Też muszę przyznać że to 177 konne jeździ na prawdę dobrze póki się nie sfajczyło :{
Wersja do druku
Też muszę przyznać że to 177 konne jeździ na prawdę dobrze póki się nie sfajczyło :{
Kurwa moj mechanik mi KIA polecal, ale pierdole to. Wole chyba zeby mi ladny avant stal pod domem zepsuty niz jezdzic kijanka serio. xD Moze jestem pierdolniety, ale tak jest.
Ja juz tylko a4b8 i w sumie chyba wybralem. Mam jedna upatrzona, jest po sprawdzeniu w ASO, ta co dzis pisalem.
Z mankamentow:
- ten przebieg, nadal nie rozgryziony na chuj zostal skrecony z 217kkm na 185kkm - najprawdopodobniej dla spokoju duszy kupujacego. Ostatni wpis we Wloszech Kwiecien 2016, 217kkm (wymiana oleju, filtrow) i kolejny wpis juz w ASO w Bielsku Lipiec 2016 - 184 986 km. Dalej juz normalnie cala historia w ASO az do obecnego przebiegu
- do zrobienia - silentblocki wahaczy dolnych przod, swiatelko nad daszkiem kierowcy, jakis blad grzania lustra kierowcy (ale grzanie dziala), rozrzad (kurwa 230kkm, rozrzad wyglada, ze nie zrobiony bede sie cykal dojechac do mechanika chyba jezeli to wezme)
- 3 male odpryski na dachu zaraz nad szyba
- ponownie lakierowany prawy blotnik (cale auto 100-120um ten blotnik 180-240um)
- multitronic xD no, ale jebac bo ogolnie spoko sie tym jezdzi gorzej jak sie wypierdoli na plecy
Ale chyba bedzie kupowany ten szrot.
A co do 170/177 - jechalem i tak jak tutaj mowilem wczesniej idzie naprawde spoko. Takie przyspieszanie miejskie do 60-70 jest naprawde zajebiste, na szybszej drodze tez sie sprawdza. Nie bedzie to demon 6.5 do 100, ale do codziennej jazdy na lajcie wg. mnie.
Ała multitronik
Na samą myśl bym to popierdolił
Ale w sumie wypadałoby się przejdchac, żeby sobie wyrobić opinię no ale kurrr
Btw a4b8 bez kłatro i z multitronikirm hmmm chyba taniej by wyszło E90 z 3.0d
Artur cepie, multitronic? XDDD Meleksa kurwa kupisz za prawie 40k, do tego kombinowanego. Masz poprzednie włoskie wpisy czy tylko ten z kwietnia? Bo jak tylko ten, to ta wizyta mogła być klepiącą skręcony budzik, wiesz o co chodzi. Potem se włoch jeszcze hehe skręcił na poniżej 200k, bo lepiej dla p0laka wygląda. Przemyśl to, a ta skrzynia to jest mocne XD i w życiu bym tego nie dotknął.
Jeszcze prawilnie przypomnę, że jak nie masz info dot. wymian oleju w tej skrzyni, to już na pewno odpuść i tyle, daj se siana. Multitronici niby poprawili w B8 i nie jest to już taki szmelc jak wcześniej, ale tak czy siak w okolicach 300kkm pojawiać się mogą problemy i to przy prawidłowym serwisowaniu, a więc olej co max 60kkm. Jeśli tam olej nie był robiony regularnie, to skrzynia się może wysypać jeszcze szybciej, a więc możliwe, że w przeciągu następnego roku. Koszty są jakie są, chyba nie muszę tego pisać. Zrób se risercz na temat tych skrzyń, niczego dobrego się nie dowiesz niestety. Jakby auto miało potwierdzone ~150kkm i serwisy skrzyni co 60kkm, to spoko, ale w tym przypadku olej to.
Wszystkie wpisy sa regularnie co 10-20k w ASO, jest tego od chuja, zarowno z PL jak z IT. Olej w skrzyni wymieniany zawsze w ASO, tak samo jak i wszystko inne od nowosci.
Also wlasnie szukalem negatywow o multi w b8, ale niestety poza "a chujowa hehe kiedys byla chujowa to i nadal jest pzdr dla kumatcyh kmwtw" czyli tego co Ty napisales + opinii ludzi, ktorzy tym jezdza w stylu "jezdze juz 50k i nic sie nie dzieje, zajebista i nastepny tez bedzie na pewno z taka skrzynia" generalnie nie ma nic ciekawego. xD
Jak już kupisz to zainwestuj jeszcze parę stówek i dorzuć sobie dodatkową chłodnicę oleju skrzyni, o ile stockowo nie ma. Zawsze to wydłuża życie skrzynki.
Nie wiem czy tej skrzyni jest w stanie cokolwiek pomoc xD
Ogolnie mam jeszcze czas dzis zeby to rozkminic wiec sie jeszcze zastanawiam, ale tez nie chca zejsc odpowiednio z ceny, a jakby z gory zakladam awarie tej skrzyni.
Znalazłem jakiś artykuł dot. awarii Multitronica w B8, Auto Świat czy inny serwis tego typu to wstawiał, jest na pierwszej stronie w gugle. Anyway, jeśli olej był zmieniany regularnie, to kto wie, może będzie szczęśliwa skrzynia. Nie zmienia to faktu, że okolice 230kkm dla niej to na pewno nie jest zachęcająca rzecz.
A ile chcą zejść z ceny? Bo wiesz, skrzynia skrzynią, ale mówię ci, że ogólnie to auto tanie nie jest. Ja rozumiem serwis w ASO, ale ten kombinowany przebieg to mocny argument na przynajmniej -3000 zł.
Ale Janek, to nie jest archaiczna, hydrauliczna skrzynia amerykańska, gdzie po prostu stockowa chłodnica oleju jest chujowa i niedostosowana do dynamicznej czy szybkiej jazdy XD Już widzę rzeźbę jaką trzeba by wykonać, żeby w tym aucie coś takiego zamontować. To jest Audi z końcówki pierwszej dekady XXI wieku, a nie np. Crown Victoria, gdzie drugiego Modulara byś pod maskę schował.