam takie pytanie odnośnie podatku od zakupu samochodu. Otóż gdy sprowadzam samochód z niemiec to wychodzi ten podatek 18,6 procent chyba? Więc trochę jest do zapłacenia przy kwocie np 20 tyś euro. A jak jest w Polsce? Powiedzmy, że kupuje bmw e90 2008rok 3.0 diesel za 65tyś złotych od osoby prywatnej od której nie mam faktury. Więc ile mam do zapłacenia podatku? Szukałem w necie ale dużo jest starych tematów z 2009-10 roku a chciałbym aktualne info.
Tak na prawdę to w us podasz model, rocznik i ci powiedzą ile do zapłaty, możesz też zadzwonić do US
Jak samochód sprowadzony, to płacisz od pojemności silnika, jak w krajowy to 2% od wzbogacenia. Ja jestem na etapie wojny z US i mam wyznaczony termin rzeczoznawcy, bo chcieli mi zawyżyć cene o 10k, a urzędnik podpierał się stroną otomoto, hehe
Co do zawyzania przez US to mozna wpisywac sobie w umowe ze np samochod z uszkodzonym/zarysowanym blotnikiem i wtedy mozna obnizyc ich wycene.
Miał ktoś doczynienia z handlarzami z auto bawaria? Chodzi mi o tych z fejsa. Jakieś opinie o nich? Nie są krętaczami?
Są handlarzami, ale przy okazji pasjonatami BMW i znają się na rzeczy. Ceny wysokie, ale i auta dużo lepsze niż większość z ogłoszeń. Jakbym nie miał tak daleko, to na pewno już niejedno bym oglądnął.
no tak ale tyle to można dowiedzieć się z fejsa. Ciekawe jacy są naprawdę. Czy nie bawią się w podrabianie książek serwisowych, czy nie mają układów gdzieś itp
Ta, obniżyli 10% bo nie mam faktur itd, więc mnie to i tak nie ratuje. Troche powalcze z nimi, ale nie odpuszcze.
Hmm, na tyle opinii była jedna, że EWS był rozbierany i coś było kombinowane, ale Kamil i Filip oddali coś hajsu za to, bo nie wiedzieli, a nowy właściciel ją zagotował.
Ogólnie mają dobrą opinie, Kamila kojarze dosyć długo z b-sport i trefnego towaru nie ma.
Dobre opinie zbierają, mają ciekawe auta i jak widziałem to zawsze zadbane. No i tylko w bmw się bawią więc znają się na rzeczy.
1 sprawa - piszczy mi kierownica przy skręcaniu , co to moze byc ?
2. dzisiaj sie dowiedziałem ze przy wrzucaniu wstecznego biegu świeca mi sie awaryjne światła z tylu na pomarańczowo zamiast jedno na biało... dlaczego ?
3. I na dniach będę jechał na pierwsza wymianę filtrów i oleju. Nie mam pojęcia kiedy poprzedni właściciel wymieniał takie rzeczy wiec ile potrzebuje oleju i jakie filtry na pewno wymienić i na oko koszt ?
Audi a4 b5 lift
1. może taśma jak już dajesz na wymianę oleju to to zgłoś.
2. w audi nie ma 2 wstecznych bo nie pamiętam? Awaryjne się świecą czy wsteczne na czerwono? Albo jakieś zwarcie albo lampa z anglika?
3. filtry wszystkie + olej. z 200 zł pewnie
no właśnie wcześniej świeciło sie prawidłowo tzn jedno lewe tylnie. Teraz to mu nie wiem co siadło na łeb ze świeca sie ( nie mrugają) światła awaryjne... Sa jakby podświetlone.. Dziwna sprawa ..na pomarańczowo. Dzieki wielkie za odp, wezmę pod uwagę .
@Urlak ;
zrobilem zdjecie, ocen, to jest prawidlowe czy nie? jesli nie to co myslisz jest tu grane?
Załącznik 345876
No sam pomyśl czy jak dasz wsteczny i się świecą kierunkowskazy to jest prawidłowe? zwarcie coś pojebane z deka bo wstecz są wyżej
Jak mi się w aucie lampy źle paliły to trzeba było posprawdzać kostki - wyczyścić, styki pozaginać itp. Dużo takich tematów jest w necie i zazwyczaj o to chodzi.
Panowie tak na serio o ile byłby droższy w użytkowaniu codziennym skyline 33-34 niż powiedzmy a6 z przedziału cenowego 20-50k. Mam na myśli silniki 2.5 z jedną turbiną (lub bez), wiadomo, że swoje spali, bardziej interesuja mnie inne koszty eksploatacji (części, mechanicy etc)
Ze skyline o tyle problem, ze produkowany był tylko z kierownica po prawej stronie
@up
To akurat nie problem, bo jeśli kupić LHD to wiadomo, że do ceny zakupu trzeba wliczyć cenę przekładki, jednorazowy koszt. Bardziej ciekawi mnie czy np. części są w miarę dostępne / pasują od innych modeli czy też trzeba by na zamówienie z aso czy coś. Ja się generalnie nie znam, skyline to zawsze było moje marzenie, niedługo będę zbierał na nowe auto, więc ciekaw jestem jakby to wyszło
Spójrz na koszty utrzymania 200SX (w chuj wysokie) i pomnóż x2.
Te auta się sypią, ich zadaniem nie było być trwałym, a szybkim za czasów nowości. Części nie ma prawie w ogóle, prawie wszystko nie pasuje z innych modeli.
Krótko mówiąc - baaardzo drogi szpas, imo (a jestem zakochany w R34) gra niewarta świeczki. Taniej będzie kupić Carrerę sprzed ~15 lat i ją utrzymać. Serio.
@Mex
Części nie będa pasowały niektóre właśnie do 200sx lub 350z starego? Szkoda, patrząc po cenach to kupić nie problem, ale utrzymać...
Wiesz, W140 z M120 pod maską też można kupić tanio. To, że w ciągu roku można włożyć w niego 2x tyle, to inna sprawa.
Ale to nie załatwia sprawy, bo to już jest drożyzna. Masz Galanta - pomnóż ceny części 5x i pomyśl, czy Cię stać.
PS No i znajdź mechanika, który podejdzie do takiego auta. To będzie chyba największe wyzwanie.
PS2 Przekładka, którą możesz zrobić za kilka tysięcy u nas w kraju, to jest gówno nie przekładka. Ulepią deskę z laminatu, ew. wrzucą jakiś paździerz z 200SXa. W USA jest taka firma, kiedyś to znalazłem, która robi deski LHD do R34. Robi je identyczne do oryginału. Taka zabawa z profesjonalną przekładką u nich kosztuje drugie tyle, co sam Skyline.
PS3 Dużo taniej wychodzi kupienie GT-R'a niż dobrego R34.
To by było na tyle w temacie tych aut.
Żeby ten gal był w sedanie i z fałką to bym go nie chciał zmieniać nawet ;) Czytnąłem na szybko jakiś wątek, gdzie kolega pytał o wybór między 200sx a m3 e36 i ludzie raczej polecali bete, a to sky pewnie jeszcze droższy w utrzymaniu. Szczerze, gdybym musiał w niego wkładać tyle co w gala to bym brał bez zastanowienia, ale szansa, żeby trafić zdrowy egzemplarz pewnie graniczy z cudem (w rozsądnej cenie ;))
@Mex
No nic, tak człowiek się zastanawia czy gonić za marzeniami ;)
Dobra z innej beczki powracająć do rzeczywistości - czy można samemu zakonserwować podłogę♥czy lepiej wydać te 8 stówek i dać mechasom?
8 stówek trochę dużo, no chyba, że masz sporo rudego nalotu i trzeba to najpierw oczyścić. Ja dawałem za Bravo 400 zł, Galant większy, to by było z ~500. Miałem dwa placki nalotu.
Ale do skyline przekładki nie znajdziesz bo nie były robione z kierownica po lewej stronie, musiałbyś znalesc na zamowienie a u nas w pl podejrzewam graniczy to z cudem i kosztuje tyle co skyline jezeli chciałbys miec sprawna np poduszkę powietrzna
# pisze z telefonu, a widze ze mex odpowiedział juz o przekładce, a wczesniej nie odświerzyłem tematu.
A jak tam nie wiem co on zdejmował. Wiem tyle, że po 3 latach dalej było ładnie zakonserwowane i nic rudej nie złapał.
Jesli komputer pokazuje 90 stopni silnika a na liczniku mam ok 65 to czego wina ?
Pany, znacie kogos kto jeździł na oponach starmaxx ultrasport i mógłby sie wypowiedzieć? Bo mogę kupić sobie takie nowe na tył, ale nie wiem czy nie będzie to błąd.
Nie mam auta na gaz :D. Zaświeciła się kontrolka silnika :P, gdzie są styki diagnostyczne w OPEL CORSA B? :P i które muszę zmostkować(tam gdzie bezpieczniki) ? Jadę do domu w przyszłym tygodniu i muszę się nią w końcu zająć. Może sonda lambda do wymiany :>
nvm, znalazłem fajną stronkę opisującą wszystko dokładnie :)), linkuje jakby ktoś szukał
http://corsa-b.cba.pl/usterki.htm
http://olx.pl/oferta/skoda-octavia-r...tml#3e2007f8f8
Co trzeba mieć w głowie żeby odjebać taką rzeźbę? Parę miesięcy temu widziałem też a4 b5 z przodem od b7 XD
Nawet dobrze to spasował, a ja walcze ze zderzakiem zeby sobie spasować lepiej :D
No naprawdę, jak na rzeźbę w skodzinie, to wygląda nieźle to spasowanie. Wygląd za to paskudny ;d