matematyka się kłania Panie @Mentoll , bo 400km x k = 400km x 1000 = 400 000 km także tysiąc razy mniej niż wynika z Twoich obliczeń
a co do focusa to polecam TDCI 115km
Wersja do druku
matematyka się kłania Panie @Mentoll , bo 400km x k = 400km x 1000 = 400 000 km także tysiąc razy mniej niż wynika z Twoich obliczeń
a co do focusa to polecam TDCI 115km
Mógłby ktoś się wypowiedzieć na temat Renault Megane 1.9 DCI 120 KM hatchback, moja matka chce sobie sprawić bo po znajomości znalazła za 6k?
Jak wyglada spalanie i koszty utrzymania takich merców jak w202 i w201? Ktore silniki pod gaz? Rdzewieja? Jak z awaryjnością? Jak spalanie w dieslach?
Spalanie wiadomo jak, średniawo, nawet w dieslach. Gaz do każdej benzyny można pchać, to są pancerne silniki. Rdzewieć rdzewieją, ale nie ma tragedii, znajdziesz coś w przyzwoitym stanie. Awaryjność właściwie nie występuje, to bardzo proste auta, jeśli ktoś choć trochę dbał i wymieniał płyny na czas, to powinno być okej. Spalanie w dieslach zależy od diesla, ale to nie to co dzisiaj, na 8 litrów musisz być przygotowany.
U 8 litrów to sporo. A jak spalanie przy benzynkach+gaz? Bo nie ukrywam ze kasy na paliwo za duzo nie chce wydawac a jezdzic trzeba sporo, 60 km dziennie
@Mexeminor ;
Nie zrozumiales mojego posta, przyznałem się do błędu i napisałem co to spowodowało, 400kkm odczytalem jako 400kk km .
Panowie, poleci ktoś sedan/coupe do 8-9 tyś? Cały budżet to 10k, nie chcę go przekraczać, 1-2 chcę zostawić na rejestrację, wymianę rozrządu i czego tam trzeba. Auto tylko z instalacją gazową, planuje nim jezdzic nie dluzej niz 3 lata. Myslalem o audi a4 b5 1.8t (szukam czegos, co przynajmniej ma 120km), tylko nie wiem czy eksploatacja tego mnie nie zezre. Poleci ktos cos innego? Wiem, że najwiecej zalezy od tego czy kupie mine czy nie, ale z checia przyjrzalbym sie innym modelom. Mondeo mk3 170 sie ogarnie w tej cenie? Pod uwage biore tez mitsu galanty, myslalem moze o hyundai coupe, ale to sa male gowienka ;/
A4 jest w zasięgu, nie zje Cię kosztami. Jedno z lepszych aut w Twoim wypadku, ale spójrz jeszcze na BMW E36, np. 2.0 150 koni. Auto starsze ciut, ale silnik bez turbo, mniej problematyczny, obsługa powinna być ciut tańsza i samo auto dostaniesz za mniej niż 8 tysięcy. Komfort i wrażenia z jazdy na pewno nie będą gorsze.
@up
Dzięki, patrzę sobie Saab 9-5, pralkę (honda prelude), accorda, passki mają te same silniki 1.8t, w końcu VAG, ale nie chciałbym. Co do bety to z tego co się orientowałem to nie czuć tych 150km i bałbym się nieco, że egzemplarz będzie spetowany. Jeśli nie zje mnie kosztami to dobrze wiedziec, sog xD
Saaby spoko, ale tutaj wchodzisz w większe koszta. Prelude to samo, naprawy potrafią przyprawić o bul dupy siermiężny, a więc nie polecam; poza tym gazu nie włożysz, a pali w chuj i jeszcze więcej.
Te 150 koni w E36 nie jest może demonem prędkości, ale spala sensownie i do tego bardzo wytrzymały silnik. Śmiało możesz celować w wyższe pojemności, bo spalanie wzrośnie troszkę, a mocy sporo więcej. Te 2.0 to był tylko taki przykład.
No i łatwo jest kupić dojebaną trójkę, ale jest kupa fajnych aut, do tych 9 tysięcy to możesz fajną perełkę dorwać.
PS Wiem co to Pralka XD
Pytanie jeszcze o mitsu galanta - w kombi, co srednio mi lezy, bo jak pisalem sedany/coupe, ale po znajomosci od rodziny moglbym kupic, wiec bez miny by sie obylo, wersja 2.0 136km - co wybrac a4 1.8t, ktory moze uda sie kupic zdrowy, a moze jednak bedzie jakis demon siedzial czy pewnego galanta?
PS sasiad tak na nie wola, nie mialem pewnosci czy to ogolna nazwa na nie xD