Co myslicie o powrocie RWD? Jakis czas temu Giulia, zaraz bedzie wjezdzac nowa Kia Stinger, co dalej? Czyzby szykowal sie powrot samochodow dla entuzjastow??
zapraszam, może są tutaj jacyś zwolennicy fwd i się powyzywają ze mną
Wersja do druku
Co myslicie o powrocie RWD? Jakis czas temu Giulia, zaraz bedzie wjezdzac nowa Kia Stinger, co dalej? Czyzby szykowal sie powrot samochodow dla entuzjastow??
zapraszam, może są tutaj jacyś zwolennicy fwd i się powyzywają ze mną
Szukam jakiegoś zamiennika dla wzmacniacza w swojej E63. Chodzi mi o prostotę podłączenia czyli w zasadzie plug n play. Obecny wzmacniacz chyba is dead, jak to zdechł?
To koniec, właśnie widziałem jak 156 holowało e36 :D
Jakie polecacie żarówki do św. mijania h7 ? Jakieś sprawdzone firmy macie ?
Kto pamieta jakim modelem rovera jeździł @haxigi ;
400
@Loo King ;
Rover haxigiego, o kurwa, to były czasy, jak ja Bravo miałem XD Swoją drogą @Kozek ; też miał Rovera, dobrze pamiętam? W ogóle jak tam E39 lata?
Dobrze pamiętasz, miałem biedackie 214i xd Co do bawarki to więcej teraz stoi jak jeździ, odkąd 2 miesiące temu wsiadłem na tira to robię nią max 400km miesięcznie. Trochę smutek, bo najpierw chciałem dołożyć do niej mpaka wew/zew, później stwierdziłem, że zapoluję na e38, a teraz doszedłem do wniosku, że będą nią jeździł w obecnej formie aż koła odpadną, skoro i tak 95% czasu stoi na bazie/pod blokiem :d
ostatnio pisałem o dziwnych piskach zawieszenia dla zainteresowanych - może to komuś pomoże
przyczyną były tuleje sanek przód
@Ander Twenty ;
RWD jest prestiżowe po prostu i chcą sobie ugryźć kawałek ciasta. Alfa za późno się obudziła i Giulia sprzedaje się tragicznie, nie ma podjazdu do chociażby F30, a więc swojego największego konkurenta. Niestety Alfa już nie będzie rywalizowała z BMW, Mercedesem i Audi w segmencie premium, zero ogaru Włochów, tajmingi z dupy, modele z dupy, wszystko z dupy. A Kia? No cóż, akurat u nich to spoko ruch, bo już myślałem, że zaczną robić same kurwa SUVy i krosołwery, a tak przynajmniej jedno normalne auto będą mieli w ofercie jak już skasują Cee'dy i inne.
A, powrót RWD będzie wtedy, gdy Toyota zrobi całą gamę modelową w takim układzie, wrócą RXy Mazdy, ogólnie japońskie tylnonapędowce wrócą w glorii i chwale.
PS Tak się nie stanie, bo popularne auta RWD już nie mają racji bytu, teraz tylko sportowe i prestiżowe, a i tak ludzie se biorą xDrive czy inne 4MATICi i kurwa zabijają sens posiadania BMW czy Mercedesa, ale co ja kurwa wiem, nigdy mnie nie będzie stać przecież hurr durr.
Rotory nie wroca - przydalaby sie im chyba konkretna modernizacja w temacie spalin (dlatego maly, oszczedny silnik w mx-5 pozostal), a mazda raczej nie narzeka na sprzedaz obecnych modeli.
Toyota ma chyba w planach wypuszczenie nowej supry w jakims stopniu opartej naplycie gt86plycie podlogowej wspolnej z nastepca Z4. Samo gt86 to byl strzal w dyche, bo w europie to najtanszy rwd ze sportowym zacieciem bozia daj brz, w stanach konkuruje z mustangiem i radzi sobie calkiem niezle. Sam mustang ostatnimi czasy zostal mocno poprawiony (tak jak i reszta muscle-carow) i podobno da sie nim juz jezdzic w zakretach.
Z ciekawostek to nowy Focus ST ma naped na cztery kola i tryb drift - gdzie wiekszosc mocy przenoszona jest na tylna os i mozna tym ladnie smigac bokiem.
Sama alfa rozpoczela wlasnie chyba swoja kampanie w USA (i nie tylko). Ponoc FCA ma wydac 5 miliardow dolcow w rozwoj swoich marek, w tym glownie alfy romeo.
Ja osobiscie mam wyjebane na to, czy kazdy samochod bedzie mial RWD - chodzilo mi raczej o to, ze staje sie znow modny, a producenci zaczynaja dostrzegac te nisze i bede sie gryzli o konsumenta.