Pierwsza myśl, zegarek na rękę
Wersja do druku
BMW tylko i wyłącznie R6, na 1.8 is nawet bym nie spojrzał. Miałem E36 2.0 coupe i był to mega fajny samochód. Teraz mam E39 i już mnie nudzi, wiec szykuje sie na E60
IS ma najlepsze zegary ever, to jest majstersztyk.
@up
Ale tylko ten stary. Jak wygląda rynek zamienników i części ogółem? Wszedlem wczoraj na chwilę na motoneo, to ceny trochę wyższe niż za moje mitsu, więc nie ma tragedii, gorzej, że prawie nic nie było. Prawie wszystko pasuje od toyoty (i od której?) czy posucha?
Częsci do Lexusa (IS, GS czy LS - bez różnicy) nie są wcale drogie. Czasami trzeba poszukać, ale większość w intercarsie się zamówi w cenie gratów do Audi czy BMW. Przykładowo kompletny rozrząd do 1UZ-FE to jakieś 1k, może nawet mniej. Przednie zawieszenie do LSa UCF10 to jakieś 1,5k.
PS Wybieram się zobaczyć LSa, UCF10 właśnie, '92 rok. Ma mieć poniżej 200k przebiegu, pomierzę go sobie miernikiem, pooglądam ze wszystkich stron, przejadę się i zdam relację. Kto wie, może nawet się na niego skuszę ;)
No i spalanie podobne do M52B28, może max litr większe. Nie ma tragedii, a przecież to 4 litrowe V8.
passat b6 i audi a4 b7 maja te same jednostki silnikowe nie?
no ale o co chodzi?
Bo mysle nad tymi dwoma modelami i chcialem sie utwierdzic w mojej wiedzy, ze oba te modele maja te same silniki (czyt. w wiekszosci wadliwe :P)
tak, to jeden chuj, jedynie 1.8T wchodzi tutaj w grę jeśli chce się mieć święty spokój.
a 1.9 tdi ? i 2.0 bez turbiny w audi, nie wiem czy w b6 tez jest ten silnik
ano 1.9TDI też. 2.0 niby okej, ale dużo gorsze od 1.8T, a ceny podobne.
z ciekawości czemu gorsze ? Chodzi ci tylko o moc cxy wady ?
coś tam jest nie halo z tymi silnikami, nie pamiętam co, poczytaj sobie. Poza tym to nie jedzie i pali więcej jak 1.8T i mi osobiście tyle wystarczy, by olać 2.0.
Tez czytalem nie raz, ze oba 2.0 TFSI i FSI sa chujowe, choc z tych dwoch to FSI wypada lepiej. Ale to jak wybierac miedzy gownem a mniejszym gownem. Dobry ponoc 1.6, ale znowu to za maly silnik
No mówię - 1.8T