a jeśli moja przyszłość to graty? to co, mam nie wkładać? ://
Wersja do druku
a jeśli moja przyszłość to graty? to co, mam nie wkładać? ://
czy nowe, olejowe amorki KYB powinny odbijać po ich ściśnięciu? bo gazowe tak ale co do olejowych nie ma jednoznacznych opini
bo mi kurła jeden odbija na 3 cm a drugi na 2 mm xD pytanie czy któryś zjebany czy jest to dopuszczalna różnica (bo mają odrobinę inne oznaczenia - jakby 2 różnie serie produkcyjne)
W sumie jak się przeczyta ostatnie 30 stron tematu to nic dzieje się nic nowego. Ktoś woła o pomoc i dostaje odpowiedź, że E39 lepsze niż Papamobile, przed eczydziwińć to tylko LUKSUS i Wustodwajściacztery. Później leci hejt jak coś jest BMW, a nie jest E39 albo e46 w kompocie, które wygląda jak moje gówno po weselu, aleeee kuuuurła panie.... To jeździ tak, że 150 koni w nim to wariat.
Nie no w moim przypadku chodzi i to że między E39 a E60 nie ma jakichś cudów i nie ma się co rozdrabniac, tylko od razu jakieś f10 czy inne nowe X5 celować hehe
I szczerze wolałbym E39 igielke V8 niż jakieś fajne E60 w tej samej kwocie
Jedno i drugie stare
Tylko ja nie forsuje, że e60 jest lepsze
Ale nie baw się w Gniewnego, co?
Pół strony było o kompotach i wielki ból dupy, bo nie pasuje do Twojej wizji świata XD Prawda jest taka, że E46 compact z M54B25 to szatan i prowadzi się zdecydowanie fenomenalnie i objedzie spokojnie kupeje z tym silnikiem i pierdnie jej w nerki. Wygląd to kwestia gustu, ja lubię kompoty, wychowałem się w E36 compactcie i nie powiem złego słowa na ten samochód, sympatia mi pozostała i przeszła również na (imo niestety brzydsze, ale ciągle mające inne zalety w designie, np. bardzo milutkie światła) E46. E60 (jak wspominałem już kiedyś) mnie odrzuca od kiedy je pokazali, a na dodatek nie jest to udany model pod względem niezawodności i trwałości (również wnętrza, które jest kurwa gorsze niż w Volvo, a to już coś). Prawie każdy się ze mną zgodzi, że E60 starzeje się paskudnie i już dziś wygląda bardziej kapciowato niż E39, a co dopiero będzie za 5 czy 10 lat. Klasykami zostaną tylko wypasione wersje, poza M5 jakieś takie Twojej pokroju, które czymś się wyróżniają, ale cenowo nigdy nie przebiją E30, E36, E39, E32 czy E38.
Serio, trzeba mieć łeb w dupie żeby tego nie widzieć. Przypominam, że ja jestem absolutnie bezstronny, kiedyś nawet myślałem nad E60 (na szczęście mi przeszło). To jest tak samo jak z Mercedesami, niektórzy powiedzą, że Okular jest dużo lepszy od W124 i przecież co wy pierdolicie dziady, jeździjcie se tymi kanciakami osranymi starymi, tylko nowsze Merce. Mają rację? Na swój sposób tak (przyznam, że W210 jest świetnie zrobiony w kwestii obsługi ogólnej, np. zamykanie się drzwi jest fenomenalne, nawet zmęczone mają idealnie zamykające się drzwi, gdzie W124 niestety nie), ale niestety prawda jest brutalna i W124 został klasykiem już za swojej kadencji jako aktualny model, a W210 wygniły i dalej gniją, a wysokie ceny osiągają nieliczne AMG i V8.
Handlujmy z tym.
PS. Dodam jeszcze jako ciekawostkę, że nie znam żadnego mechanika specjalizującego się w BMW (a poznałem wszystkich na Śląsku XDDD a więc ze 6 warsztatów po ~5 szpeców każdy), który jeździłby E60. Jeden miał naprawdę kozackie E91, ale niedawno zmienił na F10. Tak to wszystko E39, E46, E38, E36, jakieś Z3 itp. itd. Oczywiście nie jakieś strucle, większość to jedne z lepszych egzemplarzy jakie widziałem. Z rozmów z nimi też wychodzi drwina z tamtej ery BMW, u jednych stało E65 na podnośniku to powiedzieli, że oni już nie chcą tych aut brać, bo potrafią miesiąc miejsce zajmować. Niestety, stawmy czoła realiom i powiedzmy jak jest, E60, E65, E90 - to niestety nie jest nic dobrego i nie ma co się zachwycać, starsze i nowsze BMW są dużo, dużo lepsze. Zaorać i zapomnieć, tak samo jak W210 czy W203, nie są to modele warte pamięci na kolejne dekady.
e46 compact,
HRRRRRR TFU!
I Ty, Jangu, przeciwko mnie?
jebać te wasze spaczone poczucie estetyki, do A7 się pewnie brandzlujecie XD nawet mi was nie żal, hhhhhhhhhhhhhtfu
Ja nie. Bardziej mi się podobają zadbane, mocne mpasztetowe e46/e39 niz e60/e90, ale będąc obiektywnym wyglądają o dekadę młodziej, każdy z nich wygląda po prostu lepiej. Mi to i sie może bardziej podoba zadbane e39 w pasztecie, ale takich jest mało, za to 318 e90 czy tam 320 wygląda 3x lepiej od jego starszych kolegów 318 e46. I można się śmiać, że lampy jak w lanosie, ale wygląda świeżej i nie na tyle zjebanie by się IMHO aż tak nad nimi pastwić. Awaryjność to inna para kaloszy, bo sam się grzałem na e90, a padło e46, bo wydaje się (kto wie jak będzie) tańszy w utrzymaniu. No i kompot może i jeździć lepiej, słyszałem to wiele razy od wielu ludzi, ale jest tak paskudny, że na daily bym go nie wział. Co innego do upalania jako drugie auto to jak najbardziej zasadny wybór, bo i tańszy, i lepiej się prowadzi, a kogo to obchodzi co człowiek upala.Cytuj:
Prawie każdy się ze mną zgodzi, że E60 starzeje się paskudnie i już dziś wygląda bardziej kapciowato niż E39, a co dopiero będzie za 5 czy 10 lat. Klasykami zostaną tylko wypasione wersje, poza M5 jakieś takie Twojej pokroju, które czymś się wyróżniają, ale cenowo nigdy nie przebiją E30, E36, E39, E32 czy E38.
No i a7 gówno, ale panamera wbrew hejtu podoba się dla mnie
Rs7 robi robotę nie pierdolta
Zapomniałem o garbatej Panamerze, sorry XD
Przyznam, że E90 się broni, a E92 to już na pewno, M3 jest kozackie i jest to najlepsze M3 na 100%. Inna sprawa, że te biedne E90 wyglądają tragicznie, bez mpaku i fajnego koła nie podchodź.
A najlepszy kompot to 323Ti, mamuniu, przeglądam już ogłoszenia od jakiegoś czasu w poszukiwaniu i na pewno to kupię jeśli się znajdzie ładny. Fajne daily, szybkie i bardzo oryginalne, do tego prowadzi się miodnie.
M3 E92 o panie dej