Reklama
Strona 19 z 146 PierwszaPierwsza ... 917181920212969119 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 271 do 285 z 2185

Temat: [7.4] Torgera Online

  1. #271
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj KlaViuS napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja Cię w całości rozumiem, nie miałem na myśli pojedynczych jednostek, a wszystkich którzy planowali takie przedsięwzięcie. Owszem wasz projekt jest inny, robicie produkt i z całego serca życzę powodzenia, ja tylko wspomniałem że tfs'y nie nadają się do odwzorowania silnika CIP w całości. A co do przepisywania, mylisz się, po zrozumieniu jak działa ślinik CIP wszystko jest o wile bardziej jasne niż za pierwszym razem jak otworzyło się plik z jakimś mobem. Niestety analizując silnik CIP często wpadało się w pułapkę którą było myślenie ukierunkowane tfs'em, gdzie potem okazywało się że całkiem inaczej to działa i niestety tu jest największy problem, że trzeba oddzielić te 2 rzeczy. Problemem jest też to, że ile programistów mamy w społeczności którzy potrafią coś napisać, a nie tylko modyfikować.
    Ale naprawdę, interpretacja pliku moba to nie jest żaden problem i ludzie to już dawno zrobili. To niczego nie zmienia w kwestii odwzorowania całego silnika.
    Czy pisząc ten swój serwer udało ci się dokładnie przenieść cały system delayów (nie exhaustów), poprawnie odwzorować zachowania, które pozwalały ropnąć lootbaga bez pacca, czy też wyciągnąć item spod innego, bugi które pozwalały wpychać ludzi na niedostępne dachy, wchodzić do depo z white skullem czy użyć jednocześnie uha i vity?
    Postaw ten serwer, to ci uświadomię, jak daleko jest od oryginalnego. No chyba że serio udało ci się przepisać wszystko 1:1, to szczerze przyznam ci rację i od razu złożę ofertę kupna
    A jeżeli nie, no to sam widzisz, "prawie tak samo" to można zrobić i na tfsie.

    Choć generalnie się zgadzam, że 'fajniej' by było zrobić tak, jak mówisz, ale gdybyśmy się za to wzięli teraz, to ten serwer prawdopodobnie nigdy by nie wystartował.

    Cytuj Faniaots napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    problem jest taki, że takich różnic jest sporo więcej, nie o wszystkich się dowiecie teraz, o niektórych dopiero po starcie... to jest worek bez dna

    nie marnujecie mojego czasu więc róbcie co chcecie, ale nie próbuj udawać, że idealne rozstawienie krzaczków ma znaczenie. combo tak, chodzenie po fieldach też, ale nie, na boga, 100% odwzorowanie mapy.

    to, na czym mozecie sie skupic to idealna mechanika, co zreszta sam napisales i dobrze, ale tez zadbanie o to, zeby serwer byl rzeczywiscie bez botow. czyli odstraszanie, prewencja i detekcja.
    Nikt niczego nie udaje. Widocznie dla nas idealne ustawienie krzaczków ma znaczenie, a ty na swoim otsie możesz nawet postawić depo do góry na nogami.
    Wcale mnie nie dziwi, że takie podejście prezentuje osoba z reklamą otsa w nicku, bo przez te lata nauczyliście się, że najlepiej robić byle jak, bo ludzie i tak wbiją, i nawet klonowanie itemów przeżyją, to po co się męczyć z poprawianiem spelli. To jest też odpowiedź dla @KlaViuS ; dlaczego ta społeczność nigdy nie zrobiła większego użytku z oryginalnej dystrybucji. No bo po co, skoro można stawiać piętnaście jeszcze bardziej najbardziej dopracowanych edycji, nazywając je tibią 7.4, choć koło takowej nawet nie leżały.
    Przyjmij do wiadomości, że ideą tego projektu nie jest stworzenie kolejnego takiego otsa, a jeżeli nie potrafisz, to po prostu załóż, że jesteśmy grupą autystyków, którzy w wolnych chwilach lubią poprawiać krzaczki, i nie potrzebujemy, żebyś nam tłumaczył, jak mamy robić swój serwer. Pozdrawiam

  2. #272

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    273
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale naprawdę, interpretacja pliku moba to nie jest żaden problem i ludzie to już dawno zrobili. To niczego nie zmienia w kwestii odwzorowania całego silnika.
    Czy pisząc ten swój serwer udało ci się dokładnie przenieść cały system delayów (nie exhaustów), poprawnie odwzorować zachowania, które pozwalały ropnąć lootbaga bez pacca, czy też wyciągnąć item spod innego, bugi które pozwalały wpychać ludzi na niedostępne dachy, wchodzić do depo z white skullem czy użyć jednocześnie uha i vity?
    Postaw ten serwer, to ci uświadomię, jak daleko jest od oryginalnego. No chyba że serio udało ci się przepisać wszystko 1:1, to przyznam ci rację i od razu mogę kupić źródła.
    A jeżeli nie, no to sam widzisz, "prawie tak samo" to można zrobić i na tfsie.
    wedlug mnie overkill ale jak juz powiedzialem, nie moj czas nie moje klocki, powodzenia

    aha i w zadnej mojej wypowiedzi was nie atakuje, tylko zaznaczam moj punkt widzenia,
    najwyrazniej Ty nie potrafisz inaczej niz ad personam ale to chyba po prostu za długo na torgu siedzisz

    dla Twojej informacji osobiscie poprawilem ponad 100 bledow w tfsie, jak najblizej rl wartosci dopracowalem spelle, nawet pare razy pobawilem sie w tworzenie anticheata, rowniez na poziomie kernela. twoje slowa bola mnie tak jak boli cie dupa ze ktos ma inny punkt widzenia
    Ostatnio zmieniony przez Faniaots : 24-08-2019, 20:28

  3. #273
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Faniaots napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wedlug mnie overkill ale jak juz powiedzialem, nie moj czas nie moje klocki, powodzenia
    Idź to powiedzieć typowi, który od 15 lat pisze gierkę z zestawem ASCII zamiast grafiki.
    Naprawdę nie wiem, co jest trudnego w zrozumieniu, że ktoś może tworzyć grę z samej pasji, albo hobby, dla satysfakcji, i spędzenia czasu z innymi osobami z teamu, a nie wyłącznie pod kątem opłacalności w kwestii wyciągania hajsu z pacców i sms shopa.

    Cytuj Faniaots napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dla Twojej informacji osobiscie poprawilem ponad 100 bledow w tfsie, jak najblizej rl wartosci dopracowalem spelle, nawet pare razy pobawilem sie w tworzenie anticheata, rowniez na poziomie kernela. twoje slowa bola mnie tak jak boli cie dupa ze ktos ma inny punkt widzenia
    No ale po co dopracowywałeś, jak były niedopracowane to też jakoś ludzie grali i serwery odnosiły sukcesy. To nie ma znaczenia. No i po co antycheata robić, szkoda czasu i to nie ma znaczenia. Po co naprawiać buga, jak coś to się powie, że to feature, to i tak nie ma znaczenia.
    No i po co napisałeś tego posta, jak on nie ma znaczenia. W ogóle po co cokolwiek robić, i tak wszyscy umrzemy.
    Nie traktuję każdej opinii jako atak, ale sam widzisz, że można się zmęczyć od takiego ciągłego biadolenia.

    Nikt nie twierdzi, że krzaczek na mapie będzie decydujący i zrobi wielką różnicę, ale uważamy, że żeby zrobić naprawdę dobry serwer, to trzeba dbać o szczegóły od początku do końca, bo one mają się złożyć na efekt końcowy. A jak już na starcie zaczynasz rezygnować z poszczególnych elementów, to na końcu się okazuje, że wyszło to, co zwykle, i co każdy już widział 1000 razy.
    Po tym najłatwiej rozpoznać, bo jak widzę otsa "7.4", gdzie adminowi nie chciało się nawet usunąć tych skałek 7.6 z mapy, albo podmienić wszystkich sprajtów, to już wiem, że to nie może być dobry serwer, bo tym bardziej nie będzie mu się chciało zagłębiać w jakąś mechanikę. I jakoś do tej pory nie trafiłem na żaden wyjątek od reguły.

    PS czy antycheat, który współtworzyłeś to ten używany na mastercorsie? @Faniaots ;

  4. Reklama
  5. #274
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    34
    Posty
    11,196
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    tibjasz rage dojebał jak prosesur co z wuska sie spierdolił

    czekam z bydlakiem w łapie, eurasy odkładam na 2 miechy balowania 24/7 na serwie

  6. #275

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    209
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No i masz rację, tak jest po prostu łatwiej, w końcowym rozrachunku.
    Jeśli dobrze zrozumiałem, to twierdzisz, że napisałeś taki serwer w pół roku, więc jeśli możesz, to odpal go i daj się zalogować. @KlaViuS ;
    Bo już jeden taki był na otlandzie, co niby wszystko odwzorował, nawet prowadził bloga o tym, a przy pierwszym zalogowaniu już widziałem, że no tak nie bardzo xD

    Ten jeden to Ezzz i znam go bardzo dobrze, pomagał mi zrozumieć największe problemy tego silnika. Dobry przykład dałeś, odwzorowywał ale na TFS przez co było sporo rzeczy które nie działało jak należy:D dlatego też była mała sugestia że lepiej jest to po prostu zrobić od zera.



    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.


    Ale naprawdę, interpretacja pliku moba to nie jest żaden problem i ludzie to już dawno zrobili. To niczego nie zmienia w kwestii odwzorowania całego silnika.
    Czy pisząc ten swój serwer udało ci się dokładnie przenieść cały system delayów (nie exhaustów), poprawnie odwzorować zachowania, które pozwalały ropnąć lootbaga bez pacca, czy też wyciągnąć item spod innego, bugi które pozwalały wpychać ludzi na niedostępne dachy, wchodzić do depo z white skullem czy użyć jednocześnie uha i vity?
    Postaw ten serwer, to ci uświadomię, jak daleko jest od oryginalnego. No chyba że serio udało ci się przepisać wszystko 1:1, to szczerze przyznam ci rację i od razu złożę ofertę kupna
    A jeżeli nie, no to sam widzisz, "prawie tak samo" to można zrobić i na tfsie.

    Choć generalnie się zgadzam, że 'fajniej' by było zrobić tak, jak mówisz, ale gdybyśmy się za to wzięli teraz, to ten serwer prawdopodobnie nigdy by nie wystartował.

    Zapomniałeś dodać "po raz pierwszy", i tak udało mi się, wszystko działa za pomocą zadań "ToDoEntry". Serwer tworze hobbistycznie, poświęcając mu tyle czasu ile mogę, jak już wcześniej mówiłem mam podstawę serwera, wciąż brakuje mi paru rzeczy które za niedługo dokończę, jedyną z większych rzeczy które mi zostały to dokończyć system skryptów. Przyjdzie i czas na testy, dam Ci info w pierwszej kolejności. Ale głównie chodziło o wniosek który sam przytoczyłeś "Bo już jeden taki był na otlandzie, co niby wszystko odwzorował, nawet prowadził bloga o tym, a przy pierwszym zalogowaniu już widziałem, że no tak nie bardzo". Dlatego trzymam kciuki za rozwój:)

  7. #276

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    273
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Idź to powiedzieć typowi, który od 15 lat pisze gierkę z zestawem ASCII zamiast grafiki.
    Naprawdę nie wiem, co jest trudnego w zrozumieniu, że ktoś może tworzyć grę z samej pasji, albo hobby, dla satysfakcji, i spędzenia czasu z innymi osobami z teamu, a nie wyłącznie pod kątem opłacalności w kwestii wyciągania hajsu z pacców i sms shopa.



    No ale po co dopracowywałeś, jak były niedopracowane to też jakoś ludzie grali i serwery odnosiły sukcesy. To nie ma znaczenia. No i po co antycheata robić, szkoda czasu i to nie ma znaczenia. Po co naprawiać buga, jak coś to się powie, że to feature, to i tak nie ma znaczenia.
    No i po co napisałeś tego posta, jak on nie ma znaczenia. W ogóle po co cokolwiek robić, i tak wszyscy umrzemy.
    Nie traktuję każdej opinii jako atak, ale sam widzisz, że można się zmęczyć od takiego ciągłego biadolenia.

    Nikt nie twierdzi, że krzaczek na mapie będzie decydujący i zrobi wielką różnicę, ale uważamy, że żeby zrobić naprawdę dobry serwer, to trzeba dbać o szczegóły od początku do końca, bo one mają się złożyć na efekt końcowy. A jak już na starcie zaczynasz rezygnować z poszczególnych elementów, to na końcu się okazuje, że wyszło to, co zwykle, i co każdy już widział 1000 razy.
    Po tym najłatwiej rozpoznać, bo jak widzę otsa "7.4", gdzie adminowi nie chciało się nawet usunąć tych skałek 7.6 z mapy, albo podmienić wszystkich sprajtów, to już wiem, że to nie może być dobry serwer, bo tym bardziej nie będzie mu się chciało zagłębiać w jakąś mechanikę. I jakoś do tej pory nie trafiłem na żaden wyjątek od reguły.

    PS czy antycheat, który współtworzyłeś to ten używany na mastercorsie? @Faniaots ;
    rozumiem irytacje ale nie trzeba sie unosic.

    nie, czy ten ich anticheat polega na wpisaniu komendy ? na youtubie znalazlem to: Mastercores.org - messing with antibot system - YouTube
    ok znalazlem info ze maja jakies tam zabezpieczenia, typu flash test, zmienione adresy... ciekawy jestem ich rozwiazan

  8. Reklama
  9. #277
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    35
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    W końcu jakaś ciekawa dyskusja a nie pierdolenie, dobrze panowie tak trzymać.
    To tak:
    - między wierszami przeczytałem, że core nie będzie opensourcowy, bo do tego tibia77 się nie odniosłeś, co trochę mi się kłóci z tym stwierdzeniem, że serwer nie będzie służył do zarabiania hajsu itp. ale zobaczymy nikogo nie skreślam i trzymam kciuki za inicjatywę,
    - jeżeli będzie opensource to chętnie pomogę w miarę możliwości, większość ludzi na forum którzy grali w 7.4 są dorośli i mają lepszego skilla w programowaniu niż kiedyś gdy byliśmy graczami,
    - kiedyś nie pisano w ten sam sposób jak wyglądał oryginał Cipsoftu chodziło pewnie o sprawy prawne, mógłby być z tego pozew. Druga sprawa dopiero teraz mamy w miarę stabilny (chociaż nadal nie zoptymalizowany) opensourcowy klient gry. Tak wiem, że było kilka prób w przeszłości ale te klienty były do dupy, jedyne które działały polegały na hackowaniu oficialnego klienta i dopisywaniu swojej logiki
    - zgadzam się z Faniaots że odwzorowanie detali w 100% to trochę sztuka dla sztuki - przecież te gimbusy co krzyczą oldschool wtedy srały w pieluchę, nawet nie zauważą tych "smaczków" dla starych dziadków, druga sprawa odwzorowywanie bugów 1:1 tylko dlatego że były w 7.4 nie przywróci wam klimatu, tylko abusowanie mechanik. A z drugiej strony customowy lore - stoicie trochę w rozkroku imo,

    Inicjatywa wydaje się ciekawa więc jak mówiłem trzymam kciuki, robię popcorn i czytam wątek dalej

  10. #278
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,275
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj KlaViuS napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ten jeden to Ezzz i znam go bardzo dobrze, pomagał mi zrozumieć największe problemy tego silnika. Dobry przykład dałeś, odwzorowywał ale na TFS przez co było sporo rzeczy które nie działało jak należy:D dlatego też była mała sugestia że lepiej jest to po prostu zrobić od zera.
    Tak, o niego mi chodziło. Tylko moim zdaniem błędnie zakładasz, że wyszło jak wyszło wyłącznie przez fakt, że bazował na jakimś tfsie, zamiast pisać od zera. Inna architektura serwera to jest jedna rzecz, ale on wiele funkcji po prostu pominął, mimo że spokojnie mógł je implementować, bo najwyraźniej uznał że nie są istotne/nie chciało mu się/nie pomyślał o nich. Tam nawet we wzorach były błędy, a mimo to twierdził, że zrobił dokładną replikę 7.7.
    Uważam, że mając odpowiednią wiedzę i chęci, można odwzorować mechanikę niemal idealnie (z punktu widzenia gracza, nie wnikając co siedzi pod maską) i na otsowym silniku, i nie przeczy temu fakt, że on akurat tego nie zrobił.
    No ale wiadomo, że LEPIEJ byłoby mieć przepisany cipowy serwer, a najlepiej to w ogóle oryginalne źródła :)
    Tylko że tak, jak mówię, gdybyśmy zaczęli od zupełnego zera, to projekt pewnie nie doczekałby się końca, bo odwzorowanie mechaniki (i to nie 7.7, a starszej) to dopiero pierwszy etap, który w tym wypadku optymistycznie zająłby z rok (tak samo bez gwarancji, że faktycznie by się udało 1:1), gdzie chcemy jeszcze wprowadzić swoje poprawki, a także zrobić porządną stronę, klienta, kilka narzędzi do łapania cziterów, i zadbać o reklamę.

    Zapomniałeś dodać "po raz pierwszy", i tak udało mi się, wszystko działa za pomocą zadań "ToDoEntry". Serwer tworze hobbistycznie, poświęcając mu tyle czasu ile mogę, jak już wcześniej mówiłem mam podstawę serwera, wciąż brakuje mi paru rzeczy które za niedługo dokończę, jedyną z większych rzeczy które mi zostały to dokończyć system skryptów. Przyjdzie i czas na testy, dam Ci info w pierwszej kolejności. Ale głównie chodziło o wniosek który sam przytoczyłeś "Bo już jeden taki był na otlandzie, co niby wszystko odwzorował, nawet prowadził bloga o tym, a przy pierwszym zalogowaniu już widziałem, że no tak nie bardzo". Dlatego trzymam kciuki za rozwój:)
    [y]qUomfM5YtRI[/y]

    Jeżeli się okaże, że faktycznie wszystko masz tak idealnie, to powinszuję.
    Wrzucenie wszystkiego w jeden zapętlony wątek jeszcze tego nie gwarantuje :)
    Z ciekawości, co masz zamiar dalej z tym zrobić potem? @KlaViuS ;

    Cytuj Szulerski Majsiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W końcu jakaś ciekawa dyskusja a nie pierdolenie, dobrze panowie tak trzymać.
    To tak:
    - między wierszami przeczytałem, że core nie będzie opensourcowy, bo do tego tibia77 się nie odniosłeś, co trochę mi się kłóci z tym stwierdzeniem, że serwer nie będzie służył do zarabiania hajsu itp. ale zobaczymy nikogo nie skreślam i trzymam kciuki za inicjatywę,
    - jeżeli będzie opensource to chętnie pomogę w miarę możliwości, większość ludzi na forum którzy grali w 7.4 są dorośli i mają lepszego skilla w programowaniu niż kiedyś gdy byliśmy graczami,
    - kiedyś nie pisano w ten sam sposób jak wyglądał oryginał Cipsoftu chodziło pewnie o sprawy prawne, mógłby być z tego pozew. Druga sprawa dopiero teraz mamy w miarę stabilny (chociaż nadal nie zoptymalizowany) opensourcowy klient gry. Tak wiem, że było kilka prób w przeszłości ale te klienty były do dupy, jedyne które działały polegały na hackowaniu oficialnego klienta i dopisywaniu swojej logiki
    - zgadzam się z Faniaots że odwzorowanie detali w 100% to trochę sztuka dla sztuki - przecież te gimbusy co krzyczą oldschool wtedy srały w pieluchę, nawet nie zauważą tych "smaczków" dla starych dziadków, druga sprawa odwzorowywanie bugów 1:1 tylko dlatego że były w 7.4 nie przywróci wam klimatu, tylko abusowanie mechanik. A z drugiej strony customowy lore - stoicie trochę w rozkroku imo,

    Inicjatywa wydaje się ciekawa więc jak mówiłem trzymam kciuki, robię popcorn i czytam wątek dalej
    Źle zrozumiałeś stwierdzenie "nie dla hajsu".
    Oznacza ono, że do pracy nad projektem nie pcha nas wizja zarobku. Będzie normalny pacc i jeżeli serwer zarobi ponad koszt utrzymania, to fajnie. Ale nie jest to głównym celem, ani niczyim być albo nie być. Projekt nie jest open-sourcowy.
    A co do pozostałych kwestii, to nie pisano w ten sam sposób, co cipsoft, nie ze względów prawnych, tylko dlatego, że oryginalny silnik nie był powszechnie dostępny, poza tym, jest przestarzały. Cipsoft nigdy nikogo nie pozwał, nawet gościa, który im te pliki wykradł, a potem bezkarnie na nich zarabiał, stawiając realotsa.
    Nikt nie mówi, że chcemy odwzorowywać bugi (pytanie co jest bugiem), a przykłady, które podawałem, dotyczyły klaviusowego serwera. Gdyby przepisał dokładnie cały kod, to siłą rzeczy powinien te bugi mieć (zakładając, że kompilator/maszyna nie grają roli).
    I nie stoimy w rozkroku, jeżeli przeczytasz dokładnie, co chcemy osiągnąć, to koncepcja jest zupełnie spójna.
    Co do ew. chęci pomocy, to trzeba pytać @LordCompi ; bo on jest głównym programerem.

    Cytuj Faniaots napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    rozumiem irytacje ale nie trzeba sie unosic.

    nie, czy ten ich anticheat polega na wpisaniu komendy ? na youtubie znalazlem to: Mastercores.org - messing with antibot system - YouTube
    ok znalazlem info ze maja jakies tam zabezpieczenia, typu flash test, zmienione adresy... ciekawy jestem ich rozwiazan
    Nie, chodziło o system, który banował normalnych ludzi za zbyt szybkie klikanie. Zbanowało nam kolegę, więc nagraliśmy kilka filmików pokazujących ułomność tego systemu
    Mastercores "antibot" issue 2 - YouTube
    oczywiście admin nawet się nie odniósł do tego, no bo po co xD ale ktoś inny napisał, że to nie żaden ich autorski antybot, tylko rozwiązanie, które zostało domyślnie zaimplementowane w jakimś tfsie, dlatego pytam.

  11. #279

    Data rejestracji
    2017
    Posty
    273
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak, o niego mi chodziło. Tylko moim zdaniem błędnie zakładasz, że wyszło jak wyszło wyłącznie przez fakt, że bazował na jakimś tfsie, zamiast pisać od zera. Inna architektura serwera to jest jedna rzecz, ale on wiele funkcji po prostu pominął, mimo że spokojnie mógł je implementować, bo najwyraźniej uznał że nie są istotne/nie chciało mu się/nie pomyślał o nich. Tam nawet we wzorach były błędy, a mimo to twierdził, że zrobił dokładną replikę 7.7.
    Uważam, że mając odpowiednią wiedzę i chęci, można odwzorować mechanikę niemal idealnie (z punktu widzenia gracza, nie wnikając co siedzi pod maską) i na otsowym silniku, i nie przeczy temu fakt, że on akurat tego nie zrobił.
    No ale wiadomo, że LEPIEJ byłoby mieć przepisany cipowy serwer, a najlepiej to w ogóle oryginalne źródła :)
    Tylko że tak, jak mówię, gdybyśmy zaczęli od zupełnego zera, to projekt pewnie nie doczekałby się końca, bo odwzorowanie mechaniki (i to nie 7.7, a starszej) to dopiero pierwszy etap, który w tym wypadku optymistycznie zająłby z rok (tak samo bez gwarancji, że faktycznie by się udało 1:1), gdzie chcemy jeszcze wprowadzić swoje poprawki, a także zrobić porządną stronę, klienta, kilka narzędzi do łapania cziterów, i zadbać o reklamę.



    [y]qUomfM5YtRI[/y]

    Jeżeli się okaże, że faktycznie wszystko masz tak idealnie, to powinszuję.
    Wrzucenie wszystkiego w jeden zapętlony wątek jeszcze tego nie gwarantuje :)
    Z ciekawości, co masz zamiar dalej z tym zrobić potem? @KlaViuS ;



    Źle zrozumiałeś stwierdzenie "nie dla hajsu".
    Oznacza ono, że do pracy nad projektem nie pcha nas wizja zarobku. Będzie normalny pacc i jeżeli serwer zarobi ponad koszt utrzymania, to fajnie. Ale nie jest to głównym celem, ani niczyim być albo nie być. Projekt nie jest open-sourcowy.
    A co do pozostałych kwestii, to nie pisano w ten sam sposób, co cipsoft, nie ze względów prawnych, tylko dlatego, że oryginalny silnik nie był powszechnie dostępny, poza tym, jest przestarzały. Cipsoft nigdy nikogo nie pozwał, nawet gościa, który im te pliki wykradł, a potem bezkarnie na nich zarabiał, stawiając realotsa.
    Nikt nie mówi, że chcemy odwzorowywać bugi (pytanie co jest bugiem), a przykłady, które podawałem, dotyczyły klaviusowego serwera. Gdyby przepisał dokładnie cały kod, to siłą rzeczy powinien te bugi mieć (zakładając, że kompilator/maszyna nie grają roli).
    I nie stoimy w rozkroku, jeżeli przeczytasz dokładnie, co chcemy osiągnąć, to koncepcja jest zupełnie spójna.
    Co do ew. chęci pomocy, to trzeba pytać @LordCompi ; bo on jest głównym programerem.



    Nie, chodziło o system, który banował normalnych ludzi za zbyt szybkie klikanie. Zbanowało nam kolegę, więc nagraliśmy kilka filmików pokazujących ułomność tego systemu
    Mastercores "antibot" issue 2 - YouTube
    oczywiście admin nawet się nie odniósł do tego, no bo po co xD ale ktoś inny napisał, że to nie żaden ich autorski antybot, tylko rozwiązanie, które zostało domyślnie zaimplementowane w jakimś tfsie, dlatego pytam.
    no czaje, generalnie wystarczy zobaczyc jak dzialaja te wszystkie boty i albo recznie napisac jakies regulki albo przepuscic to przez machine learning... tu ewidentnie ktos nie pomyslal na tym mastercores. ja zrobilem dosc skuteczny, server side anticavebot, na podstawie paru zalozen... i wlasnej obserwacji. ale to bylo na 8.6. teraz jakbym pisal anticheata to zrobilbym to inaczej

  12. Reklama
  13. #280

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    299
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Tibiarz 69 zagramy w to wierzę.

  14. #281
    Avatar Sativa
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Posty
    559
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nadal uważam że można wszystko odwzorować idealnie , dodać świetne nowe tereny i zrobić grywalny pełen ludzików serwer ( czego wam życzę) ale nie uda się nigdy przywrócić klimatu tamtych lat. Nikt się nie nabierze np na trapa z dsami na ghost landzie. Widziałem ostatnio filmik jakiś z tego typu trapów to podstawówka stojąc przy dziurze pytała czy jest ds. Gościu mówił że nie ma a on wierzył i właził. Trzeba naprawdę by było stworzyć community z 12 latków żeby był ten klimat. Nawet gdyby aktualny kwiat polskiej młodzieży zagrał to nie mają oni mentalnie nic wspólnego z nami w ich wieku. Mało tego musiała by być kolejka żeby wejść na serw to już w ogóle wspomnienia będą a specjalnie podłącze myszkę kulkową żeby "czuć klimat" i fpsy ograniczę do 15.

  15. #282
    Powstanie Gorylskie

    Domyślny

    no żebyś się nie zdziwił jak jest 2k19 a w tibie dalej grają ludzie z poprzepalanymi stykami na takim poziomie że dalej sie na ava łapią albo sami walą ueki gfbki vis hury
    jak dla mnie to dzisiejszy tibijczyk niczym sie nie rozni od tego 10 lat temu może nawet jest jeszcze głupszy
    +na tego lowrejta wbije armia brazoli a brazole mają pamięć jeden dzien do przodu,jeden dzien do tylu

  16. Reklama
  17. #283
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    24
    Posty
    14,183
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Cytuj trickovsky napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tego GIFA?
    Załącznik 368513

    To że potwory na real Tibii kiedyś mogły częściej używać jebanych spelli, nie znaczy że istniało jakieś zaprogramowane combo. To jest KURWA mit. To ludzie zaczęli używać terminu COMBO na każde takie sytuacje z potworem, w którym zdarzyło się coś takiego jak na tym gifie, ale to nie jest zaplanowana mechanika CIPSoftu, tylko zwykły przypadek. COMBO to jebana kombinacja, a potwory w Tibii nie miały takowej zapisanej, miały po prostu jakieś szanse na użycie danej rzeczy, i jeśli miałeś jebanego farta to potwór używał ich w sposób dla Ciebie "przyjazny", a jak miałeś pecha to nagle rzucił 3x ten sam spell i Cię gasił jak peta, ale to nie było zaprogramowane combo, tylko zwykły przypadek - RNG (ja to uwielbiałem). Sporo ludzi kochało tę losowość bo nadawała grze trudności i dodatkowego smaczku, ale większość ludzi na forach jęczała że to jest głupie i dlatego właśnie CIPSoft to zmienił. Czego Ty chcesz mnie uczyć człowieku o tej grze?

    Większość z Was czytanie ze zrozumieniem ma na poziomie 8 latka z podstawówki, więc powiem raz jeszcze - nigdzie nie pisałem że nowa Tibia jest super, napisałem tylko dlaczego poszła w stronę mainstreamowego gameplayu.
    Taka gra jak Tibia żeby przyciągać dzisiaj graczy, musi ułatwiać grę, bo dzisiejsze czasy takie są, że ludzie oczekują dobrej, szybkiej i dostarczającej rozrywki. Stąd ogromna popularność gier typu Battle Royale, FPSów czy MOBA, a ogromny spadek zainteresowania MMORPG. Real Tibia przetrwała tylko dlatego, że poszła w mainstream i ułatwiła rozgrywkę, dzięki czemu ludzie grają po 2-3h i progresują dość szybko.

    Co do waszego projektu - uwielbiałem zawsze stare PvP, i jeśli coś przy Tibii mnie trzymało, to tylko to.
    Problem w tym, że nie zdobędziecie casualowych graczy, więc - ten projekt skończy tak jak inne, chwilowy hype, starzy wyjadacze się znudzą i powstanie Medivia v2.

    Ciągle wyśmiewasz argument że nie mamy 11 lat, a ten argument jest taki prawdziwy. Ten argument podnoszą ludzie tacy jak ja, którzy nie mają czasu na to, aby expić i rozwijać postać.
    Mimo że na takiej wojnie to bym się pobawił. Żeby przywrócić fun z tego że rządzisz serwerem, musiałbyś mieć kilka tysięcy graczy - wtedy można czuć satysfakcję że wygrywasz wojnę.
    Bez tego, wojna będzie bez emocji, znowu Ci sami ludzie, będą bili się z tymi samymi ludźmi i nic z tego nie będzie wynikało. To co było fajne w wojnie na rl Tibii, to to że przez fakt iż grało tyle tysięcy ludzi na jednym serwerze, nagle pojawiała się jakaś nowa ekipa, która nakurwiła tych co rządzili, a serwer i jego ekonomia wywracał się do góry nogami.

    Magią Tibii była DUŻA społeczność, której nie zbudujecie - bo to nie czasy na tak trudne i wymagające gry.
    Combo istniało pzdr

    Ps.
    Sugerowanie sie ziomkiem co robil "100% original server no bugs copy" i reklamowal go jako taki, a mial bledy w najprostszych mechanikach to chyba nie jest dobra droga.
    Ostatnio zmieniony przez Master : 25-08-2019, 09:39
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  18. #284
    Avatar Pies_Pluto
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    L.A.
    Posty
    1,316
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Sativa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nadal uważam że można wszystko odwzorować idealnie , dodać świetne nowe tereny i zrobić grywalny pełen ludzików serwer ( czego wam życzę) ale nie uda się nigdy przywrócić klimatu tamtych lat. Nikt się nie nabierze np na trapa z dsami na ghost landzie. Widziałem ostatnio filmik jakiś z tego typu trapów to podstawówka stojąc przy dziurze pytała czy jest ds. Gościu mówił że nie ma a on wierzył i właził. Trzeba naprawdę by było stworzyć community z 12 latków żeby był ten klimat. Nawet gdyby aktualny kwiat polskiej młodzieży zagrał to nie mają oni mentalnie nic wspólnego z nami w ich wieku. Mało tego musiała by być kolejka żeby wejść na serw to już w ogóle wspomnienia będą a specjalnie podłącze myszkę kulkową żeby "czuć klimat" i fpsy ograniczę do 15.
    Tez nie przesadzajmy ze kiedys w tibii klimat tworzyly 12 latkowie dajacy sie nabrac na da trapa...w ogole ze tworzyly go nooby bym sie klocil, owszem, nooby byly dosyc duza spolecznoscia ktora sobie zyla i nobil i to bylo fajne a nieraz smieszne, ale to nie to tworzylo klimat,
    MOIM SKROMNYM ZDANIEM klimat tworzyl sie przez ta trudnosc w grze, wszystko mialo znaczenie, kolegow poznawalo sie podczas wypraw po glupiego war hammera ktory mial ogromne znaczenie, wszystko bylo hard wiec mialo znaczenie. I bylo tego w chuj wiecej ale widze ze nie dam rady tego wytlumaczyc skoro ci ludzie znaja tivie 7.4 z medivii, o wczesniejszej nie mowiac...bylo tefo mnostwo, a do wszystkich podpunktow podstawa jest HARD GAME. Ezp x1 to imo max.

    Np. Na takiej jebanej medivii, myslicie ze kogos tam bolalo ze padl?nie az tak jak powinno bolec, exp byl x2 dodac taski w chuj gpkow i w pizdeeeee run i cala ta wrzechobecnosc wszystkiego od itemow, run az na custom mobach konczac, ktore byly za slabe a dawaly za duzo expa,to expilo sie na medivii jakby byl exp x4.~ a przez to wiele klimatu ucieklo, kogo tam kurwa obchodzily questy. To byla tylko formalnosc szlo sie i bralo nagrody i dalej sie szlo expic wydajac na lvl 3-4 ~ x mniej niz wydalo by sie np. Na rl tibii
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale na tkaim low ronie to ja bym zagral ehhhh

    Ale temu serverowi z takim rate to moge tylko narzygac guwnem do ryja i powiedziec NIE POLECAM pozdro

  19. #285

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    209
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Combo istniało pzdr

    Ps.
    Sugerowanie sie ziomkiem co robil "100% original server no bugs copy" i reklamowal go jako taki, a mial bledy w najprostszych mechanikach to chyba nie jest dobra droga.
    Tak naprawdę jego server nigdy nie ujrzał światła dziennego:D pierwsze testy budowania repliki to othire i kolejna lepsza wersja to nostalrius. A "100% original server no bugs copy" pisał bo jakby nie było miał tam pseudo autorski system npc, mobów itp. załadowany z plików CIP, a i tak na realia dzisiejszego community to była super igła odwzorowana full dlatego wystarczyły niektóre elementy. Nikt przy zdrowych zmysłach by nie wrzucał dystrybucji nad którą spędził w mega dużo czau, chyba że jak w tych 2 przypadkach dystrybucji kupujący wyczaił biznes i zaczął sprzedawać to co kupił:)



    Co do klimatu jeśli jest wszystko odwzorowane, procentuje to i na początku jak i potem w dalszym gameplay'u. Co do ilości community to też trochę sen dla mokrych dzieci, biorąc pod uwagę że średnio w 2004 roku grało po 400-650 playersów,a tak naprawdę grało może z 300 osób. Ze 100 kisiło się na rooku bo przechodzili go tydzień a reszta to już niestety bot. Więc stable 300 ppl non-stop jest idealne do tego aby wszystko żyło. Dlatego ważna jest zagranica, bo co polak nie zrobi w dzień, obcy zrobi w nocy.
    Ostatnio zmieniony przez KlaViuS : 25-08-2019, 12:16

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •