ALE W KOMBI JEST MNIEJ MIEJSCA Z TYŁU NIŻ W SEDANIE!!!!!!!!!!!!!!
A te automaty to się nie rozjebuja jak bzdziocha damy po porodzie?
Wersja do druku
automaty nawet dobrze jezdzo. w 1.9 jakies tam m32 czy inne mexeminorowe chujowe oznaczenie to sie trochi sypały ponoc. a tutaj jest albo zf albo aisin, juz nie pamietam, jeden chuj.
a i jeszcze jedno info.
mogem wam juz ubezpieczac furmaneczki, bardzo tanio to wychodzi i barzdo pieknie. generali, pzu albo warta. jbc prosze pytac
@Master ; na AC nie masz zniżek, bo go pewnie nigdy nie miałeś, to tak gwoli wyjaśnienia.
A ta 159 oczywiście ze Szwajcu i z magicznym nalotem 199kkm XD Chuj w sumie w to, jeśli handler da dobrą kasę za GT i zrobi rabacik na 159, to w sumie brać i nie gadać, jak się zjebie to się naprawi i chuj. Taka szybka akcja zamiany fury jest warta dużo kasy, bo odpada w chuj jebania się ze sprzedażą.
OTOTOTOTO.
Mex i master, wy siedzicie w tych betach.
Warto się brać z 4 cylindrowke e46? Samochód do rekreacyjnej jazdy, alternatywa dla jakiś octavi itp, za 8k +- dostanie się coś ogarniętego czy nie ma się co ładować?
Jak jaxi pisał, warto. Często te czterogarowce są mniej zajeżdżone, jak znajdzie się fajny egzemplarz to będzie służył. Ta czerwona co ją z Arturem oglądaliśmy była idealna, naprawdę tak ładnego E46 nigdy nie widziałem, nie było się do czego dojebać. Oczywiście trudno będzie coś takiego dostać, ale może znajdzie się coś w niewiele gorszym stanie za te 8k.
To co Jaxi i Mex
To sa dobre motory ogolnie, nawet bardzo. Tylko juz tak sie przyjelo, ze jak BMW to musi byc LEGENDARNE SEBKOWE R6 I CHUJ BO JAK NIE TO SIE NIE LICZY ELO
A R4 to spoko silniki, niezawodne i na bank wiekszosc jest mniej ujezdzana niz r6. Ta czerwona to ehhh... do teraz mam fotki pozapisywane gdzies bo byla taka zajebista. Zreszta ona byla tak wyjebana, ze nawet jakby dzien po zakupie wybuchl ten silnik to oplacaloby sie zrobic swapa i jezdzic dalej bez kitu. A to byla jedna jedyna jaka ogladalismy... czyli musi sie dac cos podlapac w okolicach 10k.
Tylko pamietaj o osiagach bo Seiciaki to Cie beda robic ez na swiatlach. xD
Kurwa teraz to ja bym to czerwone normalnie kupił, wróciłbym po kasę i je kurwa wziął
głupi byłem, oj głupi
PS Jadę oglądać jedno W124 i jedną 190tkę, jak będzie to viable, to bierę, bo już nie mogę wytrzymać bez tych rozjebund, to jest choroba gorsza niż byciejebanym gównem obciągającym dla maria i fabiaspedytorem.
Wie ktos cos na temat silnikow N20B20 2.0 w bmw? Sa w tych silnikach 28i. Nie moge nic kompletnie znalezc na ich temat w necie a zastanawia mnie zywotnosc i zawodnosc tych silnikow. Jakby ktos mial jakas stycznosc albo cos wiedzial na ten temat to bede wdzieczny za info.
Jakieś 10 sekund w google, wyborkierowcow.pl
Cytuj:
Turbodoładowana jednostka występowała w dwóch wariantach pojemności â 2.0 N20 (spotykana w samochodach BMW) i 1.6 N13, skonstruowana wraz z koncernem Peugeot-Citroen i montowana, oprócz niektórych aut tych dwóch producentów, również w Mini Cooperze S. We francuskich samochodach często dochodziło do awarii napinacza łańcucha rozrządu, a oprócz tego zbiera się nagar w głowicy. Jeśli będziemy częściej wymieniać olej (co 15 tysięcy kilometrów) i raz na jakiś czas âprzeganiaćâ silnik na wysokich obrotach, problem powinien wystąpić później. Jeśli chcemy kupić 245-konną odmianę N20, powinniśmy sprawdzić czy nie była objęta pakietem naprawczym BMW Repair Inclusive. Producent przeprowadzał go z powodu usterek pompy olejowej, przez co silnik nie miał odpowiedniego smarowania. Jeśli silnik w ramach pakietu ma wymieniony moduł pompy i łańcuch rozrządu, unikniemy na wstępie wydatków rzędu kilku tysięcy złotych.
sprzedawalem takie c5 co wzialem w rozliczeniu
chcieli mi toto oddac po miesiacu bo sie lancuch rozciagnal. jak sie daje w pizde to tak jest z tym moturem.
Jaka ta alfa piękna. Pamietam jak w bondzie Daniel Craig byl scigany przez takie w włoskich alpach, coś pięknego.