zapomnialem napisac przepraszam, napęd na przód podskoki czuć z tyłu
Wersja do druku
Kurwa jaki ja jestem głupi, jak one te same silniki mają XDD Nawet ojsrane N52B30, o mamo. Kajam się bardzo i kłaniam po same kule.
Masa też ta sama, płyta podłogowa ta sama, hmm. Wychodzi na to, że w E63 się płaciło ekstra za to, że to seria 6, ale trza poszukać coś więcej o zawieszeniu.
Powiem tak, do jakichkolwiek napraw E63 używam
Załącznik 361085
Znajomi mechanicy sprzedali mi ostatnio dobry patent na zardzewiałe śruby - ocet. Dzisiaj zacząłem zmieniać sobie przednią zawiechę w Tbirdzie i nigdy więcej nie kupię żadnego odrdzewiacza xD Wlałem sobie octu do takiego psikacza jak do szyb, spryskałem i wszystko się elegancko odkręca. Podobno jeszcze lepszy jest jakiś 70%, żre rdzę jak kwas, ale ja to nie wiem nawet gdzie taki dostać, a zwykły ocet z biedry i tak załatwia sprawę ;D
Mam w oryginalnym radiu volvo equalizer i mam pytanie jak go w miarę sensownie ustawić bo ja nie mam pojęcia
Mam takie opcje
Preset button 1 = set bass (60 Hz)
Preset button 2 = set mid-range bass (200 Hz)
Preset button 3 = set lower mid-range (800 Hz)
Preset button 4 = set upper mid-range (3 kHz)
Preset button 5 = set treble (12 kHz)
Wiem, że temat dawno zakończony, ale może ktoś skorzysta z mojej historii.
Kiedyś wracałem Citroenem C4 2.0 HDi z okolic Mielca do Zabrza (koło 250 km było). Niedziela w południe, okazuje się, że nie ma ładowania akumulatora. Podłączyliśmy równolegle do pełna naładowany akumulator od jakiejś bety kumpla i w drogę. Warunki były tragiczne do takiej jazdy, ulewy (czyli automatycznie potrzebne były wycieraczki), korki na autostradzie koło Krakowa, roboty drogowe, które tylko wydłużały trasę i w końcu się zrobiło ciemno. Udało się dojechać do Katowic i zaczęły gasnąć zegary. Zjechałem w pierwsze możliwe miejsce do postoju i ktoś do nas przyjechał z Zabrza z innym akumulatorem, ta sama operacja i dojechane. Czyli da się, ale trochę się przy tym trzeba postresować xD
Pękł przewód hamulcowy tylny taki twardy z metalu. Widziałem na stronce sklepu że sprzedają całe przewody i niby wygląda to jak pnp. Czy faktycznie wymiana takiego czegoś jest łatwa?
jest łatwa, ale to są hamulce i jak życie jest ci droższe daj do kogoś kto się tym zajmuje, jak nie masz o tym pojęcia. Potem trzeba będzie jeszcze odpowietrzyć, może płynu dolać - kto to wie
Przyleciałem na troche do polski i nie mam czym się tu poruszać. Gośc obok sprzedaje akurat anglika świeżo sprowadzonego . Jak jest teraz z akcyzą i innymi kosztami jeśli chciałbym to on niego wziąć? Auto nadal na ang blachach wiec nie rejestrowane w PL .Co tam musiałbym opłacić? mention jakby ktoś znał temat