U mnie spalanie przy dynamicznej jeździe w mieście to 10-11l. Rekord 7.4 ostatnio zrobiłem, ale muł jak chuj i nie polecam. 1.8t.
U mnie spalanie przy dynamicznej jeździe w mieście to 10-11l. Rekord 7.4 ostatnio zrobiłem, ale muł jak chuj i nie polecam. 1.8t.
U mnie w Mondeo 2.0TDCI 115KM z zepsutym termostatem (temperatura 60-70 stopni żeby dobić do 90 muszę ostro przybutować zaraz i tak spada + cieknący przewód paliwowy wysokiego ciśnienia) to jakieś 6 litrów~ miasto+ trasa do 120km/h przeważnie krótkie dystanse 15-20km teraz jak kupiłem nowe oponki to troche spadlo może o 0,2-04 l/100km. Zrobie termostat i przewód to wam powiem ile pali z klima i bez.
zajebalem wczoraj wracajac z imprezy w nocy przy 50km/h w dziure i wygialem felge w 2 miejscach plus przebilem opone, powietrze zeszlo po jakis 5km jak juz stanalem przed domem. Jest jakas szansa zeby sie ubiegac do zarzadu drog o odszkodowanie czy cos czy raczej ni ema szans? i co bym musial zrobic ewentualnie
ktos mial moze taka sytuacje albo sie orientuje?
jak juz to sie powinno zrobic zdjecie twojego samochodu przy dziurze, masz?
a i slyszalem, ze ludzie dzwonia po psy, oni spisuja protokol, czy tam SM
moim zdaniem nie ma szans
Jak stalowka kup nowke , i dorwij taka sama opone jak alus gorsza sprawa ale ciezko tak wywalczyc.. rzadko komu sie udaje
stalowka, pewnie sproboje skombinowac skads opone taka sama a felge wezme narazie z zapasowki (jeszcze zero chajsow ostatnio na koncie ja pierdole) a opona do wyjebania czy da rade cos zrobic ? dziura jest tak z zewnetrznej strony nad felga
zrobilo sie jajko? na oponie
jak tak to wez ja wyjeb bo jak ja zrobisz to mozesz ujechac kilka km i zlapac flaka
dorwij nr do ziomka co ma uzywane opony i dorwij se taka sama jak miales , mozesz miec lekki problem ze stalwoka bo ludzie zazywczaj sprzedaja komplet ale jak dorwiesz 1szt wyjdzie cie max 100zl
Pany potrzebuje rady.
Mogę mieć bardzo tanio, praktycznie na wymiane mojego szrocika pony za audi 80 b3 91r.
w audi do wymiany jest przedni wahacz, poduszki silnika i tylna część, tylko zbytnio nie wiem jak ona się nazywa. w aukcji niżej zaraz pokażę.
Nie wiem czy się zamieniać, znajomy mi mówił, że wsadzi do tego auta gaz, to nie będzie drogo jeździć, jak myślicie? 0 rdzy, bo to ocynk wiec o to jedno chociaż można być spokojnym
Dokładnie ta aukcja
http://tablica.pl/oferta/audi-80-b3-...D5-IDm5eH.html
i ta zaznaczona część jest skrzywiona, od czego to jest? http://screenshooter.net/3063702/ylxfljx
@edit
wiem od czego, ale jak się nazywa, żeby kupić osobno.
Wielkie dzięki, to to:)
Generlanie znaojmy mial ta 80 i byl z niej cholernie zadowolony do momentu kiedy nie mial dzwona i gaz mu nie zaczal spier.. uciekac ;d
Ja chętnie bym zamienił moją lagune2 na 80tkę coupe quattro (w gazie oczywiście nawiązując do ostatnich rozmów) ;d
Ona bez gazu, 1.8, ale znajomy gaziarz ma gaz i mi założy za free, tylko kupie tam filterki itd.
Jesli masz gaz za free swietna opcja ;)
Skrzywiona ? Czy aby na pewno ? Nie wywaliło tulejek po prostu ? Jedyne co w tych belkach się robi to właśnie tulejki... jeżeli rzeczywiście jest zgięta to nie przychodzi mi nic do głowy, może jakiś rów zaliczyła gdzie ją mocno przełamało ale to nie wykonalne raczej ;/
Auto solidne jedne z najsolidniejszych w tamtych latach, ja audi 80 b4 wspominam bardzo dobrze auto świetne.
Tym autem ktoś za szybko wszedł w zakręt i przyjebał w krawężnik dwoma kołami, efekt jest taki, że przedni wahacz do wymiany no i z tyłu ta podpora.
Mam problema z autem Renault Megane II 1.6 benzyna
Po odpaleniu silnika samochód po sekundzie gaśnie, nie trzyma obrotów. Za drugą, trzecią próbą już daje radę, ale za pierwszym zawsze gaśnie. Co do wymiany?
Jeszcze mam pytanie czy wam też jak wychodzicie już z auta i zamykacie drzwi to was prąd strzela? Tak jakbyście byli naelektryzowani. Za każdym razem tak mam i nie wiem o co chodzi xd.
To są chyba wyładowania elektryczne wywolaniem braku uziemienia w aucie czy cos w tym stylu
Po prostu się elektryzujesz i jak dotykasz drzwi (karoserii)to krótko mówiąc przeskakuje iskra zamontuj sobie pasek ( taki jak w maluchach były ), który dotyka ziemi ;)
co do problemu meganki jak tu ci nie pomogą chłopy , to szukaj odp na forum renowek badz meganek
moze lekko przetarty przewód paliwowy , albo pompa?
Na początek możesz wyczyścić silniczek krokowy oraz przepustnicę i zobaczyć czy będzie lepiej.
co do kopania, albo masz gdzieś przebicie w instalacji, albo masz jakieś gówniane pokrowce i się elektryzujesz ;d
witam , jaka jest wasza opinia w sprawie wyciecia katalizatora w silniku wolnossacym w a4 b6 2,0 ALT ?
zadnego dowodu niezabiora bo jak przejdzie przeglad to mi moga cmoknac , a kolesie wycinaja katy w 1,9 tdi i przeglady przechodza normalnie bo spaliny i tak sa jeszcze w normie
poprostu ludzie wycinaja kata wspawuja do obudowy po katalizatorze rure i jest git chodzi mi tylko jak to jest w silniku wolnossacym bo czytalem cos ze spaliny w takim silniku musza miec odbicie cos z cisnieniem zwiazane i niewiem o co chodzi dokladnie z tym
chodzi o to ze policja niewyczaja ze niema katalizatora bo niebeda mi obudowy od kata rozcinac i zagladac do srodka wiec takie bajki nieopowiadaj ze bedzie przypal bo tysiace aut jezdzi z wycietymi katami i nic im nikt nierobi pytalem o co innego jak nieznasz odpowiedzi na moje pytanie to niewypisuj bzdetow
A mogę się dowiedzieć dlaczego chcesz wyciąć katalizator? Wiedz, że jak za nim albo bezpośrednio przed nim jest sonda lambda to może mieć błędny odczyt a co za tym idzie większe spalanie i spadek mocy.
Sonda jest koło kolektora, kat z biegiem czasu się zużywa i dusi silnik przez to. Jak wstawisz pustą puszkę, to będzie głośniejszy, ale policja nie powinna się przyczepić.
dokladnie twardy, narazie niechce wycinac kata ale mysle to zrobic w przyszlosci jak sie kat przytka bo narazie mam jeszcze w miare przebieg tylko 130 tys km ,
problem jest jak sa 2 sondy wtedy trzeba w ecu cos grzebnac , ja mam tylko watpliwosci bo to silnik wolnossacy bez turbiny a wiekszosc wycina w silnikach 1,9 tdi i 1,8 t
w turbawkach to moze dawac efekt bo turbo robi swoje i jest wiekszy przeplyw spalin niz w wolnossasym silniku
Co to za auto, to będzie łatwiej. Ja tam u siebie się pozbyłem i wpadło 200zł :)
Łe, to benzyna, to możesz śmiało ciąć, w dieslu gorzej jest, bo może sie pogorszyć jeszcze.
To jest stosunkowo młode auto i wydaje mi się, że kat jeszcze powinien być sprawny, bo aż stary to taki nie jest.
Ten kat, to padnie jak już się samochodu pozbędziesz:d Więc nie zaprzątaj sobie tym głowy, ja mam 20 letnie auto, więc juz swoje najechał.
O takich rzeczach to się myśli w golfie III, w starej maździe ale nie u Ciebie w audi ;x Nie wiem czy będziesz miał jeszcze ten samochód kiedy zacznie mulić Ci go przez kata. Wątpie byś tyle kilometrów był w stanie nim zrobić. Chyba że polubi olej, a 2.0 audi często popijają - jeżeli nie bierze, lub bierze znikome ilości - to patrz zdanie wyżej.
Witam! Chłopaki wiecie coś może na temat seata ibizy II FL z silnikiem 1.4 75km, bo jutro jadę to oglądać za dużo o aucie nie wiem psuje się tam coś czy wszystko w miarę wporzo? może ktoś miał i się wypowie ; )
W 1.8t po 233k bedzie jakas roznica? W sumie i tak raczej bym tego nie robil, ale z ciekawosci pytam...
Silnik jest okej, solidny, niewysilony, porządna konstrukcja VW.
Sama Ibiza II po FL jest kurewsko brzydka, ale to już kwestia gustu jest, ew. po prostu masz w dupie jak auto wygląda i chcesz tylko żeby się dobrze jeździło (prowadzi się okej).
Za to w środku jest całkiem ładnie, może się podobać ;)
Katalizator w benzyniaku może się zabić tylko z jednego powodu:
silnik pali olej w dużych ilościach i nikt mu rury nie przepalił tylko jeździ bez gazu.
Przykład audi 80 2.0 benz. 360k przebiegu (cholera wie ile cofnięte) a katalizator czysty.