KlaViuS napisał
Ja Cię w całości rozumiem, nie miałem na myśli pojedynczych jednostek, a wszystkich którzy planowali takie przedsięwzięcie. Owszem wasz projekt jest inny, robicie produkt i z całego serca życzę powodzenia, ja tylko wspomniałem że tfs'y nie nadają się do odwzorowania silnika CIP w całości. A co do przepisywania, mylisz się, po zrozumieniu jak działa ślinik CIP wszystko jest o wile bardziej jasne niż za pierwszym razem jak otworzyło się plik z jakimś mobem. Niestety analizując silnik CIP często wpadało się w pułapkę którą było myślenie ukierunkowane tfs'em, gdzie potem okazywało się że całkiem inaczej to działa i niestety tu jest największy problem, że trzeba oddzielić te 2 rzeczy. Problemem jest też to, że ile programistów mamy w społeczności którzy potrafią coś napisać, a nie tylko modyfikować.
Ale naprawdę, interpretacja pliku moba to nie jest żaden problem i ludzie to już dawno zrobili. To niczego nie zmienia w kwestii odwzorowania całego silnika.
Czy pisząc ten swój serwer udało ci się dokładnie przenieść cały system delayów (nie exhaustów), poprawnie odwzorować zachowania, które pozwalały ropnąć lootbaga bez pacca, czy też wyciągnąć item spod innego, bugi które pozwalały wpychać ludzi na niedostępne dachy, wchodzić do depo z white skullem czy użyć jednocześnie uha i vity?
Postaw ten serwer, to ci uświadomię, jak daleko jest od oryginalnego. No chyba że serio udało ci się przepisać wszystko 1:1, to szczerze przyznam ci rację i od razu złożę ofertę kupna

A jeżeli nie, no to sam widzisz, "prawie tak samo" to można zrobić i na tfsie.
Choć generalnie się zgadzam, że 'fajniej' by było zrobić tak, jak mówisz, ale gdybyśmy się za to wzięli teraz, to ten serwer prawdopodobnie nigdy by nie wystartował.
Faniaots napisał
problem jest taki, że takich różnic jest sporo więcej, nie o wszystkich się dowiecie teraz, o niektórych dopiero po starcie... to jest worek bez dna
nie marnujecie mojego czasu więc róbcie co chcecie, ale nie próbuj udawać, że idealne rozstawienie krzaczków ma znaczenie. combo tak, chodzenie po fieldach też, ale nie, na boga, 100% odwzorowanie mapy.
to, na czym mozecie sie skupic to idealna mechanika, co zreszta sam napisales i dobrze, ale tez zadbanie o to, zeby serwer byl rzeczywiscie bez botow. czyli odstraszanie, prewencja i detekcja.
Nikt niczego nie udaje. Widocznie dla nas idealne ustawienie krzaczków ma znaczenie, a ty na swoim otsie możesz nawet postawić depo do góry na nogami.
Wcale mnie nie dziwi, że takie podejście prezentuje osoba z reklamą otsa w nicku, bo przez te lata nauczyliście się, że najlepiej robić byle jak, bo ludzie i tak wbiją, i nawet klonowanie itemów przeżyją, to po co się męczyć z poprawianiem spelli. To jest też odpowiedź dla @
KlaViuS ; dlaczego ta społeczność nigdy nie zrobiła większego użytku z oryginalnej dystrybucji. No bo po co, skoro można stawiać piętnaście jeszcze bardziej najbardziej dopracowanych edycji, nazywając je tibią 7.4, choć koło takowej nawet nie leżały.
Przyjmij do wiadomości, że ideą tego projektu nie jest stworzenie kolejnego takiego otsa, a jeżeli nie potrafisz, to po prostu załóż, że jesteśmy grupą autystyków, którzy w wolnych chwilach lubią poprawiać krzaczki, i nie potrzebujemy, żebyś nam tłumaczył, jak mamy robić swój serwer. Pozdrawiam
Zakładki