A pomyślałeś, że do 5-6k kupuje się auto już z założonym gazem? Sprawdzasz instalację i hulasz. Jutro jadę oglądać E38 i E39 z instalacjami (obie M52B28), wg właścicieli jest wszystko ok, się okaże, ale jeśli tak, to jestem do przodu, prawda?
Wersja do druku
A pomyślałeś, że do 5-6k kupuje się auto już z założonym gazem? Sprawdzasz instalację i hulasz. Jutro jadę oglądać E38 i E39 z instalacjami (obie M52B28), wg właścicieli jest wszystko ok, się okaże, ale jeśli tak, to jestem do przodu, prawda?
Robię sobie listę samochodów do 8k max~~, które rozważałbym przy kupnie
e36 coupe
mercedes w124
mercedes e190
seat cordoba sxe
civic 6gen coupe
audi 80 coupe
toyota celica vi
honda crx
peugeot 406 coupe
ktoś coś dodatkowo poleci/miał jakieś z wyżej wymienionych i może się wypowiedzieć? ;d
Spoko, ale nie licz na więcej jak 320i jeśli chcesz mieć zadbany egzemplarz. No i nawet z tym silnikiem będzie bardzo trudno coś dostać.
Ładnego 250D już można mieć, ew. 230E.
W201, to po primo. Po duo to też fajny wybór, ale jednak bym wybrał W124, bo 190tka będzie dużo droższa w zakupie, a do tego ze słabym silnikiem i z zerowym wyposażeniem.
Za mało masz kasy, zadbane są niemal nie do ustrzelenia, a jak już, to za 2x tyle.
j.w.
j.w.
j.w.
tutaj też j.w., ale wystarczy trochę ponad 10k, nie aż 15k+
Jak masz na oku takie fajne kupejki i w ogóle ciekawe, wyróżniające się auta, to poszperaj za Jettą w coupe właśnie, bo to świetne auta.
#
PS Powiedzcie torgi co robić. Brać A4 1.8T AVJ z gazitsu (fajny stan, bliziutko mam i do tego niebieski środek) czy może zasadzić się na E39 od Bawarii w pięknej zieleni i z rzadkim zielonym środkiem? Bo jestem rozdarty jak anus cwela i nie wiem czy brać niemalże pewniaka, który będzie mnie mało kosztował, czy może iść za głosem serca i ryzykować pojechanie ~300km, a nawet jak kupię, to potem wpakować się w niemałe koszta (bo nie oszukujmy się, nie sprzedają oni aut totalnie bez wkładu)?
Ooops, przeoczyłem.
Ja bym brał A4. Kasę którą miałbyś wpakować ew. w E39 można przeznaczyć na dorównanie mocy w A4 + masz instalacje LPG.
Problem jest w tym, że E39 masz daleko, a jechać na darmo (jak Ci się nie będzie podobać) to żaden biznes, tym bardziej, że nie daj Boże sobie pomyślisz "E tam, przejechałem tyle to już wezme" jest zgubne.
e39 to zupelnie inny samochod szczegolnie z 2.8 takich juz nie robia bawarek
Idz za glosem serca :). Gdy nie sprawdzisz tej 5tki to bedziesz myslal a moze byla w dobrym stanie i bym sobie nia wlasnie smigal. Lepiej sprawdz jak bedzie lipa to bierz a4 i bedziesz mial swiadomosc ze jednak ja sprawdziles xD.
Pany jakie auto polecacie do 30k~tak powiedzmy bo chce sobie cos kupic za 2 lata. Tak wiem zeceny beda sie roznic takze zebyscie brali po uwage dzisiejsze ceny.
Szukam dosyc taniego w eksploatacji auta z prostym zawieszeniem ladnym srodkiem i zeby sie zbieral. Uwielbiam sedany ale combi tez moze byc. Najlepiej w benzynie plus gaz ewentualnie jakiegos malo awaryjnego diselka. Mam na oku paska b6 ale na benzynowych silnikach sie nie znam a diesle dobre sa od 2008 roku (bo maja cr. jesli sie myle poprawcie :P). Najlepiej zeby to byl niemiec ale z checia rozwaze inne propozycje.
Powoli rozważam zamianę mojej Toyotki na coś nowszego, mocniejszego. Budżet w granicach 15-17k, rodzaj paliwa jaki mnie interesuje to benzyna, ewentualnie gaz aczkolwiek chyba lepiej byłoby samemu go założyć bo wtedy wiadomo co jest. Minimum te 95 koni, póki co w kręgu zainteresowań mam Kia Ceed (kombi tylko mi podchodzi) Opel Astra 3 Gtc, Audi A4 (kombi tylko mi podchodzi), Mercedes C klasa, Octavia RS, Ford Focus, BMW E46, ale tutaj chyba budżet może być za mały na dobry egzemplarz, no i w sumie tyle mi przychodzi do głowy na tu i teraz, chętnie innych propozycji wysłucham. Auto ma służyć jako środek transportu do pracy (parę km) i jakieś wypady czy to do rodziny czy gdzieś ze znajomymi.