Na fotkach wygląda legitnie, jeżeli jest tak jak mówi sprzedający, to jeszcze długo pojeździ. Możesz spróbować zawsze zejść z ceny, która jest całkiem wysoka, to może świadczyć o dobrym egzemplarzu.
Wersja do druku
Na fotkach wygląda legitnie, jeżeli jest tak jak mówi sprzedający, to jeszcze długo pojeździ. Możesz spróbować zawsze zejść z ceny, która jest całkiem wysoka, to może świadczyć o dobrym egzemplarzu.
To bardzo rzadkie auto, jeśli ten będzie be, to może być bardzo ciężko znaleźć coś sensownego. Porywasz się trochę z motyką na słońce, ale props, bo imo auto warte jest zachodu. Jakbyś nie ogarnął 80tki, to popatrz na A4 B5, do dyszki powinno coś być w quattro, chociażby jakieś 1.8T, a to ma sens.
Rozglądam się za samochodem. Mam dwa typy Opel Astra 3 z silnikiem 1.6 115 KM lub Vectra C 1.8 140 KM. Astra napewno kombi a Vectra wszystkie typy nadwozia. Ma ktoś któryś z tych samochodów? Jakieś opinie na ich temat, ewentualnie jaki z nich wybrać? Mieszkam w Niemczech więc z dostępnością nie będzie problemu bo jest tego dosyć dużo na rynku. Na co ewentualnie zwrócić uwagę przy kupnie?
A co chcesz wiedzieć? Silnik tfsi bierze dużo oleju i ogólnie awaryjny. Tylko 2.0 TDI CR najlepiej CAHA (170km). Kupiłem miesiąc temu tylko w avancie więc pytaj do woli. Jak poszukasz i będziesz cierpliwy to spokojnie do 55k można dostać B8 na full wypasie gdzie skoda nie dorówna. Zresztą nie dałbym 50k za skode. Jest po prostu brzydka ale to kwestia gustu. Jeśli a4 Tobie za mała to szukaj starszej A6. Na pewno Audi szybciej sprzedasz niż Skode
Miał ktoś styczność z fiatem stilo?
Zastanawia mnie jak w praktyce wygląda ta jebiąca się w nim elektryka.
Stilo mimo wszystko zdecydowanie lepszy wybór niż golf, lepiej jeździ i wygląda i to rekompensuje tę jebiącą elektrykę. Najlepszy oczywiście 1.9 kopciuch, z benzyn 1.2 i abarth. 1.6 i 1.8 odradzam, nagminnie jebiący. Sterowniki silnika, które unieruchamiają samochód podczas prowadzenia (samochód gaśnie przy wyprzedzaniu tira, trzeba czekać 30 min na poboczu żeby się ostudził ten sterownik albo bóg wie co xD). 1.6 zbiera się całkiem galancie, kiedyś nie było normalnego filtra to wrzucili staremu stożkowy i ryczał jak potwór, serio każdy się oglądał. Spalanie to zależy, potrafił palić 6 litrów, ale jak sie coś mu poprzestawia (tudzież spierdoli) i przy takiej samej jeździe łyka 8. 1.8 bez sensu bo jeździ nie wiele lepiej niż 1.6, a pali trochę więcej. Z salonu stilo wyjeżdzały z "air bag failure" i można sobie z tym było poradzić na parę godzin, potem po ruszeniu fotela pasażera wracało. Samochód wygodny, narowisty, bardzo mocne wspomaganie, w full opcji z navi środek wygląda kozacko. Ogólnie polecam jak masz trochę wiedzy, smykałki i czasu żeby samemu dochodzić do różnych spraw i usterek, bo fakt, elektryka szwankuje.
W których silnikach tak jest?
Najchętniej wziąłbym w 1.6 benzyna.
Niezbyt, to ma być pierwsze auto nigdy nie miałem smykałki do motoryzacji ale chętnie się zapoznam z tematem.
Też moim zdaniem warto wybrać tego fiata niż oklepanego golfa 4 ze względu na wygląd i wyposażenie.
1.6 najpopularniejszy i z własnych doświadczeń najbardziej odradzam. Może gdyby to wszystko nie było tak oplecione elektroniką to dobry silnik, potrafi chodzić jak pszczółka, ładnie się wkręca, fajnie ryczy, daje kopa z trójki, ale wieczne problemy z elektryką dyskwalifikują ten samochód dla młodego laika nie będącego miłośnikiem włoskiej motoryzacji. W takim przypadku taki cholerny gulf będzie lepszy. Szukaj tego diesla jeśli się uparłeś (nawet jesli masz jezdzic po miescie). Niezawodny, sprawdzony, oblatany w wielu budach, na trasie może 4,5 litra palić jeśli ma się skilla do zajeżdzania motorów.
I tak, pisałem że te sterowniki padają w 1.6, ale i w 1.8 z pewnością. Nówka w aso od magnetii marelli kosztuje chyba 1600 złotych. Regenerują toto magiki, ale to jest bilet w jedną stronę - wszystkim potem jeździ pół roku i od nowa trzeba kupować regenerowany za pińcet. A problem jest już bezpośrednio stworzony przez fiata. Posadzili ten badziew za blisko silnika, po jakichś 150 tysiącach od temperatury, drgań i różnych innych cudów pada i nie wstaje. Zresztą 1.6 po 150 tysiącach już nie jest świeżutki, jest nieco zmęczony. Falują mu obroty na jałowym, bierze zdecydowanie wiecej (za dużo) oleju, nie ma takiego pierdolnięcia. Z bardzo częstych problemów to jeszcze sonda lambda, czujnik położenia wału, termostat.
http://olx.pl/oferta/volvo-s60-2-4-d...tml#a3040fe36c
ktoś coś?
oferta z mojego miasta , autko dla rodzica
widziałem ze ktoś up ma s60 właśnie, ale inny silnik chyba
jezu i dalej nie mam pomysłu, mam na wydanie jakieś 15-18tyś, szukam autka, im świeższe tym lepsze. Myślę o astrze H, bo w tej cenie można dostać już taką navi i funkcyjną kierą. Ktoś ma jakies pomysły na samochód w tej cenie? Zależy mi żeby autko miało chociaż♥trochę buta, conajmniej te 120-150koni
Ja mam s40 rok 2010 i jestem zadowolony. Silnik 1.6 więc spodziewałem się muła, ale tak tam wszystko poustawiali, że nawet nie jest źle i jest czym depnąć. Zaskoczeniem dla mnie było, że tak tam jakoś poustawiali, że silnik oddaje moc od samego dołu. Np. Stroma górka, 6 bieg, 1200 obrotów silnika i jakoś nie widać żeby były jakieś problemy. Ale może to specjalnie u mnie tak jest poustawiane bo to ekologiczna wersja jakaś.
Ostatnio mi volvo list przystało, że doszły ich słuchy, że coś w sprzęgle robi problemy. Jakiś plastikowy tłoczek, który się lubi łamać i zapraszają mnie do salonu aso to mi to wymienią na metalowe. Oczywiście za darmo.
No akcja serwisowa, BMW robi to samo, żadna nowość.
http://otomoto.pl/oferta/opel-vectra...-ID6yoEqp.html
Co powiecie o vectrze b? Wiem tyle, ze 2.0 benzyna nie jest najgorsza tylko ze duzo pali, ale to mnie jakos nie boli bo malo jezdze. Jak z cenami czesci? Oprocz wysokiego spalania chcialbym zeby to bylo tanie auto w utrzymaniu. Nie chce kupowac drozszego na razie, a za punto 1.2 silnik zaplace takie samo oc jak za taka vectre
Minusem VB jest rdza, która żre na co tylko wpadnie. Jeżeli trafisz zadbany egzemplarz to nie powinno być problemów z silnikiem. Wiadomo, pewne rzeczy ze względu na przebieg czy wiek auta trzeba po prostu zrobić.
Swoją drogą czy ma ktoś z Was wiedzę na temat czegoś w stylu Auto Bawaria, tyle że dla Audików?