Macie gdzieś firmy, co wysyłkowo regenerują lewarki typu żaba?
Wersja do druku
Macie gdzieś firmy, co wysyłkowo regenerują lewarki typu żaba?
Witam. Jakiś czas temu zjebały mi się przewody od podcisnienia. Powymieniałem je na nowe ale chyba chujowo coś podłączyłem bo turbo w ogóle przestało działać. Jeździłem tak przez ok. Miesiąc bo nie miałem jak tego ogarnąć. Parę dni temu wróciłem do tematu, rozpiąłem wszystkie przewody i podłączyłem na nowo. Jakie było moje zaskoczenie, że turbo jednak działa XD problem teraz jest inny. Wcześniej (przed awaria) turbina załączała się od ok. 2000 obrotów. Teraz załącza się od 3000 tysięcy a czasem ciągnie i się wyłącza. To chyba nazywa się notlauf ale nie jestem pewny. Jaka może być tego przyczyna i jak ogarnąć aby znowu załączała się od 2000?
Jeśli to ma znaczenie autko to Audi a3 8l 2001r 1.9 tdi 110km Turbina chyba jest ze zmienna geometria ale co do tego to ręki nie dam sobie odciąć xd
@Mexeminor ;
Turbina prawie na pewno bez zmiennej geometrii. Skoro działa ale nieprawidłowo, to dalej musi być burdel w podciśnieniach, nic się tutaj zdalnie nie poradzi, mechanik musi spojrzeć.
@down
O widzisz, dzięki, zawsze myślałem, że na pompie były bez zmiennej geometrii.
Od 2000 roku wszystkie tdi na pompie rotacyjnej mają zmienną geometrię i dwumas. Tylko te z lat 90 nie miały. Dla pewności kody silników które mają
AHH
ALH
ASV
AFN
ANU
Podobno tak, czasem kopci na biało ale przez ok. 4kkm w ogóle tego oleju nie ubywa. Dziwna sprawa.
Nie wiem co jeszcze może być zjebane z tym podciśnieniem. Podłączyłem to wszystko zgodnie ze schematem, sprawdzałem później że 3x czy wszystko jest git. Ale może któryś z zaworów, N75 i ten drugi mogą być zjebane. Do mechanika i tak muszę auto oddać bo tłoczek w zacisku mi stoi a sam tego nie ogarnę. Nie potrafię odpowietrzyc hamulców xd
do odpowietrzenia i tak najlepiej poprosić 2 osobę
A3 z 2012 S-back, drgania do 2 tyś obrotów przy ruszaniu + drży buda powyżej 120, poduszki silnika? przeguby?
E39 523i
Zbliża się wymiana oleju, coś tam stukać zaczęło
Nie zawsze, autko ma czasem gorszy dzień i no i coś tam cyka
Równo z obrotami rośnie częstotliwość cykania, po odcince nie przestaje
Przy okazji zdarzyło mi się, że się autko nie odpaliło za 1 razem, bo się zadławiło, ale póki się to nie powtarza to mam to w chuju
Obstawiam jakiś pasek czy inne takie kurestwo
Wiem, mogłem poszukać w gugel, poszukałem
Panie panewka hehe panie popychacze panie zmień olej to się samo naprawi panie to świece (????)
Odstawie do znajomego przy wymianie oleju, ale chętnie bym go nakierował, bo to vaginiarz
na jutubach poszukaj jak vanos klepie, disa też może klepać. ogarnij sobie inpe i sprawdz bledy i inne pierdoły. swiecie moga nakurwiac jezeli beda luzne czy jakies tam ujebane, ale to raczej rzadkosc. jezeli to bedzie cos z przodu i jakis tam pasek, kolo czy chuj wi to polecam osluchac, a w gorszym wypadku nagrac telefonem i przystawiac telefon do roznych czesci silnika, tak latwo jest wylapac z ktorej strony dochodzi dzwiek. co do kół pasowych, pompy wody i podobnego osprzetu to jak zmiescisz reke to mozesz podotykac i poruszac kazda czescia i zobaczyc czy jakas nie lata luzno. czy cyka caly czas czy np. cykanie ustaje gdy silnik sie rozgrzeje? no i czy jest prawidlowy poziom oleju ;)
Ej panowie ciągle mi w e60 napierdala że bagażnik otwarty. Zamek do wymiany. Da się prowizorycznie to uciszyć żeby mi się to nie świeciło i nie pikało, a żeby klapa działała jak trzeba?
@jaxi ; świece zmieniałem, są na pewno dobre, paski wszystkie też wymieniane były, wszystko git z kołami było itd. Może być vanos albo popychacze, jak nie cyka na ciepłym, to nie ma sensu się przejmować, na zimnym się może zdarzać. Ja tego nie doświadczyłem, czasami na naprawdę kozackim mrozie klepały popychacze przez pół sekundy, ale to jest normalka w starym aucie, które jeszcze nie miało tego dotykanego, poza tym to jest kwestia obiegu oleju, klepią przez tę sekundę, bo olej nie dotarł, w zimne dni to nic dziwnego. Odma też była sprawdzana i była dobra wg mechanika, ale z tymi odmami w M52 i M54 to nigdy nie można być pewien. W cieplejsze dni nigdy się to nie zdarzało, tzn. jak było tak zero stopni i powyżej.
z tym klepaniem przez sekunde to bym obstawial rozjebany zaworek w filtrze oleju
@Pelikan ;
sprawdż czy nie możesz tej funkcji wyłaczyc NCSem
Jakby było za każdym razem. Miałem to już w każdym moim aucie, na większym mrozie zdarzało się to krótkie klepanie popychaczy, normalka.
ale to nie krótkie here, odpale autko gdy się jeszcze dobrze nie wystudzi, lekko ciepło tam ma no to wtedy i stuka huj i nie przestaje, dluzej jak 10 minut mi sie sprawdzać nie chciało no i ide spać a następnego dnia igiełka
chuj tam zobaczymy po wymianie oleju, może czegoś sie doszuka
w sumie jak się powtórzy to nagram
Zamówiony blow off i downpipe do Focusa. W końcu zacznie coś brzmieć
ile dajesz?
Dajem dupy... W sumie to mnie wyruchali bez pytania. Gościu miał wystawiony downpipe z katem za 980zł, bo kupił sobie do Kugi bez sprawdzania kształtu. Kuga miała wał napędowy przez co DP nie chciał się zmieścić. Zadowolony kupiłem sobie DP Załącznik 367037.
No i gość dzwoni wczoraj rano, że musi mi odesłać kasę, bo sprzedał go poza allegro i nie zdążył aukcji usunąć. Najtańszy downpipe innej firmy to przynajmniej 1.5k, więc w tej chwili nie chce mi się w to bawić.
Ja pierdole jeszcze mi sie xenon dziś spalił. Wszystko w tym gównie pika, jebana choinka. Jak się xenon wymienia spalony to cały ten mechanizm z tą kostką, czy sam żarnik czy co? Bo nigdy nie wymieniałem i nie wiem co i jak.
E60 tak ma, co się dziwisz? Nie kupiłeś wychuchanego egzemplarza, to tym bardziej musisz cierpieć. E39 też potrafi świecić na całym liczniku, ale ja np. nigdy nie miałem tego problemu i zastanawiam się jakie gruzy ludzie muszą kupować. No ale nic dziwnego, skoro za 5k można kupić "igiełka, piękne BMW do jazdy".
Z wkładem własnym wysokości minimum drugiego 5k. :/
E60 lubię jako model, ucząc się jeszcze myślałem nad zakupem, gdy będzie w moim zasięgu finansowym. Obawiam się, że nigdy już nie będzie, głównie ze względu zaawansowania technologicznego oraz wiążących się z tego powodu kosztów utrzymania. Co będzie z F10 za kilka, kilkanaście lat aż strach pomyśleć.
Nie chodzi nawet o to, że mi pika jakiś check engine albo coś. Po prostu co żarówka to kontrolka, pasy kontrolka, niedomknięte drzwi kontrolka. Czujnik klocków hamulcowych kontrolka. Pełno serwisów i dat w komputerze, które po tylu latach nawet nie pokrywają się z rzeczywistością. Auto jest ok pod względem prowadzenia itd, z droższych rzeczy jeszcze nic mi się nie zepsuło, tylko alternator zregenerowałem. Chodzi o to, że np w leonie jedyne co mi potrafiło hałasować w aucie to rezerwa.
Ja kiedyś miałem na takie rzeczy wyjebkę, ale teraz mocno zaczęły mnie wkurwiać i coraz bardziej przekonuję się do kupna jakiegoś grata, gdzie nie będzie tej jebane elektroniki, komputerów, Wiązek jak z serwerowni, masy czujników... 3 gen Camaro, wrzucić tam 350 cui SBC na gaźniku i elo. Ojebałbym go całego raptorem w czarnym macie i jeździłbym aż odpadną koła
Pelikan polecam kupienie kabla za max 50 cebulionow i samemu ogarynianie fury, przynajmniej pod wzgledem prostej diagnostyki, kodowania i bledow, masa hajsu zaoszczedzona, bo warsztat w ktorym robie za podlaczenie do kompa bierze 8 dyszek
A do tego jest jakieś specjalne oprogramowanie czy normalnie z neta za free pobieram? w sumie kupiłbym
INPA do diagnostyki i NCS expert do kodowania, są też bardziej zaawansowane typu ISTA czy DIS ew PA soft. Wiekszość ludzi w tym ja też posługuje się INPĄ, ma swoje wady, bo np nie odczytasz wszystkich błędów na raz tylko musisz z każdego modułu pojedynczo, co w e46 jest wkurwiające, a co dopiero w e60, ale możesz też np. kasować adaptacje przepływki, lambdy, sprawdzić przebieg. Kolejny minus to że pokazuje wskazania sondy lambda i korekt paliwowych jako wartości, a nie na wykresie, ale mimo wszystko to starcza. Za kabel dałem 5 dych z wysyłką i np. ostatnio wymieniałem u siebie czujniki parkowania to sam sobie skasowałem błędy i sprawdziłem jak działają, więc polecam. programy znajdziesz na chomikach czy innych torrentach ;)
Też mam ten zestaw. Jak ogarniesz NCS'a to kabelek szybko się zwraca, bo każdy koleżka od Bmki będzie chciał, żebyś mu coś zakodował i piwerka lecą
@Mexeminor ;
Dziwna praca silnika spowodowana była ubytkiem oleju hehe a nie chciało mi się wtedy sprawdzać
Nie jest to dziwne, bo wiedziałem, że trochę go silnik wypluwa, ale nie spodziewałem się, że od wcześniejszego sprawdzenia z litr poleci
Cieknie mi na 99% tylko przez obudowę filtra oleju, bo tam brudno jak chuj i świeży ten olej
Na czwartek się ustawiłem, aż żal dolewać motula co zaraz będzie spuszczony ehhh...
Bo wlać tam byle castrola czy elfa na tę chwilę teraz to chyba średnio co? Chociaż jak te same właściwości, lepkość eee kurwa nie wiem
Aha no i jak dobrze pamiętam to uszczelkę podstawy filtra wymieniałeś to co, znowu by padła?
Uszczelka robiona była, nie ma opcji, że to tam cieknie. Poza tym jeździłem z uwaloną przez 1,5 roku i nigdy nie ubyło ani grama oleju, na bagnecie zawsze poziom. Jak spierdoliło tyle oliwy, to jest to na pewno coś innego.
Może być coś nie tak z samą podstawą filtra, a nie uszczelką. U mnie w tbirdzie ta podstawa była dziabnięta i w którymś momencie zaczęło spod niej lecieć.
Motul i castrola pod wzgledem jakosci oleju to nie za wiele sie rozni, imo z przewaga motula bo castrol to najbardziej przereklamowane gowno bazujace na reklamie tylko, sam motul nie jest najwyzszą połka oleji , ale z drugiej strony nie ma tez co sie tak rozczulac nad tymi olejami, jak sie autem jezdzi normalnie , wazne zeby co te 10kkm zmienic i lac 0wXX / 5wXX, i żeby chociaz był to taki motul, valvoline a nie najtanszy syf. Na 2 dni nawet jak zmieszasz 5w z 10w to sie nic nie stanie , wiec narazie wlewaj ten tanszy bo i tak bedzie go trzeba zmienic przy wymianie filtra xd
Podstawa albo obudowa, wiadomo. Ale nie wiem jakim cudem tam spierdolił litr oleju, to jest niemożliwe wręcz, przecież to jest w chuj i trochę, zajebałoby cały silnik. Jakby mi już brał olej, to spoko, ale nigdy nic nie dolewałem, a tu nagle litr się zgubił w tak krótkim czasie, no to jest niepokojące i nie wiem czy przez podstawę czy obudowę filtra tyle może wyciec.
Mogła pęknąć po prostu, od drgań na przykład.
no to ładne kolesiostwo teraz pan wielki znawca będzie pisał że nie ma pojęcia jakim cudem :kappa, gdzie kurva gniewny żeby pana eksperta wyjaśnił?
XXDDD
A gniewny ostrzegał... Ale nie będzie tak dobrze, niedługo zacznie nas wszystkich wyjaśniać. Ponoć ja mam iść na pierwszy ogień.
Czekam na Gniewnego, dawno już nie było poważnych postów w tym dziale.
ja sprzedałem auto z pognita podłużnica, bo po prostu o tym nie wiedziałem, gdzie tam wasze spicie 1L oleju, tyle to beemki palą po szybkim tripie na autostradzie ( ͡° ͜ʖ ͡°) co gorsze auto poszło do znajomego, choć bardzo nie chciałem by je brał, bo było zadbane, ale miało swoje lata więc bałem się właśnie takich akcji
https://www.instagram.com/baster1998/
Jak mozna byc taka spierdolina umyslowa?
Chuuj w zyciu nic mi nie brakuje, zazwyczaj zle tez nikomu nie zycze, czegos tam sie dorobilem i staram atakowac po wiecej, ale bez kitu takiemu zjebanemu dzieciakowi to bym przystawil dziewiatke do czaszki i zapytal czy chce obejrzec napisy koncowe.
Swoja droga dziwi mnie, ze jakis szczyl lat 18 sie rozpierdala furami po miescie, cieszy pizde na instagramach i fejsbukach, a policja nic z tym nie robi generalnie. Niby pierwszy swiat, a jednak czwarty.
dupa cie widze niezle boli jak juz byle maolatowi zycia zazdroscisz i jeszcze cos na pieniadze i policje wjezdzasz ja pierdole co za polaczek
do tego ten lexus to spoko jest i widac, ze ma typ swoje hobby, ale zawsze sie zazdrosny polaczek co zazdroscic bedzie
https://d3higte790sj35.cloudfront.ne...4ef0aabc2.jpeg
o cie chuj takich typow powinno sie momentalnie utylizowac
@edit
dawidek sklej pizde jak dorosli mowia
ktos ze dwa razy podlapal twojego trola i juz widze niemiec po kasku jest bity, ze znow ci sie uda, ale ja tutaj za dlugo siedze juz na tym forum synu
no to niezle jak sie przypierdalasz do dzieciakow rocznik 98 xDD smutne musisz miec zycie, cos czuje, ze jeszcze by cie ten maolat kupil i bys mu sie dal wyruchac w dupe i jeszcze podziękowalbys smutny chlopaku
skasuje jakiegoś dziatka na przejściu, popłacze się skrucha że więcej tak nie będzie, pójdzie do tata i oczyszczony z zarzutów bo mame nie pozwoli tak dobremu chłopakowi iść do pierdla.
chlopie ja ci mowie serio ogarnij sie, bo zalosne to jest jak swoje zale wylewasz, na jakiegos maolata co dobrymy furami rozpierdala sie na miescie i jeszcze te teksty, ze ty do pieniedzy doszedles xDDD ostry troll to chyba, z ciebie jest jesli to pisales powaznie to niedojebanie srogie wiesniaczku, az sloma wychodzi, aa i niemca po kasku to temu maolatowi mozesz zbic, we mu na insta zdjecie podeslij moze w gusta mu wpadniesz to dorobisz sobie, pewnie juz go na fb pytales, bo juz sie chwaliles, ze tam tez go sledzisz smiechawa z ciebie
Pzdr maolat
E we sumie to Dawidinho ma rację Artur, bul dópy masz i tyle o prawilnego ziomeczka, ulanego knura, Sebę, co to się rozbija furami za hajs rodziców.
kurwa tego typa to się powinno abortować w 20 roku życia, odjebało mu od tego hajsu i chwali się łamaniem prawa na portalach społecznościowych XD To jest przykład wychowywania kasą, jeszcze żaden porządny człowiek nie wyszedł z takiego domu i nigdy nie wyjdzie. Tfu szczególnie na rodziców, bo to oni do tego doprowadzili
tak btw. wy mi tak po imieniu mowicie a z ktoryms z was sie witalem? wiec prosze normalnie sie oddzywac po nicku, to ze jedyne co potraficie wystalkowac to moje konto google to pozdro dla was detektywi.
Ej dobra Dawid, bo zaraz zarobisz kolejne #30 za offtopa, a ja tego naprawdę nie chcę robić.