W sumie stacja diagnostyczna to swoją drogą, ale sobie tak rozkminiłem, że taki mireczek może szybko i bezboleśnie zdemaskować jakiegoś śmieszka który robi auto pod sprzedaż
Wersja do druku
W sumie stacja diagnostyczna to swoją drogą, ale sobie tak rozkminiłem, że taki mireczek może szybko i bezboleśnie zdemaskować jakiegoś śmieszka który robi auto pod sprzedaż
https://www.youtube.com/user/darkmanxxx09/videos
tutaj gosc robi ogledziny samochodow w sumie mozna podpatrzec na co zwraca uwage
Ja mam diesla 2001nie krecony, przez pierwsze 2-3 lata zrobil 80k, od 2004 u nas zrobil 140. 2 samochod 2003 rocznik 220 k przebiegu, oba diesle. Wiec jak byl normalnie uzytkowany w Polsce to kolo 200-250k jest realne.
no kurde nie wiem, 13k za golfa 4 1.9tdi od handlarza? dla mnie to troche za duzo
I nie wyglada na zadbanego a wypicowanego ;D. Swieci sie jak psu jajca xD ale to nie oznacza ze zlom.. lepiej sprawdz wszystko na stacji czy klima dziala itp.
Z ciekawości zajrzałem na ceny, bo mój znajomy niedawno sprowadzał sobie golfa V z niemiec w na prawdę zajebistym stanie (bez wodotrysków, cały seria) i wyszło go trochę ponad 20 tysięcy. Z tego co widzę na allegro to za 13 tysięcy jest tylko kilka egzemplarzy w tej cenie, więc raczej nie ma co szukać piątki.
A więc tak (oczywiście minusy i dlaczego kategorycznie sobie ten szmelc odpuścić):
-handlarz
-handlarz
-handlarz
-hak i Holandia = wyjebane tylne zawieszenie, 100% do roboty
-manualna klima
-brak scyzoryków, no kurwa, przecież to już śmierdzi
-przebieg nierealny
-wypicowany jak chuj
-dywaniki z tesco, quality zachęta do kupna XD
Serio myślałeś o jechaniu 200km po tego złoma? Kurwa, przecież tych aut jest tyle, że w promieniu 50km od domu znajdziesz z 10 lepszych.
@MatiBzyk ;
U wot m9?
To ja myślałem, że za Bravo przepłaciłem 3 lata temu XDD Najwyraźniej się myliłem.
4 kafle za 206 1.1 z taką blacharką i po swapie silnika? Znajomy oddał do auto skupu za 1500 zł o wiele lepszy egzemplarz. Ogarnij się, serio.
Chyba składanego z 3 i z przebiegiem 500 tysięcy (ale na blacie 180k, oryginalny panie!)
Przerejestrowanie 256 zł, no no, rzeczywiście wydatek.
O czym Ty w ogóle piszesz? Golf IV 1.6 jest warty wg Ciebie 11 tysięcy? Tyle to można dać za 1.9TDI w dobrym stanie, a nie za benzynę i to jeszcze tak małą.
Żaden stan nie usprawiedliwia tak drogiego IV 1.6, no chyba, że ma z 80 tysięcy przebiegu i wszystko wymienione na ori częściach max 5kkm temu.
No i sugerowanie, że nie można kupić auta tanio i jeszcze w dobrym stanie XD Istnieje różnica między szukaniem auta powyżej średniej ceny w celu znalezienia egzemplarzy w dobrym stanie, a przepłaceniem słono za coś, co nie jest tego warte, a potem usprawiedliwianie swojej decyzji.
To ile według ciebie taki samochód powienien kosztować 8k? Wiadomo mógłbym kupić za 8-10k spokojnie ale bym musiał objeździć całe województwo i tak raz przejechałem z 150km po golfa za 8,5k, któremu z silnika para wychodziła - nie wiedziałem co to za usterka więc się w to nie pchałem.
No mógłby 8, mógłby inaczej, wszystko zależy od widzimisię sprzedającego. Ostatnio widzę, że trend pt. "sprzedam moje normalnie użytkowane auto za astronomiczną kwotę, bo inni nie dbają" bardzo prężnie się rozwija i to mnie martwi. Niektóre samochody stoją za takie pieniądze, że nic tylko się postukać w czoło i olać oszołomów. Co powiesz np. na B5FLkę AWX '03 za 17 tysięcy? A co na miejscu widzisz? Krzywo spasowana klapa bagażnika, zaruściała komora silnika (u nas przy większym przebiegu nie ma grama rdzy) i średnio zadbany środek. Świetny stan kurwa.
I to nie jest odosobniony przykład. Dalej, A4 B5 - nie dość, że zdjęcia B6tki (tak, B6tki!), to jeszcze 15 tysięcy złotych za auto z hakiem, brudne, wyglądające jak każde B5 za max 9k i jeszcze skurwiel ma czelność mówić, że na ogłoszeniu jest jego auto, no XD
Plus wiele innych takich agentów, o których nawet nie ma co wspominać, bo szkoda klawiatury.
@kay ;
Rover 45 diesel to najlepsza opcja
Progi i nadkola - to podstawa bo to rdzewieje
Szyby czy dobrze w prowadnicach siedza
Szyberdach czy nie przecieka (uszczelka)
Bagaznik czy nie przeciek (okolice lamp, wyjscie na antene). Najlepiej woda zalac zamknieta klape i potem zobaczyc srodek
Lacznik elastyczny czy nie dziurawy bo to mirki klejem do tlumikow kleja i sie ciesza
Klapa z bagaznika czy jest rowno spasowana
Nawiew czy dziala (wszystkie stopnie), to sie lubi przepalac
Po wlaczeniu lamp powinna podswietlac sie tarcza kmh i rpm. Jak tak nie robi to mjstrowane cos z radiem i elektryka
Poza tym to raczej takie standrdowe rzeczy jak w kazdym aucie ;)
Mozesz tez na szybko zrobic diagnostyke kompa ale nie wiem czy w 45 to tez dziala. Wystarczy wyciagnac gniazdo obde i spiac dwa piny miedziakiem i komputer sam wybija kontrolkami kody bledow, ale o tym poczytaj na stronie roverki.pl i zakladce zrob to sam albo techniczny faq :)