Tak z ciekawości, dlaczego jeśli zdycha silniczek/pęka linka w e46/e39 to zawsze w prawych tylnych drzwiach? Oglądałem xx sztuk i za każdym problem tkwił właśnie w tych jednych drzwiach.
Wersja do druku
Tak z ciekawości, dlaczego jeśli zdycha silniczek/pęka linka w e46/e39 to zawsze w prawych tylnych drzwiach? Oglądałem xx sztuk i za każdym problem tkwił właśnie w tych jednych drzwiach.
11k za takie E46 to dość normalna cena. Przebieg wygląda bardzo spoko, gdyby nie to, że gość od 2014 zrobił 120k, a więc w 2014 miał 240k. To dużo za mało jak na 12 letniego diesla, obstawiam grubo ponad 400k nalotu, a to już się nie kwalifikuje do ceny 11k. Na dodatek ta szyba, no ludzie, jak można czegoś takiego nie wymienić? To świadczy o gościu. Może być tak, że ogólnie wiele rzeczy jest na wykończeniu i nowego właściciela czeka kilka tysięcy wkładu. Nic tylko porządnie sprawdzić, bardzo porządnie, bo BMW nie mają lekko, a co dopiero diesle.
Szukać, szukać i jeszcze raz szukać. Ale nie tylko na oferty patrzeć, o nie. Zapierdalaj zobaczyć z 10, 20, 30, 40, 50 aut i wtedy pogadamy. Może będzie fart i szybko znajdziesz? Kto to wie. Nie przekonasz się póki nie zaczniesz wkładać w to pracy.
Od 24h nic w temacie to napisze, co mi szkodzi.
Już nie raz pisałem, że alfa 159 to moje małe marzenie, ale mam problem z jego realizacją ponieważ nie mogę zaakceptować spalania na poziomie 12 litrow i więcej jakie występuje w benzynowych silnikach jts, a diesel na dzień dzisiejszy i przez najbliższy rok raczej odpada, bo na co dzień dojeżdżam 10km do pracy i 6km do szkoły.
Jedyne co wchodzi w grę to oplowskie 1.8, które ogólnie rzadko pojawia się na sprzedaż, wczoraj jednak się pojawiło.
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-p...tml#1d1ae88b1d
Wyposażenie spoko, z tego co widzę, bo w opisie za dużo info nie ma, ale bluetooth jest, tempomat jest, klimatronik jest, więcej mi nie potrzeba.
Co ogólnie myślicie o tym samochodzie (tak wiem, że drogi bo można za 20 tyś spokojnie kupić diesla).
No i jak się zdecyduję na dłuższa jazdę, to w sumie gaz mogę do tego założyć.
Sam się rozglądam za 159 ale 1,.9jtdm 150km a potem chip do 170/180
Co do 1.8 jest słaby dla tego samochodu bo.... alfa waży te ~1600kg :( więc powera nie będzie, ale gdy jest gaz to bd ekonomicznie :) coś za coś.... Silnik od GMa montowany chyba też w vectrach. Ja w swojej astrze mam 1.8 125koni dupy nie urywa no ale z drugiej strony cabrio waży ~1350kg ;[
E220D na trasy nie dłuższe niż 50km w jedną stronę to rozsądny wybór czy lepiej wziąć mocniejszy silnik?
Punto 100zł w wymianą- cewka jedna.Cytuj:
Jakiej firmy? Ja kupowałem Bremi, 6 sztuk 720zł.
Jeździjcie dalej swoimi beemwu xdd
No tak właśnie słyszałem, że benzyny w 159 to lipa, poza tym 3.2 właśnie. To kup tego diesla i dbaj o niego po prostu. Nagrzewaj jak będziesz miał możliwość, nie grzej za bardzo, jak nie będzie potrzeby, interesuj się olejem itd i powinno być wszystko ok, skoro takie dobre one są.
Nie mylcie silników. 159 ma 3.2JTS, to takie same gówno jak każda inna benzyna w tym aucie. To nie legendarne Busso, pomimo tego samego oznaczenia pojemności. Busso można znaleźć w GT i choćby w 156 i 147 GTA, które jednak są bardzo rzadkie i horrendalnie drogie, cenami przewyższające nierzadko E39 M5. GT ma naprawdę sens, ale te z Busso też tanie nie są, a sam silnik pomimo swojego unikalnego brzmienia i niezawodności, jest bardzo paliwożerny i niezbyt dynamiczny. Takie M54B25 nawet go objedzie w E46, a co dopiero 3.0. Naprawdę silnik dla pasjonatów Alfy Romeo i zdecydowanie nie na daily.