Nie no, bez jaj, Mex xD Nie wiem jakie auto mogłoby dobrze wyglądać z negatywem, ale kurwa na pewno nie baleron xD
Wersja do druku
Nie no, bez jaj, Mex xD Nie wiem jakie auto mogłoby dobrze wyglądać z negatywem, ale kurwa na pewno nie baleron xD
Kurwa nie ma źle, pytanie czy gość naprawdę go doinwestował, czy może przykrył rudą lakierem i dojebał negatyw. Pewnie tak jest.
PS Oczywiście bym się tego negatywu pozbywał i podniósłbym go ciutkę, no bo tym się normalnie jeździć nie da.
Anyway, znalazłem kupeję z gazem, niecałe 10k jak na C124 to nie ma źle, ciekawe ile rudej.
Torgi, jak myślicie mając 25-30 tyś można rozglądać się za e90 w sedanie?
Na coś uważać w tych samochodach? Interesuje mnie benzyna max 2.0
http://allegro.pl/bmw-320i-2006r-grz...143450348.html
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...-ID6ylSLx.html
Wiem, że to oferty od handlarzy ale po prostu pokazałem parę aukcji orientacyjnie.
Myślicie, że warto brać się za te bety z początku produkcji czy lepiej kupić e46 gdzie mając 25 koła można szukać ładnych sztuk z końcówki produkcji?
za takie pieniądze bym nie brał się za e90
bo 25-30 tyś to e46 kosztuje z dobrym wyposażeniem i rocznikowo też młode
Widzicie jakiś szwindel? Z góry dziękuje tym co chcą dopisać, żebym dokupił do tego lawete i takie tam.
http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-...tml#9d56bc5284
ponoć w alfie te 1.9 diesel bardzo dobre silniki
co do ceny to nie wiem ale z tego co wiem to alfy szybko tanieją
Generalnie to zdecydowalem sie na e36 w coupe w wersji 1.8is, natomiast sledzac juz od jakiegos miesiaca aukcje w polsce (praktycznie same zajechane :( ) zastanawiam sie czy nie lepiej sprowazić coś z rajhu, bo bede mial taka mozliwość i wrzucenie gazu na wlasna reke, jest tutaj ktos kto jezdzil do niemca?
na jakie koszty musze sie przygotowac, podejrzewam, że samo sprowadzenie + gaz wyjdzie mnie około 4 tysiecy, a sam budżet na samochod to jakies 10k, takze nie wiem czy nie lepiej przekoczować i dalej szukać aukcjii w polsce
opłaca ci się e36 1.8 za 10k przecie u niemca spokojnie w dobrym stanie wyrwiesz z silnikiem 2.5/2.8
co do cen itp koszty i procedury
Olej I4, bierz I6, w sumie nawet 2.0 będzie okej.
Szukanie zadbanego e36 w polsce mija sie z celem, takie wlasciwie juz nie istnieja, a te naprawde ladne i zadbane przekraczaja Twoj budzet. To nie jest zajebisty tani samochodzik do bujany za mala kase. W tym budzecie szukalbym juz jakiegos ladnego sedana z mocniejszym silnikiem.
Te wszystkie za 6-7k na zdjeciach wygladaja kozacko, a jak przyjedziesz obejrzec to sie okazuje, ze tu cos odpada, tam rdza, tu troche cieknie, a klimy nie ma bo trzea nabic. Gaz tez jest tylko nie dziala. No i kola. Kola trzeba dokupic bo wlasciciel kupil sobie orginalne bebeesy za 6k, ktorych wartosc przekracza wartosc samochodu wiec opierdala je osobno, a tobie sprzeda na rowerowej stali. No i tapicerka przytarta.... aleee panie auto pelonletnie i to nawet w stanach! No i na wolnych letko faluje, ale to nic bo to po prostu gdzies zaciaga delikatnie lewe powietrze, Mirek uszczelni podreguluje i bedzie jak nowe.
Tak wyglada mniej wiecej kupowanie e36 kupe za takie pieniadze.
ale is200 ma mega dziwne zegary ;o
http://komornikostrowmaz.home.pl/foto5/r8/lex/46b.jpg
Rzeczywiście, ale chyba mi się podoba to ;p
Ej, o co chodzi z silnikiem 1.8 is z bet? Już wiele razy widziałem w necie, jak ktoś się zastanawiał między 1.8 a 2.0 i zawsze ludzie tak za tym jeden 1.8 stawali, jakby to był 1uz-fe, 2jz-ge albo jakieś lt1... W czym rzecz?
Ja biorę pod uwagę isa ze wzgledu na to, ze nie wiem czy będę w stanie utrzymać rzędowa 6, a eksploatacja takiego isa wyniesie mnie mniej (tak domniemam)
A jak z osprzętem i częściami od 2.0 w gore ?