Haha zawsze możemy jej zakupić 3 kompota (compact) :D
Wersja do druku
E90 dałoby radę znaleźć jeżeli budżet to 20k na zakup + coś na pakiet startowy, coś mam na myśli z 5k.
W E46 to bym polecał jakikolwiek R6, ale jednak bardziej 2.2 niż 3.0. 2.0 M52 też moze być jakby się znalazło coś wartego uwagi, w tym budżecie to szukałbym jak najlepszego lakieru/stanu/opcji wyposażenia, optymalnie byłoby znaleźć coś za 13k i resztę wsadzić w serwis i ew drobne poprawki. Diesle m47 są spoko. Bez czujników pakrowania, ESP, grzanych dup, klimatronika bym nie szukał
Czujniki parkowania są mimo wszystko dość rzadkie w E46, nie powinny być kryterium, bo łatwo je założyć, nawet oryginały. Tak samo grzane fotele, to jest tak nieprzydatny bajer, że ja naprawdę nie wiem co ludzie w tym widzą. Owszem, jak się ma skóry, to w bardzo zimny dzień ciut szybciej nam się zrobi ciepło pod tyłkiem, ale to jest prawie zerowy efekt. Dużo bardziej jest zimno w ręce, ale grzana fajera to dopiero dzisiaj standard, np. u Koreańców.
Najlepiej szukać E46 z R6, E90 za 20k to proszenie się o kłopoty. Zadbane 328i to jakieś 15k, zostanie jeszcze 5k na pierwszy rok serwisów, może nawet na dłużej. Będzie zadowolona.
E46 Compact 325ti, to jest coś świetnego. Najszybsze E46, zdecydowanie (mowa o torze, prowadzi się lepiej niż coupe i sedany z racji niższej masy i bycia krótszym). Jeśli się jej spodoba, to będzie miała coś naprawdę nietuzinkowego i zaskakującego na każdych światłach.
Ja ostatnio e60 sprzedałem swoją w mpakiecie po lifcie za 25 więc może idz w tą stronę?
Bajer jest bajer. Czujniki parkowania AFAIK nie są tak rzadkie, grzanie dupy to bajer, tru, ale fajnie mieć. W gruncie rzeczy jeżeli nie bedzie się szukać 328/330 sedesa w tym budżecie to warto najpierw sprawdzać te bardziej doposażone wersje, bo będzie w czym wybierać. Powszechnie dostępna wiedza pt 2: przedlifty mogą miec wyrwany wózek z podłogi, więc polifty są bezpieczniejsze, ale naprawa takiej podlogi to nie będzie duży koszt, sa gotowe zestawy do wzmocnień. 99% będzie mokry zbiorniczek płynu od wspomagania, warto się dosrać do tego, bo naprawa to wymiana uszczelki za 15 zł. Warto sprawdzić klimę i każdą kratkę czy wieje zimne gdy ma wiać zimne i na odwrót. Spryskiwacze od xenonów często puszczają, więc jak się swieci kontrolka od płynu spryskiwaczy to tam trzeba będzie z 300 cebul zainwestować.
Ale 95% sprzedających BMW to nie są mośki i nie dadzą się zrobić na "Ale panie, tu się poci zbiorniczek płynu do wspomagania, to je poważna sprawa, proszę opuścić tysiąc złotych!". To są bardzo stare auta, ja mam rigcz i nigdy się nie dosrywam do pierdół w takich samochodach, dopiero do poważnych spraw. Trzeba podejść do sprawy poważnie, a nie jak Janusze "O panie, to było tutaj malowane i tu jest odprysk, 2 tysiące w dół i weźmiemy".
Warto próbować, z drugiej strony jeżeli ktoś wie, że to uszczelka za 15 zł i jej nie wymienił to co się tam jeszcze kurwa odkryje. Nie powiem, będzie uczciwy sprzedający to mozna se odpuścic, ale bedzie jakiś cwaniak to też trzeba cwaniaczyc. Zresztą kurwa czy nie są mośki to bym się kłócił, większość robionychE46bmw ma na odwrót zamontowane siłowniki maski czy do tego kwiatki typu 'mpakiet wewnetrzny i zewnetrzny'
1.6hdi psa dobre czy gowno? Bo jezeli zostanie mi cos hajsu to bede kierowal sie w strone berlingo/partnera 2 z rokow ok 2007, ale nie wiem jak te silniki. Bo nic innego nie przychodzi mi do glowy, caddy za stare w tej kasie, kangur z tym jebanym 1.5dci, doblo w nowej budzie nie dostane w tej kasie, tak samo z combo.
1.6 hdi to chyba najlepszy diesel tamtych lat (w sumie do dzisiaj jest w top 3) Montowali to we francuzach jak i np w volvo v50.
Ojciec ma peugeota 5008 1.6 ehdi i kultura pracy tego diesla jest naprawde spoko.
Ja za to mam pytanie, co jest nie tak w audi a6 c6? Ze mozna to auto kupic za 25 tys zl?
W srodku to jest petarda, z zewnatrz tez niczego sobie. Np z takim 2.4 v6 to chyba nie bedzie tykajaca bomba zegarowa?
Problemem w tych 2.4 v6 jest rozrzad ktory jest drogi w wymianie i nie kazdy kaziu co vagi naprawia Ci to zrobi bo rozrzad jest od strony skrzyni.
A co do 1.6 hdi to dobry diesel , wtryski normalne , naprawialne , a do tego ta wersja z 90km ma turbo bez zmiennej geometrii , brak dwumasy i dpfu chyba tez nie ma , wiec koszty serwisu znacznie spadaja
ja tak sie przyglądam e46 i e36 to nie wiem czemu ale e46 nie zniesie tego co e36
rdza ją tak wpieprza że masakra niektóre egzemplarze na ulicach to chyba jakieś niedoróbki albo po powodziowe
c6 to po prostu już stosunkowo stare auta
dobra spoko dzięki pany, pewnie w przeciągu miesiąca-dwóch już mi się rozwiąże temat czy będę szukał takiego czy nie
@Wyso52 ; petarda? Przecież środek w tym aucie to jest głęboki początek wieku, trąci myszką mocno, nic specjalnego nawet 10 lat temu. Z zewnątrz okej, dalej się trzyma, ale 25k za auto np. z 2004 roku to jest normalna kasa, a nawet bym powiedział spora. To nie jest E60, które wymuskane z M54B30 pod maską są warte spokojnie 35k. No i jak A6C6, to tylko poliftowe z 2.0TDI CR pod maską, tak to można.
@Bubuch ; wydaje ci się, nie gniją gorzej niż E36, podobnie bym powiedział. Problem to wózek tylny w przedliftach, poza tym standard.
@Wawik ; 1.6HDI kozak, jak dorwiesz wspomnianą wersję bez drumasy i DPFu, to nie martwisz się nic a nic. Natomiast 1.5dCi to dobry silnik, ale chyba dopiero po 2010 roku poprawili go ostatecznie i już nie sprawia kłopotów. Teraz to nic tylko go brać, np. w nowej A klasie :kappa
Pytanie o ceramikę,
Dzik jebnął moją f10 w grudniu (ogółem przez to ten odstrzał robią) i będę ją miał w ciągu tygodnia zrobioną (aso), zastanawiam się czy nie zainwestować w ceramikę, wycenili mi takie niby porządne ziomki usługę na 2000 zł, co ich tam wypytać? Jaki środek mają, i co więcej?