Weź nie trolluj, użyj googla, mistrzu.
Wersja do druku
Weź nie trolluj, użyj googla, mistrzu.
wpisałem "trójka auto" i wyskoczyło mi "ford trójka", serio są ludzie niesamochodziarze, którzy nie znają żargonu
Keep tryin, wons, ja się zawijam na trening.
Ale jak na najwyższy stopień w ewolucji to wyjątkowo słabo sobie dzisiaj radzisz.
To miał na myśli Astinus. Trójkołowiec, w skrócie "trójka"
https://lh3.googleusercontent.com/-c...2520Green2.jpg
BE EM WU SERJI TSZY
e34 to jest 5tka... Poszukaj e30, e36,e46. Chociaz jeslio chodzi o prowadzenie najlepiej sie prowadzi e30 i e36
No tak, Soarer też miał 2JZ i chyba najpierw 1JZ (nie wchodziłem na wiki, bo to wons zalinkował lel).
Załącznik 364615
tibjarz co raz slapsze te hooki
mam przeca e36 świetne auto ale ruda szmaciura tak mnie irytuje że mam ochote to sprzedać i kupić co innego tylko pewnie znowu kupie e36
BMW to jest kurwa niewdzięczna, ruda się panoszy, a człowiekowi żal sprzedawać, bo przecież fajne auto no :/ Ehhhhhhhhhhh, u mnie takie same przemyślenia...
zawsze to można kupić e39 ale to chyba nie to samo :(
Przeciez bmw to najwieksze chujstwo, srednio spasowane, wszystko sie izi rozpierdala, czesci drogie, starsze egzemplarze wszystkie co do joty zajechane jak kuce po westernie, ruda szmata to zre z kazdej strony ogolnie chujnia z kazdej strony.
Ale i tak sie je kofcia.
Nie wszystko zajechane i nie wszystko zżera rude ale owszem większość XD
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-se...-ID6z43BV.html
to gdyby nie to gówno pod maską na prawde zajebiste auto i w dodatku z moim ulubionym wyposażeniem czyli niczym nawet korobtronik z przodu jest kozak XD
No
korbotronik, bida edyszyn, kurwa odklejajace sie tapicery, sam plastic fantastyczny tak, ze moja ibiza wyglada jakies 50 razy lepiej niz ta kupa zlomu, ale chuj fanboj bmw i tak powie, ze to super model xD i jeszcze to zabezpieczenie na lewar no kurwa na chuj by ktos mial buchnac auto warte z 500 zlotych moze lol
ale takie e36 coupe to bym se kupil znowu :zaba
Kurwa E36 w sedanie to jest takie gówno, że szok. Kompot dużo lepszy.
Tylko kupe.
Dobra, oficjalnie przyznaję, że BMW to jest choroba nieuleczalna. Szukam se tak aut i se myślę, że fajnie by było ogarnąć se coś świeżego, tak 2010+, może jakiś Fiacik Bravo (bardzo lubię, mniam mniam), a może jakaś Alfka 159 (cymesik że ho ho), albo na bogatości Giulietta (pokochałbym jak najpiękniejszą kobietę, z tym, że trochę bardziej)...
...no i chuj kurwa zaczęło się przeglądanie E90, a skończyłem na E34 i E36 XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
no właśnie, co z tego, że auto fajnie jeździ skoro jest sypiącym się od rdzy gruzem, środek jest wytarty i zapierdziany, a z luksusów jeżeli chodzi o wyposażenie, to są wycieraczki
Tak odnośnie bmw. Dodałem się do grup fejsbukowych o m.in. e90. Nie miałem pojęcia, że awaryjność tych aut jest na tak szeroką skalę. Teraz rozumiem dlaczego takie niby premium jest w takiej małej cenie. W ogóle kurcze jak ludzie się rozpisywali, że w pół roku co najmniej dychę trzeba była włożyć to mi się w pale nie mieści. I to wcale nie były sporadyczne przypadki.
@Poncjusz_Piłat ;
ile za taka alphe 159 z 2.4 trzeba zabulic we w miare dobrym stanie?
bo wchodze na otomoto i widze exclusive z bananowa skorka za 16k i ja ponimaju cos za tanio chyba
wysylaj mnie te kurwe, uwielbiam takie rozpadajace sie rozjebundy (no sarcasm, lepiej samemu zrobic uwazam, niz jezdzic niby laleczką co w rzeczywistosci jest taka sama rozjebunda tylko przypicowana). za dobry egzemplarz z poczatku produkcji bez bolączek trzeba dać minimum 25k. Da sie też znaleźć powolutku za 20, no ale wtedy te 5 do wjebania
@edit
w sumie ja nie patrze nigdy sporwagonów a tu kurwa ciekawa zaleznosc. sportwagony tansze sporo od sedanów takze mysle, ze za 22k barzdo dobry egzemplarzyk
Z tymi E90 to jest tak, że ludzie kupują gruzy po 20k, bo przecież auto już 13 lat to musi być tanie!!!1111oneone i potem narzekają, że trzeba wkładać. E90 ogólnie nie jest awaryjnym autem, ale wiele egzemplarzy miało przygody i było niefachowo robione, a takie coś niestety generuje bardzo wysokie koszty. Jeśli kupi się dobry i dokładnie sprawdzony samochód, to wkład będzie na poziomie każdego innego modelu każdej innej marki.
PS No i może oni mówili o dieslach, bo nie oszukujmy się - tam były z niektórymi niezłe jaja. Taka benzynka N46 jest przyjemna i naprawdę bezawaryjna.
A 159 to je to, lubię bardzo, ale jedno mnie straaasznie wkurwia (tak samo w Bravo) - ten przedni zwis. No kurwa wygląda to jak w jakimś jebanym 407 (tfu). Ja wiem, że silnik przed przednią osią itd., ale szanujmy się, to nie wygląda dobrze, a po drugie strasznie utrudnia manewrowanie takim monstrem bez czujników. Wyczucie przodu jest 0/10, szczególnie, że nie widać maski. Jakieś Audi 100 C3 też ma dłuuugi zwis, ale macha cała widoczna, zupełnie inna sprawa. Tutaj jest kaplica.
@boru;
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#3e0c561b01
wez kurwa ten nick zmien jebancu bo sie nie da tego wpisac zeby otagowac
i pojebalo mi sie nie za 16k tylko za 18,5k ale pewnie by zbil aczkolwiek takie za 16 tyz sa
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#3e0c561b01
ja tam patrze jedyna prawilna wersje tzn sportwagony
dlaczego niby sportwagon to prawilna wersja? XD wtf
janusz musial trollowac. niemozliwe ze tak wybitna (no sarcasm) jednostka pierdolilaby takie bzdury. silnik diesla serwisowany po kurwa europejsku to moze przejechac pol miliona z palcem w pizdzie dopoki buda ma sile go utrzymac. wgl nie patrze na przebieg, ale to kurwa w ogole. z miernikami tez latają pajace
może przejechać, a może też w każdej chwili pierdolnąć, no i też chodziło mi o to, że jak widzę auto, które ma 10+ lat i diesla, to szczerze mówiąc jakoś nie wierzę w przebiegi około 200, raczej kręcone do najmniejszego możliwego, w który można uwierzyć xD, bo 200 to mają 3-letnie diesle
druga sprawa, że co z tego, że taki silnik może i 1mln przejechać, skoro w każdej chwili może pierdolnąć
Ponad 5,5kkm miesiecznie
to niezle jezdzenie dizlem xD
To polaczkowe przekonanie, ze "dizel musi lotać" 10/10. Nie uderzam do Janusza bo boru juz wyjasnil, ale tak ogolnie xD
Rozumiem ze w nowych autach nic nie mzoe pierdolnac? Kazde auto ma podzespoly ktore sie zuzywaja i normalna czynnoscia jest wymiana ów czesci, a tak samo rozjebac Ci sie moze na trasie nowa BETA jak i stary opel
Nie, nie moze w kazdej chwili pierdolnac. Albo z innego punktu widzenia moze. Ale to jak kazdy, nawet nowy
Ja mam diesla, którym robię miesięcznie jakieś 300 kilometrów.
No i gdzie jest teraz twój bóg?
Ty Mexe lepiej nie skazuj na marne kolejnej BMki tylko powiedz jak doprowadziłeś swojego przedlifta do perfekcji podwajając jego wartość rynkową :P
@Mexeminor
Ale co pan tutaj chce ode mnie niby? Na jakie marne kurwa, jak takie E36 czy E34 to ja pokocham motzno. No i skąd ten przytyk o podwojenie wartości, nie czaję, nic takiego nie pisałem. @Justakas ;
@Poncjusz_Piłat ; ale akurat miernik to szanuj, bo to akurat ma znaczenie w chuj. Jak auto było kitowane, to szansa na zardzewienie w tym miejscu w ciągu roku czy dwóch jest ogromne. Teraz sobie wyobraź, że płacisz 25k za taką 159tkę i nagle któreś nadkole ci rdzewieje po roku, bo było ukitowane przez jakiegoś zjeba, a ty tego nie ogarnąłeś, bo miernik fe i w ogóle tylko debile z tym chodzą.
Ja z miernikiem jeżdżę nawet po auto za 3k, bo trzeba wiedzieć co się kupuje i czy to jest tego warte. Więcej zapłacisz za Lanosa w ori lakierze niż w połowie ulepionego, a w ogłoszeniu mogą być w tej samej cenie.
O chuj, czemu ja ten post wcześniej przeoczyłem? xDDD
@jaxi ;
Polecam nie wypowiadać się na tematy, o których nie ma się żadnego pojęcia, bo amerykanie jednak narobili trochę tych dobrych silników.
Oj tam oj tam ;) Robisz wrażenie fanatyka starych BMW, często wypowiadałeś się na temat nieudolności i niższości obecnych generacji. Pomysłów na klasyka pod kocyk też masz sporo, czasem ciekawych. Pytanie moje brzmi czy Twojego egzemplarza nie powstydził by się zagorzały wielbiciel marki? Rozumiesz.
To co, czas na eksperta aby porobił fotki i pochwalił się swoimi "perełkami"? :kappa
https://m.facebook.com/story.php?sto...50127208941749
Wiem, że już poruszałem temat ściągania z usa, ale co myślicie o takiej firmie i takich ofertach? Naprawa takiego strzału byłaby stosunkowo tania, bo części do GJ jest ogroma w sieci. I to po śmiesznych cenach, bo to kradzione wszystko. Minus tylko taki ze potem i mi mogą samochód rąbnąc.
Jak znajdziesz legitną firmę to nie ma czego się bać. Nie wiem czy te "nasze grupowe" bawią się w targanie aut tego typu, ale jeszcze nie widziałem żadnego negatywnego komentarza. Sami zadowoleni.
Jaka różnica cenowa między taką mazdą z takimi obrażeniami, a zwykłą używką nie bitą z kraju? Druga sprawa, że nigdy tego mechanicznie nie sprawdzisz, niby uszkodzenie widzisz, a co tam jeszcze na miejscu się okaże...
Też jakiś czas myślałem nad takim rozwiązaniem, ale stwierdziłem, że za duże ryzyko. Wolałbym pojechać do zachodniego sąsiada i tam coś takiego znaleźć.
60 tysięcy od bidy w kieszeni trzeba mieć żeby to jakkolwiek wyposażone było. Importy z USA wiadomo tańsze, ale to ja wolalbym sobie na własną rękę naprawić i mieć jeszcze taniej. A ten z linka pewnie zamknąłby sie w 40k z naprawą i gratami. Lampy i tak do wymiany by szły bo taniej wymienic jak przerabiac na Europę.
Słuchajcie mam peugot 206cc 2003rc, automat, 110tys km przebiegu, pierwszy wlasciciel. Ile za niego moge dostac? Mysle, ze teraz cabrio szybko powinno zejsc. Wszystko sprawne w 100%, bok jest tylko lekko jebniety naprawa to jakies 500-800zl.
03', 110k, Ooo RLllyY?
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/...15/oreally.jpg
Tak to samochod ojczyma, stal sporo
@kupiony w pl w salonie