Tak jak przypuszczałem :c Celuję tylko w 2.8 i kurczę trochę mnie to boli, bo na chwilę obecną ta jako jedyna wydaje mi się okej. Reszta to albo benzyniaki za ~10k albo gazioki za ~14k :/
Wersja do druku
Tak jak przypuszczałem :c Celuję tylko w 2.8 i kurczę trochę mnie to boli, bo na chwilę obecną ta jako jedyna wydaje mi się okej. Reszta to albo benzyniaki za ~10k albo gazioki za ~14k :/
W Auto Bawarii (a masz do nich bliziutko, Puławy rzut beretem) w poniedziałek czy we wtorek będą mieli dwie 528iA. Czarna z dołożonymi skórami, fajny stan blacharski, zero szpachli (sam mierzyłem), rdza w paru miejscach, ale do uratowania na szybko i małym kosztem, felgi 17", nie pamiętam jaki styling, ale ładne. Czarny sufit, fajne wyposażenie, skrzynia ze steptroniciem, potwierdzone kilkoma TuVami 332k przebiegu. Będą chcieli 14k, ale pewnie za 13k się sprzeda.
Drugie auto też będą mieli, ale tutaj już konkret. 528iA w pełnym M pakiecie wenw. i zewn., dołożona nawigacja w kratkach nawiewu (nawet spoko opcja, można oczywiście zdemontować), DSP, dwa komplety M pakowych kół, piękny kolor biarritzblau, a do tego uwaga - LPG! Będą chcieli jakieś 20k, imo może to być warte tego. Jakieś 280k na liczniku, raczej potwierdzone. Na moją prośbę mają ją dokładnie pomierzyć miernikiem, ale skoro ja już auto kupiłem, to mogą to zrobić dla Ciebie.
@Kozek ;
Jeśli ta za 14k to czarny sedan to widziałem ją fb. Ta za 20k brzmi zajebiście, ale mimo wszystko wolałbym manuala.
2006 rok, te nowsze. Ogolnie znalazłem właśnie 1.8 benzyna za 19,900,-
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s40-m...tml#4f2e531441
o ten
Kupiłem za poradą @Mexeminor ; Volvo s60 2007 2.5T Kinetic w automacie i nie mogę nic złego powiedzieć o tym samochodzie. No może poza promieniem skrętu, bo się czuję jakbym musiał tramwajem zawrócić w miejscu. Prowadzenie zajebiste, trzyma się trasy, wygodny jak cholera (dwa razy miałem już okazję z nim spać, na fotelu pasażera z przodu i na fotelach z tyłu, to nie narzekałem na jakieś bóle na drugi dzień XD), silnik świetny, mocy nie brakuje. Nie wiem co chciałbyś jeszcze wiedzieć, ale ogólnie polecam. Części jakieś cholernie drogie nie są, no i w sumie z tego co mówił czy Mexe, czy znajomy, który mi samochodu szukał, to ludzie nie narzekają w s60/v70/xc70 na awaryjność, gorzej z c30 czy s80 przy mniejszych niż 3.0 silnikach. @kay ;
@qSC ;
http://imgur.com/a/OHijm
Audi 80 2.6 quattro lpg manual(jak dobrze pamietam) bedzie ciezkie w utrzymaniu? Co obowiazkowo sprawdzic?
Ten silnik dobrze znosi gaz, jest trwały. Jeśli dobrze została założona instalacja to nie powinieneś mieć problemów. Zadbany egzemplarz nie przysporzy wielu problemów. Sprawdź obowiązkowo stan blachy, podwozie, silnik (czy nie rzyga olejem i w jakim stanie jest głowica), zawieszenie. Ogólnie nie licząc osprzętu silnika to ceny części chyba jak do każdej 80tki nie licząc quattro.
http://olx.pl/i2/oferta/seat-ibiza-2...tml#914b17ca97
Jak się uda to w niedzielę jadę oglądać te ikonę hiszpańskiej motoryzacji
Miał ktoś styczność z tymi silnikami abf 2.0 i może coś więcej powiedzieć ?
Pany ktoś coś o A4 B8 Sedan? Mam na myśli raczej benzynkę 1.8-2.0 TFSI.
Wszelkie opinie mile widziane. Pierwszy raz biorę pod uwagę Audi i też przez to nie interesowałem się akurat A4'kami i dość mało wiem.
Chcesz benzynę? Może Honda Accord? Drogie w zakupie, ale mało traci na wartości i raczej bezawaryjne.
Ja bym Superba sprawdził. Za 50k dostaniesz dużo lepsze wyposażenie niż w Audi, auto większe, naprawdę dobrze wykonane (nie widziałem różnicy pomiędzy Skodą i Audi, serio) i części jak zawsze ciutkę tańsze ;)
No a jak nie chcesz diesla (bo Skoda tak samo - tylko 2.0TDI), to rozglądnij się po Koreańcach i Japończykach.
ostatnio pytałem o audi 80 2.6 lpg quattro, takie coś znalazłem, blisko mam, wydaje mi się wszystko spoko, ale zbytnio się nie znam, na pewno z mechanikiem podskoczę jak będę miał pewność ale czy warto i cena nie za wysoka? Nie wiem jak z wytrzymałością tych silników, szczególnie w gazie, jak wszystko legit to długo to pojeździ?
http://otomoto.pl/oferta/audi-80-b4-...tml#57f42d2305