ta to już jest wymęczone do granic możliwości. Co z tego że pakował kasę w to? Silnik tez ma swoją żywotność. Ładnie wygląda to prawda ale tylko wizualnie :]
Wersja do druku
ta to już jest wymęczone do granic możliwości. Co z tego że pakował kasę w to? Silnik tez ma swoją żywotność. Ładnie wygląda to prawda ale tylko wizualnie :]
Wiedziałem, że tak będzie :)
@Urlak jesteś pewny, że to ten leon?
na jakich stacjach tankujecie gaz
Na takich, jakie się trafią, gdy trzeba zatankować ;p
U mnie dosc dobry gaz jest na lukoilu, bez zbednego stukania, braku mocy i po prostu wychodzi mi najekonomiczniej.
Kiedyś tankowałem tylko orlena, też dobry u mnie ale obecnie daleko mi do niego.
Jeszcze mam stacje noname gdzie tylko gaz, rowniez calkiem spoko oczywiscie gorzej niz luk i orlen ale tam zawsze jest najtaniej.
Wcześniej lałem na bp, teraz głównie na shellu. Jeszcze wcześniej tankowałem na takiej mniejszej stacji, zawsze kilka gr na litrze na plus, ale po jakimś czasie zjebał im się gaz i auto szarpało. Praktycznie pod samym nosem mam orlen, ale tam nie leję, bo wydaje mi się, że auto jest słabsze.
Teraz gaz leje tylko na orlenie, bo jak lałem na różnych stacjach, a głównie przy auchan to czasem mi się zapalała kontrolka check engine i poszarpywał, a tankując na orlenie problem znikł
Ludzie na innym forum pisali ze tankowali na Tesco i auchan ale auto im głośniej chodziło, jebalo się, szarpało , a jak zaczęli tankować na statoilach i orlenach to jak ręka odjął. A tankowali na Tesco bo najtaniej.
Osobiście tylko tankuje na statoil (dziś 4.12 pb95 :O) i jestem zadowolony, jak rezerwa ma już kryzys to Orlen , tez jest spoko aczkolwiek jak kiedyś robiłem test to wyszło ze na statoil więcej przejechałem za ta sama kwotę
Tak na marginesie od czego zależy cena paliw ze aż tak bardzo się wahają ? Pamietam jak kupowałem auto niecały rok temu to benzyna była po 5 zł na Statoilu a w chuj tani gaz , a teraz wychodzi na to ze gaz 2.10 u mnie a benzyna 4.15 , ON 4.05
polityka moj przyjacielu xD
jeśli chodzi o różnicę cen między stacjami, to w grę wchodzą:
-marka
-dodatki
Jedno w sumie łączy się z drugim, ale niekoniecznie. Przykładowo Orlen ma mierną 95, nie ma za chuja 95 oktanów, a przynajmniej nie zawsze ma. Shell, BP, Statoil - tam można śmiało lać 95 i się nie przejechać. Diesel natomiast - Shell ma zajebujące wtryski dodatki, po prostu auto gorzej idzie, a w dłuższym okresie może spowodować awarie. Sprawdzone na kilku różnych silnikach, popularnych. Natomiast Orlen ma dobrego diesla, mówię jednak o zwykłym. Ogólnie paliwa premium są niemal zawsze złym wyborem, bo długo leżą, a sens mają tylko w przypadku naprawdę monstrualnych silników (nie mówię nawet o cenie). Zarówno 1.9TDI PD jak i 2.0TDI CR gorzej idzie na premium dieslu, najlepsze osiągi i spalanie na dieslu z Bliskiej.
A, no i nie tankować mi tu do jakichś 1.6 98 oktanów, bo kurwa bez przesady XDD