jak ktoś uważa, że panamera jest zjebana, to nieźle musi mieć już zjebane poczucie estetyki, człowiek nie do odratowania
Wersja do druku
jak ktoś uważa, że panamera jest zjebana, to nieźle musi mieć już zjebane poczucie estetyki, człowiek nie do odratowania
audi q8 kurde w koncu suv coupe ktory nie wyglada jak kompletne gowno
mam nadzieje ze bmw i mercedes pojda tym sladem i nie bedzie trzeba juz ogladac tych karykatur jak x6 i gle coupe
wydech torgi wydech najlepiej dedykowany do e36 coupe i jedna rura (mowa o koncowym) ktos cos? tylko zeby nie pierdzialo basowym
Panamera imo całkiem spoko, bez żadnych fajerwerków, ale raczej na +.
Tak długo udawało ci się trollować bez zdemaskowania, a tutaj proszę, jedno zdanie i już wiadomo co i jak. Zawiodłem się na tobie Janusz...
To było rozwinięcie mojej myśli i zakończenie z mojej strony tematu "brzydkich i ładnych" BMW. Ty natomiast zdecydowałeś, że unikniesz odpowiedzi na część mojego posta, która dotyczyła twojego.
Nie wygląda jak kompletne gówno, ale dalej jak gówno.
O nie, Janek, ty też? :/
Nie no, serio, jak można uznawać Panamerę za ładne bądź nawet neutralne auto? Przecież to nie ma linii, ten garb to jest nieśmieszny żart. Już nawet takie A7 czy A5 sportback są lepsze, a to już naprawdę coś. Ba, powiem więcej, dużo lepiej widzi mi się Macan, który może i jest crossoverem, ale zrobionym poprawnie i bez defektów. Powiem więcej, już nawet X4/X6 są lepsze od Panamery, bo niby garbate, ale ten ich garb to taki naturalny, jak np. mechanika po 40 latach pracy, a nie taki jak u Kwazimodo.
Taki obraz Panamery, hhhhhhhhhhtfu.
A ja ci odpowiedziałem, że piszesz głupoty, czego nie zrozumiałeś? Czepiłeś się tematu compactów, który miał jedną stronę i fanzolisz, że od 30 stron jedno i to samo, a to nieprawda. Cała reszta posta, to, jak pisałem, wyczerpanie tematu BMW ery Bangle'a.
Udowodnij mi, że od dawna piszemy tylko o jednym i tym samym, proszę bardzo.
Raz napisałem o kompocie, a ty mówisz, że się czepiłem. To ja już nie wiem jak nazwać twoje ciągłe gadanie o W124. O Bangle'u też już było kilka stron, ale widzę, że musiałeś wszystko od nowa napisać mimo, że nikt o to nie pytał
A co, bronisz mi pisać? XD To jest kompendium wiedzy nt tych aut, zebranie wszystkiego do kupy.
Moje gadanie o W124 można nazwać tym, że znam te auta bardzo dobrze, miałem dwa i piszę o nich, gdy ktoś się zapyta bądź polecam, gdy ktoś szuka auta i nie ma pomysłu. To się nazywa dzielenie się wiedzą i rozsądne porady.
A piszę, że się czepiasz, bo bierzesz temat, który był tutaj przelotnie i bazujesz na nim zarzuty wobec mnie, co jest po prostu śmieszne. Nie, nie było gadania 30 stron o tym samym, nie, nie gadam ciągle o W124. Tyle w temacie, przeczytaj jeszcze raz swojego pierwszego posta to zrozumiesz, tzn. mam taką nadzieję.
a żeby zmienić temat to ostatnio dowiedziałem się o redukcji z między gazem, późno jak chuj, ale piniondz. polecam
powiedz mi, gdzie Ty widzisz garb w panamerze, bo coś nie rozumiem
czy chodzi Ci mex o to, że nie jest kwadratowym klocem jak Twój strucel? czyli w sumie jak każde kurwa porsche xD i gdyby ścięli tył, to by ten samochód utracił swoją "porschowatą" tożsamość i prawda jest taka, że w rzeczywistości prezentuje się to zajebiście i przede wszystkim od razu się rzuca w oczy, że porschak a nie kolejna "premium" klasa, która była premium w czasach inżynierów, a te dawno się skończyły
p.s. w tym dziale powinna być dodatkowa ranga: "ekspert 20", która by oznaczała eksperta samochodów 20+ lat i do 20k pln, bo niezły expert motoryzacji, który krytykuje porsche za to, że w swoim sedanie zostawili charakterystyczne przejście dachu, które jest symbolem marki i wygląda bardzo dobrze, ale ok xD e34 i łada kanonem piękna
tam, gdzie jest, a więc z tyłu XD
Obecnie mało które auto jest kanciaste, a bardzo podobają mi się np. nowe Mercedesy. Skończ więc pierdolić XD
z której strony to się prezentuje zajebiście? Ten samochód jest za długi dla klasycznej linii wyznaczonej przez 911tkę. Brak mu proporcji w długości przodu i tyłu, rozstawu osi. Na dodatek tylne światła są za wysoko i to daje mu tego garba, dupa wygląda nieproporcjonalnie do przodu i linii auta. Polecam popatrzeć dłużej na różne rzuty Panamery i zrewidować swoją opinię, bo ja już nie piszę o tym, że mi się to auto nie podoba, ale o tym, że ono jest po prostu źle narysowane i spierdolone, a to jest obiektywne spojrzenie - nie opinia.
rzuca się w oczy, że to Porsche, bo przód jest charakterystyczny, a z tyłu światła są żywcem z 911. Reszta nie przypomina Porsche w ogóle, tak samo jak Cayenne czy Macan.
A z tym premium klasą to nie wiem o co ci chodzi, sugerujesz, że Porsche nie jest premium? To czym jest, marką budżetową jak Dacia? Obecnie wszystkie marki, które były premium 30 lat temu, dalej są premium. Mercedes jest premium i W124 też jest premium, polecam się przejechać ładnym egzemplarzem za minimum 30k i porównać go do nowej E klasy. Zaskoczę cię, nie zobaczysz różnicy w komforcie jazdy (no chyba, że na plus dla W124, bo fotele są wygodniejsze niż w nowych autach, szczególnie kanapa), jedynie nie będzie ci migało pełno ekranów.
W tym dziale powinno być walone z automatu #70 za durne pierdolenie i gdyby to ode mnie zależało, to by tak właśnie było.
oh wait