Cudo - napisz cos o nim, wrzuc jakies fotki.
Do mnie przyszly dzis 2 paczki - czekam na kolejne 4 :D
Załącznik 356046
Wersja do druku
Cudo - napisz cos o nim, wrzuc jakies fotki.
Do mnie przyszly dzis 2 paczki - czekam na kolejne 4 :D
Załącznik 356046
Ty miałeś nagrać nam jak silnik brzmi, a nie emblematy wrzucać xD
Stary nie mam pojęcia jak to zrobić. Wszystkie telefony jakie mamy w domu kompletnie nie oddają tego dźwięku :D niech ktoś coś poradzi :D
Już się teraz skompromitował totalnie, bo przecież każdy tu wie, że mam W124 200D i planuję zakup kolejnego kopciucha od Mercedesa.
Co do reszty jego postu - no XDD
te silniki 1.8 118 km w e46 dobre są? ktoś miał i poleca albo nie poleca?
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...tml#764ab70626
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3...tml#4cf11a6f91
to drugie od handlarza ale od 2011 w polsce niby jest
Co tu się odjaniepawla... :v Nie wchodź na forum po alkoholu
Tak jak Gniewny mówi. Jeśli BMKi to 6 cylindrów. No i najlepiej 2.8 w gazie(tylko sprawdź dobrze). Kupisz mniejszy to będziesz żałował, bo nie ma dużej różnicy w spalaniu 2.8,a 2.0, a pierdolnięcie już jest. Ja mam 2.0 i niby jest ok, ale cały czas ta myśl, że może być lepiej.
Nie będzie tego żałował.
No chyba, że lata ciągle w mieście, ale wtedy ten silnik nie ma sensu
Serio jak słyszę takie wypociny to mi się nóż w kieszeni otwiera. Co takiego niezwykle kosztownego jest w naprawie diesla? Zawieszenie to element który psuje się też w benzynie i kosz taki samo, blacha to samo, elektryka to samo, silnik to już zależy co, ale ani w beni, ani w dieslu to nie jest tanie. Poza tym żaden mechanik nie ma cennika dla benzyny 20zl za godzinę, a diesel 50zl za godzinę. Turbina to też nie jak filtry, że trzeba co chwilę wymieniać. Jak nie umiesz zadbać to potem tak jest.
W ogole gadanie o kosztach turbiny to jakieś wtf... Jak ktoś kupuje nowa to ma ja na gwarancji, jak kogoś nie stać to wyciąga z dawcy i jeździ relatywnie długo, a po środku jest regeneracja. Tak samo z wtryskami.
Wiesz haxi co innego ładować kase w diesla który kosztuje 60 tysiecy a co innego ładować kupe forsy w auto o wartości 12 tysięcy gdzie naprawa to ponad połowy ceny auta i w dodatku dla osoby takiej jak ja która mało jeździ i będzie w stanie zatankować te 13 litrów benzyny bez zmartwień o diesla.
A volvo s60 z silnikami turbo? warte brania? :P
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-s...-ID6yCPnX.html
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-v...-ID6yvuNb.html
i na to troche bym musial dołożyć :P
http://otomoto.pl/oferta/volvo-s60-v...-ID6yEPIn.html
Dzis mycie + glinkowanie + woskowanie i odswiezanie 7er, seata leona i audi a3 ktora pojawila sie w rodzinie w tym tygodniu. Srodek 7 i cala x1 czeka na pielegnacje jutro, strasznie czas zapierdala jak sie wspolnie sprzata samochody :D Niestety dzisiaj szybko zastal nas zmierzch i moze jakies inne zdjecia wrzuce jutro :)
Załącznik 356097
A no juz Ci mowie
Dwumasa
Wtryski
Turbo
Filrt dpf
Jezeli kupisz trupa i nagle wyjdzie, ze te wszystkie rzeczy sa do wymiany to jestes pare tys chudszy.
Jezeli chodzi o zawieszenie, to jakby sie uprzec mozna powiedziec, ze w dieslu szybciej idzie przod od masy silnika no ale to juz przechodzenie w skrajnosc.
Dodatkowo uzywane diesle maja srednio duzo wiekszy przelot niz uzywana benzyna w podobnym roczniku.
Na koncu tylko wyjasnie, ja nie mowie, ze diesel jest lepszy czy gorszy, ja tylko mowie ze serwis diesla jest drozszy niz benzyny.