No ja widzę ogromną różnicę między litrowym a 3l no ale jak kto lubi
Wersja do druku
No ja widzę ogromną różnicę między litrowym a 3l no ale jak kto lubi
Wiesz, to jest tylko Astra, a więc 200 koni to jest naprawdę dużo i robi to z tego auta naprawdę szybką maszynę.
A co do drugiej części posta - chyba każdy tak ma jak już zakosztuje większych mocy. Pewnie jak w końcu będę miał coś ponad 200 konne, może takiego LSa czy nawet GSa, to też przestanie mnie to jarać i dopiero 300+ będzie robiło różnicę. Ale akurat ja na moc nie patrzę, bardziej dla mnie liczy się samo auto w sobie, dźwięk silnika, który nie wynika z samych koni mechanicznych przecież, wygoda. Dlatego przedkładam niewysilone V8 ponad uturbione rzędówki, które robią po 100-200 koni więcej.
troche offtop, audi a3 8l bijące hamulce jakieś pomysły od czego ? Tarcze, klocki i zaciski wymienione i nadal to samo. Na przykład podczas dojeżdżania do świateł mam wrażenie jakby koła były kwadratowe. U ojca w golfie 4 pomogło podciągnięcie linki ręcznego, tutaj nic nie dało. Pomysły ?
a koła proste?xd
Pozwole sobie na pytanko tutaj:
czy wyruchane amortyzatory mają wpływ na szybsze zużywanie wahaczy? (wielowahacz alfa gt)
czy na świeżych klockach (tył) powinien tak chujowo hamować (xD) czy to etap przejściowy aż się coś dotrze?
1. tak
2. tak ( o ile wymieniłeś same klocki )
A zawieszenie masz dobrze przejrzane? @Piotrooo14 ;
@Mexeminor ; wiesz cos moze o mniejszych silnikach w bmw f10 (raczej 2l)? Na które warto zwrócić uwagę, do dupowozu do miasta który większa trasę robi 2-3razy w roku?
Siema, opłaca mi się zamienić felgami z tym gościem? Pozbywam się 18" mpakietowych razem z oponami, szukam 17"...
Moje felgi:
https://www.olx.pl/oferta/bmw-e46-st...5-IDleryu.html
https://drive.google.com/drive/folde...Ws?usp=sharing
Felgi gościa:
https://www.olx.pl/oferta/felgi-bmw-...5-IDkPWJM.html
http://scr.hu/91rt/4h2h9 - wtf? To takie powinno być, taki typ opony, czy ta opona jest tak starta że bieżnik już nie istnieje?