No to jak mówiłem, 1). Zdarzają się takie okazje, szkoda, że nie każdemu :/
A ja dzisiaj 2 nowe ogniska korozji znalazłem, kurwa mać. Rok w tym kraju ojsranym i już gnije gdzie się da, to jest dramat.
Wersja do druku
No to jak mówiłem, 1). Zdarzają się takie okazje, szkoda, że nie każdemu :/
A ja dzisiaj 2 nowe ogniska korozji znalazłem, kurwa mać. Rok w tym kraju ojsranym i już gnije gdzie się da, to jest dramat.
To jest przykre zeby bmw mialy takie problemy, to jest jeden z powodow za ktore nie lubie tej marki ale marzy mi sie w przyszlosci e36 2.8 cabrio wiec i tak przybije jeszcze pione z bmwucha
No Audi jest o tyle dobre, że rdza się jej nie ima prawie w ogóle. W sumie następne auto to pewnie będzie A6C6 2.4 w manualu, ale to pewnie za 3+ lat, bo wcześniej nie będzie mi się chciało tyle kasy wydawać, a za kilka lat już za 15k będą niezłe egzemplarze. Ostatni dobry silnik, warto imo w to zainwestować.
Też mi się marzy taka a6c6 i najrozsądniejszy dla mnie wybór to chyba właśnie ten 2.4 i do tego lpg wrzucić. Avant na ledach coś pięknego. Szkoda że na alledrogo każda taka audcaa ma po 250k nalatane, chuj wi ile przy takim przebiegu zacznie się rzeczy sypać.
Przypominam tylko, nie wszyscy o tym wiedzą, ale w 2.4 jest też zjebany napęd pompy oleju :)
Budżet 18000 zł. Małe auto tAkie rodzinne (nie BMW). Co lepsze Mazda 3 czy Golf 5? :)
Wysłane z mojego ASUS Zenfone 3 przy użyciu Tapatalka
Btw, orientuje sie ktos ile kosztuje naprawa rozlanego fisa? Jest kreska ale calkiem wkurwiajaca bo akurat przez informacje z kompa idzie i jak wchodzilem w menu navi to ladu nie moglem dojsc
Skoro wątek znowu wraca na tory bet - centrum e46 kojarzy ktoś? Widzę, że na alledrogo mają parę sztuk, ale ponad 30k, sporawe ceny
Gość to typowy handlarz, krętacz, kłamca, nie wiesz co u niego trafisz. Ciężko się z nim gada bardzo, cały czas pierdoli co to on nie ma za świetnych aut i wszyscy inni mają szajs, bo on to bierze z salonów BMW i to nie są tanie rzeczy panie!
A co wiem o jego autach? Cóż, wiem o jednym, ale za to ile! Szukając swojego BMW spotkałem gościa, który kupił u niego kupeję za jakieś ~25k. To, że cała tylna prawa ćwiara była z kitu akurat wiedzieli przy zakupie więc nie można winić typa, ale mówi to coś o jego perełkach. Łyse rajfy, przedni błotnik do roboty - ciągle norma, ale czy tak powinny wyglądać perełki z salonów BMW za gruby hajs? Zabawa zaczyna się w środku. Cwaniak zmienił panel klimy z manuala na automat i się do tego nie przyznał. Chłopak nie zrobił researchu i wziął jak stoi. Dopiero po fakcie się okazało, że to tak nie działa se plug and play i nie działa mu nawiew na szybę i nogi plus są różne kwiatki z samym działaniem klimy. Nie wspomnę już o braku kurtyn czy poduszki pasażera, nie pamiętam dokładnie, ale wiem, że którychś poduch nie było i chamsko wstawiono oporniki, wiadomo co i jak.
Do tego dochodzi moja rozmowa z nim, nie będę tego opisywał, bo szkoda gadać, ogólnie na jedno kopyto cała jego gadka, on ma najlepsze, E39 są dla dziadów (jego słowa, cytat XD) itp. itd.
Nie polecam.
Czy Ty nie byłeś już na Mazdę zdecydowany?
Ogólnie Golf zależy od tego jaki chcesz silnik, bo wszystko FSI/TSI odpada, nie warto. Mazda pod względem niezawodności wypada dużo lepiej, ale jak kupisz z pierwszych lat, to będzie gniła, no ale przez to już przechodziliśmy na PW o ile pamiętam.
Ja bym optował za Mazdą.
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...tml#xtor=SEC-8
Czesc, ktos swoim okiem popatrzy i powie mi, czy przypadkiem prawy przedni blotnik nie jest w innym odcieniu?
Mam takie wrazenie.
Poza tym kierownica mocno zniszczona, a sprzedajacy chwali sie przebiegiem 137 tys, oczywiscie ja na przebieg nie patrze, ale skoro oszukuje z przebiegiem, to moze oszukac ze wszystkim innym...
po zdjeciu ciezko stwierdzic z tego powodu, ze swiatlo pod roznym katem pada, a ten przebieg to smiech na sali nie wiem czemu wy szukacie samochod od handlarzy
O proszę, moje miasto XD Ogólnie komisy z Katowickiej bym omijał z daleka, to prawie jakbyś się do Radomia albo Gubina wybrał, ten sam poziom sprzedawców i samochodów niestety.
Kierownica w tym kolorze ma tendencję do tracenia koloru, widziałem kilka 159 z różnymi przebiegami i wyglądało to wszystko podobnie, taki urok tej fajery.
Nie wydawałbym wyroku co do przebiegu tak szybko, a przypuszczenia co do skręcenia miałbym raczej ze względu na handlarza, a nie na stan kierownicy.
@Wyso52 ; mógłbym Ci to obejrzeć jeśli chcesz, jak nie jesteś z daleka, to możemy nawet razem się skoczyć, nie będziesz musiał z handlerem dyskutować, ja potrafię ich zdzierżyć XD
Panowie ponieważ BMW poszło do nowego właściciela szukam czegoś innego. Może wy mi zaproponujecie ciekawe auta, za którymi sami się rozglądacie.
Budżet: 40k zł.
Rocznik: 2010+-
Segment: C-D (preferowane kombi)
Silnik: Bez wymagań, chociaż ze względu na bardzo małe przebiegi, które będę robił rzędu 10k na rok maksymalnie, preferował bym benzynę (Jeśli będzie lubiła gaz to zawsze + na przyszłość).
Do tej pory rozglądałem się za Laguną III w 140-170KM Benzynie. A4B8 też brzmi fajnie tylko nie wiem czy TFSI przy przebiegach rzędu 200k już nie umiera.
Sam oglądam teraz a4b8 bo planuję na następny rok kupić i nie znajdziesz 2010+ do 40k, przynajmniej nie dobrze wyposażonego, bo jakieś biedne to może będą :P szukaj a4b8 ale w okolicach 2008r. Jakbyś kupił to daj znać jak z silnikami, bo sam zastanawiam się czy diesel czy benzyna, zważając na to, że może wleci jakiś projekt do tej audicy, a diesle bardziej podatne na chipa.
#edit
a jak chcesz to popatrz jeszcze na a5 w coupe, zauważyłem, że ceny są nawet nieraz lepsze niż a4b8
#edit2
a dobra widze że preferujesz kombi to może i coś będzie faktycznie xd ja wole sedana
Insignia, Mondeo
Ojciec ma lagunę 3 w gazie 2.0 140km. Gaz znosi dobrze, ale auto nie jest zbyt dynamiczne, 6 biegów to IMHO za dużo na tę moc, jak przyszło do roboty sprzęgło z dwumasą to też koszta nie małe. Robiłem nią tylko kilka tras po 100-300km w jedną stronę i ogółem poza tym co napisałem to nie ma się do czego przyczepić
Ojciec robi wszystkie auta u tego samego gaziarza, nie jest to jakiś rewelacyjny ziomek zachwalany na lpg-forum, a mimo tego nie ma problemów z jazdą, a trochę już na gazie zrobił. Nie twierdze, oczywiście że wszystkie tak znoszą, chodzi mi o to, że da się zrobić tak żeby to auto śmigało na gazie i nie trzeba przy tym worka pieniędzy.
@Jutakas;
kurdebele nie wiem, strzele przedział 50-100kkm, ma go już z 5 lat, od początku w gazie
A dużo już na gazie zrobiliście?
W tygodniu mam akurat delegacje do Wawy więc sobie obejrzę:
https://www.otomoto.pl/oferta/volksw...-ID6yTJAT.html
Jasne, że bym chciał, ale jak się nie ma co się lubi to sam wiesz ;) W tej cenie ciężko znaleźć kilkuletnie auto kupione i serwisowane w Polsce. 125 KM było by optymalne przy mojej obecnej spokojnej jeździe. Za dużo na autostradach też już nie bywam.
A plus zawsze jakiś jest, ten silnik jest bardzo oszczędny z tego co zdążyłem się zorientować.
@Justakas ; a nie chcesz po prostu znowu E60 tyle że z benzyną? No chyba, że się zmęczyłeś tym autem i już go nie chcesz, ale jeśli nie, to co stoi na przeszkodzie. Za 40k będziesz miał wycackane M54 już z serwisem startowym, a ten silnik w połączeniu z E60 jest całkiem niezawodny i ciągle świeży wizualnie.
ja mam w gazie merola z silnikiem 3,2 i jest super elegencko, terenowego tez mamy w gazie wiec polecam jak najbardziej
Jeśli bym szukał to tylko polifta a nie wiem czy coś sensownego w tych pieniądzach bym znalazł. Utrzymanie tego auta (zważywszy że przebieg oscylował w granicy 370kkm) było 2x droższe niż takiego przeciętniaka VW. Nawet oleju do niego wchodziło 8,5 litra. Ceny części zamiennych były prawie jak oryginałów innych marek.
Poza tym zgadzam się z Tobą. Znudziło się po prostu, ciągle jeździć tym samym.
Mial ktos golfa 6 1.4tsi 160km? Jakies opinie? Albo tego 122konnego tez opinia sie przyda.
Macie jakies propozycje wlasnie jakiegos autka do 30~ tysi benzyne zeby sie zbieral i ogolnie serwis nie kosztowal fortuny wlasnie cos w podobie golfa 6.
Jeśli chodzi o TSI, to tylko te najnowsze, czyli po roku którym, 2011? 2010? Poprzednie lepiej omijać, ale te nowe są już na tyle poprawione, że można o nich myśleć. Gdzieś jest artykuł o tym, jak to się zmieniało i dlaczego te nowsze są lepsze.
Lokalny handlarz ma na sell E34 w sedanie. Zawsze jarałem się tymi autami jak dziecko i zastanawiam się czy nie kupić jako drugie na weekendy itp. Za kilka dni lub w ten weekend umówię się z nim na oględziny i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
w124 :kappa
@Mexeminor Też mogę zostać ekspertem XDDDDDDDDDDD
No w sumie dałeś najlepszą radę jaką można dać w tym temacie w kwestii kupna samochodu. Nadajesz się :kappa
Ale wiesz, chłodna głowa, bo to może być niesamowity szrot. Tak stare auta od handlarza to wg mnie zawsze ogromne ryzyko, dużo większe, niż auta kilkuletnie.
A co tam w ogóle za silnik jest?
Dobre pytanie @SerQ ;
Ja np. mogę wziąć M20B20 w świetnej budzie bez rdzy i szpachli, ogólnie zadbane auto, parę rzeczy do zrobienia. No ale jednak W124 to W124 i raczej nie będę się pakować w E34, pomimo tego, że ma silnik, którego pożądam i świetną budę.
Tak wlasciwie to najlepszym rozwiazaniem dotyczacym tego tematu bylby post Mexa po kazdym zapytaniu o samocho 'w124 w dieslu'
No i powiedz mi czy to byłaby zła rada? 95% wymagań pytających spełnione, a jak napiszesz W124 ogólnie, nie tylko w dieslu, to 100%, bo przecież i kombi i sedan i coupe, benzyna słaba, mocna, diesel słaby, mocny, wyposażenie takie i siakie itd. No wszystko czego oczekujesz od auta W124 ma.
Po co więc kombinować? :D
Czyli M50B20. A jaka cena? Bo po tym już można wiele wywnioskować. Wyposażenie? Kolor?
Jak masz VIN, to podaj, chętnie sobie zerknę @SerQ ;
VINu nie mam, kolor taki jasnoniebieski, jaśniejszy od Topasblau. Ogólnie trochę padaka z tym autem, bo je wczoraj oglądałem i póki co sobie odpuszczam. Opony łyse, luzy w układzie kierowniczym i zawieszenie z hamulcami do roboty.
Wiesz co, te wady to nie jest problem jeśli buda i silnik zdrowe, a cena niska. No chyba, że wszystko jest mocno średnie i jeszcze cena nie z tych niższych, wtedy to wiadomo, że słabizna.
Takie rzeczy jak slaba zawiecha w aucie za 5k, ktore ma 20 lat to chyba normalne ze bedzie do zrobienia. Jezeli jest w dobrej kasie i ma zdrowa bude to ja i tak bym bral. Ogolem kusi mnie zeby sprzedac swoje E39 V8 i kupic wlasnie E34 525/535i albo /E36 325/328 coupe. Z tym ze coupete juz kiedys mialem i nie wiem czy chce do tego samego auta wracac. A E34 od zawsze mi sie podobaly tylko znalezc zadbana to trzeba sie pol polski najezdzic.
@Marionarus ; zależy czego konkretnie szukasz, ale 525i rzeczywiście jest trudno znaleźć zadbaną. Mam niedaleko jedną z klimą i na skórach, ale to nie mój target, nie jadę jej oglądać. Była jeszcze druga, ale zniknęła. Ogólnie jedyna, którą biorę pod uwagę, to ta z M20B20, o której wspominałem, bo to 1989 rok i jeszcze pajączek, a to mnie jara mocniej niż wypas i moc.
M20 to juz stare pierdziele, ze nie wspomne o tym ze spalanie jest duzo wieksze od M50. M20 to jeszcze nawet lancucha rozrzadu nie ma;p. Darowalbym sobie ten silnik i kupil M50, jest duzo mniej do roboty.
Siema, za kilka miesięcy przymierzam się do zmiany samochodu. Budżet to jakieś 20.000 PLN.
Przebieg roczny ~25-30k km (70% trasa, 30% miasto), chociaż w niedalekiej przyszłości może to się zmienić i będzie bliżej 20k km. Moim głównym targetem w tej cenie jest Astra H albo Kia Ceed. Hatchback. Przy tym przebiegu raczej skłaniam się do diesla, chociaż benzyna+LPG też pewnie ujdzie.
Macie jakieś doświadczenia z tymi samochodami? Może ktoś jest akurat właścicielem i podzieli się opinią?
1) W Astrze w grę wchodzi silnik 1,7 cdti (chociaż podobno jest on bardziej problematyczny) albo 1,9 cdti- co sądzicie? 1,4 to raczej za mało tak mi się wydaje. Jak myślicie?
2) Kia to albo 1,6 crdi albo 2,0 crdi i turaj nie wiem co lepsze. Może pomożecie?
3) Z silników benzynowych to sam nie wiem. Nigdy nie miałem własnego samochodu innego niż diesel i nie wiem. Dalszy znajomy sprzedaje Kie benzyna+LPG 1,4 109KM- nie wiem czy to czasami nie za mało zważywszy na fakt, że jednak dosyć często wyprzedzam na trasie.
Pomożecie w odpowiedzi na te 3 pytania, które mnie interesują?
Astra H 1.9CDTI 120 konne to jest to czego szukasz i raczej bym przy tym został. 1.7CDTI potrafi być bardziej problematyczny, to prawda, ale nie ma co się go obawiać. Inna sprawa, że ten 1.9 to oczywiście fiatowskie jtd, które jest naprawdę pancerne i tutaj przy kupieniu solidnego egzemplarza nie trzeba się niczego, ale to niczego obawiać.
a co sądzisz o 1,9 CDTI 150KM?
No cóż, również dobry, ale jednak co 8v to 8v - bardziej pancerny. Poczytaj sobie o różnicach między nimi, kilka jest. Oczywiście szukaj obu wersji i co będzie najlepsze, to kupuj, ale wiedz jaka jest różnica - to zawsze warto mieć na względzie.