Siema, jaki samchód byście polecali do maksymalnie 20k?
5 drzwiowy, sportowy charakter, krótki (czyt zgrabne auto) preferuję raczej benzynę?
Wersja do druku
Siema, jaki samchód byście polecali do maksymalnie 20k?
5 drzwiowy, sportowy charakter, krótki (czyt zgrabne auto) preferuję raczej benzynę?
W124 są tańsze akurat ;)
Za W201 trzeba dać koło dychy jeśli chcemy, aby trzymało się to kupy i nie straciło szybko na wartości. Kluczowa jest blacha, a w takim za około 10k powinno już być bdb, jakieś małe mankamenty, ale to wiadomo. Silnik kwestia gustu, ale ja bym trzymał się diesli, bo najbardziej pancerne i jednak palą mało. Znalezienie 2.5D jest trudne w chuj, ale 2.0 tej budzie daje radę akurat, dynamika na poziomie dłubniętego Seicento, a to imo nie jest zły wynik.
Naprawy można olać, bo zadbanego egzemplarza nie będziesz musiał szybko naprawiać. Najdrożej oczywiście zawieszenie, a więc kupcie coś, co ma je w dobrej kondycji. Silnik i napęd raczej w każdym będzie w dobrej kondycji, ale sprawdzić trzeba wał, czy nie huczy.
Za 5-7k można coś znaleźć, ale ja bym się nie nastawiał. Lepiej poszukać w tej kasie W124, tutaj na pewno dostanie się coś, co będzie na poziomie, a i większy silnik można wyhaczyć. Mam teraz na oku 300D za trochę ponad 6k, wydaje się być konkretny, do małych poprawek lakierniczych. Jak obejrzę, to dam znać czy nie jestem zbyt optymistyczny.
Opel z silnikiem Fiata, nic specjalnego. Tandetne wykończenie wnętrza, do tego brzydkie jak cholera. Sam silnik super, ale większość kłopotów Opli psuje całokształt.
Te 3 litrowe diesle Isuzu to porażka, ale pomyliłeś jednostki. Mu chodzi o 1.9JTD fiatowski.
Co? Czy Ty wiesz o czym piszesz? Turbo więcej jak samochód? Regenerowane turbo bierzesz i siema. No chyba, że turbo rozjebało pół silnika.
jak to jest 206 XDDDDDDDDDDDD
Co do 206 to przy zakupie sprawdz w miare mozliwosci stan blachy od wewnetrznej strony na tylnich blotnikach, szczegolnie w okolicy wlewu paliwa.
W tej furze jest fabryczne "niedopatrzenie" czy chuj wie czemu ale nie ma zadnego plastikowego nadkola oddzielajacego opone od blachy, w wyniku tego caly syf wedruje do gory, osadza sie na wewnetrznej stronie karoserii i ruda wyjada dziure na wylot.
Wiem o czym piszę. Mieszkam i pracuje w Wielkiej Brytanii i tu na tym rynku tak jak pisałem wcześniej duże samochody są tanie. Szczególnie już jak nie są najmłodsze. Tak więc cena takiego samochodu to prawie cena złomu, a robocizna tu droga. Uwierz mi. Nie opłacało się naprawiać.
Ja za regenerację turbo płaciłem ~1k
No........ tak tylko żeby Ci narysować obraz całej sytuacji.
http://www.autotrader.co.uk/classifi...easc&logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classifi...1501&logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classifi...1501&logcode=p
http://olx.pl/oferta/opel-vectra-b-l...tml#64a7ac7615 Mógłby ktoś bardziej doświadczony zerknąć na te ogłoszenie? Warto jechać oglądać?
11k PLN, jakiś żwawy benzyniak do zagazowania, 25k km rocznie, 80% miasto 20% trasa. max 10 lat. ktoś coś?
Skoda Octavia, Opel Astra II
Co myslicie o audi a3 w cabrio? Tak do 45-50 tysiecy to i nawet 2011 rok dostane.
Mam BMKe 1, 19 122KM, 2005 rok 260 tysi na liczniku, lekkie przetarcie z tylu i z przodu na nadkolem, ale praktycznie niewidoczne, dostane 19 tysi?